Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Moderátor:Dark_Deamon
Zdravím všechny hráče!
V tomto tématu (v tomto prvním příspěvku) bych chtěl dát dohromady seznam všech možných nových vlastností, které jsem už do modu nějak zakomponoval nebo hodlám teprve dát...
Zároveň bych chtěl vyzvat kreativní jedince, aby vymysleli nějaké další vlastnosti, pokud mi chtějí pomoci... a já posoudím, zda jsem schopný navrženou vlastnost proměnit ve skutečnost
Zároveň pokud máte nějaké výhrady k některé vlastnosti, budu rád pokud vyjádříte svůj názor
Tyto vlastnosti jsou a budou aplikovány na moje druhy elitek (např. dead brain), minibosse, bosse a další druhy bossů
Seznam vlastností:
cold sniper (po smrti / zásahu vystřelí ice bolt - dlouhá doba zmražení)
possessed (imunní vůči kletbám)
extra health
extra damage
fast
waller (předěláno) -> Random resistance aura
jailer (předěláno)
concentration
immortal (předěláno)
knockback
holy fire
defender
blessed aim
holy freeze
vigor
holy shock
fanaticism
conviction
salvation
vs melee (předěláno)
vs missile (předěláno)
nofreeze
slow
dmg-fire Fists of Fire
dmg-ltng Claws of Thunder
dmg-mag
dmg-cold Blades of Ice
dmg-pois
spiriter (předěláno)
teleporter
shadow (neviditelný)
crusher
------------------
weapon master
slow missiles
caller to arms
curse master (různé mody, různé kletby... ale jméno budou mít všichni stejné )
eagle-eyed (castí Inner Sight)
blaster (castí Mind Blast)
guided arrow
scary (castí Howl - účinný proti minionům a mercům)
necroviver
blade master (castí Blade Fury)
force pusher (magic dmg, knockback vlna)
lightning empowered (lightning orb)
fire empowered (volcano)
cold empowered (chilling armor)
poison empowered (poison explosion)
magic empowered (bone spear, teeth)
Seznam dalších návrhů:
horde (elitky - skupinka po mnoha)
random immune (náhodně se měnící odolnosti)
extra aggressive (velmi agresivní)
flying (létající)
monstra kouzlící kletby
burning (monstra způsobující ohnivé poškození za čas)
Seznam různých provedení elitek:
skupinka po třech až pěti stejně silných - všechna monstra stejný drop
boss + 5 minionů - boss silnější, lepší drop, bude mít vždy auru
2 boosové + 7 minionů - elitky ve spodních patrech lokací
V tomto tématu (v tomto prvním příspěvku) bych chtěl dát dohromady seznam všech možných nových vlastností, které jsem už do modu nějak zakomponoval nebo hodlám teprve dát...
