Is Alive - Beta
Moderátor:Dark_Deamon
...ještě pár kosmetických úprav
http://www.zomb.webzdarma.cz/hellrealm1n.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/hellrealm1n.jpg
Re: Is Alive - Beta
máš v plánu dát tam nějaký záchytný body? nebo pokud vypneš hru budeš muset prolízat celý patra znovu?
Napadlo mě jakým způsobem by ty záchytný body šli udělat pokud už to vymyšlený nemáš...;-)
Napadlo mě jakým způsobem by ty záchytný body šli udělat pokud už to vymyšlený nemáš...;-)
Re: Is Alive - Beta
V plánu to nemám... musel bys to projít celé na jeden zátah, aby ses dostal do posledního patra
Ale jen tak ze zvědavosti... jak bys to udělal?
...pokud se ale najdou argumenty pro to, aby tam ty záchytné body byly, tak se o to můžu pokusit
Ale jen tak ze zvědavosti... jak bys to udělal?
...pokud se ale najdou argumenty pro to, aby tam ty záchytné body byly, tak se o to můžu pokusit
Re: Is Alive - Beta
Záleží kolik těch pater chceš udělat samozřejmě...Jinak napadlo mě to když jsem si vzpoměl na saesův pvp mód...měl normálně u akary k prodeji itemy se jmény lokací. Když jsi ten item hodil do kostky s tp svitkem, udělalo ti to red portál do daný lokace. Takže jsem si říkal že kdyby těch pater bylo hodně, mohl by třeba v každým pátým, desátým....prostě nějakým patře být bos kterej by po zabití hodit tenhle item. Ten item by byl jen na jedno použití, a po vycubení s tp svitkem by ti hodil portál o patro níž než je ten bos. Ty bys pak musel zase vybít další patra a získat tp item z dalšího bose. Průchody by fungovaly jako u Ancientů. Můžeš dál, ale ne zpátky. Tzn že abys získal další tp item musíš se zase probít k dalšímu bosovi nebo jít od začátku.
Re: Is Alive - Beta
Jo jasně... už chápu
Uvidím... teď mám nějaké problémy, snad se mi to podaří vyřešit...
Uvidím... teď mám nějaké problémy, snad se mi to podaří vyřešit...
Re: Is Alive - Beta
Takže... Pokoušel jsem se propojit Hell Realm Level 1 s Hell Realm Level 2...
Level 1 měl prostředí jeskyně z actu 1
Level 2 měl prostředí tomb z actu 2
Ať jsem dělal co se dalo, propojit se mi to nepodařilo... zřejmě kvůli tomu, že každé prostředí je z jiného aktu... proto jsem zkusil prostředí tomb z aktu 2 naklonovat a přidat do aktu 1... ale opět bez úspěchu
Ale vyhodilo mi to docela vtipnou chybovou hlášku
Zkoušel jsem použít i různé preset levely jako propojení, jiná prostředí z aktu 2 (sewers, palace...) ale nic...
Proto bude asi celá end-game lokace dělaná v prostředí aktu 1
Doufám že alespoň to půjde
Level 1 měl prostředí jeskyně z actu 1
Level 2 měl prostředí tomb z actu 2
Ať jsem dělal co se dalo, propojit se mi to nepodařilo... zřejmě kvůli tomu, že každé prostředí je z jiného aktu... proto jsem zkusil prostředí tomb z aktu 2 naklonovat a přidat do aktu 1... ale opět bez úspěchu
Ale vyhodilo mi to docela vtipnou chybovou hlášku
Zkoušel jsem použít i různé preset levely jako propojení, jiná prostředí z aktu 2 (sewers, palace...) ale nic...
Proto bude asi celá end-game lokace dělaná v prostředí aktu 1
Doufám že alespoň to půjde
Re: Is Alive - Beta
End-game lokace bude tedy obsahovat pouze prostředí z aktu 1, a to:
1) Cave
2) Jail
3) Catacombs
4) Crypt
Počet pater bude okolo 12-16
Jak to tak vidím, samotnou lokaci bych měl mít hotovou za týden se vším všudy - monstra, dropy...
