Hardcore buildy
Máte už nějak rozmyšlené jak pojedete co na Hardcore. Zda budete hrát sami nebo v partě? Jestli zvolit výhodu osamoceného hraní s pauzou, nebo v partě kde jsou výhody v dělení dropu a případné záchrany postavy ostatními hráči v případech náhlé ztráty internetového spojení.
Zkusil jsem si vytvořit pro každou postavu 1 build, který by byl vhodný pro Hardcore hraní. Vůbec neřeším co inferno atd, spíš jde o to jak projít
Normal - Hell a pak se uvidí.
Barbarian
Monk
Wizard
Witch Doctor
Demon Hunter
Osobně se mi nejvíc líbí Monk a řekl bych že pro hardcore hraní má největší potenciál. S Demon Hunterem jsem měl trochu potíže vymyslet něco co by se lépe hodilo pro hraní HC než SC. Co vy na to, máte také nějaký buildy speciálně na hardcore?
Zkusil jsem si vytvořit pro každou postavu 1 build, který by byl vhodný pro Hardcore hraní. Vůbec neřeším co inferno atd, spíš jde o to jak projít
Normal - Hell a pak se uvidí.
Barbarian
Monk
Wizard
Witch Doctor
Demon Hunter
Osobně se mi nejvíc líbí Monk a řekl bych že pro hardcore hraní má největší potenciál. S Demon Hunterem jsem měl trochu potíže vymyslet něco co by se lépe hodilo pro hraní HC než SC. Co vy na to, máte také nějaký buildy speciálně na hardcore?
Re: Hardcore buildy
No, mne nakonec z Monka vylezl dosti tankovací build, ale myslím, že to nebude na škodu.
Invincible Air Stormer
Zkrátka něco v tomhle duchu, změny samozřejmě budou, ale ne dříve, než zjistím, s kým/čím mám tu čest. A jelikož plánuji hrát v partě, tak by to snad mohlo i fungovat.
Buildy ostatních class zatím neřeším, rád se soustředím na jeden "styl", zájem o zbytek se dostaví sám časem.....
Invincible Air Stormer
Zkrátka něco v tomhle duchu, změny samozřejmě budou, ale ne dříve, než zjistím, s kým/čím mám tu čest. A jelikož plánuji hrát v partě, tak by to snad mohlo i fungovat.
Buildy ostatních class zatím neřeším, rád se soustředím na jeden "styl", zájem o zbytek se dostaví sám časem.....
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
- Secondface
- Gorebelly
- Příspěvky:328
- BattleTag:Malobrach#2322
- Bydliště:Prostějov
Re: Hardcore buildy
Pro začátek bych volil rozhodně partu. je to bezpečnější, protože se classy mohou více specializovat jeden tank / druhý damage což u hry jednoho hráče tak dobře nejde..
Sám si to vyzkouším hrát ve chvílí až to budu mít aspon 1x projitý s partou a ulehčí mi to nalezené předměty s dohranou postavou.
Javurek tvoje myšlenka buildů se mi zdá logická i když bych sem tam něco pozměnil
zaměřím se spíš na pasivky
třeba u barba Pound of Flesh beru to tak že ve chvíli kdy bude healt orbů potřeba příšery přestanou umírat... pro partu je to k ničemu protože barb. bude tankovat než aby dělal nějaký dmg, a sám? nevím no, mě se to moc nezdá. radši bych u něj viděl Relentless podle mě se bude stávat že postava dostane pecku, nějakej crit. a člověk nestihne zareagovat a tohle by mu mělo rozhodně pomoct.
u monka by to byl Resolve radši bych tam viděl One with everything páč redukce 25% je málo pokud budeš mít špatné či průměrné resisty takhle stačí mít u předmětů jednu odolnost vysokou což by mělo pomoct více, a nebude ta postava tak náročná v tomhle směru na equip.
