rozvaha o Survival MONK buildu (edit:+vzniklá podoba buildu)
zkusím ještě spiderera trochu doplnit (a trochu opravit), ať už je to tu komplet...
Dejme tomu, že na tebe naběhne mob s ránou 20k ... ty jsi lvl 60 máš 6000 armoru 600 resitů 30pct. dodge 30pct. block s průměrnou redukcí 2000dmg a 20k HP
1. redukce z ARMORU je: ARMOR/(tvůj level*50 + ARMOR) tj. 6000/(60*50 + 6000) = 66,7pct.
2. redukce z RESISTU je: RESIST/(tvůj level*5 + RESIST) tj. 600/(60*5 + 600) = 66,7pct.
Mob švihne ...
Trefil mě ?
30pct. dodge - beru 0 dmg
70pct. non-dodged - beru full dmg
Jak moc mě trefil ... (1-pct. ARM)*(1-pct. RES)
redukce z ARMORU je (1- pct. z armror redukce) tj. (1 - 0,667) = 0,33 čili 20000*0,33 = 6666
redukce z resistu je (1 - pct. z resit redukce) tj. (1 - 0,667) = 0,33 čili 6666*0,33 = 2222
Blokuju ?
30pct. bloknu s redukcí 2000 tj 2222 - 2000 je 222
70pct. nebloknu beru 2222
Ve výsledku - ze 100 ran 30 dodge za 0dmg . Zbyde 70. A z těch 21 bloknu za 222 a 49 dostanu ránu za 2222.
Tak tak nějak to funguje
Pokud si chvíli budeš počítat, tak dojdeš k závěru, který nastínil spiderer vejš.
EDIT: Ještě bych měl asi dodat, že melee chary maj od narození redukci na dmg, ale to jen mění počáteční číslo... Druhá věc je, že ten "bordel" na zemi se nedá dodgnout (krásný slovo)
Rozdíl mezi keoficienty pro dmg mezi 600/6000 a 900/3500 je brutální tj. 0,11 a 0,4 ... proto nikdy nepodceňuj ani jednu složku
Dejme tomu, že na tebe naběhne mob s ránou 20k ... ty jsi lvl 60 máš 6000 armoru 600 resitů 30pct. dodge 30pct. block s průměrnou redukcí 2000dmg a 20k HP
1. redukce z ARMORU je: ARMOR/(tvůj level*50 + ARMOR) tj. 6000/(60*50 + 6000) = 66,7pct.
2. redukce z RESISTU je: RESIST/(tvůj level*5 + RESIST) tj. 600/(60*5 + 600) = 66,7pct.
Mob švihne ...
Trefil mě ?
30pct. dodge - beru 0 dmg
70pct. non-dodged - beru full dmg
Jak moc mě trefil ... (1-pct. ARM)*(1-pct. RES)
redukce z ARMORU je (1- pct. z armror redukce) tj. (1 - 0,667) = 0,33 čili 20000*0,33 = 6666
redukce z resistu je (1 - pct. z resit redukce) tj. (1 - 0,667) = 0,33 čili 6666*0,33 = 2222
Blokuju ?
30pct. bloknu s redukcí 2000 tj 2222 - 2000 je 222
70pct. nebloknu beru 2222
Ve výsledku - ze 100 ran 30 dodge za 0dmg . Zbyde 70. A z těch 21 bloknu za 222 a 49 dostanu ránu za 2222.
Tak tak nějak to funguje
Pokud si chvíli budeš počítat, tak dojdeš k závěru, který nastínil spiderer vejš.
EDIT: Ještě bych měl asi dodat, že melee chary maj od narození redukci na dmg, ale to jen mění počáteční číslo... Druhá věc je, že ten "bordel" na zemi se nedá dodgnout (krásný slovo)
Rozdíl mezi keoficienty pro dmg mezi 600/6000 a 900/3500 je brutální tj. 0,11 a 0,4 ... proto nikdy nepodceňuj ani jednu složku
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
Luk-ass: Crippling jsem celkem odzkoušel a to i stouto runou.