Zároveň bych chtěl vyzvat kreativní jedince, aby vymysleli nějaké další vlastnosti, pokud mi chtějí pomoci... a já posoudím, zda jsem schopný navrženou vlastnost proměnit ve skutečnost
Zároveň pokud máte nějaké výhrady k některé vlastnosti, budu rád pokud vyjádříte svůj názor
Tyto vlastnosti jsou a budou aplikovány na moje druhy elitek (např. dead brain), minibosse, bosse a další druhy bossů
Seznam vlastností:
cold sniper (po smrti / zásahu vystřelí ice bolt - dlouhá doba zmražení)
possessed (imunní vůči kletbám)
extra health
extra damage
fast
waller (předěláno) -> Random resistance aura
jailer (předěláno)
concentration
immortal (předěláno)
knockback
holy fire
defender
blessed aim
holy freeze
vigor
holy shock
fanaticism
conviction
salvation
vs melee (předěláno)
vs missile (předěláno)
nofreeze
slow
dmg-fire Fists of Fire
dmg-ltng Claws of Thunder
dmg-mag
dmg-cold Blades of Ice
dmg-pois
spiriter (předěláno)
teleporter
shadow (neviditelný)
crusher
------------------
weapon master
slow missiles
caller to arms
curse master (různé mody, různé kletby... ale jméno budou mít všichni stejné )
eagle-eyed (castí Inner Sight)
blaster (castí Mind Blast)
guided arrow
scary (castí Howl - účinný proti minionům a mercům)
necroviver
blade master (castí Blade Fury)
force pusher (magic dmg, knockback vlna)
lightning empowered (lightning orb)
fire empowered (volcano)
cold empowered (chilling armor)
poison empowered (poison explosion)
magic empowered (bone spear, teeth)
Seznam dalších návrhů:
horde (elitky - skupinka po mnoha)
random immune (náhodně se měnící odolnosti)
extra aggressive (velmi agresivní)
flying (létající)
monstra kouzlící kletby
burning (monstra způsobující ohnivé poškození za čas)
Seznam různých provedení elitek:
skupinka po třech až pěti stejně silných - všechna monstra stejný drop
boss + 5 minionů - boss silnější, lepší drop, bude mít vždy auru
2 boosové + 7 minionů - elitky ve spodních patrech lokací
Naposledy upravil(a) ZOMB dne 06.04.2014, 08:38 hod., celkem upraveno 5 x.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
další návrhy:
Klonovač.
Vpodstatě by měl stejnou schopnost co Baal.
Deadly strike
Šance na kritický úder pro sebe i pro miniony....náhodně tak 5-50 %
Defiled
Měl by v sobě červa podobného těm, co v sobě mají normální monstra infikovaný defilerem ve WK. Jenže tenhleten by byl silnej tak, jako je silnej level bosse.
Klonovač.
Vpodstatě by měl stejnou schopnost co Baal.
Deadly strike
Šance na kritický úder pro sebe i pro miniony....náhodně tak 5-50 %
Defiled
Měl by v sobě červa podobného těm, co v sobě mají normální monstra infikovaný defilerem ve WK. Jenže tenhleten by byl silnej tak, jako je silnej level bosse.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Clone for death
nevím jeslti jste někdy hrály Croca...toho malýho zelenýho krokodýlka, ale jeden bos tam měl super vlastnost. Po zabití se rozložil na dva menší, ale stejně silný a rychlejší...po zabití těhto dvou se rozložil na ještě rychlejší, menší ale stejně silný.
V praxi bych to viděl tak, že by byl jeden bos s jednou vlastností. Třeba Curses. Po zabití by se z něj staly 2 stejní a každej by měl vlastnost navíc. Jeden by byl cold enchanted a druhej light enchanted. po zabití by se z každýho staly další dva stejní jako byl on + navíc další vlastnost třeba aura enchanted.
Armagedon
měl by chance to cast na stejný gedon jako má uber diablo
slow missile
klasická vlastnost od amazonky
elementarní blok
šance blokovat elementární útoky
Teleport jinak
šance na vykouzlení teleportu když zasáhne a te n teleport způsobí že si postava a montrum vymění pozice...třeba by to měla blood raven a když by lukem zasáhla hráče, a vyšla jí šance na tenhle port, stalo by se to, že by si s hráčem vyměnila pozice...ona by se portla tam kde je hráč a hráč tam kde byla Ravena...
nevím jeslti jste někdy hrály Croca...toho malýho zelenýho krokodýlka, ale jeden bos tam měl super vlastnost. Po zabití se rozložil na dva menší, ale stejně silný a rychlejší...po zabití těhto dvou se rozložil na ještě rychlejší, menší ale stejně silný.
V praxi bych to viděl tak, že by byl jeden bos s jednou vlastností. Třeba Curses. Po zabití by se z něj staly 2 stejní a každej by měl vlastnost navíc. Jeden by byl cold enchanted a druhej light enchanted. po zabití by se z každýho staly další dva stejní jako byl on + navíc další vlastnost třeba aura enchanted.