Pak budu mít čas na balanc a další ladění, které by mi mělo zabrat zhruba další týden
Samotnou gamma verzi pak hodlám vydat někdy 25.12.
...ale nemusíte se bát, že bych vás nechal s informacemi na suchu
V poslední fázi úprav (tzn. někdy za týden až do 25.12.) bych rád točil videa všeho možného, co se modu týká... craft, questy, monstra, možná i end-game lokace
Proto nikam neodcházejte
Mějte se moc hezky a přeju příjemné hraní
1) Cave
2) Jail
3) Catacombs
4) Crypt
Počet pater bude okolo 12-16
Jak to tak vidím, samotnou lokaci bych měl mít hotovou za týden se vším všudy - monstra, dropy...
Pak budu mít čas na balanc a další ladění, které by mi mělo zabrat zhruba další týden
Samotnou gamma verzi pak hodlám vydat někdy 25.12.
...ale nemusíte se bát, že bych vás nechal s informacemi na suchu
V poslední fázi úprav (tzn. někdy za týden až do 25.12.) bych rád točil videa všeho možného, co se modu týká... craft, questy, monstra, možná i end-game lokace
Proto nikam neodcházejte
Mějte se moc hezky a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
Další můj výtvor (mapička)
Originál (trochu větší obrázek): http://zomb.webzdarma.cz/mapa-end-game.bmp
Originál (trochu větší obrázek): http://zomb.webzdarma.cz/mapa-end-game.bmp
Re: Is Alive - Beta
Hele, sice budou mapy jen z aktu 1, ale co kdybys prohodil textury? to by nějak nešlo? vím že to měl takhle prohozený saesa v tom svým nekonečným módu, že měl v blood mooru jinej tip trávy atd. Byla to sice pořád tráva, ale vypadalo to jinak a na první pohled ta změna šla dost poznat...
Vím že jsou v D2 poschovávaný itemy, monstra, animace, skilly atd co se nikdy nepoužily, ale v textových soborech jsou. Nejsou tam třeba i textry který se třeba nikd nepoužily ale jsou v kódu hry?
jinak asi budu trochu vyripovat, ale vážně to chceš vydat až 25.12.? :-D to mi zrovna končí volno v práci a pak se k tomu delší dobu nějak víc nedostanu :-D jsem trochu doufal že bys to mohl nahodit už ten víkend 20-22 nejpozději abych si aspoň pár dní před vánocema moh pořádně playnout :-D ale tak jako tlačit tě nechci, radši ať z toho máš dobrej pocit než to nahazovat narychlo...;-)
Vím že jsou v D2 poschovávaný itemy, monstra, animace, skilly atd co se nikdy nepoužily, ale v textových soborech jsou. Nejsou tam třeba i textry který se třeba nikd nepoužily ale jsou v kódu hry?
jinak asi budu trochu vyripovat, ale vážně to chceš vydat až 25.12.? :-D to mi zrovna končí volno v práci a pak se k tomu delší dobu nějak víc nedostanu :-D jsem trochu doufal že bys to mohl nahodit už ten víkend 20-22 nejpozději abych si aspoň pár dní před vánocema moh pořádně playnout :-D ale tak jako tlačit tě nechci, radši ať z toho máš dobrej pocit než to nahazovat narychlo...;-)
Re: Is Alive - Beta
Jestli to je kvůli obavě ze stereotypnosti prostředí end-game lokace, tak to se bát nemusíš
4 prostředí se pravidelně střídají, není to tedy jako tenkrát v kryptě... i když jistá podobnost tam je
Když jsem to včera testoval, vchody do dalších pater se mnohdy generují blízko sebe... nebudu tedy tvořit žádné zkratky
Co se týče nových textur... to je jedna z věcí, kterou jsem nikdy pořádně nemodoval, a ani mi to nepřijde potřeba... Is Alive klade hlavní důraz na hratelnost, nikoliv grafiku
Datum 25.12. není definitivní, jen odhadované... end-game lokace mi jde rychleji než jsem čekal, popravdě už ji mám skoro celou hotovou
Vydat mod kolem 20.12. by tedy neměl být problém... do zítřka bych měl mít hotovou end-game lokaci včetně kravína... pak přijde balanc monster a dropů, kontrola questů... to by mi mělo zabrat zhruba týden, a pak už jen ladění maličkostí... to bude taky zhruba na týden
Poté bych to teoreticky mohl vydat, ale musí se počítat s tím, že se určitě ještě něco objeví
Proto mám datum 25.12. jako takovou pojistku, protože vím, že do té doby bude 99% věcí už dobře vyladěno... a mám víc času si ještě na něco vzpomenout
To je pouhý odhad... je dost možné že to budu mít hotové mnohem dřív... budu průběžně informovat, do zítřejšího večera datum vydání ještě upřesním, ale radši počítejte s 25.12.
