No vitality melee GC turnaj
Napsal: 09.02.2020, 13:38 hod.
Vítám vás, přátelé, v novém dovednostním turnaji, který jsem se rozhodl uspořádat po skončení MF turnaje 10. Tentokrát to bude také pořádný čelendž, nicméně věřím, že si ho oblíbíte. V minulosti se povedl jiný dovednostní turnaj, kde bylo zakázané léčení lahvičkami, kde oproti všem předpokladům, že sotva kdo dojde na nightmare, jsem dekoroval tři guardiany. Dofuám, že mě potěšíte, a že jich tentokrát budu dekorovat hned třeba PĚT.
O co jde?
Bude to soutěž postav, dostat se co nejdál, ideálně dohrát ji k titulu guardiana. Postava bude používat pouze útoky a dovednosti pro útoky zblízka, nebude mít tanka v podobě summona nebo nabušeného bojového merce nablízko, a vyrovná se s nízkou hladinou života, neboť nebude smět dát ani bod do vitality. Kvůli tomu nebude možné mít jakýkoliv build, bude to náročné, zvláště vyhnout se zásahům od monster, jež mohou vystavit konečnou, ale zde právě přichází na řadu taktika a strategie, nejen bojová, ale i ve skladbě předmětů, kdy popředí zaujmou vlastnosti, kterým se dostává méně pozornosti hráčů v běžných stylech hry. Žádoucí je opatrnost a žádný hurá styl hraní. Takže, odvážlivci, pojďme na to!
Start:
Začínáme v neděli 9. února 2020 ve 20:00.
Konec nechám otevřený dle zájmu a progresu soutěžících na základě dohody. Defaultně ho prozatím stanovím na neděli 12. dubna 2020 ve 20:00. Aktualizace: Konec prodloužen do 12. května ve 23:59.
Hlásit se můžete i po startu turnaje.
A nyní k pravidlům:
1) Turnajová postava musí být Hardcore.
2) Pokud postava zemře, může hráč začít znovu a lépe, buď se stejnou, nebo s jinou postavou.
3) Verze hry je 1.10 a výše. PlugY povoleny.
4) Každý hráč je povinen respektovat zákaz aktivního užívání skillů, jejichž seznam je v příloze a jejichž užití by narušilo ducha tohoto turnaje. V kostce to znamená žádná DMG kouzla, téměř žádná kouzla navyšující HP, žádní summoni a žádná konverze monster.
5) Skilly, jež jsou zakázané používat, je ale povoleno maxovat za účelem synergie k těm, co jsou povolené.
6) Skilly, jež jsou zakázané, ale dostupné ve formě X % chance to cast Level Y skill when struck/on hit/atd..., zakázané nejsou.
7) Skilly, jež jsou zakázané, ale dostupné ve formě charges, nelze používat ani z předmětů.
8) Postava nedostane ani jeden bod vitality ze stat bodů. Vitalitu navíc ale může nabrat z předmětů.
9) Mercové jsou povoleni pouze tito: A1 rogue, A3 Iron Wolf. Ostatní jsou zakázaní.
10) Předměty používá hráč pouze ty, které si postava najde sama, koupí u NPC ve městě, nebo vygambuje.
11) Zakázané jsou předměty typu vrhací nože, vrhací sekery, oštěpy, luky, kuše.
12) Zakázané jsou opakované návštěvy již vyčištěných lokací. Není však nezbytně nutné čistit všechny do posledního fallena.
13) Players X je povolený a ovlivní bodování, viz níže.
14) Pravidelně podávejte hlášení. Vyžadovat budu hlavně aktuální level, pozici, hrané players, odehraný čas a nějaké zajímavé nálezy, problémy, s nimiž jste se museli vypořádat, a také, že jste dosáhli na nějaké body, viz níže bodování. A když se pochlubíte občas screenshotem, nebudu se vůbec zlobit. Hodně štěstí!
