Stránka 1 z 3

PTR HC Torment I +

Napsal: 17.01.2014, 18:41 hod.
od Darkness
Torment 1 jsem chviku zkousel Act1 a bili mobi jsou v klidu, ale na elitky se uz musi davat bacha.

MP10/noAH asi dnes nepujdem tak bych rad testl i vyssi obtiznosti, pridate te se nekdo?

Idealne Barb + Monk + kdokoli?


Hmm, koukam ze ted nejede, tak pozdejc vecer nebo pres vikend ...

Re: PTR HC Torment 1+

Napsal: 17.01.2014, 23:33 hod.
od spiderer
Ten Torment je zase ulet, nektery affixy naprosto v pohode a nektery nakladaji nehorazne, jako obvykle tomu chybi balanc.. T6 na levelu 60 maji kostry na hrbitove kazda 50M HP pri solo hre, nejak netusim jak to ma clovek pokosit s gearem co je ve hre ted :D

Re: PTR HC Torment 1+

Napsal: 18.01.2014, 11:24 hod.
od Kolmen1
Děsim se toho co bude dál...zatim čtu jen samou kritiku a vzhledem k tomu, že měsíc uběhl jako voda výsledky žádný, asi se máme ještě na co těsit :lol:

Re: PTR HC Torment 1+

Napsal: 18.01.2014, 11:44 hod.
od Antabus
tak...když to vemu z pohledu naší- já vím, že pro mnohé uchylné - mp10 only: běháme tam s dmg at to zjednoduším průměrně s 50K dps(běhali jsme i s mnohem mín:) ) a s tímto dps to hrajeme v partě v pohodě. Bilí kostlivci maji v solo hře cca 3M hp - řekněme 15-20krát méně, dobře. Ale běžně jsem videl na streamech beta testerů, že se přiblížili 1M dps, to je zase 20krát víc. A to nevím, zda se tam započítavají všechny možné bonusy a buffy +%skill dmg a já nevím co vše, co nově ve hře bude, z tohodle pohledu to vidím uplně v pořádku, že jen opravdu ti top hrači budou hrát top obtížnost a samozřejmě se budou muset chvíli snažit, než se na tu úroveň dopracují.

Připomněl bych fakt, že v současné době jsou hrači - aspon na sc jednoznačně- hrou znudění a jeden topic, starý několik měsíců svým nazvem říká vše: jaké MP hrajete a proč právě mp10 . :)

EDIT:

sorry ted me doslo, že si uvádel HP na 60lvl a ne na 70lvl, což pak mění tu možnou dosaženou dmg. Mohl bys uvést kolik mají bilé moby(ti kostlivci) lvl 70? to asi budou čísla hodně ve sta milionech. No tak či tak, mě nevadí, že bude součástí hry něco, co pro mě vydrží být výzvou - klidně i pro obyčejného hráče nedosažitelnou. Já z toho, že že např budou 3 nejvyšší obtížnosti pro mě nehratelné, trpět komplexem nebudu. Bavit se u hry přece mužu královsky i tak. Většině to zřejmě z mně neznámého důvodu vadí, je to stejné jak původní inferno, vybrečené nefry vodopádem slz o nehratelné obtížnosti a pak za pár měsíců topic co sem uvedl výše.

Re: PTR HC Torment 1+

Napsal: 18.01.2014, 12:58 hod.
od Darkness
Takhle vypada Torment 1 na HC se soucasnou vybavou s drobnou vyjimkou, Darkness padl asi po hodine paradni ring 83 AR a tusim 300+ INT a VIT.



Je to v pohode hratelny, ale je treba davat mnohem vetsi pozor na elity.

Vyssi obtiznost jsem sam nechtel riskovat, tak jsem po dlouhe dobe zkusil SC a takhle to vypadlo:
(na SC wizardce mam horsi vybavu)

Torment VI solo kiting



Torment II a pekny setovy amulet drop



Kdyz se najdou spoluhraci, tak bych klidne sel zkusit HC Torment II - IV

Re: PTR HC Torment 1+

Napsal: 18.01.2014, 13:48 hod.
od maslo
Tak T1 a T2 vyzkoušen cca 1 hod hraní na každé z těchto úrovní. Musím říct že mě překvapilo jak je to snadné čekal jsem mnohem větší obtížnost těchto úrovní a to kord když je postava na 60 LVL. T1 je z mojí Mařenkou procházka růžovím sadem a T2 už je o něco horší ale ne nic co by se po poladění gearu a některých schopností nedalo dávat levou zadní. U některých elit si musí člověk musí dát trochu pozor a u některých muže stát ve všem a hp se mu pomalu nehnou. Zkoušel jsem 1, 2, 3 akt a musím říct že největší problém mi dělal 2 act a první jako vždy to byla pohoda. Ve třetím actu jsem zkoušel mé kamarády talibánce čekal jsem že mě 1 výbuch pomalu rozcupuje a ono nic hp mi neklesli ani pod čtvrtku a já si běžel pro nálož dalších 2 kamarádů. Musím podotknout že sem to zkoušel z gearem z obič diabla a jedinou věc co jsem měl z PTR je prsten v levém sloto který přidává něco málo do stunu. Předpokládám že kdybych nějakou tu dobu hrál na PTR a něco lepšího nadropoval tak nebudu složité dávat T3 až T4.


http://s23.postimg.org/l3x6dqesb/Screenshot033.jpg

http://s7.postimg.org/mbha42lej/Screenshot034.jpg

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 18.01.2014, 14:36 hod.
od Darkness
Pridal jsem 2 videa o prispevek vyse.

