Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Rikal jsem si, ze by mozna stalo za to vytvorit vlastni RPG ve stylu Diabla. Co byste na to rekli? Co by takove RPG melo mit za vlastnosti aby vas bavilo, v cem by melo byt Diablu podobne a v cem by se melo lisit? Co se vam na Diablu libi a co vam v nem chybi?
------------------------------------
Predbezna predstava projektu
Nazev: Hra ve stylu Diabla (zatim bez jmena)
Programovaci jazyk: C++
Zanr: RPG
Grafika: Ve stylu Diabla 2
Smysl hry: Zalozit si herni postavu a rozvijet ji, bojovat proti nepratelum, postup hrou.
Tym lidi, co by se zapojili do vyvoje/programovani:
James - organizator, programator
Denny - programator
Javurek - navrh hernich mechanismu
Napiste, kdo se chcete pridat. Programatori nebo programovani animaci.
------------------------------------
Predbezna predstava projektu
Nazev: Hra ve stylu Diabla (zatim bez jmena)
Programovaci jazyk: C++
Zanr: RPG
Grafika: Ve stylu Diabla 2
Smysl hry: Zalozit si herni postavu a rozvijet ji, bojovat proti nepratelum, postup hrou.
Tym lidi, co by se zapojili do vyvoje/programovani:
James - organizator, programator
Denny - programator
Javurek - navrh hernich mechanismu
Napiste, kdo se chcete pridat. Programatori nebo programovani animaci.
Naposledy upravil(a) James dne 14.11.2013, 18:43 hod., celkem upraveno 2 x.
Důvod: Pridana predbezna predstava projektu + tym lidi
Důvod: Pridana predbezna predstava projektu + tym lidi
Správce fóra a webu
http://www.diablofans.cz
http://www.diablofans.cz
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Už jsem myslel že Maxim založil další vlákno s bezva nápadem 

R.I.P. 27.3.2014
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Aha, ktere to je tema?
Správce fóra a webu
http://www.diablofans.cz
http://www.diablofans.cz
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
až budeš sestavovat programátorský tým tak řekni 

Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Denny: Sel bys do toho?
Jsem v te uplne prvni fazi planovani ted a snazim se zjistit co by to vlastne melo umet. Proto jsem tu napsal. Mas nejake napady?

Správce fóra a webu
http://www.diablofans.cz
http://www.diablofans.cz
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Nápady na samotnou hru nemám, mě by v první řadě spíš zajímalo v čem to chceš dělat a jestli 2D/3D ... s grafikou teprve začínám takže jsem omezený jen na 2D.. nakonec budeme ještě radí že uděláme panáčka který umí vůbec chodit 

Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
V cem to delat konkretne nevim. Jsem uplne v zacatcich celeho planovani. Jsem taky v zacatcich herniho programovani, takze by se to dalo dobre spojit. Opravdu bych chtel zacit nejakym panackem co bude chodit (to bude prvni uspech
) a k tomu pridavat dalsi funkce a ve vysledku by z toho mohlo neco byt. Pokud by nas bylo vic, obzvlast i nekdo zkusenejsi, tim lip. Kazdopadne nejak se zacit musi. Co bys dokazal a 2D animace?

Správce fóra a webu
http://www.diablofans.cz
http://www.diablofans.cz
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
pohyb bych snad zvládl ale udělat to tak aby se ta textura měnila ( jako je třeba pohyb nohou ), to už by pro mě mohl být problém.. můj hlavní problém je ale v tom že já s grafikou dokážu pracovat jen v Javě, která právě že není na hry zrovna ideální. Osobně bych radši počkal jestli se nenajde někdo zkušenější aby to vůbec mělo hlavu , patu a nějaký smysl..
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
V Blizzardu se k programovani pouziva C++, tak co to zkusit v tom? Neco malo jsem v tom delal. Jak je to tam s animaci? A urcite proste bude lepsi zacit nejak jednoduse nez nijak. Zkusenejsi se tu nikdo objevit nemusi, nevim jestli nam tu chodi nejaci programatori na foru.
Správce fóra a webu
http://www.diablofans.cz
http://www.diablofans.cz
No prave to c++ je na to nejlepsi jenze tam ja nedokazu vykreslit ani pixel.. v tom pripade bych se teda videl u programovani ruznych funkci. Paklize by jsi dokazal udelat jakysi zakladni framework ktery uz by dokazal vykreslovat alespon pixely tak uz bych dokazal pomoct i v te grafice ale jinac v tom cpp jen ty funkce
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Momentalne jeste delam nejake jine mini projekty v C#, tak pak bych se podival teda na neco v tom C++. Jak rikam, tohle je pro me premiera delat neco co se ma hybat na obrazovce, takze bych nejdriv zacal tim pohybem treba nejake tecky po nejake plose po kliknuti mysi tak jak to funguje v Diablu. Ale zatim vubec netusim jak na to. Treba se objevi nekdo dalsi kdo by nam pomohl s tim programovanim. Jestli chces muzes zkusit neco uz.
Správce fóra a webu
http://www.diablofans.cz
http://www.diablofans.cz
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
V podstatě bych chtěl Path of Exile v Diablo grafice.James píše:Rikal jsem si, ze by mozna stalo za to vytvorit vlastni RPG ve stylu Diabla. Co byste na to rekli? Co by takove RPG melo mit za vlastnosti aby vas bavilo, v cem by melo byt Diablu podobne a v cem by se melo lisit? Co se vam na Diablu libi a co vam v nem chybi?

