"Loot Table" teorie

Vše o předmětech a craftování
aNIRene
Quill Rat
Příspěvky:38
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:aNIRene#1321
"Loot Table" teorie

Příspěvek od aNIRene » 06.11.2014, 11:55 hod.

Zdravím,

Nikde jsem to tu nenašel, tak zakládám novej topic ohledně tohohle, možná trochu pozapomnělého, fenoménu. Po startu RoS jsem na různých zahraničních fórech četl teorii o tom, že při startu hry je každému hráči přidělen jakýsi "possible drop" seznam legendárních a setových itemů pro danou hru (do leavnutí, kicku atd...), které v dané konkrétní hře mohou danému konkrétnímu hráči padnout (drop, kadala, kešky) v rámci toho 90 procentního Smart Lootu.

Inu před nějakou dobou jsem se jal to vyzkoušet a hle - mě se daná teorie potrvdila. Lacuni mi padly naposledy kolem Vánoc 2012 :)...a oak najednou zasvítily z nějakýho pařezu nebo jakýho čerta, tak jsem nasyslil 500 shardů, nacpal je Kadale do chřtánu a hle...dala mi další dvoje. Vzhledem k tomu, že jsem člověk hamižný a chtěl jsem perfetkní Cold dmg, dex, ats, cc, nasyslij jsem dalších 500 a Kadala dala další troje...uplně perfetkní z žádnejch udělat nešly, ale slušný celkem jo...pak jsem tuším šel na WC, kde jsem strávil nelidsky dlouhou dobu, tudíž me hra kickla... Stejný postup jsem aplikoval u Rucksaku, Marauder bot, Nat. slayer před zdražením a WH - s velmi podobným výsledkem. TaT jsem jednoho dne objevil v bedně (předpokládám, že jsem dorazil domů zbořenej na šrot - tudíž jsem zřejmě neměl síly na farmu BS) a vzhledem k kaftu, že mi nikdy nedroply - ani na Vanille, tak ty jsem nenasyslil.

Podobně jsem farmil RoRG. Udělal jsem cca 50 kešek - tři otevřel, když nedropl, tak leave a zase back...jakmile se mi objev v prvních třech, tak jsem otevřel zbytek...a vykulilo se jich cca 14 nebo 15 (vesměs nic moc, ale o to tu nejde).

A opačně, když mi třeba po dvou hodinkách hraní nepadly kupř. žádný rukavice a stejně jsem nacpal 500 bs do Kadaly, tak vyplivla jen švédskou vlajku. A to třeba 2x za sebou - obětovat 1000BS se mi často moc nechtělo, ale testnout jsem to musel.


Topic jsem založil pro to abych se vás zeptal, jestli máte podobnou zkušenost - tudíž jestli na té teorii něco je a nebo jsem byl extremely lucky...ale to se mi nezdá. Páč dropnout 5x Lacuni z 1000 BS, 4x WH z 1000BS, 4 Rucksack z 500BS atd....ta pravděpodobnost se dost silně limitně blíží k nule...

Zároveň i jako tip pro lidi, kterým konečně dropnul vytoužený item, ale s rollem kterej stojí za vyliž (_._)...zkusit v té samé hře ještě trochu poznásilnit kadalu...

Uživatelský avatar
c4llix
Gorebelly
Příspěvky:213
BattleTag:c4llix#1401

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od c4llix » 06.11.2014, 12:02 hod.

Na jaře jsem to tady řešil a nikdo mi nevěřil. A taky je dobrý to, že skončím rift a jdu za kadalou utratit bs a utratím je za určitý druh třeba ramena a pak jdu na další rift a hle první lege co padne jsou ramena :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Mlok » 06.11.2014, 12:26 hod.

Ta teorie je naprostý nesmysl a vyvracím ji u Kadaly v podstatě téměř každý den hraní (téměř proto, že v den co hraju málo času se nestačí ani nic potvrdit - potvrdit jedním hráčem není možné vůbec, ani vyvrátit).
Pro vyvrácení teorie ovšem stačí jeden jediný případ nezafungování a teorie je vyvrácena a neplatí. A není tedy ani potřeba mnoho případů kdy nezafunguje. Ale i těch mnoho případů je k dispozici.

Pokud hraju rifty (u Bounties musím chtě nechtě zakládat novou hru), tak nikdy nezakládám nové hry a hraju pořád v té stejné hře (pokud tedy náhodou nedojdou klíče, což se mi nestalu už několik měsíců), pokud vyjímečně nedostanu DC.