4 prostředí se pravidelně střídají, není to tedy jako tenkrát v kryptě... i když jistá podobnost tam je
Když jsem to včera testoval, vchody do dalších pater se mnohdy generují blízko sebe... nebudu tedy tvořit žádné zkratky
Co se týče nových textur... to je jedna z věcí, kterou jsem nikdy pořádně nemodoval, a ani mi to nepřijde potřeba... Is Alive klade hlavní důraz na hratelnost, nikoliv grafiku
Datum 25.12. není definitivní, jen odhadované... end-game lokace mi jde rychleji než jsem čekal, popravdě už ji mám skoro celou hotovou
Vydat mod kolem 20.12. by tedy neměl být problém... do zítřka bych měl mít hotovou end-game lokaci včetně kravína... pak přijde balanc monster a dropů, kontrola questů... to by mi mělo zabrat zhruba týden, a pak už jen ladění maličkostí... to bude taky zhruba na týden
Poté bych to teoreticky mohl vydat, ale musí se počítat s tím, že se určitě ještě něco objeví
Proto mám datum 25.12. jako takovou pojistku, protože vím, že do té doby bude 99% věcí už dobře vyladěno... a mám víc času si ještě na něco vzpomenout
To je pouhý odhad... je dost možné že to budu mít hotové mnohem dřív... budu průběžně informovat, do zítřejšího večera datum vydání ještě upřesním, ale radši počítejte s 25.12.
Re: Is Alive - Beta
Hell Realm dokončen
...společně s kravínem
Pár screenů:
http://zomb.webzdarma.cz/hellrealm16.jpg
...a ne, ty volcana nejsou moje
http://zomb.webzdarma.cz/hellrealm16n.jpg
...na památku Blizzard North
Zároveň jsem se pustil už dnes večer do balancování dropů, více info zítra
...společně s kravínem
Pár screenů:
http://zomb.webzdarma.cz/hellrealm16.jpg
...a ne, ty volcana nejsou moje
http://zomb.webzdarma.cz/hellrealm16n.jpg
...na památku Blizzard North
Zároveň jsem se pustil už dnes večer do balancování dropů, více info zítra
Re: Is Alive - Beta
Slíbil jsem, že vás nenechám s informacemi na suchu...
...více psaného info ještě večer
...více psaného info ještě večer
Re: Is Alive - Beta
Takže...
Drop run z 1.13 nahozen... taková zajímavost: šance na drop ZODky je v 1.13 16x větší, než v 1.10
Zkontroloval jsem všechny questy, našel jsem pár chyb (v atku 4 a 5, úspěšně opravil)
Vybalancoval sílu většiny superunikátů a superbossů (u kterých jsem věděl o nějaké nevyváženosti)
...a ještě jsem upravil spoustu jiných maličkostí
Shrnutí... mod se nachází ve stavu, který bych se nestyděl vydat jako betu
...na však jako gammu
Na to mi chybí jedna věc - projít od začátku s novou postavou, dohrát obtížnost a zkusit, kam až se dostanu v Hell Realmu
...a vyladit chyby, na které cestou narazím
Ale ono jako dohrát normal není jen tak, v Is Alive
Uvidím kam až se dostanu, rád bych co nejdál... abych stihl opravit co nejvíce chyb...
Zároveň budu svůj postup stručně komentovat, natočím pár videí, abyste se mi tu náhodou neunudili
To vše, co jsem napsal, vede také k oznámení...
