Můj návrh (a zároveň příklad, jak máte psát případné návrhy):
Skill: Blaze (Sorceress skill, takový ten oheň, který se za vámi vytváří když chodíte nebo utíkáte)
Změna: kompletní, dle mého názoru je tento skill nepužívaný, nepotřebný)
Měl by ale zůstat ohnivý a skill Sorceress...
Nyní prosím o komentáře, co byste dali místo něj, zda se mnou souhlasíte a nebo navrhnout svůj skill...
Ohledně skillů, téměř vše si navrhnete vy! Takže, jestli máte nějaký nápad, tak ho sem napište!...budu jen rád

Koncept skillů:
Barbar
buff: Burst of Power - "výbuch síly" - zvýší se dmg, AR a AC
summon: Twin - vyvolá dvojníka
aktivní skilly: Power Strike - "silný úder" - úder s mnohonásobně zvýšeným poškozením
War Nova - Nova s magickým poškozením - base dmg + dmg ze zbraně
Orders of Speed - pokřik, zvýší rychlost pohybu a útoku
Paladin
buff: Immortality - učiní paladina na určitou dobu nesmrtelným (sám jsem zvědav, jak tohle udělám

summon: Holy Knight - vyvolá rytíře
aktivní skilly: Blessed Missiles - "požehnané střely" - vystřelí střely s base lightning dmg + phys dmg z poškození zbraně
Zeal - jako klasický zeal, jen ho citelně vylepším
Sacred Armor - znatelně zvýší AC
Sorceress
buff: Strenght - zvýší dmg
summon: Fighter - odolný bojovník, takový "tank"
aktivní skilly: Meteor - bude znatelně vylepšen
Blizzard - také bude zlepšen
Storm - jako classic lightning storm, ale nebude mít tak velký rozsah dmg
Necromancer
buff: Talent - zvýší na určitou dobu levely skillů
summon: Golem - bojovník z kovu
aktivní skilly: Spirit - jako Bone Spirit, jen silnější
Teeth - také silnější
Poison Nova - jedová nova
Assassin
buff: Fade - zvýší odolnosti + absorb damage
summon: Archer - vyvolá silného lučišníka
aktivní skilly: Death Sentry - past, odpaluje mrtvoly
Blade Nova - nova z čepelí
Venom - dodá zbrani jedové poškození
Druid
buff: Vitality - zvýší počet HP
summon: Wolf - agresivnější vlk
aktivní skilly: Stunning Nova - omračující nova s phys dmg
Volcano - vylepšený
Hurricane - také vylepšený
Amazon
(doplním později)
poznámka: každý skill, který uděluje jakékoliv dmg, bude mít base dmg + % poškození ze zbraně