nevím, co sem napsat
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
No pokud to myslíš fakt vážně určitě bych se zúčastnil, vždy jsem miloval hry jako Baldurs gate, Fallout, diablo a podobné.
Sice neumím programovat, grafiku atd, ale určitě bych mohl pracovat třeba na tom jak by měli fungovat herní systémy,dialogy, předměty, příběh a tak podobně.
Sice neumím programovat, grafiku atd, ale určitě bych mohl pracovat třeba na tom jak by měli fungovat herní systémy,dialogy, předměty, příběh a tak podobně.
- Maxim
- Doom Knight
- Příspěvky:402
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:maxim#2668
- Bydliště:Znám jedno místo tam tepláků ráj je to dost blízko Ústecký kraj- Lovosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Ale kdyz tak ty BEZVA NÁPADY těch mám hodně
Playmade HC selfound DH
Battletagy:
Maxim#2668-notebook
Maximus#21426-Počítač
Můj Zeal wizard

Finální Boss celýho diabla http://maximus26.rajce.idnes.cz/100_akt ... 03_IMG.jpg to křeslo neni moje
Battletagy:
Maxim#2668-notebook
Maximus#21426-Počítač
Můj Zeal wizard

Finální Boss celýho diabla http://maximus26.rajce.idnes.cz/100_akt ... 03_IMG.jpg to křeslo neni moje
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Hm.... zajímavý nápad, ale bylo by třeba ho trochu více rozvést...
Jak moc by ono RPG bylo podobné Diablu?
Tzn. grafika, skilly (jestli nějaké), styl (může to být klidně tahovka, že
), atd...
Taky je důležité, že jestli si bezmeme tedy za vzor Diablo, tak jaké... jednička, dvojka, trojka?
Sice se programovat teprve učím, ale byl bych ochoten pomoci s jinými věcmi
Přeju hodně štěstí
Jak moc by ono RPG bylo podobné Diablu?
Tzn. grafika, skilly (jestli nějaké), styl (může to být klidně tahovka, že

Taky je důležité, že jestli si bezmeme tedy za vzor Diablo, tak jaké... jednička, dvojka, trojka?
Sice se programovat teprve učím, ale byl bych ochoten pomoci s jinými věcmi

Přeju hodně štěstí

Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Cekal jsem, ze driv nebo pozdeji se tu Path of Exile objevineferty píše:V podstatě bych chtěl Path of Exile v Diablo grafice.

Jak rikam, tohle je uplny zacatek veskeryho planu. Velkou roli bude hrat to, jestli na to budu sam nebo nas bude vic po te programovaci strance.Javurek píše:No pokud to myslíš fakt vážně určitě bych se zúčastnil, vždy jsem miloval hry jako Baldurs gate, Fallout, diablo a podobné. Sice neumím programovat, grafiku atd, ale určitě bych mohl pracovat třeba na tom jak by měli fungovat herní systémy,dialogy, předměty, příběh a tak podobně.
Zatim to vypada ze by se pridal Denny. Uvidime jestli se prida jeste nekdo dalsi. Asi bych to videl tak, ze zatim zacnu opravdu jen necim primitivnim, to znamena nejaka tecka pohybujici se podle toho kam hrac klikne. Pokud se prida nekdo kdo dokaze delat animace v C++, pak se tu muze hned urychlit.
Jake mas konkretne napady?Maxim píše:Ale kdyz tak ty BEZVA NÁPADY těch mám hodně
Jak rikam, jsme na zacatku, muzeme se rozhodnout delat co chceme. Tahovku rozhodne nechci. Chci zachovat styl hry z Diabla. Muzeme z kazdeho dilu vybrat to nejlepsi. Grafika si myslim ze byla v Diablu 2 super, jenom nektere efekty by podle me chtelo posunout na novou uroven, aby to opravdu vypadalo lip, kdyz Sorceress hodi meteor aby to stalo za to. Ale obecne bych chtel spis zachovat grafiku jako je v Diablu 2. Rozhodne se mi libi moznost mit skilly a rozdelovat na ne body, jako bylo v Diablu 2. Myslim si ze rozdelovani bodu na atributy postavy melo neco do sebe a chtel bych ho ve hre mit, nevim ovsem v jakem rozmeru, jake atributy by to byly atd.ZOMB píše: Jak moc by ono RPG bylo podobné Diablu? Tzn. grafika, skilly (jestli nějaké), styl (může to být klidně tahovka, že), atd... Taky je důležité, že jestli si bezmeme tedy za vzor Diablo, tak jaké... jednička, dvojka, trojka?
S cim bys pomohl?ZOMB píše:Sice se programovat teprve učím, ale byl bych ochoten pomoci s jinými věcmi![]()
Správce fóra a webu
http://www.diablofans.cz
http://www.diablofans.cz
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Jde o to jak si to představuješ? Jako rubačku styl Diablo? nebo spíš klasické hardcore RPG zaměřené převážně na děj a úkoly styl Baldurs gate a staré fallouty?
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Javurek: Co treba kombinace obojiho?
Správce fóra a webu
http://www.diablofans.cz
http://www.diablofans.cz
Re: Tvorba noveho ceskeho RPG ve stylu Diablo
Ok, vidím, že na základech se shodneme 
Takže pravděpodobně by se tam objevil skill tree?
Grafika podobná D2, to se mi líbí... a myslím, že jestli se to týmu podaří udělat podobně (jako v D2), bude hodně rád... ono to není jen tak
Meteor jako příklad... chápu kam míříš, ale myslím, že podobné věci budou jedny z posledních, které se budou řešit (mám na mysli grafiku, animace...)
Další věc... je důležité si uvědomit, jakou hru vlastně chceme...
Kopii Diabla? - osvědčený systém, s malými změnami
Diablovku s většími rozdíly oproti klasickému Diablu? - tady je asi důležité si uvědomit, co originálního hra přinese, čím má za úkol hráče zaujmout...
Prostředí předpokládám ve stylu Diablo - meče, kouzla, luky... žádná postapokalyptická budoucnost, jak ji známe z Falloutů...
A v čem spočívá má pomoc?
Tak ze začátku (nyní) jsem ochoten pomáhat s promýšlením herních principů... ale co se týká nějaké práce, která žere víc času, tak do té bych se zapojil až později, mám vlastní projekt Is Alive, který bych chtěl dokončit
Takže předpokládám, že kdyby se vše vyvedlo jak bych chtěl, mohl bych být za půl roku schopný pracovat na projektu aktivněji (pokud se na něm ovšem bude dělat)
A co bych mohl nabídnout?
Jelikož jsem modder D2, vím, jak hra funguje (alespoň základy, zatím nedělám hardcode modding) a jsem zvyklý na práci všeho druhu (tvoření nových map, monster - ne však animací, schopností, atd...), ale jak se to projeví v praxi v tomto projektu, to zatím nemám tušení
Pravděpodobně bych ale dělal na projektu až v pokročilejších fázích, kdy budou základy naprogramované, a já se bych se vrhnul na "softcode" část - na co jsem zvyklý

Takže pravděpodobně by se tam objevil skill tree?
Grafika podobná D2, to se mi líbí... a myslím, že jestli se to týmu podaří udělat podobně (jako v D2), bude hodně rád... ono to není jen tak

Meteor jako příklad... chápu kam míříš, ale myslím, že podobné věci budou jedny z posledních, které se budou řešit (mám na mysli grafiku, animace...)
Další věc... je důležité si uvědomit, jakou hru vlastně chceme...
Kopii Diabla? - osvědčený systém, s malými změnami
Diablovku s většími rozdíly oproti klasickému Diablu? - tady je asi důležité si uvědomit, co originálního hra přinese, čím má za úkol hráče zaujmout...
Prostředí předpokládám ve stylu Diablo - meče, kouzla, luky... žádná postapokalyptická budoucnost, jak ji známe z Falloutů...
A v čem spočívá má pomoc?
Tak ze začátku (nyní) jsem ochoten pomáhat s promýšlením herních principů... ale co se týká nějaké práce, která žere víc času, tak do té bych se zapojil až později, mám vlastní projekt Is Alive, který bych chtěl dokončit

Takže předpokládám, že kdyby se vše vyvedlo jak bych chtěl, mohl bych být za půl roku schopný pracovat na projektu aktivněji (pokud se na něm ovšem bude dělat)
A co bych mohl nabídnout?
Jelikož jsem modder D2, vím, jak hra funguje (alespoň základy, zatím nedělám hardcode modding) a jsem zvyklý na práci všeho druhu (tvoření nových map, monster - ne však animací, schopností, atd...), ale jak se to projeví v praxi v tomto projektu, to zatím nemám tušení

Pravděpodobně bych ale dělal na projektu až v pokročilejších fázích, kdy budou základy naprogramované, a já se bych se vrhnul na "softcode" část - na co jsem zvyklý
