Qoliker píše:No, mne nakonec z Monka vylezl dosti tankovací build, ale myslím, že to nebude na škodu.
Invincible Air Stormer
Zkrátka něco v tomhle duchu, změny samozřejmě budou, ale ne dříve, než zjistím, s kým/čím mám tu čest. A jelikož plánuji hrát v partě, tak by to snad mohlo i fungovat.
Buildy ostatních class zatím neřeším, rád se soustředím na jeden "styl", zájem o zbytek se dostaví sám časem.....
Zkusim jen nejak vecne.
Celkove ten build mas postaveny tak nestastne, ze grupe moc nepomuzes.
V prve rade je treba si uvedomit, ze v D3 zadni tanci nebudou (proc tomu tak je je na novou diskusi), ale spis DPS, nebo support.
Proc u Crippling Wave nepouzijes misto runy Mangle radeji runu Concussion? Je to AoE abilita, kterou bys mohl nahazovat mobum debuff na vsechno co tim hitnes. Prezentujes se tu na foru, ze bys hral primarne v grupe a tu zminujes neco o tankovi, tak tim padem muzes obetovat trosku dmg, kterou doda zbytek clenu party a ziskas navic pro vsechny trosku mitigate dmg. Stejne moby permanentne neudrzis na sobe a budou utocit i na jine hrace, tak to jiste oceni i oni.
Seize the Initiative bych nahradil pasivkou Resolve a protoze mas jako hlavni utok AoE abilitu, tak to zas budes hazet hromadne na vic targetu.
StI sice zveda armor o 100%, ale funguje to jen na physical dmg kdezto redukce dmg co dava Resolve funguje na veskerou dmg, protoze to proste mobum snizi damage co udeluji + to zase hazes primo na moby, tak to opet pomuze parte, ze na tom vydelaji i ostatni clenove narozdil od bonusoveho armoru, ktery mas jen na sve postave.
Argument, ze na ranged chary s physical utokem debuff nehodis a tim padem lepe vychazi ten amor se resi pres Cyclone Strike, kterym si ty moby natahnes k sobe a pak jim ten debuff nahodis.
Mystic Ally bych uplne vyhodil a dal jinou abilitu, protoze toho moc nedava. Pokud ti jde o tu 2% sanci na zisk 100 spiritu, tak imo lepe vyjde radeji vymenit runu na Mantra of Healing za tu co generuje 3 spirity za sekundu a urcite ve finale ziskas vic spiritu takto.
Jako nahradni variantu za Ally bych volil treba Breath of Heaven, kterym muzes pomahat lidem v grupe, protoze ziskas kontrolovany heal.
Tim padem pak muzes treba u Serenity vymenit runu na ten heal radeji za runu, ze pak muzes tu bublinu hazet i na lidi v grupe, kdyz budou mit nejaky problem, tak jim pomuzes.
Runa v Inner Sanctuary me celkem prekvapila. Redukce dmg taken o 35%
V zasade je vysledek stejny, ze bud redukujes dmg co delaji mobove, ale tu variantu jsi nezvolil a na misto toho jsi vybral tu druhou, ze zredukujes dmg, kterou postavy dostavaji. Nevyhoda je, ze nutis hrace stat na miste na jedne hromade a jeste k tomu musi dobehnout k tobe, coz je nevyhodne treba pro ranged chary pro ktere pak stejne bude lepsi radeji pobihat a uhybat utokum nez pribehnout na jedno misto a zustat tam stat.
Pise se sice u IS, ze jeji hranice nemuzou mobove prekrocit, ale treba utoky mobu co jsou ranged tim projdou a pokud budou mit mobove AoE utoky (treba nejake lightningy co preskakuji na nejblizsi targety), tak to muze byt spis na skodu, ze nutis hrace behat na jedno misto. Efektivnejsi by byla asi ta runa co zajisti, ze to healuje, protoze pak aspon bude pro range chary stat i za to, aby tam vbehli a aspon neco ziskali, nebo zarves na ts/vt/mumble/skype/whatever ze jim des hodit na zem heal.