Stránka 1 z 1
Jak odhadnout cenu předmětu?
Napsal: 15.06.2012, 10:57 hod.
od Bednas3148
Ahoj chtěl bych se zeptat podle čeho odhadujete cenu předmětu, který dropnete a chcete ho dát na aukci? Jedete podle cen , za které jsou na aukci nebo si děláte cenu podle něčeho jiného? Nějak se v tom neorientuji a chtěl bych trošku vyprázdnit truhlu tak bych byl vděčný za každý tip jak na to:)
Re: Jak odhadnout cenu předmětu?
Napsal: 15.06.2012, 11:04 hod.
od Last_Elf
Najdi si podobnou věc na AH a podle toho to nějak odhadni.
Re: Jak odhadnout cenu předmětu?
Napsal: 15.06.2012, 23:01 hod.
od danny
Přesně,na AH si dej stejnej lvl jakej vyžaduje věc,pak nějaký ty hlavní vlastnosti a za kolik bys to chtěl prodat,vypadnou ti různý věci a pak jenom zvyšovat/snižovat cenu aby ses přiblížil tomu průměru za kolik by se to eventualně dalo prodat
Re: Jak odhadnout cenu předmětu?
Napsal: 18.06.2012, 07:06 hod.
od AssKick123
Taky je třeba mít základní představu o tom, za co se na jednotlivých předmětech nejvíc platí.
Třeba u Shieldů je to Block chance a Block Amount (dva předměty se stejnými staty ale jeden s 15% block chance a druhý s 25% block chance = rozdíl v ceně klidně pětinásobek). Hodně se platí za vysokou 1 vlastnost + VIT (více středně vysokých vlastností + VIT se prodá hůř a vždy je lepší aby primární vlastnost byla vysoká, VIT může být nižší). U předmětů pro monka (předměty s DEX) by téměř každý kupovaný předmět měl mít All resistance + jednu specifickou resistance (každý monk volí jinou). Pokud má obě a ještě vysokou DEX = vysoká cena. U bot je pomyslnou třešničkou na dortu movement speed. U ringů, rukavic a amuletů je to crit chance/crit dmg nebo attack speed (ale uvidíme, jak s tou poptávkou po AS zahýbe patch 1.0.3). V helmě je to volný slot na +Life gem.
U zbraní je to obecně hodnota DPS, ale např. většina monků vybírá svojí 1H především podle vysoké hodnoty +Life on Hit (ideálně skombinované ještě s Life Steal a Life per spirit spent, ale to se nestane tak často, aby měl předmět s vysokým DPS všechny 3 ..). Tj. dají přednost vysokému +Life on hit před DEX. Attack speed + life on hit na 1H zbrani byla pro většinu monků jasná volba, ale patch 1.0.3 to možná změní.