Stránka 1 z 2

Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 14:20 hod.
od Shadou
Zdravím vespolek,
tak nějak sem přemýšlel, když už mi umřela xy-tá postava na lag jestli je vůbec šance, aby na HC při sólo hraní mohla postava přežít. Teď nepočítám ty scifi, že někdo bude mít armor milion a rezisty pět milionů (přeháním) a přežije i na T6, myslím normální hráč, který si mazlí svou postavu, má normální staty a najednou je tu lag...

když to vezmu kolem a kolem, tak jsou lagy brutální a pak i lehčí. Při brutálním lagu, kdy se to sekne na dlouhou dobu a člověk(nebo spíš postava) je mezi více moby, který ho za těch pár vteřin, než automaticky odlogne, ukoušou a po opětovným nalogování na vás kouká z obrazovky duch...s těmi nikdo nic nenadělá.

Ale pak je ve hře ještě pár menších lagů, které jsou taky ale skoro brutální v tom, že člověk se sekne dílem náhody zrovna mezi packem elitek u kterých je třeba ještě jeden zlaťáček a po odlognutí na něj běží dva arcane lasery, stojí v ohni a má kolem sebe zdi (je to asi přehnaný, ale mě se to bohužel jednou stalo) a tudíž není pomoci, chudáček malej neuteče a těch pár života člověk protrpí, než teatrálně postava padne a napíše to tu smutnou hlášku...

No a tak sem přemýšlel, jak to vlastně funguje a jak by se to třeba dalo či nedalo "ochcat". Když člověk hraje sólo tak když stiskne klávesu ESC tak si hru vlastně pauzne. Když je ta pauza dostatečně dlouhá, tak se hra odlogne. A teď vyvstává otázka, když se po lagu, díky kterému nemohl hráč včas zareagovat na blbý affixy a zůstane uzamčený v nich a nemá žádný skill, díky kterému by se z toho dostal, jestli když má nula nula prd života a hru si pauzne a jde třeba na jídlo, nebo čumět na telku a hra po tom daném čase AFK odlogne, jestli postava přežije? Co myslíte?

Jako upřímně, mě se to zkoušet nechce, ale třeba se s tím už někdo setkal, nebo není to reálný, že by to mohlo klapnout?

Co si budem nalhávat, lagy hru provázejí a nejspíš nikdy neodejdou a hra na HC tím trpí, kolik už to stálo lidí postav...když se vezme statistika a budu brát, že hráči mluví vždy pravdu a ne že chcípnou na svý lamství a svedou to na lag, nebo DC, aby nevypadali jako pitomečci, tak z nějakých 90% je smrt na HC na lagy a DC, možná víc. Kdyby se po nějakem menším lagu takto dala postava zachránit, když není žádné jiné herní východisko, tak by to bylo super...

nějaké názory? At se to tu trošku oživí :D

Howg
Shadou

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 14:28 hod.
od Kubizek
Dá se provést jednoduchá simulace, či řekněme test výše uvedeného poznatku. Stačí založit lvl 1 char, třeba na T1, nebo 2, nechat si dát 2 hity od prvních zombíků před tristramem, pauznout hru, jít na telku a hned by se vidělo. Ale upřímně, taky se mi to zkoušet nechce, čistě z lenosti.

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 14:31 hod.
od hulkxxxl
pokud tě krátkej lag sejme zamyslel bych se nad obranou / množstním života / regenem

pokud jde o dc tak to momentálně docela dlouho trvá než tě to odpojí, tam ti esc nepomůže trčíš ve hře

takže a) všichni umřeme b) prostě vybav postavu jak nejlíp můžeš c) hrát v partě kde máš bonusy jako je warcry s regenem, nebo monkovy mantry apod a zároveň ti parta pomůže při dc/ lagu d) když jseš s toughness 10m na t6 tak ptostě se musíš smířit s tím že při dc jsi přišel o postavu

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 14:37 hod.
od v0kurka
Nejsem sice moc zkušený HC hráč, ale i tak jsem už pohřbil asi 10 postav (v 1.0.3. to ale bylo vážně těžký hrát a lehký umřít! :D to se s dnešními nízkými obtížnostmi nedá srovnávat).

Nevím, jestli mám tak dobrej internet, ale domnívám se, že jsou lagy a DC značně přeceňovaný... Totiž v lagu jsem umřel asi tak jednou a to vlastní hloupostí. Prostě blbly servery, mávnul jsem rukou a hrál dál. Kdybych to vypnul, žil jsem. Jinak řečeno moje zkušenost je taková, že se dá nebezpečná situace docela dobře předvídat.