Qoliker Pacifism nemyslím si že tam toho bude tolik aby se nedaly kouzla moster podchytit i nějak jinak... dal bych tam ten Near death experience co tam má Javurek podle mě určitě užitečnejší
ach jo... ty teorie
Sám si to vyzkouším hrát ve chvílí až to budu mít aspon 1x projitý s partou a ulehčí mi to nalezené předměty s dohranou postavou.
Javurek tvoje myšlenka buildů se mi zdá logická i když bych sem tam něco pozměnil
zaměřím se spíš na pasivky
třeba u barba Pound of Flesh beru to tak že ve chvíli kdy bude healt orbů potřeba příšery přestanou umírat... pro partu je to k ničemu protože barb. bude tankovat než aby dělal nějaký dmg, a sám? nevím no, mě se to moc nezdá. radši bych u něj viděl Relentless podle mě se bude stávat že postava dostane pecku, nějakej crit. a člověk nestihne zareagovat a tohle by mu mělo rozhodně pomoct.
u monka by to byl Resolve radši bych tam viděl One with everything páč redukce 25% je málo pokud budeš mít špatné či průměrné resisty takhle stačí mít u předmětů jednu odolnost vysokou což by mělo pomoct více, a nebude ta postava tak náročná v tomhle směru na equip.
Qoliker Pacifism nemyslím si že tam toho bude tolik aby se nedaly kouzla moster podchytit i nějak jinak... dal bych tam ten Near death experience co tam má Javurek podle mě určitě užitečnejší
ach jo... ty teorie
>>>>>> --- MF turnaj vol. 10 --- <<<<<<
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
Re: Hardcore buildy
Vidíš, a mně NDE přijde na HC jako extrémně useless passive, skill vhodný leda tak do PvP. Na druhou stranu máš pravdu, že Pacifism je diskutabilní, ale pro jistotu ho tam zatím mám.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
- Secondface
- Gorebelly
- Příspěvky:328
- BattleTag:Malobrach#2322
- Bydliště:Prostějov
Re: Hardcore buildy
mě to právě napadlo naopak... v PvP na tebe právě sesílají stun, Fear atp. a budou o dost silnější než u monster (podle mě) tam je důležité právě tyhle efekty na tvůj char eliminovat. ale v PvP je NDE taky dobrý no.. ale půjde to všechno zas na úkor dmg...
když to zkusím rozebrat... Pacifism na PvM
Fear.. utíkáš od nepřítele... no co .. tak jsem se proběhl.. to mě nezabije..
stun.. pochybují že monstra budou mít stun kdo vy jak silný, spíš bych řekl že stun dmg samotný bude dost slabý o delším účinku nemluvě protože ho budou mít nespíš skupiny monster než jednotlivci bude to spíš takovej bonus k jejich dmg jen aby se lišili od jiných monster takže proč o 75% snižovat? nebudeto mít účinek.
a charm effekt? od kdy maj mostra charmy?
navíc co se týče Fearu pochybuji že monstra nějaký budou mít.. probíralo se to v D2 pak ve wowku... prostě mostra a fear ne.. to nejde dohromady vždycky se to zavrhlo protože to jen a jen zdržovalo hráče takže poč jim to dávat?? u hráče je to něco jinýho, hráč se tím může třeba zachránit změní to situaci... ale když to sešle monstrum ty od něj utečeš a ono půjde za tebou a vznikne stejná situace ale na jiným místě prostě je to kravina, jsem přesvědšen že je to tam JEN kvůli Witch doktorově Horrify
čím víc o tom přemýšlím tím víc se utvrzuji v tom že Pacifism je PvP pasivka
když to zkusím rozebrat... Pacifism na PvM
Fear.. utíkáš od nepřítele... no co .. tak jsem se proběhl.. to mě nezabije..
stun.. pochybují že monstra budou mít stun kdo vy jak silný, spíš bych řekl že stun dmg samotný bude dost slabý o delším účinku nemluvě protože ho budou mít nespíš skupiny monster než jednotlivci bude to spíš takovej bonus k jejich dmg jen aby se lišili od jiných monster takže proč o 75% snižovat? nebudeto mít účinek.
a charm effekt? od kdy maj mostra charmy?