Oficiální datum vydání gamma verze: 21.12.2013 (sobota)
Do té doby se mějte moc krásně, přeju příjemné hraní, a zůstaňte naladěni
Drop run z 1.13 nahozen... taková zajímavost: šance na drop ZODky je v 1.13 16x větší, než v 1.10
Zkontroloval jsem všechny questy, našel jsem pár chyb (v atku 4 a 5, úspěšně opravil)
Vybalancoval sílu většiny superunikátů a superbossů (u kterých jsem věděl o nějaké nevyváženosti)
...a ještě jsem upravil spoustu jiných maličkostí
Shrnutí... mod se nachází ve stavu, který bych se nestyděl vydat jako betu
...na však jako gammu
Na to mi chybí jedna věc - projít od začátku s novou postavou, dohrát obtížnost a zkusit, kam až se dostanu v Hell Realmu
...a vyladit chyby, na které cestou narazím
Ale ono jako dohrát normal není jen tak, v Is Alive
Uvidím kam až se dostanu, rád bych co nejdál... abych stihl opravit co nejvíce chyb...
Zároveň budu svůj postup stručně komentovat, natočím pár videí, abyste se mi tu náhodou neunudili
To vše, co jsem napsal, vede také k oznámení...
Oficiální datum vydání gamma verze: 21.12.2013 (sobota)
Do té doby se mějte moc krásně, přeju příjemné hraní, a zůstaňte naladěni
Re: Is Alive - Beta
Myslím že už jen od pohledu jsou gremak a spol líp pořešení než tomu bylo doteď. Soudím jen podle videa, ale i podle něj jde vidět že na to že máš lvl 16 a hraješ na pl1 (tipuju) tak jsi je dával dost dlouho/ne nekonečně dlouho...Uvidíme jak obstojí melee buildy atd...ale myslím že to bude hratelnější než tomu bylo doteď...
Jinak s jakou postavou máš v plánu to rozjet od startu do konce normálu? máš už něco namyšlený? ;-)
Pokud to stihneš do toho 21. tak to bude pecka...;-) *A*
Jinak s jakou postavou máš v plánu to rozjet od startu do konce normálu? máš už něco namyšlený? ;-)
Pokud to stihneš do toho 21. tak to bude pecka...;-) *A*
Re: Is Alive - Beta
Přijde mi to vybalancovanější... dával bych je asi rychleji, kdybych plnil questy a víc craftil
...ale protože to asi každý nebude, tak tohle považuju za průměrné vybavení po dohrání prvního aktu...
Novou postavu už jsem založil, je to moje klasická sentinelka - kombo Blade Sentinel + Cloak of Shadows
...ale protože to asi každý nebude, tak tohle považuju za průměrné vybavení po dohrání prvního aktu...
Novou postavu už jsem založil, je to moje klasická sentinelka - kombo Blade Sentinel + Cloak of Shadows
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - Beta
Přiznám se, že jsem toto téma už hodně dlouho zanedbával.
Nicméně k věcem, co jsem tu od ostatních i od ZOMBa postřehl:
1) Pokud by určití bossové v lokaci hell realm měli dropovat jakési "save potiony" nebo tak něco, které by pak generovaly portál, aby se tam člověk nemusel trmácet znovu pěšky, když by to nemohl dát na jeden zátah, tak by se tím dal elegantně vyřešit i problém s padáním, když by určitá patra měla mít grafiku jiných aktů než 1. Prostě by se další patra odehrávala v dalších patrech, kam by vedl jednak dotyčný portál přímo v té lokaci (doufám že přidat další způsob přesunu mezi akty alá pekelná brána u Mephista jde) a druhak právě tento recept s tím save potionem nebo co by to mělo bejt.
2) Dropy run a unikátů a setů asi ponechat jak to je normálně, jen bych zvýšit šanci u největších elitek.