Vůbec nechápu ty situace, kdy to někomu padne, logne se zpátky a je mrtvej. Stalo se mi párkrát, že jsem dostal DC, ale podle spoluhráčů z party jsem vždycky okamžitě zmizel ze hry. Takže jsem byl v ohrožení asi tak vteřinu. Pokud by moje postava nevydržela vteřinu bez kontroly, nemohl bych to HC ani hrát :D (optimální je ofc vydržet i déle...)

Z diskuzí na netu mám dojem, že některým hráčům se to asi neodpojuje tak bleskově, ale v tom případě je na vině víc asi internet, nebo tomu vážně nerozumím.

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 14:42 hod.
od Shadou
hulkxxxl píše:pokud tě krátkej lag sejme zamyslel bych se nad obranou / množstním života / regenem

pokud jde o dc tak to momentálně docela dlouho trvá než tě to odpojí, tam ti esc nepomůže trčíš ve hře

takže a) všichni umřeme b) prostě vybav postavu jak nejlíp můžeš c) hrát v partě kde máš bonusy jako je warcry s regenem, nebo monkovy mantry apod a zároveň ti parta pomůže při dc/ lagu d) když jseš s toughness 10m na t6 tak ptostě se musíš smířit s tím že při dc jsi přišel o postavu
aaa tys nepochopil pointu :) Asi sem to napsal moc omáčkovsky, pointa je v tom, že je lag, po lagu se objevíš ve sra*kách ze kterých není úniku a život ti běží dolů, jestli escape pomůže :) toť celé. Že je lepší hrát v partě a mít vybavenou postavu je jasné, ale když zrovna do party nikdo není a člověk nechce chodit public...na postavě lvl1 která nic nestojí se to vyzkoušet dá, ale to automatický odlognutí trvá cca patnáct minut, nebo déle a když nemám na hraní tolik času, tak je těch čtvrt hodiny krutých :D jen sem myslel, jestli by to teoreticky šlo, ale to asi člověk vyzkouší až přijde na věc a s vytuněnou postavou a nahraných xy hodinách se do tý situace dostane a escape stiskne a vydrží...já jen jestli už to třeba někdo neudělal a nemá zkušenost :)

to Vokurka: ta vteřina byla nadsázka, lagy jsou delší samo :)

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 14:48 hod.
od Darkness
tohle nebude fungovat - pokud jde o DC - tak uz server nedostane ani informaci, ze jsi stiskl klavesu ESC a pri lagu ji dostane az po skonceni lagu ....

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 15:06 hod.
od Mlok
Shadou píše:
hulkxxxl píše: aaa tys nepochopil pointu :) Asi sem to napsal moc omáčkovsky, pointa je v tom, že je lag, po lagu se objevíš ve sra*kách ze kterých není úniku a život ti běží dolů, jestli escape pomůže :) toť celé.
Sám jsem netestoval (běžně neumírám ani na SC a pro jistotu hru opouštím vždy z města, abych nemusel řešit kdy přesně to jak zafunguje). Mělo by to ale fungovat tak, že jakmile hra vyhodnotí, že je combat (tzn. např. nejdou měnit skilly), tak ESC a následné opuštění hry = smrt.

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 16:04 hod.
od Fru-fru
Darkness má pravdu...ESC nepomůže, už "dávno" nejsi totiž spojen se serverem a ten Tvůj ESC dostane až po opětovném spojení...tedy po smrti charu...Bohužel

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 16:11 hod.
od Mlok
On se ale ptal na situaci, kdy má nejprve lag, ten skončí, postava stále žije a jen díky lagu se dostane do situace, kterou už nedokáže následně ustát a bez lagu by nikdy nevznikla.
Tedy ESC v tu chvíli fungovat bude (ve smyslu, že server zaregistruje, že ho zmáčknul), ale bude mu nejspíš stejně k ničemu.

Je jasné, že když umře už během lagu, že nepomůže nic.

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 17:06 hod.
od Fru-fru
To Mlok:
Takto jsem si to nevyložil, v tomto případě máš samozřejmě pravdu Ty. Každopádně většina smrtí je ve velice krátkém čase, pak je to otázka rychlosti... Ale kdo na takovéto krátké lagy umírá, tak je velmi pravděpodobné, že ho smrt stejně dožene, jako každého ;)

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 17:10 hod.
od Darkness
Pro druhy pripad se da pouzit Homing Pads

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 17:42 hod.
od Fru-fru
Hehe, vtipnej item....doteď jsem ho neznal. díky za pobavení ;)

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 17:45 hod.
od Kuki10
Včera to mel někdo ve hře, navrc tuším a molten výbuch a ještě něco to přeruší....
Nevím esi je to bud nebo to tak ma byt....