navíc co se týče Fearu pochybuji že monstra nějaký budou mít.. probíralo se to v D2 pak ve wowku... prostě mostra a fear ne.. to nejde dohromady vždycky se to zavrhlo protože to jen a jen zdržovalo hráče takže poč jim to dávat?? u hráče je to něco jinýho, hráč se tím může třeba zachránit změní to situaci... ale když to sešle monstrum ty od něj utečeš a ono půjde za tebou a vznikne stejná situace ale na jiným místě prostě je to kravina, jsem přesvědšen že je to tam JEN kvůli Witch doktorově Horrify
čím víc o tom přemýšlím tím víc se utvrzuji v tom že Pacifism je PvP pasivka
>>>>>> --- MF turnaj vol. 10 --- <<<<<<
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
Re: Hardcore buildy
Ano, je to jasná PvP passivka, ale nevíš jak častý bude stun, a taktéž je bláhové říkat, že nám při Fearu nic nehrozí. Charm se klidně v nějaké podobě objevit může. A i kdybych ho tam měl mít jen kvůli ojedinělému stunu, což bych samozřejmě neměl, páč je tam mnoho užitečnějších abilit, tak je to stále lepší než NDE, nebudu ti psát proč, protože bys to měl vědět a taky se nerad opakuji, jelikož jsem tohle už pred pár měsíci rozebíral. Jako náhradu místo Pacifism bych volil pravděpodobně Resolve.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
Re: Hardcore buildy
Tak já svůj build prezentoval a i obhájil - alespoň doufám. U toho DH tam vidím pár problému.
Zaprvé pasivka Sharpshooter je podle mě PvP. Je tam sice ta jedna sekunda, kdy na začátku "packu" monster budeš mít 100% crit, ale to je strašně málo. Obětovat 1 passivku na to, aby jsi měl zvýšený damage první sekundu z boje? Ne, to podle mě nebude fungovat.
Preparation co stojí 20 Discipline mi přijde jako dobrá věc na SC, ale přijde mi to jako velmi špatná věc na HC, protože můžeš chytit wallera nebo teleporter elitu a nebude ti stačit 1 Vault, ale budeš potřebat třeba 2, 3 ... Přijde mi fakt blbé na HC používat více discipline skillů než 1.
Ta runa na hungering arrow není vůbec špatná, ale pořád dává Ent. shot s Chain gangem 300% wdmg per shot. U hung. arrow máš 35% šanci, že bude stejně efektivní jako Chain gang a to mi přijde hodně slabé... Imo je to PvP skill a PvP runa.
Můj build je tento.
Jediný, co mi tam hodně vadí, je to, že SS stojí 24 disci... Ale MotD s Contagion nemusím používat pořád a mám tam Night Stalkera, takže doufám budu udržovat hladinu disci vysoko, abych byl pořád ready. Pokud to nepůjde, tak to nahradím Vaultem s Rattling roll. Chci tam co nejpomalejší zbraň, abych se mezi výstřely mohl hýbat a zůstal efektivní. Proto tam mám hodně skillů s vysokým %wdmg koefem. Plus tam mám 2 živly + physical. Některé runy ještě ale zvažuju nebo mám vymyšlené alternativy.
Zaprvé pasivka Sharpshooter je podle mě PvP. Je tam sice ta jedna sekunda, kdy na začátku "packu" monster budeš mít 100% crit, ale to je strašně málo. Obětovat 1 passivku na to, aby jsi měl zvýšený damage první sekundu z boje? Ne, to podle mě nebude fungovat.
Preparation co stojí 20 Discipline mi přijde jako dobrá věc na SC, ale přijde mi to jako velmi špatná věc na HC, protože můžeš chytit wallera nebo teleporter elitu a nebude ti stačit 1 Vault, ale budeš potřebat třeba 2, 3 ... Přijde mi fakt blbé na HC používat více discipline skillů než 1.
