Is Alive - Beta
Moderátor:Dark_Deamon
Tak jsem opět trochu pokročil, v pátém aktu bude celkem 20 nových (obyčejných typu Dead Brain) monster (bez nových superbossů), a s tím souvisí i to, že jsem přidal nějaké nové vlastnosti (schopnosti)...
Příklad, který jistě mnohé z vás potěší
Shadow
...jen je teda ve hře (ne)uvidíte bez té aury... ta je tam čistě kvůli testovacím účelům
V tomto případě bych se chtěl ale zeptat, kterou ze tří možných variant bych měl vybrat:
1) Monstra jsou neviditelná celou dobu
2) Monstra se zviditelní na x vteřin po (jejich) úspěšném zásahu
3) Monstra jsou za běžných okolností viditelná, když vás však zasáhnou, zneviditelní se
Kdyby vás napadla ještě nějaká jiná varianta a napíšete ji zde, budu rád a zvážím ji
Byl bych moc rád, kdyby jste mi napsali svůj názor na výše zmíněnou vlastnost, velmi to ocením
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Příklad, který jistě mnohé z vás potěší
Shadow
...jen je teda ve hře (ne)uvidíte bez té aury... ta je tam čistě kvůli testovacím účelům
V tomto případě bych se chtěl ale zeptat, kterou ze tří možných variant bych měl vybrat:
1) Monstra jsou neviditelná celou dobu
2) Monstra se zviditelní na x vteřin po (jejich) úspěšném zásahu
3) Monstra jsou za běžných okolností viditelná, když vás však zasáhnou, zneviditelní se
Kdyby vás napadla ještě nějaká jiná varianta a napíšete ji zde, budu rád a zvážím ji
Byl bych moc rád, kdyby jste mi napsali svůj názor na výše zmíněnou vlastnost, velmi to ocením
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
Pěkný nápad, ale už to bylo v jednom modu, tuším MedianXL, bylo to že po zásahu se na krátkou chvilku zviditelnily a byl to fakt po*er .
Spíš bych přidal nějaký item, co by je zviditlenoval, nebo skill, nebo třeba je dotáhnout k nějakýmu ohníčku, ohen se vyskytuje všude.
Spíš bych přidal nějaký item, co by je zviditlenoval, nebo skill, nebo třeba je dotáhnout k nějakýmu ohníčku, ohen se vyskytuje všude.
Re: Is Alive - Beta
Mě napadlo je udělat trochu jinak. Nevím jestli je to reálný, ale jde upravovat vlastnosti monster podle jejich aktuálního life baru? Líbilo by se mi, kdyby ti Shadow byly normálně viditelný jako jakýkoli jiný monstra, ale v momentě kdy jim spadne HP pod 50% se zneviditelní a nepomůže k tomu nic...prostě zůstanou neviditelný než zhynou ;-)
stejně tak by se mi líbilo, pokud by šlo tohle provést, kdyby se podobně chovaly i jiný monstra...prostě s HP nad 50% by měly nějaký vlastnosti a s HP pod 50% by jim naskočila třeba další vlastnost.
Např: boss od Dead Brainů, by měl normálně Concentrate auru jako jiní, ale když by mu spadl HP pod 50%, buď by se mu přidala navíc, nebo by se změnila aura na Fanatism...
pokud by tohle nešlo, nechal bych ty Shadow's neviditelný po celou dobu a nic by na to nešlo použít. Aby měly smysl a mělo to efekt :-)
stejně tak by se mi líbilo, pokud by šlo tohle provést, kdyby se podobně chovaly i jiný monstra...prostě s HP nad 50% by měly nějaký vlastnosti a s HP pod 50% by jim naskočila třeba další vlastnost.
