... tak pokud bude mít teleport spell timer 30 sekund, pak ho udělám hodně ničivý ... např. portnete se a na místě dopadu se zacastí nova ... prostě něco takového
samozřejmě by byla blbost dávat obyčejnému teleportu spell timer 30 sekund... zas takový šílenec nejsem
30 sekund by asi blbost byla, ale takových 5 vteřin by bylo tak akorát. Určitě i ten Teleport by mohl mít nějaký ten casting delay. Špatný nápad by to rozhodně nebyl.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling."Wolfir Avenger
ZOMB: no jako zní to hezky...jen, vrtá mě hlavou, diablo je řezačka, je na tom vlastně postavené, tak mě zajímá jestli s toho nechceš náhodou udělat tahovku?
Jinak monstrózní skilly, myslíš něco jako když asska nabije všechny své útoky a potom BOOM??
Ale base skill pro castery se mi líbí, asi jako ten uber skill co si už vytvořil, ten se mi moc líbil. Hlavně zvyšování jeho lvlu bylo dobře udělané. Pak jsem za necra používal jen to
To immortality bych udělal asi aby to přidávalo hrozně moc magic a normal damage reduced by, pořád ale postavu bude zraňovat poison a speciální efekty jako crushing blow, nebo záporné regen aury, iron maiden a podobné věci.
Javurek: Tak už jsem to vyřešil, immortality funguje skvěle...
Stačilo jen spojit účinky z amazonských skillů Dodge, Evade a Avoid a nastavit je na 100%...paladina tedy nic nezasáhne - jak útok z blízka, z dálky tak i jakákoliv missile
A zobrazuje se nějaká animace při vyhnutí se útoků. Pokud ano je třeba vyzkoušet proti kupě monster zda postava bude v pohodě útočit i na blízko nebo střílet z luku. Také bych otestoval zda to funguje když je postava vystavená velké skupině monster a zasahuje jí zároveň více útoků.
Dokončeny pasivní skilly, včetně ikon... teď už stačí jen vyměnit pozadí na skill pages (aby tam nebyly ty šipky na required skilly)
takže si pohraju s photoshopem a co nejdřív vystavím screeny
Jsem zvědav, jak se bude s Immortality hrát Takový skill by si zasloužil hodně dlouhý timer... Nechceš jej přejmenovat třeba na God's Blessing, nebo něco podobného co by víc symbolizovalo ochranu z nebes? Myslím, že by to do konceptu modu zapadlo lépe.