Armagedon
měl by chance to cast na stejný gedon jako má uber diablo
slow missile
klasická vlastnost od amazonky
elementarní blok
šance blokovat elementární útoky
Teleport jinak
šance na vykouzlení teleportu když zasáhne a te n teleport způsobí že si postava a montrum vymění pozice...třeba by to měla blood raven a když by lukem zasáhla hráče, a vyšla jí šance na tenhle port, stalo by se to, že by si s hráčem vyměnila pozice...ona by se portla tam kde je hráč a hráč tam kde byla Ravena...
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Děkuju za návrhy
Fraxi:
Klonovač: Na tohle se musím podívat... tenhle mechanismus jsem ještě moc nezkoumal...
Deadly strike: Tak tohle pujde určitě
Defiled: Stejně jako Klonovač... musím se na to pořádně podívat, ještě jsem to nezkoumal
Attia:
Clone for death: Zkusím se na to podívat, ale moc velkou šanci tomu nedávám
Armagedon: Tohle určitě pujde provést, ale bude potřeba balanc
slow missile: Tohle taky pujde bez problémů...
elementarní blok: Myslíš to jako redukci nebo absorbci elementálních útoků? V tomto případě by to šlo...
Teleport jinak: Tak tohle asi ne úplně přesně... Teleport je takový zapeklitý
Fraxi:
Klonovač: Na tohle se musím podívat... tenhle mechanismus jsem ještě moc nezkoumal...
Deadly strike: Tak tohle pujde určitě
Defiled: Stejně jako Klonovač... musím se na to pořádně podívat, ještě jsem to nezkoumal
Attia:
Clone for death: Zkusím se na to podívat, ale moc velkou šanci tomu nedávám
Armagedon: Tohle určitě pujde provést, ale bude potřeba balanc
slow missile: Tohle taky pujde bez problémů...
elementarní blok: Myslíš to jako redukci nebo absorbci elementálních útoků? V tomto případě by to šlo...
Teleport jinak: Tak tohle asi ne úplně přesně... Teleport je takový zapeklitý
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
nevím popravdě jak to funguje u assassinky u claw blocku, ale něco podobnýho. Ve výsledku je vcelku jedno jestli to bude šance na redukci nebo šance na absorb nebo cokoli, cíl byl myšlen tak, aby i casteři občas mohli "minout".
jinak ten armagedon bych nějak extra silnej nedával...spíš začít na nižších hodnotách než na vyšších. Neměl by to bejt hlavní kill skill toho monstra, spíš jen taková utilitka na zpestření a "vystrašení" hráče...samozřejmě nějakej dmg to mít musí :-D
jinak ten armagedon bych nějak extra silnej nedával...spíš začít na nižších hodnotách než na vyšších. Neměl by to bejt hlavní kill skill toho monstra, spíš jen taková utilitka na zpestření a "vystrašení" hráče...samozřejmě nějakej dmg to mít musí :-D
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Jojo, ten dmg u armageddonu snížím a samozřejmě to bude spíš takový skill "na okrasu" monstra, než hlavní skill kterého by ses měl bát...
A o znevýhodnění casterů se moc bát nemusíš... i oni budou moci minout (je to podobný mechanismus jako u boring virgin - defender - když je zasáhneš, objeví se nad nimi štít který je chrání před vším (i kouzly) - tohle jdu teď změnit na to, že se nad nimi může objevit štít, pokud ony zasáhnou tebe
A o znevýhodnění casterů se moc bát nemusíš... i oni budou moci minout (je to podobný mechanismus jako u boring virgin - defender - když je zasáhneš, objeví se nad nimi štít který je chrání před vším (i kouzly) - tohle jdu teď změnit na to, že se nad nimi může objevit štít, pokud ony zasáhnou tebe
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Další:
Summoner
Měl by schopnost co rodičky ve 4. aktu, ale zde by to dělal hromadně
Guided Arrower
To samé co Amazonka
Fender
To samé co Amazonka. Strašák hlavně pro summonery. Proti jednotlivým postavám by byl tento skill slabý.