Např: boss od Dead Brainů, by měl normálně Concentrate auru jako jiní, ale když by mu spadl HP pod 50%, buď by se mu přidala navíc, nebo by se změnila aura na Fanatism...
pokud by tohle nešlo, nechal bych ty Shadow's neviditelný po celou dobu a nic by na to nešlo použít. Aby měly smysl a mělo to efekt :-)
Re: Is Alive - Beta
Maarshjaz: Monstra se zviditelní po smrti, ale předtím se také dají vidět, pokud jsou poblíž monstra s aurou... jinak jsem jim i nastavil nulový light radius, takže je neuvidíte ani ve tmě
Další možností je je poznat podle sluchu
Attia: Dobrý nápad... uvidím, jestli se mi ho podaří zrealizovat... odpoledne se na to mrknu a dám vědět
Díky za komenty a inspiraci
Další možností je je poznat podle sluchu
Attia: Dobrý nápad... uvidím, jestli se mi ho podaří zrealizovat... odpoledne se na to mrknu a dám vědět
Díky za komenty a inspiraci
Re: Is Alive - Beta
Podle sluchu určitě ne, to někdo existuje, kdo hraje hry, resp tuhle hru se zvuky? Já u toho teda jedu z 99% hudbu a z 1% když jsem v tristramu, tam si zapnu hudbu z hry, ta znělka je dokonalá
Re: Is Alive - Beta
Já třeba hraju s originál zvuky pořád. hudbu mám i vlastní, ale v 99% mám zvuky hry na max a vypínám jen interní hudbu. Třeba když jedeš melee char v CS nebo WSK tak ti zvuky zachrání zadel...IM kletba má svůj typickej zvuk kterej uslyšíš těsně před tím než to na tebe oblivion knight sešle takže můžeš přestat mlátit...tohle už mi zachránilo kejhák nesčetněkrát!!! Proto ať už mám svou hudbu nebo originál, vždycky je hudba tižší než zvuky ve hře.
Stejně tak můžeš vypozorovat i kdo se k tobě kolikrát blíží podle zvuku, nebo jestli fallen shaman oživil v DoE nějakýho fallena kterýho bys pak musel nahánět a hledat. Zvuky v D2 jsou třeba pro mě hodně důležitý a dost mi v určitých situacích pomáhaj.
Ten nápad se zvuky bych klidně zavedl, jen bych ho trochu poupravil. Ty Shadow's bych dal vyloženě něco jako posmrtné duchy. Napadlo mě to když jsem koukal nedávno na šestý smysl, kde se bavily o tom že pokud je v tvý blízkosti duch, je u něho i chladnější vzduch.
Šlo by o to že by se těm Shadow's dala holy freeze aura. Oni by pak neměli žádnej jinej dmg, ani melee, ani ranged ani by nic necastily. Prostě by jen znepříjemňovaly život holy freeze aurou která by samozřejmě na normálu skoro nic nedělala jen mrazila, na Nm už by mohla mít nějakej větší dmg a na Hell už by mohla pěkně pražit...Pod nohama by jim ale nesměla jít vidět. Tohle by nebylo žádný brutal dmg montrum. Nebylo by životu nebezpečné ani na hell, jen by bylo neskutečně otravné, kor kdyby se vyskytlo u nějakých pěkných boss packů :-D Jako zvuky těch monster bych použil nějaké šeptání.
Např: Utikáš po mapce a bez toho aniž bys cokoli viděl, tě něco zmrazí a ty uslyšíš tiché šeptání. Jedinej způsob jak Shadowa najít by bylo lítat kurzorem po screenu a najít ho ručně. Až pak by se ti ukázal jeho life bar a ty bys ho moh sundat.
Stejně tak můžeš vypozorovat i kdo se k tobě kolikrát blíží podle zvuku, nebo jestli fallen shaman oživil v DoE nějakýho fallena kterýho bys pak musel nahánět a hledat. Zvuky v D2 jsou třeba pro mě hodně důležitý a dost mi v určitých situacích pomáhaj.
Ten nápad se zvuky bych klidně zavedl, jen bych ho trochu poupravil. Ty Shadow's bych dal vyloženě něco jako posmrtné duchy. Napadlo mě to když jsem koukal nedávno na šestý smysl, kde se bavily o tom že pokud je v tvý blízkosti duch, je u něho i chladnější vzduch.