Jinak jsem si oblibil fire build. Jednak se mi libi jak vsechno hori a jednak paradne procuje, staci mi 10 APOC na spamovani Fire orbu a magic weapon deflection funguje taky dobre.

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 18.01.2014, 15:06 hod.
od Kolmen1
Neříkám nic o obtížnosti, ať je torment 6 těžkej, že nebude skoro možný to hrát...ale vadí mi nevyváženost affixů a nevýženost skillů - to je průšvih...+ těch bugů tam je stále strašně moc, ale to je stále i ve vanille...

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 19.01.2014, 13:44 hod.
od Darkness
Ten Torment je zase ulet, nektery affixy naprosto v pohode a nektery nakladaji nehorazne
Myslim si, ze presne tohle je zamer soucasnych uprav, vcetne odstraneni LS, at hrac nemuze jen bezhlave litat po mape, ale musi obcas i uhybat ...

Pro mne je patch zatim zabavny, treba "Tanecni kreace zombiku na torment II"




a krom toho je tam spousta drobnych vychytavek, jako ze teleport safe passage ukazuje ve statusech jak dlouho je aktivni, coz mi v 1.0.8 chybelo

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 19.01.2014, 16:43 hod.
od Petros
Přibyly sice taktické možnosti, ale rozhodně jsou teď affixy silně nevybalancované. Však i proto jsou v novém patchi pozměněné. Jedna věc je uhýbat apod., ale druhá, když jsi uzavřenej do zdí nebo dostaneš Jailer / Frozen a jeden affix ti ubírá 10k hp za vteřinu a druhý 100k (píšu o zkušenostech z RoS). Čím větší obtížnost, tím je rozdíl citelnější. Když se pak sejdou dva tři takové předimenzované affixy (např. Orbiter, Poison Enchanted, Waller, Arcane), nezmůžeš mnoho a uhýbaní nepomůže.

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 19.01.2014, 17:30 hod.
od Antabus
takový stav je víceméně i v současným diablu, určité kombinace zkrátka jsou smrtící a např affix arcane určitě patří k těm nejvíce obávaným. Nejsem si jistej, zda mi tohle nějak moc vadí, pokud by vše nakládalo zhruba +- stejně, nemusím přemyšlet zda na tu elitu jit nebo ne. Zatímco pokud budou některé afixxy nebezpečnější, pak hráčovi zkušenosti a odhad situace rozhodují, jestli umřete nebo ne:)

samozřejmě by ale nebylo ku prospěchu věci, aby některý affixy byly uplně šileně přesílený - já sem takvý v ptr 60lvl nezaznamenal, ale betu nemam.

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 19.01.2014, 18:54 hod.
od Darkness
Když se pak sejdou dva tři takové předimenzované affixy (např. Orbiter, Poison Enchanted, Waller, Arcane), nezmůžeš mnoho a uhýbaní nepomůže
na podobnou kombinaci Darkness ripla pred mesicem :)

jako balancovat se urcite bude, nejen fixy monster, ale i skilu. Ale zas tak hrozne mi to neprijde. Poison od stromu ve fields v PTR naklada min mam pocit a od elitek trochu vic

Ted jsem sam chvili pobihal na Torment III a slo to, sejmul jsem dve elitky, jen to chvili trvalo (zapomnel jsem zapnout nahravani)

Mne prijde treba to zrovna to frozen armor s frost novou predimenzovane, wizard je tak pro meelee skoro nedoktnutelny :) a nebezpeci mu hrozi jen od range

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 19.01.2014, 20:13 hod.
od maslo
Naprosto z tebou souhlasím že se bude ještě hodně balancovat a hodně upravovat a to v té chvíli až Ros začne hrát vetší masa lidí a začne se ukazovat co je třeba upravit a nějak vyvážit.

Popravdě mi přijde že každý hráč bude mít tu možnost si vytvořit postavu která bude moct ve všem stát a HP nepůjdou pod nulu viz. video z tančícími zombie.

Mě osobně z mojí mančicí Mařenkou dělá největší problém když potkám elity v úzké uličce a začnou mi pod nohy házet frozen a arcane + zbylé hnusárny to pak má člověk radost :)

Ten Poison sem nezkoušel ale musím říct že na tom něco bude že monstra co dřív dávali šlupky dávají teď menší poškození. Všiml jsem si toho když mi na T2 talibánec výbuchem ubral necelou čtvrtku HP.