Call of Prime Evil
Monstrum má 0,1% šanci, že si přivolá na pomoc někoho z pětky Andariel, Duriel, Mephisto, Diablo, Baal. (zde to musí být jiný ID summona než akt bossové, jinak by tento skill monstra splnil závěrečný quest. Mají stejné staty a schopnosti). Dala by se tam zakomponovat šance, že je 0,01% šance, že to bude über. To by byla prča.
Call to Arms
Měl by všechny vlastnosti a schopnosti z tohoto RW.
Weapon Master
Toto monstrum by mělo nejen základní dmg, ale zároveň by měl každý kus i náhodně vygenerovanou rare zbraň jako valkýra nebo shadow warriorové nebo Blood Raven. qlvl = lvl lokace.
Summoner
Měl by schopnost co rodičky ve 4. aktu, ale zde by to dělal hromadně
Guided Arrower
To samé co Amazonka
Fender
To samé co Amazonka. Strašák hlavně pro summonery. Proti jednotlivým postavám by byl tento skill slabý.
Call of Prime Evil
Monstrum má 0,1% šanci, že si přivolá na pomoc někoho z pětky Andariel, Duriel, Mephisto, Diablo, Baal. (zde to musí být jiný ID summona než akt bossové, jinak by tento skill monstra splnil závěrečný quest. Mají stejné staty a schopnosti). Dala by se tam zakomponovat šance, že je 0,01% šance, že to bude über. To by byla prča.
Call to Arms
Měl by všechny vlastnosti a schopnosti z tohoto RW.
Weapon Master
Toto monstrum by mělo nejen základní dmg, ale zároveň by měl každý kus i náhodně vygenerovanou rare zbraň jako valkýra nebo shadow warriorové nebo Blood Raven. qlvl = lvl lokace.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Děkuju za další skvělé návrhy Fraxi
Summoner - s tímhle jsem si dříve dost hrál, neměl by to být problém
Zajímavé by bylo toto provedení: Nejdříve stojí samotné monstrum A, které takto vyvolá monstrum B... zatímco bude takto monstrum A vyvolávat monstra B, monstra B budou tvořit monstra C, která budou hlavní bojovou jednotkou
Guided Arrower - tak tohle bude pořádný nářez pro missile chary
Fender - Zkusím to nějak provést, mělo by to jít
Call of Prime Evil - Tak tohle budu muset řádně otestovat
Call to Arms - mělo by to jít nějak udělat, dobrý nápad
Weapon Master - tohle budu muset taky ještě otestovat ale jinak nevidím důvod, proč by to nemohlo fungovat
Summoner - s tímhle jsem si dříve dost hrál, neměl by to být problém
Zajímavé by bylo toto provedení: Nejdříve stojí samotné monstrum A, které takto vyvolá monstrum B... zatímco bude takto monstrum A vyvolávat monstra B, monstra B budou tvořit monstra C, která budou hlavní bojovou jednotkou
Guided Arrower - tak tohle bude pořádný nářez pro missile chary
Fender - Zkusím to nějak provést, mělo by to jít
Call of Prime Evil - Tak tohle budu muset řádně otestovat
Call to Arms - mělo by to jít nějak udělat, dobrý nápad
Weapon Master - tohle budu muset taky ještě otestovat ale jinak nevidím důvod, proč by to nemohlo fungovat
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Upraven immortal, waller a jailer (už na ně bariéry monstra naútočí, jailer vás doopravdy uvězní a je to prostě hnusák)
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Potvory s elementálními módy (těmi tvými), by mohly mít cosi jako claw of thunder nebo phoenix strike, nabíjecí.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Dobrý nápad... to, co mám teď udělané u elementálních monster je provizorní, tohle zlepšení se pokusím nějak zrealizovat
Kdybys měl více podobných návrhů, budu moc rád, když se s nimi se mnou podělíš
Kdybys měl více podobných návrhů, budu moc rád, když se s nimi se mnou podělíš
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Tak jsem si dnes trochu hrál
Zkoušel jsem různé nové vlastnosti monster (kletby a jiná vylepšení), o pár screenů se s vámi podělím:
1 2 3
Ke třetímu dodám snad jen to, že jsem konečně otestoval Fraxův návrh, ze screenu jistě hned poznáte, o jaký nabíjecí skill jde (a funguje!!! - i když chvíli mi to zabralo...)