Šlo by o to že by se těm Shadow's dala holy freeze aura. Oni by pak neměli žádnej jinej dmg, ani melee, ani ranged ani by nic necastily. Prostě by jen znepříjemňovaly život holy freeze aurou která by samozřejmě na normálu skoro nic nedělala jen mrazila, na Nm už by mohla mít nějakej větší dmg a na Hell už by mohla pěkně pražit...Pod nohama by jim ale nesměla jít vidět. Tohle by nebylo žádný brutal dmg montrum. Nebylo by životu nebezpečné ani na hell, jen by bylo neskutečně otravné, kor kdyby se vyskytlo u nějakých pěkných boss packů :-D Jako zvuky těch monster bych použil nějaké šeptání.
Např: Utikáš po mapce a bez toho aniž bys cokoli viděl, tě něco zmrazí a ty uslyšíš tiché šeptání. Jedinej způsob jak Shadowa najít by bylo lítat kurzorem po screenu a najít ho ručně. Až pak by se ti ukázal jeho life bar a ty bys ho moh sundat.
Re: Is Alive - Beta
Maarshjaz: Já teda hraju se zvuky i hudbou, protože hudba Matta Uelmena je dle mého něco úžasného, co se neoposlouchá
Navíc je v Is Alive mnohem větší tma, takže ten sluch je o něco důležitější než ve vanille, ale k tomu se už vyjádřil Attia...
Attia: Jojo, Šestý smysl je super film
Nápad dobrý, ale to by byl trochu jiný druh Shadowa než jsem zamýšlel... to znamená, že s velkou pravděpodobností se ve hře objeví oba druhy
Ale ono když se zamyslíte, tak Shadowy vidí i merc a minioni, a v podstatě každá postava má na něco... např. Amazonka Inner Sight a Guided arrow, Barbar Howl, Assassinka Cloak of Shadows či Mind Blast, Paladin Conviciton, Necromancer kletby, Druid miniony a Sorceress třeba Shiver Armor, Thunder Storm nebo Hydru...
Navíc je v Is Alive mnohem větší tma, takže ten sluch je o něco důležitější než ve vanille, ale k tomu se už vyjádřil Attia...
Attia: Jojo, Šestý smysl je super film
Nápad dobrý, ale to by byl trochu jiný druh Shadowa než jsem zamýšlel... to znamená, že s velkou pravděpodobností se ve hře objeví oba druhy
Ale ono když se zamyslíte, tak Shadowy vidí i merc a minioni, a v podstatě každá postava má na něco... např. Amazonka Inner Sight a Guided arrow, Barbar Howl, Assassinka Cloak of Shadows či Mind Blast, Paladin Conviciton, Necromancer kletby, Druid miniony a Sorceress třeba Shiver Armor, Thunder Storm nebo Hydru...
Re: Is Alive - Beta
Tak se mi to povedloAttia píše: Líbilo by se mi, kdyby ti Shadow byly normálně viditelný jako jakýkoli jiný monstra, ale v momentě kdy jim spadne HP pod 50% se zneviditelní a nepomůže k tomu nic...prostě zůstanou neviditelný než zhynou ;-)
...akorát to tedy nebude fungovat přesně jak píšeš, ale jakmile jim klesne hp pod 50%, tak se hned nezneviditelní, ale musí hráče zasáhnout nebo hráč zasáhnout je... prostě je potřeba jedna z těchto dvou událostí, aby se stali neviditelnými
Re: Is Alive - Beta
jeden z důvodů proč se občas rád vracím k Torchlightu je právě hudba...;-)
Jinak pokud chci hrát D2 powergamingem na realmu, pouštím si svou hudbu a hraju v okně, pokud ale hraju módy nebo SP vanila verzi, tak takřka pokaždé s originál hudbou ve fullscreenu. Protože Hrát D2 bez hudby a zvůků. to je jak hrát demo...ta hudba a zvuky jsou pro mě naprostou nutností pokud si chci hru užít a hraju tak že si hru vychutnávám.
