Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Moderátor:Dark_Deamon
ihatemylifep: Děkuju za komentář
Teď zrovna upravuju vlastnosti monster a přidávám nové a k tomu Tvému návrhu:
Nápad to je dobrý (summoni), ale myslím že do Is Alive se nehodí, protože se snažím o co nejmenší změny... nápad samotný by zrealizovat šel, ale do jiného modu
Mercové jsou kapitola sama pro sebe, chtěl bych je více vybalancovat, to mě ještě čeká...
Teď zrovna upravuju vlastnosti monster a přidávám nové a k tomu Tvému návrhu:
Nápad to je dobrý (summoni), ale myslím že do Is Alive se nehodí, protože se snažím o co nejmenší změny... nápad samotný by zrealizovat šel, ale do jiného modu
Mercové jsou kapitola sama pro sebe, chtěl bych je více vybalancovat, to mě ještě čeká...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Zdravím zase po delší pauze
Na chvíli jsem si zase sedl k D3 a to, co se mi tam opravdu líbí, jsou zvuky a sloupec světla když vám padne legendárka (obdoba unikátu) nebo setovka
Tak jsem to chtěl zkusit zrealizovat v modu, a takhle to dopadlo: http://www.youtube.com/watch?v=YRhZ9-2mv3k
Není to špatné, s výsledkem jsem spokojený a ptám se vás tedy, jestli bych to měl nechat v Is Alive a jestli bych měl něco podobného udělat i pro setové předměty (zvuk stejný, sloupec světla by byl nazelenalý)
Děkuju za případné názory a různé postřehy
Přeju všem příjemné hraní
P.S. Na YouTube jsem si založil kanál, takže v bližší době můžete očekávat víc takových mých experimentů
Na chvíli jsem si zase sedl k D3 a to, co se mi tam opravdu líbí, jsou zvuky a sloupec světla když vám padne legendárka (obdoba unikátu) nebo setovka
Tak jsem to chtěl zkusit zrealizovat v modu, a takhle to dopadlo: http://www.youtube.com/watch?v=YRhZ9-2mv3k
Není to špatné, s výsledkem jsem spokojený a ptám se vás tedy, jestli bych to měl nechat v Is Alive a jestli bych měl něco podobného udělat i pro setové předměty (zvuk stejný, sloupec světla by byl nazelenalý)
Děkuju za případné názory a různé postřehy
Přeju všem příjemné hraní
P.S. Na YouTube jsem si založil kanál, takže v bližší době můžete očekávat víc takových mých experimentů
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
tak to je pecka :-D udělal bych tohle na uniq itemy, setový itemy a runy PUL+...tohle je fakt bomba :-D
jen dotaz, udělá to i u nonID itemu?
jen dotaz, udělá to i u nonID itemu?
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Zvuk paráda, to bych takhle ponechal, fantastická práce
Ovšem grafika by byla potřeba ještě poladit. Takhle to vypadá jak virtuální tyč na tanec ze scifi
Ovšem grafika by byla potřeba ještě poladit. Takhle to vypadá jak virtuální tyč na tanec ze scifi
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Attia: Setové věci budou mít nazelenalý sloupec světla a runy tedy bílo-šedý sloupec světla... dobrý nápad dát to i na runy
A samozřejmě, tento efekt se aktivuje i u neidentifikovaného předmětu, je to hlavně k tomu, aby to hráče upozornilo
Fraxinus: Díky, zvuk je z D3, jen jsem to musel upravit aby to sedělo...
Grafika - díky, toho jsem si vědom... chtěl jsem to původně udělat až "do nebe", aby hráč neviděl konec toho světla, bohužel jsem ale narazil na omezení animace
Zkusím si s tím ještě pohrát, ale kdybys vymyslel jak to zakončit jinak, aby to nevypadalo tak, jak to teď vypadá, budu Ti vděčný
Děkuju oběma za komentáře
A samozřejmě, tento efekt se aktivuje i u neidentifikovaného předmětu, je to hlavně k tomu, aby to hráče upozornilo
Fraxinus: Díky, zvuk je z D3, jen jsem to musel upravit aby to sedělo...
Grafika - díky, toho jsem si vědom... chtěl jsem to původně udělat až "do nebe", aby hráč neviděl konec toho světla, bohužel jsem ale narazil na omezení animace
Zkusím si s tím ještě pohrát, ale kdybys vymyslel jak to zakončit jinak, aby to nevypadalo tak, jak to teď vypadá, budu Ti vděčný
Děkuju oběma za komentáře
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Bylo by potřeba, aby to vypadalo tak, že to v Diablu II bylo odjakživa. Předlohou by se mohla pro tohleto stát taková ta aura, co má Valkýra nebo kompletní elitní sety, když je má člověk nasazený na sobě. Samozřejmě přizpůsobit tomu, že je to malé a na zemi.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Díky za nápad, bohužel to ale musí být obrázek a ne animace
Tímhle mám dost svázané ruce...
Zkoušel jsem teď různé tvary, ale "tyč" je stále nejpřirozenější...
Tímhle mám dost svázané ruce...
Zkoušel jsem teď různé tvary, ale "tyč" je stále nejpřirozenější...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Použij animaci z Den of evil ty světla nebo ta jak je u horadric staff když jí tam vložíš. Měl by to být takový žlutý jehlan nebo kužel, už nepamatuju.
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Díky, hned se na to podívám
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Lepší? http://www.youtube.com/watch?v=uFge_EZ7 ... e=youtu.be
Je fakt, že jsem ochotný si s tím pohrát ještě víc, kdyby jste ještě poradili, jak to zlepšit
Je fakt, že jsem ochotný si s tím pohrát ještě víc, kdyby jste ještě poradili, jak to zlepšit
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Efekt OK. Dobrá práce
Jen tři poznámky: plamen se zobrazuje špatně za hráčem, když je hráč za plamenem.
Nastavil bych tam jistou dávku průhlednosti. Je to záře, ne laser nebo proud plasmy.
Pokud to jde, tak ještě o chlup snížit dosah nahoru, aby to vypadalo hezčejc.
Dělá to na mě dojem, že se to technicky vzato zobrazuje ne jako čára vzhůru, ale jako čára ležící na zemi směrem na sever.
Pokud to zobrazení nepůjde opravit, tak pak bych asi byl raději, aby se záře omezila jen na nejbližší okolí předmětu a nesnažila se jít do výšky.
Jen tři poznámky: plamen se zobrazuje špatně za hráčem, když je hráč za plamenem.
Nastavil bych tam jistou dávku průhlednosti. Je to záře, ne laser nebo proud plasmy.
Pokud to jde, tak ještě o chlup snížit dosah nahoru, aby to vypadalo hezčejc.
Dělá to na mě dojem, že se to technicky vzato zobrazuje ne jako čára vzhůru, ale jako čára ležící na zemi směrem na sever.
Pokud to zobrazení nepůjde opravit, tak pak bych asi byl raději, aby se záře omezila jen na nejbližší okolí předmětu a nesnažila se jít do výšky.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
osobně si myslim, že je to moc vysoký a kontrastní
taky bych byl radši kdyby šlo dle zvuku poznat co je to za typ předmětu (amulet, armor, weapon - prostě jako normálně)
taky bych byl radši kdyby šlo dle zvuku poznat co je to za typ předmětu (amulet, armor, weapon - prostě jako normálně)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
v tomhle souhlasím s hamim...osobně bych zvuky nechal defaultní...myslím že vizuální efekt je dostačující...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Děkuju všem za komentáře
Fraxinus:
velkost můžu (téměř) libovolně upravovat, průhlednost však nikoli
Že se světlo překrývá hráčem, to bohužel neopravím... takhle jsou předměty nastavené v kodu hry
A s tou výškou zkusím něco udělat
hami, Attia:
No problem! Klidně tam dám zpátky zvuky, nový tedy použiju na nějaké mé nové předměty do modu... ale na tom světle budu muset ještě zapracovat...
Ještě jednou děkuju za odezvu a brzy se ozvu
Fraxinus:
velkost můžu (téměř) libovolně upravovat, průhlednost však nikoli
Že se světlo překrývá hráčem, to bohužel neopravím... takhle jsou předměty nastavené v kodu hry
Tohle je přesné, a přesně tak to je... moc s tím ale nezmůžu...Fraxinus píše:Dělá to na mě dojem, že se to technicky vzato zobrazuje ne jako čára vzhůru, ale jako čára ležící na zemi směrem na sever.
A s tou výškou zkusím něco udělat
hami, Attia:
No problem! Klidně tam dám zpátky zvuky, nový tedy použiju na nějaké mé nové předměty do modu... ale na tom světle budu muset ještě zapracovat...
Ještě jednou děkuju za odezvu a brzy se ozvu
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ok, zvuky jsou zpátky a sloupec jsem zmenšil na polovinu...
http://www.youtube.com/watch?v=qFmhUL5O ... e=youtu.be
Možná sloupec trochu rozšířím, výšku nechám... co vy na to?
Děkuju za komentáře
http://www.youtube.com/watch?v=qFmhUL5O ... e=youtu.be
Možná sloupec trochu rozšířím, výšku nechám... co vy na to?
Děkuju za komentáře
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
zvuky se mi takhle líbí víc...asi proto že je fajn vědět co ti padlo podle zvuku...
a ten efekt se mi taky líbí...ono je nutné si přiznat že to nikd nebude takový jako v D3 :-D ale za mě je to super, protože hlavní věc, a to vidět co padlo když je na zemi tuna věcí, to splňuje...:-)
a ten efekt se mi taky líbí...ono je nutné si přiznat že to nikd nebude takový jako v D3 :-D ale za mě je to super, protože hlavní věc, a to vidět co padlo když je na zemi tuna věcí, to splňuje...:-)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Zdravím všechny!
Po delší době se zase vracím, připravený někam pokročit
Kromě vlastností monster, na kterých dělám tak nějak pasivně, mě napadlo vytvořit větší rozdíl mezi brněními přes vlastnost rychlost chůze / běhu...
Nyní to funguje tak, že každá ppostava má nastavenou základní rychlost chůze / běhu (ve vanille to mají všechny postavy stejné, jen assassince saje běh méně staminy) a kromě bonusu +%faster run / walk (známého především z bot) určuje rychlost pohybu postavy i nošené brnění... raději uvedu příklad z vanilly:
Quilted a Leather armor zvyšují rychlost pohubu o 15% (tzn. když na sobě ze začátku nic nemáte a oblečete si jedno z uvedených brnění, zrychlí se vám běh / chůze o 15%)
Naopak Ancient armor vám snižuje rychlost pohybu o 20%
Boty ve svém základu pohyb nijak nezrychlují (to chci změnit)
Tuto vlastnost bych chtěl tedy posílit (kožená brnění pohyb zrychlují, kovová zpomalují) a u bot bych ji chtěl zavést
Společně s tím vytvořím větší rozdíl v pohybu (a nejen to) mezi postavami - např. barbara a paladina zpomalím, amazonku a assassinku zrychlím...
Za případné komentáře budu rád
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
Po delší době se zase vracím, připravený někam pokročit
Kromě vlastností monster, na kterých dělám tak nějak pasivně, mě napadlo vytvořit větší rozdíl mezi brněními přes vlastnost rychlost chůze / běhu...
Nyní to funguje tak, že každá ppostava má nastavenou základní rychlost chůze / běhu (ve vanille to mají všechny postavy stejné, jen assassince saje běh méně staminy) a kromě bonusu +%faster run / walk (známého především z bot) určuje rychlost pohybu postavy i nošené brnění... raději uvedu příklad z vanilly:
Quilted a Leather armor zvyšují rychlost pohubu o 15% (tzn. když na sobě ze začátku nic nemáte a oblečete si jedno z uvedených brnění, zrychlí se vám běh / chůze o 15%)
Naopak Ancient armor vám snižuje rychlost pohybu o 20%
Boty ve svém základu pohyb nijak nezrychlují (to chci změnit)
Tuto vlastnost bych chtěl tedy posílit (kožená brnění pohyb zrychlují, kovová zpomalují) a u bot bych ji chtěl zavést
Společně s tím vytvořím větší rozdíl v pohybu (a nejen to) mezi postavami - např. barbara a paladina zpomalím, amazonku a assassinku zrychlím...
Za případné komentáře budu rád
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ahoj,
tak to nezapomeň taky zpomalit necra, ten tam lítá jak jura děděk jeden. Ten by se měl jen tak šourat za svejma minionama
tak to nezapomeň taky zpomalit necra, ten tam lítá jak jura děděk jeden. Ten by se měl jen tak šourat za svejma minionama
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Obecně nevim, zda je to nejlepší nápad. U toho brnění to herní logiku má, protože železný brnění se projevuje vyšší obranou.
Ale když Scarabshell Boots maj 65 a Myrmidon Greaves maj 71, nevidim moc důvod proč by to mělo mít velkej vliv na rychlost běhu. Jedině udělat ňáký vělký změny
edit: I-když zrovna tohle by možná stálo za předělání.
Když se kouknete na normal armor, tak tam jde obrana od 11 u Quilted Armor do 220 u Ancient Armor. Takže do 20-ti násobku. Absol. rozdíl je 210.
U elitních: Dusk Shroud - průměrně 410 a Sacred Armor průměrně 545. Což je 1,33-násobek. Absolutní rozdíl je 135.
Takže U elitních brnění jsou rozdíly v obraně mnohem menší.
Možná by to chtělo kompletně přeškálovat
Ale když Scarabshell Boots maj 65 a Myrmidon Greaves maj 71, nevidim moc důvod proč by to mělo mít velkej vliv na rychlost běhu. Jedině udělat ňáký vělký změny
edit: I-když zrovna tohle by možná stálo za předělání.
Když se kouknete na normal armor, tak tam jde obrana od 11 u Quilted Armor do 220 u Ancient Armor. Takže do 20-ti násobku. Absol. rozdíl je 210.
U elitních: Dusk Shroud - průměrně 410 a Sacred Armor průměrně 545. Což je 1,33-násobek. Absolutní rozdíl je 135.
Takže U elitních brnění jsou rozdíly v obraně mnohem menší.
Možná by to chtělo kompletně přeškálovat
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Děkuju za reakce, aktuálně jsem zrychlil základní rychlost chůze / běhu u Amazonky a Assassinky a zpomalil jsem naopak Necromancera a Sorceress...
Jinak rychlost chůze / běhu ovlivňuje taky vlastnost strength - čím více bodů investujete, tím je postava rychlejší (ztráta za kovová brnění se takto může vykompenzovat, u kožených se rychlost ještě posílí)
Potřeboval bych poradit s další věcí... mám spoustu nápadů, ale většina z nich se do tohoto modu bohužel nehodí
Jde o tohle - chtěl bych, aby každý skill stál za investování dvaceti bodů... to znamená, že si pohraju s čísly - růst bonusů nebude s přibývajícími body klesat, jako tomu je u pasivních skillů (např. mistrovství), ale stoupat, u slabých skillů zvýším základní vlastnosti a samozřejmě to znamená, že se na každý skill budu muset podívat individuálně...
Nebojím se toho a uvědomuju si, že to bude běh na delší trať, ale věřím, že výsledek bude stát za to
Myslíte, že se to hodí do Is Alive, nebo si to mám schovat na jiný projekt?
Děkuju za rady
Jinak rychlost chůze / běhu ovlivňuje taky vlastnost strength - čím více bodů investujete, tím je postava rychlejší (ztráta za kovová brnění se takto může vykompenzovat, u kožených se rychlost ještě posílí)
Potřeboval bych poradit s další věcí... mám spoustu nápadů, ale většina z nich se do tohoto modu bohužel nehodí
Jde o tohle - chtěl bych, aby každý skill stál za investování dvaceti bodů... to znamená, že si pohraju s čísly - růst bonusů nebude s přibývajícími body klesat, jako tomu je u pasivních skillů (např. mistrovství), ale stoupat, u slabých skillů zvýším základní vlastnosti a samozřejmě to znamená, že se na každý skill budu muset podívat individuálně...
Nebojím se toho a uvědomuju si, že to bude běh na delší trať, ale věřím, že výsledek bude stát za to
Myslíte, že se to hodí do Is Alive, nebo si to mám schovat na jiný projekt?
Děkuju za rady