Ta runa na hungering arrow není vůbec špatná, ale pořád dává Ent. shot s Chain gangem 300% wdmg per shot. U hung. arrow máš 35% šanci, že bude stejně efektivní jako Chain gang a to mi přijde hodně slabé... Imo je to PvP skill a PvP runa.
Můj build je tento.
Jediný, co mi tam hodně vadí, je to, že SS stojí 24 disci... Ale MotD s Contagion nemusím používat pořád a mám tam Night Stalkera, takže doufám budu udržovat hladinu disci vysoko, abych byl pořád ready. Pokud to nepůjde, tak to nahradím Vaultem s Rattling roll. Chci tam co nejpomalejší zbraň, abych se mezi výstřely mohl hýbat a zůstal efektivní. Proto tam mám hodně skillů s vysokým %wdmg koefem. Plus tam mám 2 živly + physical. Některé runy ještě ale zvažuju nebo mám vymyšlené alternativy.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Hardcore buildy
NightmarishSecondface píše:...navíc co se týče Fearu pochybuji že monstra nějaký budou mít...
Re: Hardcore buildy
No prosim, o tom jsem ani nevěděl. :>
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
Re: Hardcore buildy
Near Death Experience že je spíš PvP pasivka? Tak to si fakt nemyslím, vždyť vám to na HC může fakt hodněkrát doslova zachránit život.
Re: Hardcore buildy
Zkusim jen nejak vecne.Qoliker píše:No, mne nakonec z Monka vylezl dosti tankovací build, ale myslím, že to nebude na škodu.
Invincible Air Stormer
Zkrátka něco v tomhle duchu, změny samozřejmě budou, ale ne dříve, než zjistím, s kým/čím mám tu čest. A jelikož plánuji hrát v partě, tak by to snad mohlo i fungovat.
Buildy ostatních class zatím neřeším, rád se soustředím na jeden "styl", zájem o zbytek se dostaví sám časem.....
Celkove ten build mas postaveny tak nestastne, ze grupe moc nepomuzes.
V prve rade je treba si uvedomit, ze v D3 zadni tanci nebudou (proc tomu tak je je na novou diskusi), ale spis DPS, nebo support.
Proc u Crippling Wave nepouzijes misto runy Mangle radeji runu Concussion? Je to AoE abilita, kterou bys mohl nahazovat mobum debuff na vsechno co tim hitnes. Prezentujes se tu na foru, ze bys hral primarne v grupe a tu zminujes neco o tankovi, tak tim padem muzes obetovat trosku dmg, kterou doda zbytek clenu party a ziskas navic pro vsechny trosku mitigate dmg. Stejne moby permanentne neudrzis na sobe a budou utocit i na jine hrace, tak to jiste oceni i oni.
Seize the Initiative bych nahradil pasivkou Resolve a protoze mas jako hlavni utok AoE abilitu, tak to zas budes hazet hromadne na vic targetu.
StI sice zveda armor o 100%, ale funguje to jen na physical dmg kdezto redukce dmg co dava Resolve funguje na veskerou dmg, protoze to proste mobum snizi damage co udeluji + to zase hazes primo na moby, tak to opet pomuze parte, ze na tom vydelaji i ostatni clenove narozdil od bonusoveho armoru, ktery mas jen na sve postave.
Argument, ze na ranged chary s physical utokem debuff nehodis a tim padem lepe vychazi ten amor se resi pres Cyclone Strike, kterym si ty moby natahnes k sobe a pak jim ten debuff nahodis.
Mystic Ally bych uplne vyhodil a dal jinou abilitu, protoze toho moc nedava. Pokud ti jde o tu 2% sanci na zisk 100 spiritu, tak imo lepe vyjde radeji vymenit runu na Mantra of Healing za tu co generuje 3 spirity za sekundu a urcite ve finale ziskas vic spiritu takto.
Jako nahradni variantu za Ally bych volil treba Breath of Heaven, kterym muzes pomahat lidem v grupe, protoze ziskas kontrolovany heal.
Tim padem pak muzes treba u Serenity vymenit runu na ten heal radeji za runu, ze pak muzes tu bublinu hazet i na lidi v grupe, kdyz budou mit nejaky problem, tak jim pomuzes.