Tak třeba takový Rucksack. Ten zrovna už nějaký čas sháním lepší a cpu vše u Kadaly do quiverů. A má se to tak. Občas nějaký Kadala pustí. Následně ve stejné hře do ní nacpu běžně 2000+ shardů (to jsou 2 hodiny hry, takže sem tam když mám času více je to i o dost více) a ona mi místo dalšího v klidu protočí všechny ostatní a to i několikrát (protože ty ostatní mají výrazně větší šanci na drop).
Jen jednou se mi podařilo získat 2 Rucksacky z jedné hry, ve které jsem byl dost dlouho (3+ hodin). Samozřejmě může nastat případ, kdy pande Rucksack (nebo cokoliv jiného sebevzácnějšího) vícekrát v jedné i třeba krátké hře. Náhoda je náhoda a vyloučeno není nic.

Pro Rucksack jsem měl i hry, kdy padnul v riftu a dále jsem nacpal zase hodně shardů Kadale v té stejné hře a zase nic (jen zase navalila skoro všechny nebo všechny ostatní quivery).

A úplně stejně to je u všech dalších itemů. U M6 itemů se občas stane, že dám více kousků v jedné hře. Také ale aby ne, když některé kousky M6 mají šanci na drop i 20% (v rámci daného typu itemu, tedy platí u Kadaly při nakupování toho stejného typu). A to znamená, že průměrně stačí 1250 shardů na jeden kousek. Tedy bude poměrně časté, že při utracení 2000+ shardů v jedné hře padne 2+ kousků.

Tomu co píšeš se mi ani bez screenshotu nebo videa nechce věřit (i když to samozřejmě není vyloučené, stát se při pravděpodobnostech může cokoliv). I kdyby to byla pravda, tak to nic nedokazuje. Teorie aby platila, tak musí fungovat pořád a u všech, jeden případ výskytu není žádný důkaz teorie (to přesně ten nesmyslný postup, kteří tu dost lidí často předvání, vidí párkrát nějakou věc, že se stane a hned z toho udělá teorie, že to tak funguje).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 06.11.2014, 12:32 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
hanacius
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:hanacius#1110

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od hanacius » 06.11.2014, 12:31 hod.

Zajímavá teorie... Já nad dropem takhle nikdy nepřemýšlel.
Já mám spíš pocit, že když chci dropnout např. lepší TaT pro mého WD tak ne a ne padnout. Ať riftuju nebo utrácím shardy. Pak přehodím na Wiznu a po pár riftech jsou tam. Ale všechno jsou to jenom doměnky a teorie, které stejně nejde nijak podložit nebo vyvrátit.
Drop vzácnějších předmětů mě obecně netrápí - TnT 8x, WH 6x, Furnace 2x, Kukri 1x, Lacuni 3x, Rimeheart 2x, Xephirian amulet 3x atd. atd....
A ikdyž je nějakej item, kteréj bych moc chtěl nebo by se mi prostě do buildu moc a moc hodil, nechce dropnout, tak si nad tím nezoufám. Prostě hraju tak aby mě hra bavila a stejně mi ten item potom padne. Padne třeba tehdy, když už o něj moc nestojím nebo hraju třeba jinej char ale prostě časem dropne.
Podstatný je podle mě nebrát to tak vážně a hrát s tím co máš a hru si užívat. Drop se časem dostaví. Někomu dřív, někomu pozděj = RNG

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Mlok » 06.11.2014, 12:35 hod.

hanacius píše:Ale všechno jsou to jenom doměnky a teorie, které stejně nejde nijak podložit nebo vyvrátit.
Ale vůbec. Problém je potvrdit takovou teorie, protože ani kdybych měl vzorek třeba 1000 hrůčů, pro který by to fungovalo, tak to pořád samo o sobě nestačí jako důkaz teorie. Jen by se dalo usuzovat, že to bude velmi pravděpodobné, že to tak je (když to zafunguje u 1000 hráčů a nemám žádný případ, kdy to nezafunguje).

Ovšem jak už jsem psal, k vyvrácení stačí jen jediný existující případ. Tedy vyvrátit nefungující teorii bývá často zcela jednoduché.

