Po úspěchu předchozího turnaje je tu připravena nová soutěž.
Předchozí turnaj byl zaměřen na magic find, tedy na štěstěnu. U štěstěny to zůstane, ale nalézání předmětů nebude hrát takovou roli jako před tím. Zde jsou pravidla ve své úplnosti:
Oficiálně začínáme 2.11.2012 v 8:00 - konec bude pro "neaktivní" 31.12.2012
Konec turnaje je předběžně stanoven na konec prosince. Může se změnit v závislosti na počtu účastníků a jejich postupu.
1) Turnaj se hraje pouze HC. Pořadateli jsou RIP a Fraxinus.
ROZLOSOVÁNÍ - http://www.youtube.com/watch?v=7kkqtOtoxz0
2) Přihlášeným účastníkům bude dle losu přiřazen build dle náhody. Losování provedu v excelovské tabulce, kterou připravil RIP a já do toho přidal potřebné losovací funkce. Bude tedy přidělen druh postavy, dva hlavní skilly (2x20 skill bodů), dva vedlejší skilly (2x10 skill bodů), jež budou vybírány ze dvou košů, které výrazným způsobem snižují pravděpodobnost, že vylosovaná postava bude nehratelná. Následně bude vybrán losem merc a jeho druh.
3) Hráč je povinen tyto vylosované skilly maxovat a používat prioritně, samozřejmě smí využívat i jiné skilly, ale jako podpůrné. Pokud bude vylosován merc, jehož může používat až od např. 3. aktu, smí do té doby využít jakéhokoliv jiného.
4) Los proběhne po uzávěrce přihlášek a jeho průběh a výsledek bude zveřejněn na youtube.
5) V případě, že bude hráč hrubě nespokojen s vylosovanou postavou, bude mu umožněn reroll. Riziko, že bude vylosováno ještě něco horšího, nese hráč. Tento druhý loss už na youtube zveřejňovat nebudu. V případě provedení druhého losu následuje penalizace 500 bodů (odpovídá zhruba polovině bodů za dohrání celé obtížnosti normal na players 8).
HRA
6) Každá lokace se smí navštívit pouze jednou a musí být dohrána na stejný players. Runování na MF nebo expy je přísně zakázáno.
7) Pokud někdo zachrání sebe save and exitem, u dané lokace dá do hodnocení players 0, a raději ať se s tím vůbec nechlubí, neboť tím poruší princip tohoto turnaje. Esc je možno použít pro rozmyšlení se nad situací (drobný RIPův ústupek) nebo pro pauzu.
8) Bodování bude uznáno za odehrání pouze celé lokace. Zakončení hracího dne bude standardně možné vykonat po nalezení waypointu a jejímu aktivování, nebo při dokončení aktu. Na začátku dalšího hracího dne začíná postava na waypointu, kde skončil, a dokončí čištění lokace v místech, kde ji ještě nevyčistil, na stejné players. Pokud se potřebujete dostat někam přes již probádanou oblast, pak průchod a počet zabitých monster omezte na nejnutnější minimum a jejich případný drop nechte ležet.
PŘEDMĚTY
9) Hráči startují s bílými předměty na levlu 1 a prázdné sloty smí během prvního aktu zaplnit dalšími bílými věcmi
10) Bílé věci smí být i socketovatelné, superior nebo ty méně kvalitní nebo éterické. Ale nesmí se do nich vložit žádné gemy, jewely nebo runy. Musí to však být ty, které lze nalézt v prvním aktu normal. Tyto předměty však musí být nalezeny nebo koupeny ještě v 1. aktu, později už ne. Jejich seznam viz Příloha 2.
11) Předměty, kterými smí hráč tyto bílé předměty nahradit, jsou POUZE unikáty, které si sám najde nebo vygambluje.
12) Magický, setový, crafted nebo rare nebo socketovatelný předmět nebo runové slovo (kromě realmových) nebo cokoliv smí hráč nasadit pouze v případě, že u něj v průběhu 5. aktu provede perzonalizaci u Anye. Tím jej z pohledu pravidel "přeměníte" v unikátní předmět, který smíte nasadit. Každopádně vybírejte moudře, zda je takovýto předmět skutečně natolik kvalitní. Perzonalizaci smíte provést ještě před dokončením obtížnosti. Pokud ji nevyužijete, nesmíte se z vyšších obtížností pro to vrátit. Za všechny tři obtížnosti tak máte možnost ke zunikátnění celkem tří předmětů. I ty však musí být untwinklé.
13) Unikáty, které máte na sobě, smíte nahradit jinými unikáty i perzonifikovaným předmětem.
14) Merce lze obléknout do MF výbavy (socketovatelné brnění a helma s topazama; zbraň zůstane bílá nebo unikátní), dokud nenajde jeden kus unikátního brnění pro sebe a druhý pro merce, resp. jeden kus helmy pro sebe a druhý pro merce. Na sebe můžete navléct jakékoliv postavou nalezené charmy, a to bez omezení. Vrhací láhve jsou povoleny bez omezení. I ty musíte sami najít.