Příloha 1:
Seznam zakázaných skillů:
Amazonka:
Bow and Crossbow - všechno zakázané
Javelin and Spears - Poison Javelin, Plague Javelin, Lightning Bolt, Lightning Fury, Charged Strike, Lightning Strike
Passive and Magic - Decoy, Valkyrie
Assassinka:
Martial Arts - Phoenix Strike
Shadow Disciplines - Shadow Warrior, Shadow Master, Mind Blast
Traps - všechno zakázané s výjimkou Blade Shield
Barbarian:
Combat Masteries - Throwing Mastery
Combat Skills - Leap, Leap Attack, Double Throw
Warcries - Battle Orders, War Cry
Druid:
Elemental Skills - vše zakázané kromě Cyclone Armor
Shape Shifting - Lycantrophy, Rabies, Shock Wave
Summoning Skills - vše zakázané
Necromancer:
Curses - bez omezení
Poison and Bone - Teeth, Corpse Explosion, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Explosion, Poison Nova
Summoning Spells - vše zakázané
Paladin:
Combat Skills - Holy Bolt, Blessed Hammer, Fist of the Heavens, Conversion
Defensive Auras - bez omezení
Offensive Auras - bez omezení
Sorceress:
Cold Spells - Ice Bolt, Ice Blast, Frost Nova, Glacial Spike, Blizzard, Chilling Armor, Frozen Orb
Fire Spells - vše zakázané kromě Warmth, Enchant a Fire Mastery
Lightning Spells - vše zakázané kromě Energy Shield a Lightning Mastery
Příloha 2:
Doporučené buildy:
Kdo neví, co by mohl jet, zde přikládám svá doporučení. Tento výčet ale není úplný a vyčerpávající. Ve výše definovaných mantinelech lze vymyslet ještě všelicos.
Amazonka: Fendzonka, Jabazonka, Power Strikezonka, Passivezonka (bez kopí, třeba s mečem)
Assassinka: Kick Assa, Venom Assa, Charged fire/lightning/cold Assa
Barbarian: Bashbarian, Concentrát, Berserker, Double Swinger, Frenzybarb, WW Barb
Druid: Vlk, Medvěd, Fireclaw
Necromancer: Poison Daggerman, Curseman s kosou v ruce
Paladin: Zealer, Smiter, Avenger, Holy Fire/Freeze/Shock
Sorceress: Enchantka, ES Melee dmg dealerka s masteries
Pravidla bodování
Za dosažení vyjmenovaných met si připočtěte body ke svým dosavadním. Bonus za players X se připočítává jedině, pokud na tento players X odehrajete obtížnost CELOU. Jakmile se stane, že hrajete celou dobu na pl8, ale například na ancienty nebo akt bosse snížíte players, počítá se bonus pouze za nejnižší players, jakou jste v dané obtížnosti použili. Některé body získáte za rychlost či důslednost svého konání, a proto důsledně hlaste svůj progress, neboť relevantní pro mě bude, co uvidím v tomto vláknu. Skype ani jiné komunikační kanály pro hlášení bodových zisků nebudu uznávat.
1) Dokončení normálu - +10 bodů.
2) Bonus za dohrání normalu na players 2-4 - +1 bod
3) Bonus za dohrání normalu na players 5-7 - +2 body
4) Bonus za dohrání normalu na players 8 - +3 body
5) Dokončení nightmaru - +20 bodů
6) Bonus za dohrání nightmaru na players 2-4 - +2 body
7) Bonus za dohrání nightmaru na players 5-7 - +4 body
8) Bonus za dohrání nightmaru na players 8 - +6 bodů
9) Dokončení hellu - +30 bodů
10) Bonus za dohrání hellu na players 2-4 - +5 bodů
11) Bonus za dohrání hellu na players 5-7 - +10 bodů
12) Bonus za dohrání hellu na players 8 - +20 bodů
13) Dokončení všech tří obtížností na players 8 - +25 bodů
14) Full Clear všech lokací na normalu - +5 bodů
15) Full Clear všech lokací na nightmaru - +15 bodů
16) Full Clear všech lokací na hellu - +40 bodů
17) Kdo jako první dohraje normal - +5 bodů
18) Kdo jako první dohraje nightmare - +10 bodů
19) Kdo dosáhne titulu Guardian první - +50 bodů
20) Kdo dosáhne titulu Guardian druhý - +25 bodů
21) Kdo dosáhne titulu Guardian třetí - +10 bodů
22) Bonus za dohrání a zisk titulu Guardian zcela bez merce - +100 bodů
(pozn. pokud rogunu od Kashyi na normalu necháte zemřít co nejrychleji, nejpozději do záchrany Caina/vstupu do kláštera)
23) Za mimořádné zásluhy, například drop velmi vzácného předmětu či runy, udělím další body dle svého uvážení.