A tahle věta není úplně přesná
"Drop se časem dostaví. Někomu dřív, někomu pozděj = RNG"
Problém u RNG je v tom, že vždy může nastat případ, že někomu se drop nedostaví vůbec nikdy a to dokonce i pro itemy s nastaveným vysokým dropem (samozřejmě u takových itemů je ta šance hrozně malá, že nedropne nikdy a s dobou hraní se snižuje - stát se to ale může).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 06.11.2014, 12:42 hod., celkem upraveno 2 x.

aNIRene
Quill Rat
Příspěvky:38
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:aNIRene#1321

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od aNIRene » 06.11.2014, 12:36 hod.

to: Mlok

OMG, proto se ptám, jestli se lidem podobný "lucky" věci staly. Netvrdím, že to tak funguje. Vzhledem k těm extrémním případům, které se u mě přihodily jsem jen na vážkách.
Naposledy upravil(a) aNIRene dne 06.11.2014, 12:49 hod., celkem upraveno 2 x.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Mlok » 06.11.2014, 12:41 hod.

Při obrovském množství hráčů co D3 hraje se snadno najde pár lidí, kterým se stala velmi nepravděpodobná situace ohledně čehokoliv založeného na RNG (což je v D3 téměř všechno).

A reagovat musím dost razantně, protože už předtím ta teorie byla vyvrácena, jen to někteří pořád nemohou pochopit.

Uživatelský avatar
hanacius
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:hanacius#1110

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od hanacius » 06.11.2014, 12:45 hod.

Btw: je někde nějakej BluePost, kde by Blizzard potvrdil "loot tabulku" při založení hry..? Někde se tady spekulovalo, že v této loot tabulce máš mít seznam itemů co můžou dropnout. Pokud tam vysnění item není tak máš smůlu...
Jediné čemu věřím je tabulka pravděpodobnosti dropu u daných charů viz. https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1127881656. Např. když padne Sword tak máš např. s wizardem 1,02% šanci na to že to bude zrovna Rimeheart.
Na jiné teorie nevěřím.

aNIRene
Quill Rat
Příspěvky:38
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:aNIRene#1321

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od aNIRene » 06.11.2014, 12:49 hod.

Kadalu s gamblingem stranou, spíš jsem to myslel tak, zda li se při generování hry neurčuje, co v daná hře prostě padnou může a co ne...Ok, to že mi nadropovali poměrně raritní itemy víckrát je třeba nechutnej luck, nicméně vzhledem k množství L/S předmětů ve hře potvrdit, zda li je drop svým způsobem, ne předurčený, to ne, ale svým způsobem omezený prokazát ani vyvrátit v nějakém rozumném čase nelze.

"A reagovat musím dost razantně, protože už předtím ta teorie byla vyvrácena, jen to někteří pořád nemohou pochopit."

jo v poho, všiml jsem si, že tě to nadzvedlo :D

nechci se pouštět do dalších spekulací - k vyvrácení došlo způsobem, že někdo našel v jedné hře všechny L/S itemy? samozřejmě z toho vyloučím class specific, které i tak mohou díky 90/10 dropnout, ale to by bylo na sakra dlouho tedy :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Mlok » 06.11.2014, 12:56 hod.

hanacius píše:Btw: je někde nějakej BluePost, kde by Blizzard potvrdil "loot tabulku" při založení hry..? Někde se tady spekulovalo, že v této loot tabulce máš mít seznam itemů co můžou dropnout. Pokud tam vysnění item není tak máš smůlu...
Jediné čemu věřím je tabulka pravděpodobnosti dropu u daných charů viz. https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1127881656. Např. když padne Sword tak máš např. s wizardem 1,02% šanci na to že to bude zrovna Rimeheart.
Na jiné teorie nevěřím.
Blue post byl už dávno a ten omezené tabulky pro danou konkrétní hru vyvracel. Místním vytvářečům teorií nestačil ani blue post ani případy, které to vyvrací.

Tabulka šancí na drop by platit měla, pouze jsem nikde neviděl potvrzení, že nedošlo k nějakým změnám pro 2.1.1 (to by ale byly stejně jen drobnosti). Jen doplním, že ta tabulka platí pro smart loot, což je 85% dropu (pro zbylých 15% může padnout cokoliv i co pro smart loot pro daný char padnout nemůže).

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Seton » 06.11.2014, 13:01 hod.

No osobně to vidím stejně jako Mlok. Tam už bylo vše řečeno,takže to rozebírat nebudu.
jen ještě zmíním psychologi hráčů u těchto her, speciálně diablo.