15) Své unikátní nálezy screenujte, budou za ně také drobné body. Screenshoty provádějte i u perzonifikace předmětů.
ZÁZNAM
16) Záznam "ečívmentů" provádějte do excelovské tabulky, kterou již máme připravenou. Ke stažení zde: rhch-tabulka-pro-zaznam-skore-xls. Zde na fóru budou jednotliví hráči vést stručný přehled v tomto tématu: viewtopic.php?f=132&t=7365
17) Tabulka obsahuje vzorce, které vypočítají bodový zisk za úplné vyčištění a prozkoumání jakékoliv lokace. Body budete vidět po zapsání výsledků ihned.
18) Do světle modrého pole zadáte u příslušné obtížnosti číslo, které znamená players X, na který jste lokaci odehráli.
19) Úplné dohrání lokace doložte screenshotem mapy lokace. Bude jich však nutno udělat více v případě např. Durance of Hate na NM a hellu.
20) Pokud danou lokaci hráč nedokončil celou, vynechal, nebo střídal během jejího hraní players, zapíše výsledek 0 nebo kolonku nechá prázdnou.
21) Zde na webu občas prostřednictvím screenshotů statů informujte, jak má vaše postava rozvrženy skilly a staty. Minimální frekvence nechť je po každém odehraném aktu.
22) Nalezené unikátní předměty zapíšete do světle modrého pole na druhém listě v excelovském souboru jako jedničku. Pravidla jsou stejná jako u MF turnaje (takže i když ho najdete třeba 10x, bude se počítat jen za jednou), jen je bodování vynásobeno deseti. I tak nebudou mít příliš velkou váhu v konečném bodování, neboť budou všichni nacházet unikátů plus minus stejně. Odměnění za nalezení extrémně vzácného unikátu bude samozřejmě už svou váhu mít, ale vzhledem k povaze hry se to povede maximálně jednomu, výjimečně dvěma.
23) Hráči, kteří potřebují pomoci např. s postavou, kterou mají hrát a jak zabít toho a toho, se mohou obrátit na pořadatele do tohoto tématu. Ti jsou povinni jim bez zbytečného odkladu odpovědět.
ZÁVĚREM
24) Pokud někdo ripne, bude mu na žádost umožněn reroll bez penalizace. Žádost o reroll přednese v příspěvku, kde svůj rip oznámil. Vyčká potom, dokud mu pořadatelé nevylosují novou postavu. Jsou tak povinni udělat bez zbytečného odkladu (tj. nejdéle do 24 hodin). Když o reroll po ripu nepožádá, smí novou postavu rozjet ihned, a bude stejná jako ta předchozí. Tabulku uloží stranou, aby byl zachován počet bodů, a v závěru turnaje se bude počítat nejlepší výsledek ze všech postav hráče.
25) Až turnaj skončí, odevzdá každý účastník svůj excelovský soubor s nejvyšším skóre buď někam, odkud to lze stáhnout, nebo na mail: fraxinus@diablo3.cz
26) Hráči, kteří prokazatelně budou porušovat pravidla (týká se zejména pravidel o předmětech a o neopakování nájezdů) nebo budou ignorovat pořadatele a jejich nařízení, budou diskvalifikováni. Hrozbě diskvalifikace se vystaví i v případě neuposlechnutí bodu 25 a nedodáním screenshotů dle bodu 19.
Hodně štěstí vám přeje Fraxinus a RIP.

Aktualizace pravidel:
Jak jsem řekl o stránku či dvě dříve, turnaj budu postupně ukončovat pro některé lidi, protože bych s tím pak měl příliš mnoho práce najednou. K 31.12.2012 v turnaji skončí a budou oficiálně vyhlášeny výsledky těm, kteří:
1) se svými postavami ripli
2) mají své postavy rozehrané, ale dlouhodobě o ně neprojevili zajem
3) nevyvíjejí dostatečné úsilí, aby svou postavu dohráli (takže všechny postavy, které jsou dosud na normalu nebo v začátcích nightmaru)
4) si sami řeknou, že již v turnaji pokračovat nechtějí
Ti, kterých se to týká, mají od nynějška až do Silvestra povinnost dát své screenshoty a reporty do pořádku, jinak budou sráženy body.
Také ocením, pokud mi na fraxinus@diablo3.cz pošlete svůj xls soubor ke kontrole.
Zároveň již do tohoto turnaje nebudou přijímáni žádní noví hráči a pokud někdo ripne, již mu nebudu losovat novou postavu.
V turnaji skončí na základě diskvalifikace ti, kteří své postavy ani nerozehráli nebo vůbec neposílali reporty.
Aby se předešlo dohadům, říkejte mi VŠICHNI, tudíž i ti, kteří již dříve řekli, že končí,ZDA JSTE SKONČILI, nebo si přejete DOTÁHNOUT POSTAVU DO KONCE (k čemuž vám účast prodloužím). Pokud nedáte vědět, rozhodnu o těch, kterým účast ukončím, na základě 4 bodů výše...v hraničních případech dle mé libovůle.