3) Dropy run bych zvedl co do kvality, aspoň v lokalitách s elitními bossy (bude se týkat více nightmaru a hlavně hellu). Pokud bude hell opravdu tak pekelný, tak se obávám, že bez lepších runových slov a bez nějaké perspektivy je rychle sehnat to nepůjde vůbec dohrát. (zde ale přemýšlím hodně dopředu-samozřejmě nemůže z fallena padnout jah nebo cham na počkání, ale ve hře na jeden průchod by měla být šance taková, aby ti v 50 % případů dohrání aspoň jednou padla zodka)
3) Nepamatuju si, zda jsme to už řešili, ale tam, kde to jde, tak prosím oprav bugy u skillů postav. Popsané jsou na diablofans.diablo2lod.cz
4) až bude gamma verze, vyzkouším určitě.
Nicméně k věcem, co jsem tu od ostatních i od ZOMBa postřehl:
1) Pokud by určití bossové v lokaci hell realm měli dropovat jakési "save potiony" nebo tak něco, které by pak generovaly portál, aby se tam člověk nemusel trmácet znovu pěšky, když by to nemohl dát na jeden zátah, tak by se tím dal elegantně vyřešit i problém s padáním, když by určitá patra měla mít grafiku jiných aktů než 1. Prostě by se další patra odehrávala v dalších patrech, kam by vedl jednak dotyčný portál přímo v té lokaci (doufám že přidat další způsob přesunu mezi akty alá pekelná brána u Mephista jde) a druhak právě tento recept s tím save potionem nebo co by to mělo bejt.
2) Dropy run a unikátů a setů asi ponechat jak to je normálně, jen bych zvýšit šanci u největších elitek.
3) Dropy run bych zvedl co do kvality, aspoň v lokalitách s elitními bossy (bude se týkat více nightmaru a hlavně hellu). Pokud bude hell opravdu tak pekelný, tak se obávám, že bez lepších runových slov a bez nějaké perspektivy je rychle sehnat to nepůjde vůbec dohrát. (zde ale přemýšlím hodně dopředu-samozřejmě nemůže z fallena padnout jah nebo cham na počkání, ale ve hře na jeden průchod by měla být šance taková, aby ti v 50 % případů dohrání aspoň jednou padla zodka)
3) Nepamatuju si, zda jsme to už řešili, ale tam, kde to jde, tak prosím oprav bugy u skillů postav. Popsané jsou na diablofans.diablo2lod.cz
4) až bude gamma verze, vyzkouším určitě.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - Beta
Nevím jestli to s tou ZODkou není už přehnaný, ale myslím že drop run se bude řešit hlavně až s obtížnostma. Myslím že tady záleží čistě a jen na tom jak pekelný bude peklo...;-)
Nejhorší bude s obtížností Nm a hlavně Hell vybalancovat melee chary a celkově chary co jsou závyslý na dmg na zbrani. Protože už ve vanile jsou meleečka značně v nevýhodě oproti casterům, protože pokud jim nepadne nic do ruky, tak to maj mnohonásobně těžší. Tady bude hrát velkou roli craft systém, a to, aby měli psych dmg chary šanci se vybavit na další obtížnosti.
Jinak souhlasím s fraxinusem, že by bylo fajn v módu opravit bugy u postav. Pokud teda narážel i na FEND bug co opravoval Tordah apod...
Nejhorší bude s obtížností Nm a hlavně Hell vybalancovat melee chary a celkově chary co jsou závyslý na dmg na zbrani. Protože už ve vanile jsou meleečka značně v nevýhodě oproti casterům, protože pokud jim nepadne nic do ruky, tak to maj mnohonásobně těžší. Tady bude hrát velkou roli craft systém, a to, aby měli psych dmg chary šanci se vybavit na další obtížnosti.
Jinak souhlasím s fraxinusem, že by bylo fajn v módu opravit bugy u postav. Pokud teda narážel i na FEND bug co opravoval Tordah apod...
Re: Is Alive - Beta
Fraxi:
1) Bohužel zde je ten problém v přechodu mezi akty
A portál jako je v Durance of Hate level 3 je hardcoded -> tudíž by nešel jen tak lehce naklonovat
To by už bylo jednodušší naklonovat prostředí aktu 2 do aktu 1, jak jsem původně zkoušel
Ale skončilo to nakonec tím, že jsem z toho udělal Some really bad voodoo here!
