Skončil nám turnaj, a já se rozhodl se zase naplno věnovat modu... a tak vám (i sobě) přináším seznam změn, na kterých budu postupně dělat, a které se objeví v další nové verzi:
Balanc NM - monstra, dropy, vlastnosti monster atd...
Upgradované questy - klony těch co znáte s rozdílem, že části budou padat z NM monster (s nižší pravděpodobností), pozměněny odměny
Zcela nové questy - nové ingredience, v rámci jednoho takového questu počítejte s cestováním mezi akty
Nové přeměty k prodeji - nové questy a další craft blbůstky (např. nové kameny na využití Heroscore)
Nové kvality gemů - tohle už jsem déle sliboval
- nové kvality nebudou zařazeny do dropu
- ke craftu těchto kvalit bude potřeba více než jen 3x gem nižší kvality
Nové recepty - vyšší kvalita, vyšší cena
- do craftů budou zařazeny také runy a questové itemy
- objeví se např. recepty na craftění magic jewelů (nově)
Nové kvality potionů - drop jen z vybraných monster, jinak craft
Nová monstra - nové typy běžných monster, superunikáti, superbossové
Nové vlastnosti monster - od nynějška budou mít navíc monstra typu Dead Brain dvě vlastnosti
Nové lokace - v rámci end-game lokace
Co se neobjeví v nové verzi (ale může se objevit v budoucích verzích):
Craft rare a crafted ringů a amuletů
Vytváření socketů do věcí
Úprava Hellu
Co se neobjeví nikdy v žádné verzi:
Craft setových a unikátních itemů
Craft rare / crafted charmů
Nové animace monster (ve velkém měřítku)
Nové unikáty, sety, runy, runová slova...
Odměny za questy, které by příliš výrazně ovlivnily váš postup hrou (např. runy Mal - Zod)
Atributy modu (popsaní hlavních neměnných vlastností modu, stručná charakteristika a celková idea):
Hlavní důraz kladen na hratelnost - ne novou grafiku, ne nové zvuky, ne nová prostředí (které navíc zabírají i dost MB )
Zachování principů klasického Diabla - toto je mod pro D2 veterány
Obtížnost - žádné nové skilly, žádné výrazné zlepšování klasických skillů - pouze zlepšování moster
Kdo mod nezná, najdete v něm větší tmu, silnější monstra a větší důraz na hráčské schopnosti
Přehlednost - s novým obsahem je toto nezbytnost, nesmí toho na hráče být moc, proto začínáte jako v klasice a až během svého putování se vám naskytne možnost craftit další a další věci, plnit questy a využívat dalších možností, které mod nabízí
Chci se vyhnout případům z jiných modů, kde se toho na hráče v jednu chvíli navalí strašně moc a pak o osudu vaší postavy rozhoduje spíše znalost modu a všech možností než klasické hráčské dovednosti
Rozšířený craft - tady si opravdu vyhrajete
Pokud máte co dodat, na něco se zeptat, něco navrhnout, můžete tak učinit přímo v tomto tématu
Přeju všem příjemné hraní
Is Alive - plány do budoucna
Moderátor:Dark_Deamon
Re: Is Alive - plány do budoucna
Nové gemy dokončeny
Přidal jsem celkem 4 nové kvality (Radiant, Square, Star, Marquise) s lepšími bonusy...
Co se týká vylepšování gemů, pro leší úroveň gemu potřebujete 3x 3x 4x 5x (pro vytvoření Marquise gemu tedy potřebujete 3x3x4x5 = 180 Perfect gemů... to by hráče mělo na chvíli zabavit ...navíc gemy nejsou jediné, co potřebujete pro vytvoření nových kvalit )
Také jsem zvýšil reqlvl Flawless a Prefect gemů (+ nových)
Starý požadovaný level: 1, 5, 12, 15, 18
Nový požadovaný level : 1, 5, 12, 22, 35, 48, 61, 74, 87
...a teď pár screenů...
Takhle vypadají pohromadě
...a vlastnosti Marquise gemů
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot038.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot039.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot040.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot041.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot042.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot043.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot044.jpg
A co dál? Rune crafting
Přeju příjemné hraní
Přidal jsem celkem 4 nové kvality (Radiant, Square, Star, Marquise) s lepšími bonusy...
Co se týká vylepšování gemů, pro leší úroveň gemu potřebujete 3x 3x 4x 5x (pro vytvoření Marquise gemu tedy potřebujete 3x3x4x5 = 180 Perfect gemů... to by hráče mělo na chvíli zabavit ...navíc gemy nejsou jediné, co potřebujete pro vytvoření nových kvalit )
Také jsem zvýšil reqlvl Flawless a Prefect gemů (+ nových)
Starý požadovaný level: 1, 5, 12, 15, 18
Nový požadovaný level : 1, 5, 12, 22, 35, 48, 61, 74, 87
...a teď pár screenů...
Takhle vypadají pohromadě
...a vlastnosti Marquise gemů
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot038.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot039.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot040.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot041.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot042.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot043.jpg
http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot044.jpg
A co dál? Rune crafting
Přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - plány do budoucna
super téma, jen osobně na první dojem si myslím že je blbost zvedat req lvl u gemů...protože dostat možnost využívat PG gemy až na lvl 35 je podle mě moc. Jde mi o to že gemy budou hrát dost velkou roli u postav který jsou závislý na zbrani. Navíc vzhledem k obtížnosti módu bude o to těžší sehnat dobrý set/uniq item protože nepůjde tak efektivně runovat bosy a lokace jako ve vanile...takže hráč bude odkázaný na craft a na gemy/runy.