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 28.04.2014, 17:52 hod.
od Lemurman
ruší to fear, wormhole a knockback a je to správně, protože tyhle affixy ti nezraněj, ale pohnou s tebou, což zruší TP

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 29.04.2014, 05:07 hod.
od Shadou
no vidíš, ty ramena nosím :) že vytvoří bublinu, když portuju sem si všiml, ale nějak sem nečetl tu absorbci dmg...
Já se do takový situace ještě nedostal, ptal sem se jen, že mě to napadlo, protože když třeba někdo volá, nebo přijde mladá a otravuje, tak dám pauzu a třeba i v kombatu se to pauzne a můžu si vyřídit pochůzky a pak se vrátím...

Každopádně, jestli hra vyhodnocuje kombat->ESC = smrt, tak nic :D Ale i tak to určitě někdy prubnu jestli se do takový situace dostanu a uvidíme...

Co se týče lagů v poslední době, tak mi přijde, že se to i zlepšilo, lagne mi to jen při nalogování někoho z FL, což sem eliminoval vypnutím tý hlášky, takže mě aktuálně ve hře krká jen ten loot, který se občas objeví za dlouho a tak utíkají itemy, pač se mi nechce čekat minutu na fleku :D

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 29.04.2014, 13:41 hod.
od Zaljan
ty ramena nosim na solo farmu v baglu :)

ale jinak dneska sranda - jedeme T1 split bounty, akorat dohledam KW v A4... zacnou lagy, latency lita az pres 2k.... lagnu a kdyz se hra zase rozjede, tak koukma, a pod sebou mam klic - ani jsem KW nevidel - zlaty pidizvici :)

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 30.04.2014, 09:55 hod.
od An7yk
co když dáš ESC, dá se pauza a po 15ti minutách hra vyhodnotí, že jsi asi afk a že tě odlogne, tak ti naskočí automaticky 10ti vteřinovej odpočet napozadí a pak tě odlogne? :-) tzn. ti pauza nikdy v žádném případě nepomůže. jedině mít povolenou možnost joinu lidí z friendlistu, když budeš v hovnech, dát pauzu, zavolat kámoše monka s mantrou na shield a aby se na tebe připojil a rychle na tebe portnul a doufal že to taky přežije a zachrání vás ( s timže jakmile se joine, hra se odpauzuje, s timže jestli je to vůbec možné dát join na zapauzovanou hru ? ) to jsou takové teorie

PS: mě umřel nedávno barbar 63 lvl na spadnutí serveru blizzardu :) :D

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 09.05.2014, 08:28 hod.
od SilverHandCZ
No obecně si myslím, že pokud někoho zabije 2-3 sec lag ve hře (pokud zrovna nestojíte na arkáně nebo ve výbuchu), tak holt je daná obtížnost moc vysoká a je potřeba přemýšlet o tom jít nižší. To že dávám mobky na ránu ale sám jsem taky na ránu, je styl spíše pro SC. Prostě postava by měla být schopná ustát aspoň 2-3 vteřiny bez portů, LoH atd., jen Resama, Armorem, regenem. Bez toho to je vždy jen otázka času kdy se zase něco technicky
nevydaří a RIP je doma. Taky stavět Toughness jenom pomocí vitality (docela móda poslední dobou) je cesta do hrobu, páč bez deflekcí schytám mnohem víc ve vypjatých situacích a když se nemůžete healovat jinak než regenem tak to postava neustojí. Samozřejmě každý char ve hře je na tom jinak s možnostma, to je bez debat, ale pak je holt na řadě snížení obtížnosti, pokud jedu sám. Jeden LEVEL obtížnosti navíc nestojí za ztrátu charu. Osobně jsem nikdy nehrál na hraně, a ani hrát nebudu - spoléhat jen na to, že snad ten lag nedostanu.

Jinak ještě k tvé otázce, postavit postava jde, tedy alespoň barbar. Do T2 jsem téměř nesmrtelný ať se stane cokoliv. Na T3 mě dostane tak možná Firechain nebo arkána, když bych v tom stál tak cca 30 sec (kdyby tak dlouho trvala). Na T4,které teď chodím, mám odzkoušeno, že na 20% zdraví mě dostanou tak po 15-20 sekundách, když jenom stojím. A DMG v pohodě, elitka na T4 padne mezi 10-15 vteřinama, když to není utíkálek - moby jsou většinou IK. Čili pořád rozumný poměr bezpečí/rychlost.

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 09.05.2014, 09:26 hod.
od An7yk
silverhandcz: ukaž profil :-D

Re: Přežití při krátkém lagu - zamyšlení

Napsal: 09.05.2014, 09:45 hod.
od SilverHandCZ
Máš to tam