Runa v Inner Sanctuary me celkem prekvapila. Redukce dmg taken o 35%
V zasade je vysledek stejny, ze bud redukujes dmg co delaji mobove, ale tu variantu jsi nezvolil a na misto toho jsi vybral tu druhou, ze zredukujes dmg, kterou postavy dostavaji. Nevyhoda je, ze nutis hrace stat na miste na jedne hromade a jeste k tomu musi dobehnout k tobe, coz je nevyhodne treba pro ranged chary pro ktere pak stejne bude lepsi radeji pobihat a uhybat utokum nez pribehnout na jedno misto a zustat tam stat.
Pise se sice u IS, ze jeji hranice nemuzou mobove prekrocit, ale treba utoky mobu co jsou ranged tim projdou a pokud budou mit mobove AoE utoky (treba nejake lightningy co preskakuji na nejblizsi targety), tak to muze byt spis na skodu, ze nutis hrace behat na jedno misto. Efektivnejsi by byla asi ta runa co zajisti, ze to healuje, protoze pak aspon bude pro range chary stat i za to, aby tam vbehli a aspon neco ziskali, nebo zarves na ts/vt/mumble/skype/whatever ze jim des hodit na zem heal.
Re: Hardcore buildy
Děkuji za věcnou kritiku, očividně bys udělal hodně věcí jinak, ale přijde mi, že se tváříš, žes prošel celou hru, což se mi moc nelíbí.
I kdyby tanci ve hře nebyly, tak stejně budeš muset nějak rozlišovat mezi defenzivními a ofenzivními buildy.
DR runa v Inner sanctuary je skvělá a je to naprostá tutovka do HC. Na jednu stranu mi říkáš, že mi chybí DR, ale místo tohodle bys raději volil 6 sekundovou HoTku? Od toho mám mantru. V HC musíš být mobilní a na vyšší obtížnosti budeš furt pobíhat. Zapomínáš, že DR platí i pro ranged útoky, takže se to vyplatí. Samozřejmě, že na druhou stranu nebude zádný skill ultimátní na všechny situace a zrovna něco na způsob 'Chain Lightningu' udělá bordel, ale od toho jsou tu jiné schopnosti. Celkově je to skvělá utilita, proti které nemám zatím žádné výhrady. Furt se ale můžu mýlit. (:
Mystic Ally může být skvělý meatshield, ačkoliv Air runa se mi taky moc nelíbí, hurr durr RNG effekt s pramalou šancí je nic moc, ale zase, spíše čekám, co se jak osvědčí v praxi.
Serenity runu bych neměnil, protože co bych dělal v případě, kdybych měl problém já. Není nic lepšího než 3 vteřinový shield + freedom s healem. Pochop, že se pohybujem v rovině osobních preferencí.
Paradoxně nejsem vůbec fanoušek Breath of Heaven, když bude potřeba, tak pro něj přinejhorším sáhnu, ale rád bych jel bez něho, pokud to půjde.
Stávající runu v Mantra of Healing nechám jen v případě, až uvidím nějaké solidní čísla v endgame, aby se % scaling vůbec vyplatil.
*edit*
Nakonec jsem u CW změnil runu na Concussion, vskutku by to byla hloupost ju nemít, díky. Resolve jsem nakonec zakomponoval na úkor 'OWE', zaleží jak moc bude platný Pacifism, kdyžtak půjde zase zpátky. Air Ally runa, mi stále přijde nejlepší, nemůžu si pomoci T_T. Změnu ještě zaznamenala Healing Mantra, která přeci jen dostala Circular Breathing, spiritu by jinak bylo prostě málo, kór když Cyclone nemá cooldown, takže zase díky za prozření, i když se musím přiznat, že mne svrbí u mantry prsty, má tam hezké runy. :>
Invincible Air Stormer podruhé..
I kdyby tanci ve hře nebyly, tak stejně budeš muset nějak rozlišovat mezi defenzivními a ofenzivními buildy.