Bohužel (bohudík?) se mi nepodařilo rozchodit kletby jako Attract či Confuse... dokážete si představit, že by se uprostřed boje obrátil merc proti vám? Vznikly by jistě mnohé zajímavé situace
Bohužel se musíme smířit s funkčností pouze Terroru a Dim Vision (z kleteb na matení nepřátel, funguje na vaše miniony i merce!!)
Do nové verze se tedy máte na co těšit
Zkoušel jsem různé nové vlastnosti monster (kletby a jiná vylepšení), o pár screenů se s vámi podělím:
1 2 3
Ke třetímu dodám snad jen to, že jsem konečně otestoval Fraxův návrh, ze screenu jistě hned poznáte, o jaký nabíjecí skill jde (a funguje!!! - i když chvíli mi to zabralo...)
Bohužel (bohudík?) se mi nepodařilo rozchodit kletby jako Attract či Confuse... dokážete si představit, že by se uprostřed boje obrátil merc proti vám? Vznikly by jistě mnohé zajímavé situace
Bohužel se musíme smířit s funkčností pouze Terroru a Dim Vision (z kleteb na matení nepřátel, funguje na vaše miniony i merce!!)
Do nové verze se tedy máte na co těšit
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
ještě dodatek:
Podařil se mi zprovoznit Guided Arrower (Fraxinus), Weapon Master (také Fraxinus) - tuto vlastnost mají v původní hře pouze dvě nepřátelská monstra - Blood Raven (raritní Short Bow na normalu...) a Flying Scimitar (raritní Scimitar na normalu...), nicméně tímto způsobem lze monstrum ozbrojit jakýmkoliv normal / magic / rare / set / unique / crafted vybavením
Taktéž zrealizován návrh slow missile (Attia)
Co se týče návrhu Call to Arms, zatím hledám způsob, jak naklonovat a namodifikovat pokřiky, aby je používala i monstra... uvidím, zda to vyjde
Podařil se mi zprovoznit Guided Arrower (Fraxinus), Weapon Master (také Fraxinus) - tuto vlastnost mají v původní hře pouze dvě nepřátelská monstra - Blood Raven (raritní Short Bow na normalu...) a Flying Scimitar (raritní Scimitar na normalu...), nicméně tímto způsobem lze monstrum ozbrojit jakýmkoliv normal / magic / rare / set / unique / crafted vybavením
Taktéž zrealizován návrh slow missile (Attia)
Co se týče návrhu Call to Arms, zatím hledám způsob, jak naklonovat a namodifikovat pokřiky, aby je používala i monstra... uvidím, zda to vyjde
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Dej archerům nebo melee monstům, to je vlastně fuk komu Venom na nějakým hustým levelu za 0,4 sec, ať je pořádná ripovačka Páč jak je známo, tak každej na poison rezist z vysoka prdí.
Edit: Nebo jen nějakýmu bossovi, kterej by se stylově jmenoval: "Touch of Death"
Edit2: Taky bych z Hellfire Torchu oddělal ten Firestorm, páč mi to přijde jak mega chujovina, která stejně nic nedělá. Nebo ju něčím nahradit. Třeba MF nebo něco jinýho varies.
