tak zalezi na akych itemoch to je... pokial je to na weaponoch, tak tam sa vsetky + dmg ability reflektuju do zobrazovanej DPS, tak tam ta to az tak netrapi (do dps itemu sa nezaratava akurat myslim + str atribut, ten rozdiel zistis az v tabulke s celkovym dmg, pretoze tam je to na % to zvysenie a to je u kazdeho ine)... pokial je to napr na ringu, tak tam je lepsie ist do + min dmg, pretoze ta automaticky zvysuje aj max dmg... max zvysuje len max... malo by to byt tak ze napr +9 min ti prida 9-9 dmg a +9 max ti prida 0-9 dmg... tie iste hodnoty mas so statom +9-18, tam sa to scitava... teraz je v tom po patchi trochu chaos, trochu zmenili to zobrazovanie a ludia sa dohaduju ze to zle preratavaju atd

ta "matematika" je prekombinovana, pokial to nepotrebujes vediet uplne presne, malo by to takto stacit...
co sa tyka x% life, tie sa rataju z HP ktore mas na zaklade Vit statu... ten ti pridava urcity pocet HP za kazdy 1 bod vitality (rozdielne pre classy) a z tohto poctu sa rataju potom percenta... ked mas item s +7% life tak je to z toho, pokial mas 2 itemy s napr +7% life tak to je dokopy 14% a to sa rata z tej zakladnej hodnoty tiez... nefunguje to teda tak ze sa to rata z CELKOVEHO poctu HP ktore momentalne s tvojou postavou mas...
len taky maly priklad nech je to jasnejsie... dajme tomu ze mas 30k HP zaklad... zrazu pouzijes item co pridava 10% life... mas 33k HP... najdes dalsi item ktory priadava 10%... tie sa ale nebudu ratat z hodnoty 33k HP ktoru momentalne mas, ale opat z toho 30k HP zakladu ktory mas a to scitanim +% na life, v tomto pripade 20%, cize budes mat vyslednych 36k HP (keby sa to ratalo z momentalneho HP, tak by to vyslo pri druhom iteme 36,3k HP)... cize pokial mas viac itemov s +% life, musis vzdy vychadzat z tej zakladnej hodnoty HP a nebrat to tak, ze "mam 50k HP, kupim item s +10% life a budem mat zrazu 55k"