2) To jsem nechal u setů a unikátů, u run je tam drop z 1.13
3) S dropem run určitě výš než jak je tomu v 1.13 jít nechci. Run si budeš vážit podobně jako ve vanille.
Hellu bych se nebál (jako hráč teda ano )... jde totiž o to, že ne každý hell dohraje
NM v Is Alive bude jako Hell ve vanille, a tedy hell bude plnit funkci end-game obtížnosti. Proto bych řekl si plno lidí Is Alive vyzkouší, protože jim přijde hell v klasice už příliš jednoduchý...
3) Vím o tom, jak na tom děláš, super práce
Často to využívám
Na bugy se podívat můžu, sám jsem o tom dneska přemýšlel... třeba takové Inferno - zdvojnásobit škody
Na Fend a jiné se podívám... u Cloak of Shadows bych chtěl například odstranit rostoucí trvání účinku, protože kvůli němu jsem tento skill se svojí Lady nemaxoval - nevyplatilo se to. Ohledně těchto rozhodnutí se však chci poradit i s Tebou a ostatními, sám o tom rozhodovat nechci (ne jen u CoS)
4) To doufám
Attia:
Melee chary... není to taková nevýhoda... ona ta tma v modu dělá své, to samé nová mapa v Hell Realmu
Tohle je jedna z věcí, kterou teď nemohu odhadnout... uvidím, jak na tom budou v gamma verzi na normalu, z toho odvodím situaci na NM a hellu
Jak už jsem psal, u skillů se chci nejdříve poradit...
Takže:
Zdvojnásobit dmg u Inferna? (ve vanille je reálné poloviční zobrazovanému dmg)
Cloak of Shadows - nastavit pevné trvání účinku na 8s?
Peti u druida - povolit vyvolávání vlků a medvěda současně?
-poznámka: Teď je to tak v Is Alive nastavené a je to kvůli tomu, že pety samotné jsem neposílil, kdežto globálně nepřátelská monstra ano...
Golemové u necra - povolit vyvolání všech současně?
Rád bych, abyste i vy přispěli svými návrhy... nemůžu si na vše vzpomenout sám
Děkuji za příspěvky a já jdu hrát, abych měl co točit a o čem informovat
1) Bohužel zde je ten problém v přechodu mezi akty
A portál jako je v Durance of Hate level 3 je hardcoded -> tudíž by nešel jen tak lehce naklonovat
To by už bylo jednodušší naklonovat prostředí aktu 2 do aktu 1, jak jsem původně zkoušel
Ale skončilo to nakonec tím, že jsem z toho udělal Some really bad voodoo here!
2) To jsem nechal u setů a unikátů, u run je tam drop z 1.13
3) S dropem run určitě výš než jak je tomu v 1.13 jít nechci. Run si budeš vážit podobně jako ve vanille.
Hellu bych se nebál (jako hráč teda ano )... jde totiž o to, že ne každý hell dohraje
NM v Is Alive bude jako Hell ve vanille, a tedy hell bude plnit funkci end-game obtížnosti. Proto bych řekl si plno lidí Is Alive vyzkouší, protože jim přijde hell v klasice už příliš jednoduchý...
3) Vím o tom, jak na tom děláš, super práce
Často to využívám
Na bugy se podívat můžu, sám jsem o tom dneska přemýšlel... třeba takové Inferno - zdvojnásobit škody
Na Fend a jiné se podívám... u Cloak of Shadows bych chtěl například odstranit rostoucí trvání účinku, protože kvůli němu jsem tento skill se svojí Lady nemaxoval - nevyplatilo se to. Ohledně těchto rozhodnutí se však chci poradit i s Tebou a ostatními, sám o tom rozhodovat nechci (ne jen u CoS)
4) To doufám
Attia:
Melee chary... není to taková nevýhoda... ona ta tma v modu dělá své, to samé nová mapa v Hell Realmu
Tohle je jedna z věcí, kterou teď nemohu odhadnout... uvidím, jak na tom budou v gamma verzi na normalu, z toho odvodím situaci na NM a hellu
Jak už jsem psal, u skillů se chci nejdříve poradit...
Takže:
Zdvojnásobit dmg u Inferna? (ve vanille je reálné poloviční zobrazovanému dmg)
Cloak of Shadows - nastavit pevné trvání účinku na 8s?
Peti u druida - povolit vyvolávání vlků a medvěda současně?
-poznámka: Teď je to tak v Is Alive nastavené a je to kvůli tomu, že pety samotné jsem neposílil, kdežto globálně nepřátelská monstra ano...
Golemové u necra - povolit vyvolání všech současně?
Rád bych, abyste i vy přispěli svými návrhy... nemůžu si na vše vzpomenout sám
Děkuji za příspěvky a já jdu hrát, abych měl co točit a o čem informovat
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - Beta
A aby byla nějaká pjdel, co takhle globálně vypnout užívání mapy v modu?
(vím že třeba grammator to má v avalonu ve finální lokaci)
Jinak to woodoo je sranda To je snad pozůstatek nějakého vývojářského debugeru či čeho. Odpovědi byly dostačující.
Co se týče poznámky o tom, že meele chary to mají těžší než casteři, tak nesouhlasím tak docela. Taková sosa obvykle bez top předmětů je křehoulinká jak sklo a je schopna chcípnout ani nevíš jak. A protože jsou tu ty nové questy a pekelná lokace, tak bych řekl, že nějaké ty dobré předměty tam člověk také nadropuje....včetně pár startovních run (v rámci 1st kill dropu, jde-li tam nějak nastavit)
Zdvojnásobit dmg u Inferna? (ve vanille je reálné poloviční zobrazovanému dmg)
Určitě, a to i u Arctic blastu.
Cloak of Shadows - nastavit pevné trvání účinku na 8s?
Pro mě třeba je 8s málo Jen bych jen výrazně zmenšil růst trvání.
Peti u druida - povolit vyvolávání vlků a medvěda současně?
Vyzkoušet obojí s důrazem na to, zda medvěd s vlky nebude imba
Golemové u necra - povolit vyvolání všech současně?
Určitě ne. Kostry k 1 golemovi stačí.
(vím že třeba grammator to má v avalonu ve finální lokaci)
Jinak to woodoo je sranda To je snad pozůstatek nějakého vývojářského debugeru či čeho. Odpovědi byly dostačující.
Co se týče poznámky o tom, že meele chary to mají těžší než casteři, tak nesouhlasím tak docela. Taková sosa obvykle bez top předmětů je křehoulinká jak sklo a je schopna chcípnout ani nevíš jak. A protože jsou tu ty nové questy a pekelná lokace, tak bych řekl, že nějaké ty dobré předměty tam člověk také nadropuje....včetně pár startovních run (v rámci 1st kill dropu, jde-li tam nějak nastavit)
Zdvojnásobit dmg u Inferna? (ve vanille je reálné poloviční zobrazovanému dmg)
Určitě, a to i u Arctic blastu.
Cloak of Shadows - nastavit pevné trvání účinku na 8s?
Pro mě třeba je 8s málo Jen bych jen výrazně zmenšil růst trvání.
Peti u druida - povolit vyvolávání vlků a medvěda současně?
Vyzkoušet obojí s důrazem na to, zda medvěd s vlky nebude imba
Golemové u necra - povolit vyvolání všech současně?
Určitě ne. Kostry k 1 golemovi stačí.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - Beta
Inferno/Arctic Blas - určitě ano...
CoS - tady to nějak extra prostudovaný nemám, ale vím že jsem jednu dobu hrál assu na Shadow Warriora a ten CoS parádně funguje právě s tím Shadow Warriorem. Pokud se naučíš jak warrior funguje a naučíš se ovládat jeho útoky, tak je to s ním jak zábava, tak je to i nehorázně silnej pomocník. Díky tomu můžeš CoS castit mnohem častěji než ti to dovoluje tvůj vlastní skill. Osobně bych se moc do upravování toho skillu nepouštěl.
golemové/peti u druida - tad bych reagoval souhrně. Psal jsem to už u Tordaha v tématu 2.0, že by se mi líbilo, kdyby jak golemové, tak hlavně peti u druida byly soběstační sami o sobě. Myslím to tak, že bych nechal zákaz mít vyčarovanýho medvěda spolu s vlkama, ale zase bych zrušil synergie mezi nimi a ty bonusy co dávaj synergie bych aplikoval přímo na danej skill, aby prostě peti neměly synergie a mohl si tak hrát jen s jedním tipem zvířat bez toho aniž bys musel maxovat nalší skilly. Tzn že pokud budeš chtít vlky, vymaxuješ si vlky ale nemusíš maxovat druhý vlky+medvěda, aby za něco stály.