DR runa v Inner sanctuary je skvělá a je to naprostá tutovka do HC. Na jednu stranu mi říkáš, že mi chybí DR, ale místo tohodle bys raději volil 6 sekundovou HoTku? Od toho mám mantru. V HC musíš být mobilní a na vyšší obtížnosti budeš furt pobíhat. Zapomínáš, že DR platí i pro ranged útoky, takže se to vyplatí. Samozřejmě, že na druhou stranu nebude zádný skill ultimátní na všechny situace a zrovna něco na způsob 'Chain Lightningu' udělá bordel, ale od toho jsou tu jiné schopnosti. Celkově je to skvělá utilita, proti které nemám zatím žádné výhrady. Furt se ale můžu mýlit. (:
Mystic Ally může být skvělý meatshield, ačkoliv Air runa se mi taky moc nelíbí, hurr durr RNG effekt s pramalou šancí je nic moc, ale zase, spíše čekám, co se jak osvědčí v praxi.
Serenity runu bych neměnil, protože co bych dělal v případě, kdybych měl problém já. Není nic lepšího než 3 vteřinový shield + freedom s healem. Pochop, že se pohybujem v rovině osobních preferencí.
Paradoxně nejsem vůbec fanoušek Breath of Heaven, když bude potřeba, tak pro něj přinejhorším sáhnu, ale rád bych jel bez něho, pokud to půjde.
Stávající runu v Mantra of Healing nechám jen v případě, až uvidím nějaké solidní čísla v endgame, aby se % scaling vůbec vyplatil.
*edit*
Nakonec jsem u CW změnil runu na Concussion, vskutku by to byla hloupost ju nemít, díky. Resolve jsem nakonec zakomponoval na úkor 'OWE', zaleží jak moc bude platný Pacifism, kdyžtak půjde zase zpátky. Air Ally runa, mi stále přijde nejlepší, nemůžu si pomoci T_T. Změnu ještě zaznamenala Healing Mantra, která přeci jen dostala Circular Breathing, spiritu by jinak bylo prostě málo, kór když Cyclone nemá cooldown, takže zase díky za prozření, i když se musím přiznat, že mne svrbí u mantry prsty, má tam hezké runy. :>
Invincible Air Stormer podruhé..
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
Re: Hardcore buildy
Teda Garne... Nato ze nejsem fanouskem DH, tak si z nej dokazal dostat fakt maximum. Tohle bych si normalne i zkusil zahrat.Garn píše:Můj build je tento
Velmi povedene ^^ jinak nejsem taky fanousek pasivek typu Near Death ExperienceQoliker píše: Invincible Air Stormer podruhé..
Tak jsem se nechal vama navnadit... A neco seskladal.
|Queen of Rays| (je to ciste HC build)
Muj build je postaven na Perma Form v Dimaond Skin a Archonu. Nejsem si jeste jisty nekteryma runama. Hlavne nevim jak crituji "Rays". Takze zmeny urcite budou. Az hra ukaze... (V),oo,(V)
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
- Secondface
- Gorebelly
- Příspěvky:328
- BattleTag:Malobrach#2322
- Bydliště:Prostějov
Re: Hardcore buildy
tak jsem postavil svého HC stunner/healer pro partu s tankem, bude mu pomáhat udržovat si životy na maximum
Madness healer
Bude mít dual claws doufám že mi to dá slušnou rychlost útoku aby bylo dost spiritu pro healy a stuny
rozhodl jsem se pro
Way of the Hundred Fists s runou Blazing Fists
zvolil jsem spíš kvůli runě pro šanci na ještě větší attack speed.
Lashing Tail Kick s Scorpion Sting
knock back v případě obklíčení a s touhle runou kvůli slušnému šanci na stun
Breath of Heaven s runou Infused with Light
léčení kterým nikdo nepohrdne, vyléčením budu dostávat 12 spiritu z útoku což je bomba! a jako balíček s bonusem navýšení 16% dmg z pasivky Guilding Light pro mě a všechny v dosahu!!!!!!! ale bojím se jen že budu léčit ve chvílích kdy to nebude potřeba a pak když to bude potřeba kouzlo bude v cooldown ale myslím si že to bude jen o zvyku, když tak se pokusím zachránit situaci kouzlem uvedené víše nebo níže.