Jinak k těm duchům, super práce, protože pokud nedostanou IK od hráče, tak to splňuje účel :-) Stačí když jim dáš mírně navýšený počet HP aby nepadaly na 2 rány a pak to bude naprosto perfektní...;-) a kam je hodíš? do 5 aktu nebo do end-game lokace? btw už jsi přemýšlel jak tu end-game lokaci nazveš?:-)
Jinak pokud chci hrát D2 powergamingem na realmu, pouštím si svou hudbu a hraju v okně, pokud ale hraju módy nebo SP vanila verzi, tak takřka pokaždé s originál hudbou ve fullscreenu. Protože Hrát D2 bez hudby a zvůků. to je jak hrát demo...ta hudba a zvuky jsou pro mě naprostou nutností pokud si chci hru užít a hraju tak že si hru vychutnávám.
Jinak k těm duchům, super práce, protože pokud nedostanou IK od hráče, tak to splňuje účel :-) Stačí když jim dáš mírně navýšený počet HP aby nepadaly na 2 rány a pak to bude naprosto perfektní...;-) a kam je hodíš? do 5 aktu nebo do end-game lokace? btw už jsi přemýšlel jak tu end-game lokaci nazveš?:-)
Re: Is Alive - Beta
Jasně... poškození jim nastavím menší a hp větší, jejich hlavním cílem bude otravovat hráče
...ale s tím, že na nm jim přidám cold damage, a na hell jim přidám ještě poison damage
A kam je dám? Tak samozřejmě do 5. actu, že
...ale chci dodat, že se jedná o vlastnost, ne o monstra samotná... možná jsem to sem už psal, ale monstra typu Dead Brain (už bych je měl nějak oficiálně pojmenovat ) jak je známe z obtížnosti normal, mají pevně danou 1 vlastnost (v případě Brainů Concentration), ale na NM budou vlastnosti 2 a na hell 3... takže je dost možné, že třeba monstra v Cold Plains - Boring Virgin - budou mít mimo vlastnosti defender i shadow a třeba possesed
A mimo act 5 je samozřejmě hodím i do end-game lokace
O názvu end-game lokace jsem ještě nepřemýšlel, dělám teď na actu 5... ale jestli Tě něco napadne, rád se nechám inspirovat
...nebo zvolím něco fádního, třeba Hell Realm
...ale s tím, že na nm jim přidám cold damage, a na hell jim přidám ještě poison damage
A kam je dám? Tak samozřejmě do 5. actu, že
...ale chci dodat, že se jedná o vlastnost, ne o monstra samotná... možná jsem to sem už psal, ale monstra typu Dead Brain (už bych je měl nějak oficiálně pojmenovat ) jak je známe z obtížnosti normal, mají pevně danou 1 vlastnost (v případě Brainů Concentration), ale na NM budou vlastnosti 2 a na hell 3... takže je dost možné, že třeba monstra v Cold Plains - Boring Virgin - budou mít mimo vlastnosti defender i shadow a třeba possesed
A mimo act 5 je samozřejmě hodím i do end-game lokace
O názvu end-game lokace jsem ještě nepřemýšlel, dělám teď na actu 5... ale jestli Tě něco napadne, rád se nechám inspirovat
...nebo zvolím něco fádního, třeba Hell Realm
Re: Is Alive - Beta
Vytvořena nová monstra, superunikáti, a 3 superbossové do aktu 5
Rovněž pojmenováni, přiděleny vlastnosti, dropy a lokace...
Nic už nebrání tomu, abych se vrhnul na questy
Jde mi to už pěkně od ruky, a to je dobře... alespoň budu mít dost času si vyhrát na závěrečné lokaci
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Rovněž pojmenováni, přiděleny vlastnosti, dropy a lokace...