Osobní zkušenost. V posledním turnaji jsem jel strafe amku a až do poloviny NM jsem nebyl schopný sehnat lepší luk než gemmed luk...v něm jsem měl PG safir, topaz a ruby. Představa že bych až do lvl 35 nesměl PG použít mě celkem děsí. A to mluvím o vanile, nebavím se o Is Alive...
Pokud chceš aby vyšší gemy byly vzácnější, zvyš to až od Radiant kvality...osobně bych byl za tuhle variantu:
Nový požadovaný level : 1, 5, 12, 15, 18, 35, 52, 69, 85
už dosáhnutí lvl 85 bude v Is Alive kumšt, natož 87. Jde mi o to nechat hráčům možnost progresu pokud nebudou mít štěstí na drop, a vzhledem k tomu že prachy nebudou, páč většina itemů hlavně ze ačátku půjde na craft a ne na prodej, goldy na gamble nebudou...
Osobní zkušenost. V posledním turnaji jsem jel strafe amku a až do poloviny NM jsem nebyl schopný sehnat lepší luk než gemmed luk...v něm jsem měl PG safir, topaz a ruby. Představa že bych až do lvl 35 nesměl PG použít mě celkem děsí. A to mluvím o vanile, nebavím se o Is Alive...
Pokud chceš aby vyšší gemy byly vzácnější, zvyš to až od Radiant kvality...osobně bych byl za tuhle variantu:
Nový požadovaný level : 1, 5, 12, 15, 18, 35, 52, 69, 85
už dosáhnutí lvl 85 bude v Is Alive kumšt, natož 87. Jde mi o to nechat hráčům možnost progresu pokud nebudou mít štěstí na drop, a vzhledem k tomu že prachy nebudou, páč většina itemů hlavně ze ačátku půjde na craft a ne na prodej, goldy na gamble nebudou...
Re: Is Alive - plány do budoucna
Díky za koment
Co se týká levelování, tak s assassinkou jsem dokončil normal (i s Hell Realmem) na lvlu 37 a s mým HC druidem jsem dokončil akt 1 na lvlu 18... takže ono to levelování je trochu posunuto (většinou zabijete Andy na lvlu 15 nebo 16), protože ten progress není tak rychlý...
Reqlvl Flawless a Perfect gemů zvýšit chci, protože když se podíváš na původní požadavky: 1, 5, 12, 15, 18...tak to dělá +4 +7 +3 +3... chtěl bych to minimálně +4 +7 +7 +7, ty trojky mi tam přijdou moc... zjednodušující hru
Možná jsem to přehnal, tak co říkáš na tohle:
1, 5, 12, 19, 26, 40, 54, 68, 82
Myslím, že level 26 na perf gem bude tak akorát, s tímhle levelem se dá dokončit act 2...
A btw u všech gemů jsem obarvil název (takže je nepřehlénete), a co se týká rune craftingu, tak u něj se budou craftit pouze craft zbraně a craft brnění (tzn ne charmy, ringy, amulety, jewely... ale ani magic / rare věci...)
a craftění bude probíhat následovně:
Předmět přijme vlastnosti runy, jako by do něj byla vložena socketem (ostatně jako nyní u gem craftingu) + se vygeneruje ilvl předmětu tak, že se vezme reqlvl runy (El má 11, Zod má 69) a přičte se k němu 30% levelu vaší postavy
U gem craftingu se bere jako ve vanille 50% ilvl předmětu + 50% plvl, takže co se týká rune craftingu, jen s ním je možné narolovat craftěné věci ilvl 99 (užití Zod a postavy s plvl 99 )
Co se týká levelování, tak s assassinkou jsem dokončil normal (i s Hell Realmem) na lvlu 37 a s mým HC druidem jsem dokončil akt 1 na lvlu 18... takže ono to levelování je trochu posunuto (většinou zabijete Andy na lvlu 15 nebo 16), protože ten progress není tak rychlý...
Reqlvl Flawless a Perfect gemů zvýšit chci, protože když se podíváš na původní požadavky: 1, 5, 12, 15, 18...tak to dělá +4 +7 +3 +3... chtěl bych to minimálně +4 +7 +7 +7, ty trojky mi tam přijdou moc... zjednodušující hru
Možná jsem to přehnal, tak co říkáš na tohle:
1, 5, 12, 19, 26, 40, 54, 68, 82
Myslím, že level 26 na perf gem bude tak akorát, s tímhle levelem se dá dokončit act 2...
A btw u všech gemů jsem obarvil název (takže je nepřehlénete), a co se týká rune craftingu, tak u něj se budou craftit pouze craft zbraně a craft brnění (tzn ne charmy, ringy, amulety, jewely... ale ani magic / rare věci...)
a craftění bude probíhat následovně:
Předmět přijme vlastnosti runy, jako by do něj byla vložena socketem (ostatně jako nyní u gem craftingu) + se vygeneruje ilvl předmětu tak, že se vezme reqlvl runy (El má 11, Zod má 69) a přičte se k němu 30% levelu vaší postavy
U gem craftingu se bere jako ve vanille 50% ilvl předmětu + 50% plvl, takže co se týká rune craftingu, jen s ním je možné narolovat craftěné věci ilvl 99 (užití Zod a postavy s plvl 99 )
Re: Is Alive - plány do budoucna
myslím že to je cajk, už jen proto že 26 se dá dodělat i v 1 aktu když ho jedeš buď celej na pl8 a nebo budeš na pl8 dělat třeba andy nájezdy atd...:-)