O co jde?
Bude to soutěž postav, dostat se co nejdál, ideálně dohrát ji k titulu guardiana. Postava bude používat pouze útoky a dovednosti pro útoky zblízka, nebude mít tanka v podobě summona nebo nabušeného bojového merce nablízko, a vyrovná se s nízkou hladinou života, neboť nebude smět dát ani bod do vitality. Kvůli tomu nebude možné mít jakýkoliv build, bude to náročné, zvláště vyhnout se zásahům od monster, jež mohou vystavit konečnou, ale zde právě přichází na řadu taktika a strategie, nejen bojová, ale i ve skladbě předmětů, kdy popředí zaujmou vlastnosti, kterým se dostává méně pozornosti hráčů v běžných stylech hry. Žádoucí je opatrnost a žádný hurá styl hraní. Takže, odvážlivci, pojďme na to!
Start:
Začínáme v neděli 9. února 2020 ve 20:00.
Konec nechám otevřený dle zájmu a progresu soutěžících na základě dohody. Defaultně ho prozatím stanovím na neděli 12. dubna 2020 ve 20:00. Aktualizace: Konec prodloužen do 12. května ve 23:59.
Hlásit se můžete i po startu turnaje.
A nyní k pravidlům:
1) Turnajová postava musí být Hardcore.
2) Pokud postava zemře, může hráč začít znovu a lépe, buď se stejnou, nebo s jinou postavou.
3) Verze hry je 1.10 a výše. PlugY povoleny.
4) Každý hráč je povinen respektovat zákaz aktivního užívání skillů, jejichž seznam je v příloze a jejichž užití by narušilo ducha tohoto turnaje. V kostce to znamená žádná DMG kouzla, téměř žádná kouzla navyšující HP, žádní summoni a žádná konverze monster.
5) Skilly, jež jsou zakázané používat, je ale povoleno maxovat za účelem synergie k těm, co jsou povolené.
6) Skilly, jež jsou zakázané, ale dostupné ve formě X % chance to cast Level Y skill when struck/on hit/atd..., zakázané nejsou.
7) Skilly, jež jsou zakázané, ale dostupné ve formě charges, nelze používat ani z předmětů.
8) Postava nedostane ani jeden bod vitality ze stat bodů. Vitalitu navíc ale může nabrat z předmětů.
9) Mercové jsou povoleni pouze tito: A1 rogue, A3 Iron Wolf. Ostatní jsou zakázaní.
10) Předměty používá hráč pouze ty, které si postava najde sama, koupí u NPC ve městě, nebo vygambuje.
11) Zakázané jsou předměty typu vrhací nože, vrhací sekery, oštěpy, luky, kuše.
12) Zakázané jsou opakované návštěvy již vyčištěných lokací. Není však nezbytně nutné čistit všechny do posledního fallena.
13) Players X je povolený a ovlivní bodování, viz níže.
14) Pravidelně podávejte hlášení. Vyžadovat budu hlavně aktuální level, pozici, hrané players, odehraný čas a nějaké zajímavé nálezy, problémy, s nimiž jste se museli vypořádat, a také, že jste dosáhli na nějaké body, viz níže bodování. A když se pochlubíte občas screenshotem, nebudu se vůbec zlobit. Hodně štěstí!
