Něco, jako se domlouvat s O2 guru

to je podle mne skoro nejvetsi zaprah na grafiku ... textury jsem daval vzdycky na lowjen high textury jinak je to na blití
No nevím, jedu na high textury, mám 1 GB DDR5 na grafice a zatím jsem nejvíce viděl, že si Diablo vzalo nějakých 350 MB z grafiky ...Darkness píše:hmm, tak mozna jsem to zkousel, kdyz jsem mel jeste malo RAM, ale nerekl bych ze narocnost bude nekdy rovna nula, protoze pokud jsou high textury pro kazdy spell, kazdy detail ve hre, tak se i veskere efekty musi aplikovat na vetsi bloky dat a vsechny prepocty, prenosy, daji vic zabrat jak GPU tak datovym zbernicim ...
tj. podle mne se zvyseni kvality textur se zvysi narocnost a i kdyby se zvysila jen o 10%, tak diky tomu ze s poctem objektu na vykresleni celkova narocnost roste pravdepodobne exponencialne, tak to pujde hodne poznat a to prave hlavne v tech chvilich, kdy fps klesa