Inner Sanctuary jsem léčitel? jsem takže s Safe Heaven
k tomu není snad není ani co říct
věřím v to že spiritu bude dost
Seven-Sided Strike s runou Pandemonium
kdyby bylo stunu náhodou málo
Mantra of Healing s tady jsem trošku váhal ale nakonec jsem se rozhodl pro runu Time of Need věřím že s resistama bude vždycky problém a věřím že to zachrání více než další léčení nebo životy.
pasivky:
Guilding Light rozhodně suprová pasivka pro mě a pro spoluhráče z Breath of Heaven vzhledem k tomu že to zvýší dmg na 15sec a Breath of Heaven má cooldown 15sec mohli bychom tohle navýšení mít skoro pořád.
Seize the Initiative nevím kolik dextertity budou potřebovat claws ale podle mě dost podobně jako v D2 takže tohle je jasná volba k dualkám.
One With Everything pro menší náročnost na předměty když se budu zaměřovat jen na jednu resistenci a měla by pomoct runa z Mantra of Healing
toť asi tak vše jakékoliv rozumné návrhy a připomínky rád uvítám
Madness healer
Bude mít dual claws doufám že mi to dá slušnou rychlost útoku aby bylo dost spiritu pro healy a stuny
rozhodl jsem se pro
Way of the Hundred Fists s runou Blazing Fists
zvolil jsem spíš kvůli runě pro šanci na ještě větší attack speed.
Lashing Tail Kick s Scorpion Sting
knock back v případě obklíčení a s touhle runou kvůli slušnému šanci na stun
Breath of Heaven s runou Infused with Light
léčení kterým nikdo nepohrdne, vyléčením budu dostávat 12 spiritu z útoku což je bomba! a jako balíček s bonusem navýšení 16% dmg z pasivky Guilding Light pro mě a všechny v dosahu!!!!!!! ale bojím se jen že budu léčit ve chvílích kdy to nebude potřeba a pak když to bude potřeba kouzlo bude v cooldown ale myslím si že to bude jen o zvyku, když tak se pokusím zachránit situaci kouzlem uvedené víše nebo níže.
Inner Sanctuary jsem léčitel? jsem takže s Safe Heaven
k tomu není snad není ani co říct
věřím v to že spiritu bude dost
Seven-Sided Strike s runou Pandemonium
kdyby bylo stunu náhodou málo
Mantra of Healing s tady jsem trošku váhal ale nakonec jsem se rozhodl pro runu Time of Need věřím že s resistama bude vždycky problém a věřím že to zachrání více než další léčení nebo životy.
pasivky:
Guilding Light rozhodně suprová pasivka pro mě a pro spoluhráče z Breath of Heaven vzhledem k tomu že to zvýší dmg na 15sec a Breath of Heaven má cooldown 15sec mohli bychom tohle navýšení mít skoro pořád.
Seize the Initiative nevím kolik dextertity budou potřebovat claws ale podle mě dost podobně jako v D2 takže tohle je jasná volba k dualkám.
One With Everything pro menší náročnost na předměty když se budu zaměřovat jen na jednu resistenci a měla by pomoct runa z Mantra of Healing
toť asi tak vše jakékoliv rozumné návrhy a připomínky rád uvítám
>>>>>> --- MF turnaj vol. 10 --- <<<<<<
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
Re: Hardcore buildy
Na jedne strane pises, ze v HC musis byt mobilni a na vyssi obtiznost porad pobihat (pak kdo se tu tvari jako by to uz prosel komplet a jeste na vic obtiznosti, ze? ) a pak vychvalujes abilitu, ktera nuti postavu stat pokud mozno na miste :-)Qoliker píše:DR runa v Inner sanctuary je skvělá a je to naprostá tutovka do HC. Na jednu stranu mi říkáš, že mi chybí DR, ale místo tohodle bys raději volil 6 sekundovou HoTku? Od toho mám mantru. V HC musíš být mobilní a na vyšší obtížnosti budeš furt pobíhat. Zapomínáš, že DR platí i pro ranged útoky, takže se to vyplatí.