Edit: Nebo jen nějakýmu bossovi, kterej by se stylově jmenoval: "Touch of Death"
Edit2: Taky bych z Hellfire Torchu oddělal ten Firestorm, páč mi to přijde jak mega chujovina, která stejně nic nedělá. Nebo ju něčím nahradit. Třeba MF nebo něco jinýho varies.
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Už jsem na to myslel
Hned v prvním aktu je jeden boss (v modu je nazývám superbossy), lučišník, jeden ze čtyř prvního aktu... má Venom, slow, a ještě něco hnusného
Tzn. poprvé tě zasáhne - pohodička, ale podruhé... to už si dáš sakra bacha
A ten boss se jmenuje "Troubleshooter", což je více než výstižné
a btw Call to Arms... ani to moc dlouho netrvalo
edit: Co se týká Hellfire torchu, to budu řešit až budu řešit hell
Pokud bych na něm ale něco měnil, nerozhodoval bych o tom sám... víc hlav víc ví
Hned v prvním aktu je jeden boss (v modu je nazývám superbossy), lučišník, jeden ze čtyř prvního aktu... má Venom, slow, a ještě něco hnusného
Tzn. poprvé tě zasáhne - pohodička, ale podruhé... to už si dáš sakra bacha
A ten boss se jmenuje "Troubleshooter", což je více než výstižné
a btw Call to Arms... ani to moc dlouho netrvalo
edit: Co se týká Hellfire torchu, to budu řešit až budu řešit hell
Pokud bych na něm ale něco měnil, nerozhodoval bych o tom sám... víc hlav víc ví
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Ten confuse nebo attract nefunguje proto, že obecně nefunguje na potvory typu hráč, žoldák nebo summon. A obávám se, že aby to šlo rozchodit, muselo by se hrábnout do dll.
Pokud fungujou všechy ostatní kletby, houby zlé.
Ještě k tomu summonerovi z přesně loňska: Obávám se, že A -> B fungovat bude, ale z B -> C už ne (to by byl stejný případ jako valkýra z brnění Peace, co by měl na sobě žoldák). Shazuje to hru, protože je tam kritický error. A od 1.13 tuším nic takového nefunguje vůbec. Takže jen A -> B.
Nicméně zde bych měl nové návrhy:
Necroviver: Bude používat skill Revive
Blade Master: Pokud by se povedlo ho nakombinovat s Weaponmasterem, tak by po tobě házel tu zbraň ve formě skillu Blade Fury...občas by to byl smrťák.
Blade Shielder: Použil by skill Blade Shield od assassinky. S kombinací Weapon Master by to bylo prostě prase!
Force Pusher: Používal by skill stejně odstrkávací jako má Baal, ale škody by byly jiného typu i grafiky (třeba magic), ale podstatný by tam byl ten obří knockback, co by tě dostrkal až do houfu nepřátel za tebou.
Lightning Empowered: Stejné jako lightning enchanted, jen by po doteku hráčem místo jednotlivých blesků vyletěl "frozen orb", co by místo ledu hráče nakrájel sérií chainlightningů (tohle funguje, už jsem tu viděl od tuším Javůrka, že ano)
Fire Empowered: Stejné jako fire Enchanted, jen by měl navíc fire mastery (smrtící na potvorách, co mají samy o sobě nechutný fire dmg, nebo používají fire skilly)
Cold Empowered: Stejné jako cold enchanted, jen by měl navíc takřka nekonečnou délku zmražení, takže bys musel vypít thaving potion, aby ses zase mohl hýbat.
Poison Empowered: Po smrti by po sobě zanechal poison explosion nebo poison novu
Magic Empowered: Silný magic Dmg pro sebe i miniony, aktivně by používal skill bone spear a při zásahu hráčem by uvolňoval teeth podobně jako boss s LE.
Pokud fungujou všechy ostatní kletby, houby zlé.
