Podle me do party ideal v tomto poradi:
1. Monk/Barb idealne oba - barbar pokrik WC na rezisty nebo armor, monk mantra na dmg nebo defenzivu - ideal jeden barb + jeden monk, vice pokriku treba armor + resisty se nescita. Na vyssich MP je melee classa vynikajici boost party. Barbar jeste muze pro preziti clenu nabidnout ignore pain na redukci prijateho dmg a spoustu stunu.
2. Wizard/WD idealne oba - hlavni dmg dealeri (muze to byt samo i barbar, ale 150k se slusnou defenzivou je mnohem drazsi nez nadopovat rangedko), wiz muze bud mrazit, nebo zpomalovat a dat mobum dalsich 20% prijimane dmg od cele party, WD zase muze jednou za cas nahodit totem na dmg, ktery opet vyrazne boostne celou partu.
3. DH - tady je to tezky, DH parte se standardnim gearem nema az tolik co nabidnout, na druhou stranu to neznamena, ze DH v parte je nejaka brzda nebo pritez, ale myslim, ze vsechny ostatni postavy muzou nabidnout vic a ostatni clenove party se o ne nemusi az tolik bat aby se krehotinkam s lukem nic nestalo.
Kazdopadne jak uz zaznelo - hraj co te bavi, to je zaklad, nutit se treba do monka, kterej te nebude bavit zas tak fajn neni

U vsech postav je idealni si najit solidni balanc mezi vydrzi a dmg a chodit s partou ktera na tom bude podobne.
Takze vyber classu a vrhni se do toho po hlave, je tady spousta lidi, kteri ti v zacatcich pomuzou jak s vybavou, buildem tak i s expenim, HC komunita je z velke casti parta super lidi, kteri te neodpiskaji jen proto, ze mas mene dmg a nebo "spatnou" postavu, takze bez obav