Příloha 1:
Seznam zakázaných skillů:
Amazonka:
Bow and Crossbow - všechno zakázané
Javelin and Spears - Poison Javelin, Plague Javelin, Lightning Bolt, Lightning Fury, Charged Strike, Lightning Strike
Passive and Magic - Decoy, Valkyrie
Assassinka:
Martial Arts - Phoenix Strike
Shadow Disciplines - Shadow Warrior, Shadow Master, Mind Blast
Traps - všechno zakázané s výjimkou Blade Shield
Barbarian:
Combat Masteries - Throwing Mastery
Combat Skills - Leap, Leap Attack, Double Throw
Warcries - Battle Orders, War Cry
Druid:
Elemental Skills - vše zakázané kromě Cyclone Armor
Shape Shifting - Lycantrophy, Rabies, Shock Wave
Summoning Skills - vše zakázané
Necromancer:
Curses - bez omezení
Poison and Bone - Teeth, Corpse Explosion, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Explosion, Poison Nova
Summoning Spells - vše zakázané
Paladin:
Combat Skills - Holy Bolt, Blessed Hammer, Fist of the Heavens, Conversion
Defensive Auras - bez omezení
Offensive Auras - bez omezení
Sorceress:
Cold Spells - Ice Bolt, Ice Blast, Frost Nova, Glacial Spike, Blizzard, Chilling Armor, Frozen Orb
Fire Spells - vše zakázané kromě Warmth, Enchant a Fire Mastery
Lightning Spells - vše zakázané kromě Energy Shield a Lightning Mastery
Příloha 2:
Doporučené buildy:
Kdo neví, co by mohl jet, zde přikládám svá doporučení. Tento výčet ale není úplný a vyčerpávající. Ve výše definovaných mantinelech lze vymyslet ještě všelicos.
Amazonka: Fendzonka, Jabazonka, Power Strikezonka, Passivezonka (bez kopí, třeba s mečem)
Assassinka: Kick Assa, Venom Assa, Charged fire/lightning/cold Assa
Barbarian: Bashbarian, Concentrát, Berserker, Double Swinger, Frenzybarb, WW Barb
Druid: Vlk, Medvěd, Fireclaw
Necromancer: Poison Daggerman, Curseman s kosou v ruce
Paladin: Zealer, Smiter, Avenger, Holy Fire/Freeze/Shock
Sorceress: Enchantka, ES Melee dmg dealerka s masteries
Pravidla bodování
Za dosažení vyjmenovaných met si připočtěte body ke svým dosavadním. Bonus za players X se připočítává jedině, pokud na tento players X odehrajete obtížnost CELOU. Jakmile se stane, že hrajete celou dobu na pl8, ale například na ancienty nebo akt bosse snížíte players, počítá se bonus pouze za nejnižší players, jakou jste v dané obtížnosti použili. Některé body získáte za rychlost či důslednost svého konání, a proto důsledně hlaste svůj progress, neboť relevantní pro mě bude, co uvidím v tomto vláknu. Skype ani jiné komunikační kanály pro hlášení bodových zisků nebudu uznávat.
1) Dokončení normálu - +10 bodů.
2) Bonus za dohrání normalu na players 2-4 - +1 bod
3) Bonus za dohrání normalu na players 5-7 - +2 body
4) Bonus za dohrání normalu na players 8 - +3 body
5) Dokončení nightmaru - +20 bodů
6) Bonus za dohrání nightmaru na players 2-4 - +2 body
7) Bonus za dohrání nightmaru na players 5-7 - +4 body
8) Bonus za dohrání nightmaru na players 8 - +6 bodů
9) Dokončení hellu - +30 bodů
10) Bonus za dohrání hellu na players 2-4 - +5 bodů
11) Bonus za dohrání hellu na players 5-7 - +10 bodů
12) Bonus za dohrání hellu na players 8 - +20 bodů
13) Dokončení všech tří obtížností na players 8 - +25 bodů
14) Full Clear všech lokací na normalu - +5 bodů
15) Full Clear všech lokací na nightmaru - +15 bodů
16) Full Clear všech lokací na hellu - +40 bodů
17) Kdo jako první dohraje normal - +5 bodů
18) Kdo jako první dohraje nightmare - +10 bodů
19) Kdo dosáhne titulu Guardian první - +50 bodů
20) Kdo dosáhne titulu Guardian druhý - +25 bodů
21) Kdo dosáhne titulu Guardian třetí - +10 bodů
22) Bonus za dohrání a zisk titulu Guardian zcela bez merce - +100 bodů
(pozn. pokud rogunu od Kashyi na normalu necháte zemřít co nejrychleji, nejpozději do záchrany Caina/vstupu do kláštera)
23) Za mimořádné zásluhy, například drop velmi vzácného předmětu či runy, udělím další body dle svého uvážení.