Budem se muset nechat překvapit jak to do března ještě upraví ale asi teď s tím moc neudělají jak říkám hlavní opravy čekám až po vydání datadisku.

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 19.01.2014, 23:59 hod.
od Traumatan
pěkná videjka od Darkness )

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 20.01.2014, 09:54 hod.
od Tapeworm
V neděli jsem testoval Tormet I.
Určitě jsem nenarazil na všechny možný kombinace affixů a jsem přesvědčený, že jsou některé nevyvážené, ale co mohu říct za sebe je fakt, že to má něco co mi v současném dia schází a to je určitá výzva.
Člověk musí přemýšlet než někam vleze. Musí i taktizovat a případně si potvory rozdělit pokud to jde a to je věc, která se v současné podobě dia skoro dělat nemusí.
Za mne pokud by to takto vypadalo i v ostré verzi tak super. Pravděpodobně to tak nebude a stejně jako na klasickém DIII se bude postupně a pořád ubírat z obtížnosti, protože se najde velké množství lidí co bude řvát, že je těžké.

Jo ale na mne moc nekoukejte. Já jsem ten co tvrdí, že by diablo mělo přitvrdit a vrátit některý věci co byly dřív, ale chápu že jsou lidé co si chtějí odklikat a naklikat své vysněné itemy a expy bez větších problémů.

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 20.01.2014, 13:17 hod.
od Darkness
maslo: mala technicka poznamka, jestli se ti to zda jednoduche, zkus to jeste bez lifestealu, ktery na lvl 70 nebude fungovat ... a pak neco pis o tom jak to je jednoduche, s 200k DPS a 3% LS verim, ze to neni problem :) (pokud teda jsi hral s vybavou, kterou mas na soucasnem profilu)

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 20.01.2014, 15:20 hod.
od maslo
Darkness: Jestli mě zrak nešálí tak na mé HC mančici nemám ani jeden item z lifestealem ale jen z life on hit a ten na 70 bude moc být teda jestli jsou mé informace správné a mé mozkové závity pracují správně :idea:

Jediný lifesteal mám na Witch Doktorce a stou jsem to nějak vůbec netestoval takže nemohu posoudit ale věřím že ten lifesteal dělá hodně.

Jinak sem to už z mančicí zaříznul :D stačí 2x elity na kupě a nebo 1 hodně blbá na blbém místě a ani všichni svatí mi nepomůžou :D

Tapeworm: Jsem stejného názoru diablo III by mělo být o hodně těžší a na každém kroku nějaká ta výzva. (když už ne těžší tak aspoň něco jako nějaká zbraň nebo něco z gearu co by člověk musel hledat a skládat z určitých součástek nejméně 2-3 měsíce a aby to po dokončení byla ojedinělá věc co nebude mít 1000 hráčů ale jen třeba ty co tomu obětují čas a nebudou se bát jít až do pekelné prde.... :D )

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 20.01.2014, 15:30 hod.
od Darkness
sry, nevim proc, jsem si myslel, ze jsi to zkousel s barbarkou

jo, ono za par hodin hrani ani nepotkas vsecheny kombinace afixu, je jich ted daleko vic ... a tak se to muze zdat lehke a pak najednou prijde prekvapiva situace, to je na tom dost zakerne

Re: PTR HC Torment I +

Napsal: 20.01.2014, 15:35 hod.
od spiderer
Ja jsem vcera zkousel s monkem 200k+ DPS a skoro 3% LS jit torment 3 a zabijeni bilych koster je porod, elity, prakticky jakykoliv nakladaji mnohem nehorazneji nez na MP10 a mam pocit, ze ucinnost LS uz je trosku omezena, protoze na MP10 se healuju s tim LS na pohodu a v PTR to je u elit daleko slabsi. Torment 3+ je v tuhle chvili pro 95% a vic hracu se soucasnym vybavenim nehratelny jinak nez jako vyzva, s nejakym farmenim to nema vubec nic spolecneho a jde pouze jen o to si vyzkouset co clovek muze vydrzet. Vecer jeste zkusim mrknout na nove skilly jak byly upraveny a poskladat nejaky novy build, ale vyssi tormenty jsou v tuhle chvili ulet. Na torment 1 se hrat sem tam da, ale kazdou chvili na cloveka vybafne elita ktera ho vicemene sunda driv nez se stihne rozkoukat o co jde.

Vzhledem k tomu, ze legendarky se specialnimi affixy ve stylu kazda rana ubere X% HP monster atd by mely padat od Tormentu 1 dal, tak si nejsem uplne jisty jakym zpusobem se clovek k tomu gearu dostane coz zase moc smysl nedava :D Porad nezbyva nez doufat, ze to blizz behem toho mesice co na to ma nez pujdou dyvydycka do lisu zvladne odladit :) Ale pravdepodobne nas po spusteni ceka pekna beta.

Napsal: 20.01.2014, 15:39 hod.
od Kuki10
No a já zapl torment 6 a dostal 3 rány a šel spát.:-D

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk