Balanc NM - monstra, dropy, vlastnosti monster atd...
Upgradované questy - klony těch co znáte s rozdílem, že části budou padat z NM monster (s nižší pravděpodobností), pozměněny odměny
Zcela nové questy - nové ingredience, v rámci jednoho takového questu počítejte s cestováním mezi akty

Nové přeměty k prodeji - nové questy a další craft blbůstky

Nové kvality gemů - tohle už jsem déle sliboval

- nové kvality nebudou zařazeny do dropu
- ke craftu těchto kvalit bude potřeba více než jen 3x gem nižší kvality

Nové recepty - vyšší kvalita, vyšší cena

- do craftů budou zařazeny také runy a questové itemy
- objeví se např. recepty na craftění magic jewelů (nově)
Nové kvality potionů - drop jen z vybraných monster, jinak craft
Nová monstra - nové typy běžných monster, superunikáti, superbossové
Nové vlastnosti monster - od nynějška budou mít navíc monstra typu Dead Brain dvě vlastnosti

Nové lokace - v rámci end-game lokace
Co se neobjeví v nové verzi (ale může se objevit v budoucích verzích):
Craft rare a crafted ringů a amuletů
Vytváření socketů do věcí
Úprava Hellu

Co se neobjeví nikdy v žádné verzi:
Craft setových a unikátních itemů
Craft rare / crafted charmů
Nové animace monster (ve velkém měřítku)
Nové unikáty, sety, runy, runová slova...
Odměny za questy, které by příliš výrazně ovlivnily váš postup hrou (např. runy Mal - Zod)
Atributy modu (popsaní hlavních neměnných vlastností modu, stručná charakteristika a celková idea):
Hlavní důraz kladen na hratelnost - ne novou grafiku, ne nové zvuky, ne nová prostředí (které navíc zabírají i dost MB

Zachování principů klasického Diabla - toto je mod pro D2 veterány

Obtížnost - žádné nové skilly, žádné výrazné zlepšování klasických skillů - pouze zlepšování moster

Kdo mod nezná, najdete v něm větší tmu, silnější monstra a větší důraz na hráčské schopnosti
Přehlednost - s novým obsahem je toto nezbytnost, nesmí toho na hráče být moc, proto začínáte jako v klasice a až během svého putování se vám naskytne možnost craftit další a další věci, plnit questy a využívat dalších možností, které mod nabízí

Chci se vyhnout případům z jiných modů, kde se toho na hráče v jednu chvíli navalí strašně moc a pak o osudu vaší postavy rozhoduje spíše znalost modu a všech možností než klasické hráčské dovednosti

Rozšířený craft - tady si opravdu vyhrajete

Pokud máte co dodat, na něco se zeptat, něco navrhnout, můžete tak učinit přímo v tomto tématu

Přeju všem příjemné hraní
