Tokugawa: Když se tak koukám na ten guide, podle kterýho se řídíš, tak mám pocit, že člověk co to psal, tak ten build nikdy nehrál a taky nemá vůbec páru o tom, jak funguje Area dmg.
V tomto buildu nejsou na prvním místě nejduležitější Thorns v secondary statu na itemech, ale cooldowny. Všude kde můžou být, tak by měly být. Pokud je máš všude na max, tak pak to vychází tak, že CDR na jednom itemu být nemusí. To, že v tom guide jsou na ringách až na 4.místě mluví samo za sebe, jak o tom buildu dotyčnej nic neví. Celkové CDR by nemělo být nižší jak 60%. Jestli jsi na tom dobře nebo špatně ti ukáže cyklus CoE. Bombardment se pouští počas Physic cyklu na CoE, aby barely dávaly co největší řachy. Jde o to, aby ti cyklus na sebe pěkně navazoval. Takže těsně předtím, než vyprší cooldown na skillu Bombardment, tak zrovna dojde na řadu Physical dmg na CoE. A přesně v tyto momenty se opět aktivuje Bombardment.
Nevím, jestli je to náhoda nebo jsi na sebe naházel to první, co bylo poruce, ale tento build nemá absolutně žádnej užitek z critical chance / critical hit dmg. Na zbrani třeba absolutně nezáleží na dmg.
Thorns v secondary statu mají přednost jen na 3 itemech a sice shoulders, armor a belt.
Co se týče shoulders, tak nejlepší na shánění nebo na reforge jsou Invoker, protože ty jako jediné mají garantováno, že v secondary budou vždy Thorns. Takže se pak člověk může líp soustředit na primary staty. Ideální shoulders by vypadaly asi takto: strength, cdr, bombardtment, area dmg a v secondary thorns.
Co se týče třeba bot, tak tam žádná alternativa v podobě Ice Climbers vůbec není. Chce to prostě bez debat Illusory Boots. I když na SC je asi možný všechno a RIP až tak moc nebolí
Jak už jsem říkal...v prvé řadě to chce poladit CDR !! I když budeš mít Thorns milion, ale CDR k hov*nu, tak ti celý thorns budou k ničemu, protože ti cyklus Bombardment nebude vycházet na Physical cyklus na CoE.
Jako když má člověk už trošku ucházející equip, tak Bombardment třeba v T13 riftech může pouštět i mimo Physical CoE cyklus, protože to Bombardment stejně všechno zabije, ale ve vysokých GR už se Bombardment musí pouštět
pouze jen při Physical CoE cyklu, jinak nic nezabiješ.