Nic už nebrání tomu, abych se vrhnul na questy
Jde mi to už pěkně od ruky, a to je dobře... alespoň budu mít dost času si vyhrát na závěrečné lokaci
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
I když to zní až neuvěřitelně, alespoň tedy pro mě, tak se mi dnes podařilo dokončit akt 5 se vším všudy... ani jsem netušil, že v sobě najdu tolik energie
I když teda docela dost jsem si dneska máknul... tak jako nikdy
...nejdůležitější však je, že už to mám za sebou, a můžu se vrhnout do balancu craftování (ano, opět...) - není to ještě takové, jak jsem si to představoval, dám tomu více náhodnosti, jako u originálního craftu... bude záležet na levelu použitého předmětu a levelu postavy
Přidané speciální vlastnosti nebudou tak výrazné, ale znát budou... podobně jako v originálním craftingu
Také zavedu novou vlastnost, o které jsem tu kdysi dávno psal, kterou jsem nazval Heroscore...
Ta se dá navýšit dokončením questu (který jsem vytvořil ) a zároveň bude určovat, jak moc kvalitní věci jsme z receptů schopni vytvořit... nejkvalitnější recepty budou logicky potřebovat vysoké Heroscore
Zároveň je to taková porovnávací vlastnost mezi hráči či postavami, bude tedy hrát v připravovaném turnaji klíčovou roli...
Dále bych se chtěl ještě podělit o složení end-game lokace z pohledu monster... z pohledu prostředí už jsem o tom psal - chtěl bych, aby se to střídalo (poučil jsem se z crypty, kdy to bylo až otravně stereotypní...), ale co se týče monster...
Bude to takové napůl řízené. Já dám hře na výběr 25 typů monster, ze kterých si hra vybere 10, které se objeví v lokaci. Samozřejmě těch 25 typů je v každé lokaci úplně jiných, takže moc nehrozí, že se to bude opakovat.
V dalších dnech tedy budu dělat na:
1) Crafting (+ Heroscore)
2) Kravín
3) End-game lokace
Tohle je upomínka hlavně pro mě, ale chci, abyste i vy byli informováni
Dneska už mám dost... mějte se moc pěkně
...já si jdu užít ten zasloužený odpočinek
I když teda docela dost jsem si dneska máknul... tak jako nikdy
...nejdůležitější však je, že už to mám za sebou, a můžu se vrhnout do balancu craftování (ano, opět...) - není to ještě takové, jak jsem si to představoval, dám tomu více náhodnosti, jako u originálního craftu... bude záležet na levelu použitého předmětu a levelu postavy
Přidané speciální vlastnosti nebudou tak výrazné, ale znát budou... podobně jako v originálním craftingu
Také zavedu novou vlastnost, o které jsem tu kdysi dávno psal, kterou jsem nazval Heroscore...
Ta se dá navýšit dokončením questu (který jsem vytvořil ) a zároveň bude určovat, jak moc kvalitní věci jsme z receptů schopni vytvořit... nejkvalitnější recepty budou logicky potřebovat vysoké Heroscore
Zároveň je to taková porovnávací vlastnost mezi hráči či postavami, bude tedy hrát v připravovaném turnaji klíčovou roli...
Dále bych se chtěl ještě podělit o složení end-game lokace z pohledu monster... z pohledu prostředí už jsem o tom psal - chtěl bych, aby se to střídalo (poučil jsem se z crypty, kdy to bylo až otravně stereotypní...), ale co se týče monster...
Bude to takové napůl řízené. Já dám hře na výběr 25 typů monster, ze kterých si hra vybere 10, které se objeví v lokaci. Samozřejmě těch 25 typů je v každé lokaci úplně jiných, takže moc nehrozí, že se to bude opakovat.
V dalších dnech tedy budu dělat na:
1) Crafting (+ Heroscore)
2) Kravín
3) End-game lokace
Tohle je upomínka hlavně pro mě, ale chci, abyste i vy byli informováni
Dneska už mám dost... mějte se moc pěkně
...já si jdu užít ten zasloužený odpočinek
Re: Is Alive - Beta
super JOB...;-)
Hele, tak mě napadlo, neuvažoval jsi nad tím že bys do Is Alive prdnul drop run podle 1.13?
