Zdravím všechny!
Po delší době se zase vracím, připravený někam pokročit
Kromě vlastností monster, na kterých dělám tak nějak pasivně, mě napadlo vytvořit větší rozdíl mezi brněními přes vlastnost rychlost chůze / běhu...
Nyní to funguje tak, že každá ppostava má nastavenou základní rychlost chůze / běhu (ve vanille to mají všechny postavy stejné, jen assassince saje běh méně staminy) a kromě bonusu +%faster run / walk (známého především z bot) určuje rychlost pohybu postavy i nošené brnění... raději uvedu příklad z vanilly:
Quilted a Leather armor zvyšují rychlost pohubu o 15% (tzn. když na sobě ze začátku nic nemáte a oblečete si jedno z uvedených brnění, zrychlí se vám běh / chůze o 15%)
Naopak Ancient armor vám snižuje rychlost pohybu o 20%
Boty ve svém základu pohyb nijak nezrychlují (to chci změnit)
Tuto vlastnost bych chtěl tedy posílit (kožená brnění pohyb zrychlují, kovová zpomalují) a u bot bych ji chtěl zavést
Společně s tím vytvořím větší rozdíl v pohybu (a nejen to) mezi postavami - např. barbara a paladina zpomalím, amazonku a assassinku zrychlím...
Za případné komentáře budu rád
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
