Už mám rozmyšlený build: Paladin - FoHer.
Jednou jsem ho už do turnaje jel, kdysi dávno, a hanebně jsem ho zrakvil. Takže druhý pokus.
-----
Trochu se pozastavím nad bodováním tohoto:
Kód: Vybrat vše
Bonusové body za splnění:
za /players 2 + 8 body
za /players 3 + 10 bodů
za players 4 + 14 bodů
za /players 5 + 20 bodů
za /players 6 + 25 bodů
za /players 7 + 30 bodů
za /players 8 + 35 bodů
Když teď na to koukám, něco se mi na tomhle nezdá. Kladl jsem si otázku, zda to nebude kontraproduktivní, protože s vyšším players automaticky bude hráč mít víc bodů tak jako tak. Zkusil bych se zamyslet, jaký by to bylo, kdyby se body odečítaly. Tedy za pl8 -35. Ale ne hned, pouze za nedodržení tohoto nastavení players.
A u pl4 chybí lomítko.
-------
Dále si dovolím jeden návrh na dodatečné bodování, když se to jmenuje pro luckery:
A to odměnit hráče za to, když nějaký unikát, set nebo runu dropne Akt boss a někteří vybraní unikátní bossové, kteří mají vlastní systém dropů než ostatní monstra: (Blood Raven, Griswold, Countess, Smith, Summoner, všichni koncilové, Hephasto, Nihlathak). Tedy nález ocenit třeba dvojnásobným počtem bodů z bodového základu u akt bossů a jeden-a-půlnásobným u těch vyjmenovaných unikátních bossů. A zohlednit, jaké pořadí by měl dotyčný nález:
Základ bodů by byl normální, když by šlo o první takový nález;
Základ bodů by byl poloviční oproti normálnímu, pokud by šlo o druhý nebo třetí takový nález;
Byla by to jediná šance, jak získat body za čtvrtý takový nález a základem by opět byla polovina.