Tyhle a jiné teorie vznikají většinou z prostýho důvodu. Fóra se plní topicama typu "6 miliard BS a žádný TaT" nebo "89 miliónů odehraných hodin a žádná Kukri" atp. Problém je, že se na veřejnost(fóra) dostávají jen a pouze tyhle situace! Nikdo nezaloží nový vlákno s popisem "6x v řadě po sobě se mi podařilo upd gemu který měl jen 30% šanci" nebo nový topic s názvem "Po 2 hodinách na 70lvl WD mě kadala dala Kukri". Fóra jsou přecpaný topicama jednoho ražení a to čistě negativního co se dropu týče. Nikdo nezaloží topic ve stylu "Mám vše co jsem chtěl" protože tyhle spokojení lidi (a je jich ku*va dost) to prostě nemají potřebu ventilovat :).
Nedávno jsem kamaráda vytáhl s WD na 70. Hráli jsme celou sobotu (asi 12hod) a 5 minut na to, co se dostal na 70 a nasbíral 500BS, tak je ani všechny nepotřeboval, za prvních cca 300BS mu padla jak MoJ tak TaT rukavky....Bylo to loot tabulkou při založení hry? Pochybuju, po dalších 5 hodinách intenzivních riftů ve stejné hře už nepadlo nikomu nic pořádně užitečnýho (já byl taky na WD) a to se u kadaly samozřejmě lootovalo dál.
"Strýček náhoda" připravuje bizardní situace,ale furt je to jen "strýček náhoda" :). Toť můj názor, nikomu nic nevyvracím ;-)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Mlok » 06.11.2014, 13:12 hod.

aNIRene píše:Kadalu s gamblingem stranou
...
nechci se pouštět do dalších spekulací - k vyvrácení došlo způsobem, že někdo našel v jedné hře všechny L/S itemy? samozřejmě z toho vyloučím class specific, které i tak mohou díky 90/10 dropnout, ale to by bylo na sakra dlouho tedy :)
Kadala má ale úplně stejné šance jako drop během hry (potvrzeno Blue postem), takže proč ji nechávat stranou. U jednoho typu itemu a u Kadaly jsem získal komplet všechny možné leg. + set itemy pro danou postavu v jedné hře už mnohokrát. Jeden případ jsem tu popisoval už právě z dřívější doby.

Teď co jsou T6 rifty mhohem rychlejší, tedy v jedné hře získám o hodně více shardů + Kadala má mírně navýšený drop (průměrně 2leg./set za 500 shardů), tak u typů itemů, kde je jich méně jsem viděl komplet drop všech v jedné hře už mnohokrát. Třeba ramena u DH mají jen 5 možností dropu a to ještě všechny se stejnou šancí 20%, takže protočit všechna ramena v jedné hře není nic moc obtížného a povede se poměrně snadno. A ramen jsem právě protočil hodně. Sice M6 ramena padají hodně při té šanci, jenže je problém dostat správný roll, takže mi to trvalo hodně kousků než se zadařilo.

Během hry mimo Kadalu už to reálné není tím jak nejsi omezený na jeden typ itemů. I během hry jsem ale už několikrát dal většinu možných dropů pro jeden typ itemu (jestli někdy úplně všechny možnosti si nejsem mistý, nepíšu si dropy a přesně si to zapomatuju akorát u Kadaly jak je to jen pro jeden typ, pro všechny typy už tak dobrou paměť nemám).

Jak už jsem ale psal v minulém příspěvku (a psal jsem to tu i před časem), tak tohle Blue post už tenkrát jasně vyvracel když se o tom začalo spekulovat na US fóru.

Seton:
Přesně tak. A k tomu je tu druhý velmi významný faktor díky kterému vzniká spousta konspiračních teorií. Při hraní (a ono obecně všude, nejen při hraní) lidi zaujme jen něco neobyčejného a to si zapamatují. Tedy např. když v jedné hře někdo dostane 2x a vícekrát hodně vzácný předmět. Ovšem nezajímavé vzorce každý hned z paměti zahazuje, protože ho nezaujmou. A přitom těch nezajímavých je většina. A pak z té menšiny neobyčejných vzorců, které zažijí jen párkrát se snaží udělat teorii.