Ještě k tomu summonerovi z přesně loňska: Obávám se, že A -> B fungovat bude, ale z B -> C už ne (to by byl stejný případ jako valkýra z brnění Peace, co by měl na sobě žoldák). Shazuje to hru, protože je tam kritický error. A od 1.13 tuším nic takového nefunguje vůbec. Takže jen A -> B.
Nicméně zde bych měl nové návrhy:
Necroviver: Bude používat skill Revive
Blade Master: Pokud by se povedlo ho nakombinovat s Weaponmasterem, tak by po tobě házel tu zbraň ve formě skillu Blade Fury...občas by to byl smrťák.
Blade Shielder: Použil by skill Blade Shield od assassinky. S kombinací Weapon Master by to bylo prostě prase!
Force Pusher: Používal by skill stejně odstrkávací jako má Baal, ale škody by byly jiného typu i grafiky (třeba magic), ale podstatný by tam byl ten obří knockback, co by tě dostrkal až do houfu nepřátel za tebou.
Lightning Empowered: Stejné jako lightning enchanted, jen by po doteku hráčem místo jednotlivých blesků vyletěl "frozen orb", co by místo ledu hráče nakrájel sérií chainlightningů (tohle funguje, už jsem tu viděl od tuším Javůrka, že ano)
Fire Empowered: Stejné jako fire Enchanted, jen by měl navíc fire mastery (smrtící na potvorách, co mají samy o sobě nechutný fire dmg, nebo používají fire skilly)
Cold Empowered: Stejné jako cold enchanted, jen by měl navíc takřka nekonečnou délku zmražení, takže bys musel vypít thaving potion, aby ses zase mohl hýbat.
Poison Empowered: Po smrti by po sobě zanechal poison explosion nebo poison novu
Magic Empowered: Silný magic Dmg pro sebe i miniony, aktivně by používal skill bone spear a při zásahu hráčem by uvolňoval teeth podobně jako boss s LE.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Paráda, děkuju za návrhy
Jasně... Attract a Confuse takhle fungujou, to jsem věděl... přes *.txt soubory se mi to nepodařilo rozchodit, asi bych musel do *.dll souborů... ale za to mi to nestojí
Co se týká summonera A -> B -> C opravdu funguje, kdysi jsem to zkoušel... ale nevím, jestli to dám do modu... možná u nějakého superuberbosse
A k návrhům...
Necroviver: zkoušel jsem použít rovnou nemodifikovaný Revive (na shamanovi -> falleni) a funguje to... jen teda vzkříšená monstra jsou... nesmrtelná Nemůžete je zacílit, ale ona vás ano
Tzn. jedná se o velice zajímavou schopnost, zabijete je jenom tak, že jim vyprší čas
Blade Master: screen
...ve stínech můžete vidět lučišnice, které tyto čepele střílejí
Takže to půjde v pohodě
Další musím teprve ozkoušet, ale co se týká všech gethit-skillů (skilly, které se spustí, když vy zasáhnete monstrum), tak těm se spíše vyhýbám... jelikož se spustí pouze, pokud jsou zasažena melee nebo missile útokem, ne však kouzlem... proto upřednostňuju hit-skill (když monstrum zasáhne vás), nebo death-skill (když monstrum zemře)
Jasně... Attract a Confuse takhle fungujou, to jsem věděl... přes *.txt soubory se mi to nepodařilo rozchodit, asi bych musel do *.dll souborů... ale za to mi to nestojí
Co se týká summonera A -> B -> C opravdu funguje, kdysi jsem to zkoušel... ale nevím, jestli to dám do modu... možná u nějakého superuberbosse
A k návrhům...
Necroviver: zkoušel jsem použít rovnou nemodifikovaný Revive (na shamanovi -> falleni) a funguje to... jen teda vzkříšená monstra jsou... nesmrtelná Nemůžete je zacílit, ale ona vás ano
Tzn. jedná se o velice zajímavou schopnost, zabijete je jenom tak, že jim vyprší čas
Blade Master: screen
...ve stínech můžete vidět lučišnice, které tyto čepele střílejí
Takže to půjde v pohodě
Další musím teprve ozkoušet, ale co se týká všech gethit-skillů (skilly, které se spustí, když vy zasáhnete monstrum), tak těm se spíše vyhýbám... jelikož se spustí pouze, pokud jsou zasažena melee nebo missile útokem, ne však kouzlem... proto upřednostňuju hit-skill (když monstrum zasáhne vás), nebo death-skill (když monstrum zemře)
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Blade Shielder: Tohle se mi rozjet nepodařilo
Force Pusher: V pohodě... teď jen rozhodněte, která se vám líbí víc
1 2
btw dmg to má magické, téměř zanedbatelné...
Co se týče bonusů Empowered, přidal jsem k tomu i +30% res k danému elementu...
Lightning Empowered: Naklonován FO, snížen dmg a převeden na lightning... a teď si opět vyberte variantu
1 2
Fire Empowered: Mastery tam je, navíc jsem dal death-skill...
1
Cold Empowered: To mi připomíná Cold Snipera
Délka zmražení nastavena na 20s + navíc hit-skill Chilling Armor (amazonky budou mít radost )
1
Poison Empowered: Zde jsem si trochu vyhrál, jako death-skill jsem použil Poison Explosion s tím, že se může spustit až 3x po zabití monstra (každá má šanci na spuštění 50%, je tedy možné, že se spustí všechny 3 na jedno zabití, stejně jako je možné, že se nespustí žádná )
1
Magic Empowered: Mechanika uvolňování blesků (LE, scarabové) je mi záhadou, zřejmě to bude hardcoded, což já nedělám... proto jsem zvolil hit-skill Bone Spear a death-skill Teeth (na vyšším levelu)
1
Ještě jednou děkuju za návrhy, komentujte, pište své názory či nové nápady, vyjádřit se může úplně každý
Force Pusher: V pohodě... teď jen rozhodněte, která se vám líbí víc
1 2
btw dmg to má magické, téměř zanedbatelné...
Co se týče bonusů Empowered, přidal jsem k tomu i +30% res k danému elementu...
Lightning Empowered: Naklonován FO, snížen dmg a převeden na lightning... a teď si opět vyberte variantu
1 2
Fire Empowered: Mastery tam je, navíc jsem dal death-skill...
1
Cold Empowered: To mi připomíná Cold Snipera
Délka zmražení nastavena na 20s + navíc hit-skill Chilling Armor (amazonky budou mít radost )
1
Poison Empowered: Zde jsem si trochu vyhrál, jako death-skill jsem použil Poison Explosion s tím, že se může spustit až 3x po zabití monstra (každá má šanci na spuštění 50%, je tedy možné, že se spustí všechny 3 na jedno zabití, stejně jako je možné, že se nespustí žádná )
1
Magic Empowered: Mechanika uvolňování blesků (LE, scarabové) je mi záhadou, zřejmě to bude hardcoded, což já nedělám... proto jsem zvolil hit-skill Bone Spear a death-skill Teeth (na vyšším levelu)
1
Ještě jednou děkuju za návrhy, komentujte, pište své názory či nové nápady, vyjádřit se může úplně každý
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Super.
Jak Force Pusher, tak Lightning Empowered vypadají líp ve variantě č.2.
Jinak, mohl bys nahoru dopsat jednou holou větou, co jednotlivé skilly, co už máš hotové, umí? Ne vždy je to z názvu zřejmé.
Jak Force Pusher, tak Lightning Empowered vypadají líp ve variantě č.2.
Jinak, mohl bys nahoru dopsat jednou holou větou, co jednotlivé skilly, co už máš hotové, umí? Ne vždy je to z názvu zřejmé.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - nové vlastnosti monster a vaše návrhy
Doplněny krátké popisky