S tim, ze to je supr abilita souhlasim, ale spis je proti melee mobum.
Sice ta redukce plati i vs ranged, ale imo porad vyjde lepe tem ranged utokum rovnou utect treba nekam za roh nez hazet abilitu kterou sice snizis jejich dmg, ale musis zustat pokud mozno stat na miste, nebo jen na velmi malem prostoru a tim padem tech ran dostanes vic nez pri tom uteku.
Tu hotku jsem volil prave proto, ze to mas dalsi pridavny heal, kterym nekomu muzes pomoct.
Pokud zvazujes toho Mystic Ally pouzivat jako stit, tak proc si tam nezvolil Earth Ally diky ktere muze ty moby na sebe tauntovat?
Secondface
U tech stunu je jeste otazka jak to bude presne fungovat na vyssi obtiznosti, kdyz Blizzardi zminili, ze nektere efekty budou u nekterych mobu redukovane. Ono je mozne, ze tam treba zavedou nejake diminishing returny na dobu trvani u urcitych skupin abilit s podobnym ucinkem. Treba ze vsechny ability od vsech class budou mit spolecny dr u doby trvani stunu, nebo treba abilit, ktere davaji slow, fear apod.
Nebo to bude uz zredukovane rovnou ta doba trvani bez dr.
Re: Hardcore buildy
O tom to je, doběhnout si do circle pro DR. Běháš stále, krom těch pár sekund, kdy v kruhu stojíš.
Earth Ally tauntuje, ale bohužel sám na sebe, což je mi na nic a pochybuji, že Mystical Allies nějak hodně vydrží.
Earth Ally tauntuje, ale bohužel sám na sebe, což je mi na nic a pochybuji, že Mystical Allies nějak hodně vydrží.
Naposledy upravil(a) Qoliker dne 06.04.2012, 22:12 hod., celkem upraveno 1 x.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
- Secondface
- Gorebelly
- Příspěvky:328
- BattleTag:Malobrach#2322
- Bydliště:Prostějov
Re: Hardcore buildy
AlterEgo
nevím no... zas ten stun podle mě nemůže být redukován natolik aby měl minimální účinek... i kdyby to bylo na Hell třeba o třetinu tak se to podle mě stále vyplatí, třeba u Lashing Tail kick by se mi zdála 1sec. stále dost...
ale tak kdyby to bylo třeba na ten Hell o 75% tak se na ten 0,37sec stun asi vykašlu
podle mě v tomhle blizzardi nezklamou a já s tím stunem budu spokojený
nevím no... zas ten stun podle mě nemůže být redukován natolik aby měl minimální účinek... i kdyby to bylo na Hell třeba o třetinu tak se to podle mě stále vyplatí, třeba u Lashing Tail kick by se mi zdála 1sec. stále dost...
ale tak kdyby to bylo třeba na ten Hell o 75% tak se na ten 0,37sec stun asi vykašlu
podle mě v tomhle blizzardi nezklamou a já s tím stunem budu spokojený
>>>>>> --- MF turnaj vol. 10 --- <<<<<<
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
Re: Hardcore buildy
Vsak jsi ale psal, ze Mystic Ally muze byt skvely meat shield coz byl ten duvod, proc jsem zminil tu tauntovaci runu. K cemu by ti byl jako stit, kdyz by mobove na nej neutocili.Qoliker píše:O tom to je, doběhnout si do circle pro DR. Běháš stále, krom těch pár sekund, kdy v kruhu stojíš.
Earth Ally tauntuje, ale bohužel sám na sebe, což je mi na nic a pochybuji, že Mystical Allies nějak hodně vydrží.
Re: Hardcore buildy
Meat shield neznamená tank. Je jen nahraditelnou ztrátou.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.