Proč takhle. Jde mi o to že pokud budou zvířata soběstačný bez nutnosti maxovat synergie, můžu je začít plně využívat i u jiných buildů než je summoner. Pokud jedeš ať už shapeshiftera nebo elementála, nikdy ti nezbude dost bodů na to abys namaxovat 2x vlky+medvěda. Pokud chceš aby shapeshifter nebo element druid za něco stál, musíš tam dát minimálně 60b...tzn že ti do sumon větve zbyde když moc tak 40b a to prostě nestačí na to aby vlci byly užiteční a neumíraly na každým kroku. Když se zruší synergie a peti budou sami o sobě soběstační, můžu omezit 20b v shape nebo element větvi a maxnout si support vlky jako ochranku.
To stejný platí u golemů. Pokud budou mít golemové mezi sebou synergie, a budeš muset maxovat ostatní golemy, nikdy je nikdo nezačně využívat jako hlavní součást buildu a bude to vždycky jen nějakej klamnej cíl kterej je tam jen proto že stojí jen jeden bod a ustojí pár ran...potenciál golemů nikdy nevyužiješ pokud nebou každej sám za sebe soběstační...
CoS - tady to nějak extra prostudovaný nemám, ale vím že jsem jednu dobu hrál assu na Shadow Warriora a ten CoS parádně funguje právě s tím Shadow Warriorem. Pokud se naučíš jak warrior funguje a naučíš se ovládat jeho útoky, tak je to s ním jak zábava, tak je to i nehorázně silnej pomocník. Díky tomu můžeš CoS castit mnohem častěji než ti to dovoluje tvůj vlastní skill. Osobně bych se moc do upravování toho skillu nepouštěl.
golemové/peti u druida - tad bych reagoval souhrně. Psal jsem to už u Tordaha v tématu 2.0, že by se mi líbilo, kdyby jak golemové, tak hlavně peti u druida byly soběstační sami o sobě. Myslím to tak, že bych nechal zákaz mít vyčarovanýho medvěda spolu s vlkama, ale zase bych zrušil synergie mezi nimi a ty bonusy co dávaj synergie bych aplikoval přímo na danej skill, aby prostě peti neměly synergie a mohl si tak hrát jen s jedním tipem zvířat bez toho aniž bys musel maxovat nalší skilly. Tzn že pokud budeš chtít vlky, vymaxuješ si vlky ale nemusíš maxovat druhý vlky+medvěda, aby za něco stály.
Proč takhle. Jde mi o to že pokud budou zvířata soběstačný bez nutnosti maxovat synergie, můžu je začít plně využívat i u jiných buildů než je summoner. Pokud jedeš ať už shapeshiftera nebo elementála, nikdy ti nezbude dost bodů na to abys namaxovat 2x vlky+medvěda. Pokud chceš aby shapeshifter nebo element druid za něco stál, musíš tam dát minimálně 60b...tzn že ti do sumon větve zbyde když moc tak 40b a to prostě nestačí na to aby vlci byly užiteční a neumíraly na každým kroku. Když se zruší synergie a peti budou sami o sobě soběstační, můžu omezit 20b v shape nebo element větvi a maxnout si support vlky jako ochranku.
To stejný platí u golemů. Pokud budou mít golemové mezi sebou synergie, a budeš muset maxovat ostatní golemy, nikdy je nikdo nezačně využívat jako hlavní součást buildu a bude to vždycky jen nějakej klamnej cíl kterej je tam jen proto že stojí jen jeden bod a ustojí pár ran...potenciál golemů nikdy nevyužiješ pokud nebou každej sám za sebe soběstační...