Hele, tak mě napadlo, neuvažoval jsi nad tím že bys do Is Alive prdnul drop run podle 1.13?
Re: Is Alive - Beta
Díky
Drop run... přemýšlel jsem nad tím, a nechám ho tak jak je v 1.10. Když tam dám drop run z 1.13, hráči pak dají přednost runovým slovům než zajímavým unikátům a setům, protože na ně mají runy
...to je ten důvod. Nelíbí se mi, jak v 1.13 "propadly" unikáty a sety...
Drop run... přemýšlel jsem nad tím, a nechám ho tak jak je v 1.10. Když tam dám drop run z 1.13, hráči pak dají přednost runovým slovům než zajímavým unikátům a setům, protože na ně mají runy
...to je ten důvod. Nelíbí se mi, jak v 1.13 "propadly" unikáty a sety...
Re: Is Alive - Beta
Nebo bys mohl přidat ještě víc druhů run a runových slov.
Re: Is Alive - Beta
Nové runy, nová runová slova, nové unikáty, nové sety... nic z toho se v Is Alive neobjeví
Runy v 1.10? Těch je tam víc než dost, to samé runová slova...
A do unikátů a setů se pouštět nebudu, protože při vytváření nových věcí s pevnými parametry je třeba myslet na všechno... a i když toho o hře vím opravdu spoustu, na tohle si netroufám... stačí se podívat na jiné mody, kde se pro to autoři pokusili, a jak to dopadlo...
Takže... dělám na craftu a vlastnosti Heroscore. Zároveň jsem snížil HP všem speciálním monstrům (Dead Brain...) na třetinu. Bylo toho moc, takže kdo neměl pořádnou dmg, tak se nikam nedostal. A to nechci. V tomto jsem se poučil z D3 - kde hp monster se pohybuje v řádech milionů - a jediný stat, na kterém záleží je dmg... nic jiného hráče nezajímá... nemusím snad vysvětlovat, jaký to má dopad na celou hru
...ale zase nesmím sklouznout k tomu, že jediné co hráč maxuje (na vlastnostech, skillech i vybavení) jsou defenzivní vlastnosti, jako tomu je občas v PoE, kdy občas ani nevíte (pokud se o tyto vlastnosti nestaráte), co vás zabilo
...takže speciální monstra mají třetinu zdraví, to se však netýká superunikátů a superbossů...
Takže když porovnám Dead Braina s klasickým zombie, tak Dead Brain je agresivnější a má schopnost navíc (v tomto případě Concentrate)... a má lepší drop
Dále jsem nastavil drop Crafting Pointů tak, aby padaly jen z těchto monster (typu Dead Brain) - ne unikátním bossům, na championům, ne superunikátním bossům (pouze v aktu 1 ano, abyste měli z čeho craftit ze začátku )
Ještě dovysvětlení k těm unikátům...
Is Alive se drží klasiky. Nejlepší vybavení ve vanille bude nejlepším vybavením také v Is Alive. Kdo zná vanillu, bude dobrý i v Is Alive. Jen ten pohled na hru bude trošku jiný...
A chci, aby ti, co si zahrajou Is Alive měli pocit, že hrajou rozšířenou vanillu. Nechci z toho udělat jinou hru.
Is Alive je mod pro veterány. Je velkou výhodou hru a herní mechanismy znát, protože to hráč využije...
No to jsem se zas rozepsal...
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Runy v 1.10? Těch je tam víc než dost, to samé runová slova...
A do unikátů a setů se pouštět nebudu, protože při vytváření nových věcí s pevnými parametry je třeba myslet na všechno... a i když toho o hře vím opravdu spoustu, na tohle si netroufám... stačí se podívat na jiné mody, kde se pro to autoři pokusili, a jak to dopadlo...