U statistiky se může začít dělat teorie pouze z velkého statistického vzorku. Tedy když budu mít např. 100.000+ her a z nich zanzmaneou statistiku dropů, tak se můžu pokusit začít dělat nějaké teorie. Ale ani tak nemusím dojít ke správnému závěru, ale už to bude aspoň poměrně pravděpodobné, že je závěr správný.

Po změně u Kadaly, kde Bliz. jasně napsal jak změnil šanci na drop u Kadaly (kde došlo k mírné navýšení šance na drop leg./setu), tak i přesto se přesně dle toho co popisuješ objevovalo jedno vlákno za druhým, kde lidi vykřikovali "Kadala nerf", apod.
A jako vždy na základě naprosto mizivého vzorku dat.

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Tokugawa » 06.11.2014, 13:18 hod.

Takže, Setone, jako úplnému uchu mi Kadala dala MoJ, o které zkušení hráči říkají, že mi ji závidí. Tak nějak na pátý pokus? Asi tak. Současně jsem našel Azurewrath, který jsem si přál a asi za 3 týdny hraní mi padl krumpáč, o kterém také říkají, že je pěkný.

Ovšem TaT ne a ne dostat, takže tak ;-D

EDIT: S Kadalou jsem tedy vlastně spokojený.
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Seton » 06.11.2014, 13:24 hod.

a? :). to nic nevyvrací ani nepotvrzuje :). měl jsi prostě štěstí stejně jako můj kamarád, jak sem psal :)
Jo a pokud ti šlo o to, vytvořit positivní komentář, tak to jo :) to se povedlo :). Což mě přivádí k nápadu :) .....
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Tokugawa » 06.11.2014, 13:25 hod.

Ano, chtěl jsem ukázat, že Kadala má i své dny :-)
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od WulFgaR77 » 06.11.2014, 14:11 hod.

OT:
Mlok píše: A tahle věta není úplně přesná
"Drop se časem dostaví. Někomu dřív, někomu pozděj = RNG"
Problém u RNG je v tom, že vždy může nastat případ, že někomu se drop nedostaví vůbec nikdy a to dokonce i pro itemy s nastaveným vysokým dropem (samozřejmě u takových itemů je ta šance hrozně malá, že nedropne nikdy a s dobou hraní se snižuje - stát se to ale může).
Tahle věta není uplně přesná ... pro nenulovou pravděpodobnost rozhodně platí to, co tvrdí hanacius :green:

Když už tu chceme být pozitivní ;)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Mlok » 06.11.2014, 14:17 hod.

Později je u každého omezeno konkrétní dobou (minimálně limity typu délka života, doba provozu D3 Blizzardem). A protože je to omezené, tak budou případy, kdy nepadne předmět nikdy.

Pokud později budeme brát neomezeně (což znamená nekonečně času), tak je to pravda.

Pozitivní vlákno je vedle :-)

A pokud to chceme přesně, tak:
- nenulovou pravděpodobnost dropu itemu označme P
- šance, že nedropne při jednom dropu je 1-P
- šance, že nedropne při n dropech je (1-P)^n
- jistota, že dropne je situace kdy (1-P)^n=0
- pro 1>P>0 (což tak je) to platí pouze v limitě kde n se blíží nekonečnu
- jistota, že item dropne je pouze pro nekonecné množství pokusů

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od WulFgaR77 » 06.11.2014, 14:35 hod.

:-)))))))))

neboj, oba umíme vymyšlet podmínky, za kterých budeme mít pravdu. Ty tvoje budou jen o něco pravděpodobnější ;) ale v jistém smyslu se budou realizovat obě

Ber to jako fór, ale pravdivej (ve smyslu logiky) ;)

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Seton » 06.11.2014, 14:47 hod.

Tohle už se mi nechce řešit :), řídím se teorií, kterou vymysleli mágové na Zeměploše (Terry Pratchet) tedy:
"Mágové zase spočítali, že při pravděpodobnosti, že se nějaká věc může přihodit s pravděpodobností milion ku jedné, přihodí se pravidelně devětkrát z deseti případů."
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: "Loot Table" teorie

Příspěvek od Tokugawa » 06.11.2014, 14:52 hod.

Líbí se mi, jak to Prattchet ve všech knihách používá. Jakmile někdo řekne u jakékoliv šílenosti: "Je to šance tak milion ku jedné." tak vím, že se to natuty podaří. A čím déle hraju D3, tím víc mám pocit, že šance na TaT je cirka milion ku jedné :-D
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Odpovědět

Zpět na „Předměty“