Prodloužení turnaje bude na neurčito, dokud nebudou všechny pokračující postavy mít titul guardian, nebo nebudou riplé, ale pouze pod tou podmínkou, že odehrajete počínaje 31.12.2012 aspoň jeden akt za 7 dnů...bude možno např. dohrát 3 akty po dobu 3 dnů a pak si dát 3 neděle pohov, to ano. Ale aktivita bude prostě nutnou podmínkou, jinak bude pro hráče turnaj ukončen. Platí pro všechny včetně mě.
Tak pište všichni, jak to vidíte.
Soutěžící na startu turnaje:
1) Fraxinus
2) RIP
3) BliiNky
4) Attia
5) Dark_Deamon
6) Kolij
7) Mira889
8) Dragonius
9) Javurek
10) raisen
11) Obter!vr
12) Asman
13) Andario
14) LoneWolf
15) Cirdan
16) Smrtonoška
17) Bub3n
18) BladeMaster
19) Marast
20) ZOMB
21) Kaboom
22) agmar
23) Ferek
24) quaterx
25) redw
26) Robko1369
27) Crec
28) Welwet
29) LordKiller
Příloha:
Způsob bodování za postup lokací byl navržen tak, aby za vyšší players bodový zisk stoupal. Nejvíce je to znát na normalu, kde není příliš velký rozdíl mezi bodovým ziskem na players 1 a players 4, kdežto rozdíl mezi players 1 a players 8 je již ve většině případů čtyřnásobný.
Na nightmaru je růst bodů za players už více lineární a na hellu je již téměř lineární z důvodu, že tam jsou rozdíly mezi jednotlivými players už značné.
Formulář pro záznam naleznete zde: rhch-tabulka-pro-zaznam-skore-xls.
Teď se koukněme na to, kolik bodů lze vůbec získat:
Pokud hráč dohraje celý turnaj jen na players 1, dostane celkem za všechny lokace 3047 bodů.
Na players 2 je to 4317.
Na players 3 je to 5667.
Na players 4 je to 7019.
Na players 5 je to 8443.
Na players 6 je to 9894.
Na players 7 je to 11397.
Na players 8 je to 12956.
+body za předměty, kterých ale nebude nejspíš více než 1000.
Příloha 2:
Seznam povolených bílých předmětů. Musíte je nalézt ještě v 1. aktu. Ty, co padnou v dalších aktech, již nasadit/vyměnit nesmíte.
Sekery:
Hand Axe
Axe
Large Axe
Double Axe
Broad Axe
Battle Axe
Military Pick
Meče:
Short Sword
Sabre
Scimitar
Two-Handed Sword
Falchion
Broad Sword
Crystal Sword
Claymore
Giant Sword
Long Sword
Luky:
Short Bow
Hunter’s Bow
Composite Bow
Long Bow
Short Battle Bow
Kuše:
Light Crossbow
Crossbow
Vrhací zbraně:
Throwing Knife
Throwing Axe
Balanced Knife
Balanced Axe
Oštěpy:
Javelin
Pilum
Short Spear
Macátka:
Club
Spiked Club
Mace
Morning Star
Maul
Flail
Kopí:
Spear
Brandistock
Trident
Spetum
Dřevcové zbraně:
Bardiche
Scythe
Voulge
Poleaxe
Kudly:
Dagger
Dirk
Kris
Žezla:
Scepter
Grand Scepter
War Scepter
Hole:
Short Staff
Long Staff
Gnarled Staff
Battle Staff
Hůlky:
Wand
Yew Wand
Bone Wand
Orby:
Eagle Orb
Smoked Sphere
Clasped Orb
Sacred Globe
Amazončí zbraně:
Maiden Spear
Stag Bow
Assassinské drápy:
Katar
Wrist Blade
Cestus
Hatchet Hands
Claws
Blade Talons
Brnění:
Quilted Armor
Leather Armor
Hard Leather Armor
Studded Leather
Ring Mail
Breast Plate
Scale Mail
Splint Mail
Chain Mail
Helmy:
Cap
Skull Cap
Helm
Full Helm
Mask
Štíty:
Buckler
Small Shield
Large Shield
Kite Shield
Spiked Shield
Bone Shield
Boty:
Boots
Heavy boots
Chain Boots
Light Plated Boots
Rukavice:
Leather Gloves
Heavy Gloves
Chain Gloves
Light Gauntlets
Pásky:
Sash
Light Belt
Belt
Heavy Belt
Druidí hlavy:
Wolf Head
Hawk Helm
Antlers
Falcon Mask
Paladinské štíty:
Targe
Rondache
Heraldic Shield
Aerin Shield
Barbarské helmy:
Jawbone Cap
Horned Helm
Fanged Helm
Assault Helmet
Nekromantické hlavy:
Preserved Head
Gargoyle Head
Zombie Head
Unraveller Head