Takže... dělám na craftu a vlastnosti Heroscore. Zároveň jsem snížil HP všem speciálním monstrům (Dead Brain...) na třetinu. Bylo toho moc, takže kdo neměl pořádnou dmg, tak se nikam nedostal. A to nechci. V tomto jsem se poučil z D3 - kde hp monster se pohybuje v řádech milionů - a jediný stat, na kterém záleží je dmg... nic jiného hráče nezajímá... nemusím snad vysvětlovat, jaký to má dopad na celou hru
...ale zase nesmím sklouznout k tomu, že jediné co hráč maxuje (na vlastnostech, skillech i vybavení) jsou defenzivní vlastnosti, jako tomu je občas v PoE, kdy občas ani nevíte (pokud se o tyto vlastnosti nestaráte), co vás zabilo
...takže speciální monstra mají třetinu zdraví, to se však netýká superunikátů a superbossů...
Takže když porovnám Dead Braina s klasickým zombie, tak Dead Brain je agresivnější a má schopnost navíc (v tomto případě Concentrate)... a má lepší drop
Dále jsem nastavil drop Crafting Pointů tak, aby padaly jen z těchto monster (typu Dead Brain) - ne unikátním bossům, na championům, ne superunikátním bossům (pouze v aktu 1 ano, abyste měli z čeho craftit ze začátku )
Ještě dovysvětlení k těm unikátům...
Is Alive se drží klasiky. Nejlepší vybavení ve vanille bude nejlepším vybavením také v Is Alive. Kdo zná vanillu, bude dobrý i v Is Alive. Jen ten pohled na hru bude trošku jiný...
A chci, aby ti, co si zahrajou Is Alive měli pocit, že hrajou rozšířenou vanillu. Nechci z toho udělat jinou hru.
Is Alive je mod pro veterány. Je velkou výhodou hru a herní mechanismy znát, protože to hráč využije...
No to jsem se zas rozepsal...
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
+1ZOMB píše:Ještě dovysvětlení k těm unikátům...
Tohle je Is Alive tak jak jsem si ho od začátku představoval. Proto jsem rád žes upustil od skill charmů, vlivu energie na skilly a dalších věcí který měnily principy vanilla verze. Is Alive hraju rád právě proto že tu zužitkuju to co jsem se v D2 naučil. Třeba když hraju summon necra, je to poprvé kde mám na druhým weapon slotu luk s 3x chiped smaragdem, protože pokud nezastavím pomocí poisonu regen bosům, tak je prostě nesundám...a tohle se mi strašně líbí, že musíš fakt přemýšlet jak na koho jít. není to o tom nadlevelovat se, mít dmg a vymlátit to. Takhle mi sundal Gremak už asi 3 HC postavy...všechno okolo jsem dával s prstem v nose na pl8. Došel jsem na gremaka, dostal mě s těma jeho glacial spikama do locku, pár ran a ležel jsem...(ke Gremakovi se ještě vrátím).
Ono tvorba nových run, nových RW, nových set/uniq itemů je fajn, ale pokud nemáš základu desítek neli stovek lidí, kteří ten mód budou testovat, a roky času na testování, tak to nemáš šanci vybalancovat. Jak psal ZOMB. Na tohle doplatily myslím si VŠECHNY módy které se vydaly cestou nových itemů.
Jinak k Is Alive. To žes snížil HP spešl monstrům na 1/3 si myslím nebylo nutné. Nebo aspoň ne tak razantně. Ale chápu kam tím míříš a myslím že to není špatná cesta. Hra bude rychlejší a svěžejší. Hlavně pro psych dmg chary to nebude tak zdlouhavý. Jen teda třeba gremak je kapitola sám o sobě. Tomu bych ty HP asi krapet snížil. Jak jsem psal, dost často na něj jdu s vyšším levelem a prakticky jedinej kdo ho sundá je smiter. Pokud nejsem hodně s levelem nahoře. Měl jsem druida na lvl 13, v ruce měl polearmu s 150%ed, byla eth se self repair, prostě dmg měl druid na feral rage cca 160 a ani sem si neškrt.
Nechci aby šel sundat napohodku, ale nechci přeskakovat lokace abych se sem pak musel vracet za gremakem. Pokud je necháš takhle těžký, tak by to chtělo aby byly všichni tihle bosové součástí nějakýho "vyššího smyslu" a hráči měli důvod se sem vrátit i když už jsou třeba mnohem dál.
Myslím že Fraxinus to tu psal kdesi na začátku, že by to chtělo tu hru udělat tak, aby bylo možné ji projít plynule bez toho, aniž bys musel 50x dokola farmit nějakou lokaci abys byl schopný přejít dál. Gremak je sám o sobě brutální oříšek ale myslím že snížení HP by mu prospělo a nijak moc by mu to na nebezpečnosti neubralo...;-)
Re: Is Alive - Beta
No dobrá, já pouze předhodil návrh.
Ale jestli toto bude to samé jako vanilla, asi ani není důvod tohle zkoušet
Ale jestli toto bude to samé jako vanilla, asi ani není důvod tohle zkoušet
Re: Is Alive - Beta
Maarshjaz píše:Ale jestli toto bude to samé jako vanilla, asi ani není důvod tohle zkoušet
V podstate hej. Stále budeš mať allblocking grief smitera, všetky bowamy budú riešené na faith, atd atd atd..
jedine že by ten crafting predbehol silou runové slová. Čo v podstate ešte viac udupe pod zem 80% unikátov.
Nechcel som sa k tomu negatívne vyjadrovať, ale ZOMB, podčiarkuješ tu viackrát ako je Is Alive pre veteránov a treba dobre poznať mechanizmy hry. A potom dáš link na video kde s bowamou (už v samotnej pvm vanille je ranged overpowered) strielaš niekam za obrazovku, odkial tiež lieta spam frozen orbov
toto má byť akože veteran mode? Za celý čas gameplay videa bolo vidieť Nah-Gul-a asi 5 sekúnd, zvyšok bol potion spam a random shooting behind the scenes. Poprosím vysvetliť čo na tomto potrebuje veterána. S amazon ho ani nemusíš zamerať, len strielaš multishotom jeho smerom. A ak máš Blackhorn's Face+Riphook+Nosferatu= takto defusneš každého agresívneho bossa
+chválim zníženie hp u brainov. som lama, no...
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Is Alive - Beta
Maarshjaz: Jasně, a já jsem rád za nápady
...jde o to, že já měl taky spoustu nápadů, ale ty se nehodí do tohoto modu
Myšlenka modu musí být zachována - a to - oživení hry
Attia: Nejsi jediný, kdo si stěžuje na Gremaka
Superbosse bych chtěl mít zhruba na obtížnosti act bosse v příslušném aktu... tzn. Gremak, Nah-Gul, Troubleshooter a Dark Fighter by měli být stejně obtížní jako Andariel...
Teď je pro mě nejdůležitější craft, pak cow level a end-game lokace... poté provedu důkladné balancování, včetně superbossů
edit: Tordah: To (video) byla jen demonstrace toho, jak to vypadá, když se na něj jde s 0% cold resistance
Veterán ví, že když někdo castí cold spelly, je potřeba cold resistance
...jde o to, že já měl taky spoustu nápadů, ale ty se nehodí do tohoto modu
Myšlenka modu musí být zachována - a to - oživení hry
Attia: Nejsi jediný, kdo si stěžuje na Gremaka
Superbosse bych chtěl mít zhruba na obtížnosti act bosse v příslušném aktu... tzn. Gremak, Nah-Gul, Troubleshooter a Dark Fighter by měli být stejně obtížní jako Andariel...
Teď je pro mě nejdůležitější craft, pak cow level a end-game lokace... poté provedu důkladné balancování, včetně superbossů
edit: Tordah: To (video) byla jen demonstrace toho, jak to vypadá, když se na něj jde s 0% cold resistance
Veterán ví, že když někdo castí cold spelly, je potřeba cold resistance