Mě taky přijde OK, ale když jí dáme na primár, nemáme jak čerpat spirit na zvonek, na kterým stojí naše DPS (očekávám, že v defense buildu z dropu nepůjde jen tak hned dosáhnout na 100k DPS ) (jinak zbytek tvého buildu celkem odpovídá tomu, co tu vzniká)..Dashing ale asi nebrat,..znám HC monka, kterej na něj zaklepal díky technickejm vadám (někdy se pozasekne obraz a jsete na stejným místě atd,.asi víte, co myslím,..to občas dělá právě i port u thunderclap, proto ho tam moc nechci)
Mě taky přijde OK, ale když jí dáme na primár, nemáme jak čerpat spirit na zvonek, na kterým stojí naše DPS (očekávám, že v defense buildu z dropu nepůjde jen tak hned dosáhnout na 100k DPS ) (jinak zbytek tvého buildu celkem odpovídá tomu, co tu vzniká)..Dashing ale asi nebrat,..znám HC monka, kterej na něj zaklepal díky technickejm vadám (někdy se pozasekne obraz a jsete na stejným místě atd,.asi víte, co myslím,..to občas dělá právě i port u thunderclap, proto ho tam moc nechci)
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
spiderer: to byl teda bleskovej test ...krátce, ale přece (to mi něco připomíná )
Díky za něj
No, to omezení jsem na horní hranici dodge jsem včera nějak nepostřehnul (asi proto, že mám slabší výbavu a není to tak vidět). ale to je důležitá poznámka.
Jasný, cc:cd 1:10, ar:armor 1:10, ale nevím o žádné souvislosti s dodge (například dodge:block), takže tady si myslím, že nemusí platit zlatá střední cesta
Testovat půjdu i já, ale krom všeho, co jsi psal z krátkého testu mě zaujala podstatná věc: "nevím, jestli stojí -300ar a - 1,2k armor za ten dodge" a o to jde.
Mám odzkoušeno, že i když některý věci vypadaly v číslech úžasně, hrálo se to přesto špatně. Včera jsem zíral, že s tím dodge/crippling jsem sice (logicky) pomaleji kosil, ale baňka mi rozhodně nejezdila zběsile nahoru a dolů jak v "klasika" mončích buildech,..
EDIT: je jasný, že rána pak víc bolí, ale úhyby poskytnou čas rychle doléčit. Podstatný je se vyhnout velkejm ranám hned po sobě IK!, zbytek se ustojí. Obvykle maj nakladači i pomalej útok, aby se dalo zmizet (kozlíci, ti hroudiči v ACT3, co bouraj futra atd,..) Když u toho ještě budou míjet, je ten dodge vlastně taková pojistka..
EDIT2: a k tomu já právě do toho všeho ještě mastím Stun co to jde!..než se všichni vzpamatujou, nebo nechystaj na útok, mám dost času je překvapit ze zálohy,..proto se mi zamlouvá na to ještě napasovat to oslnění
Díky za něj
No, to omezení jsem na horní hranici dodge jsem včera nějak nepostřehnul (asi proto, že mám slabší výbavu a není to tak vidět). ale to je důležitá poznámka.
Jasný, cc:cd 1:10, ar:armor 1:10, ale nevím o žádné souvislosti s dodge (například dodge:block), takže tady si myslím, že nemusí platit zlatá střední cesta
Testovat půjdu i já, ale krom všeho, co jsi psal z krátkého testu mě zaujala podstatná věc: "nevím, jestli stojí -300ar a - 1,2k armor za ten dodge" a o to jde.
Mám odzkoušeno, že i když některý věci vypadaly v číslech úžasně, hrálo se to přesto špatně. Včera jsem zíral, že s tím dodge/crippling jsem sice (logicky) pomaleji kosil, ale baňka mi rozhodně nejezdila zběsile nahoru a dolů jak v "klasika" mončích buildech,..
EDIT: je jasný, že rána pak víc bolí, ale úhyby poskytnou čas rychle doléčit. Podstatný je se vyhnout velkejm ranám hned po sobě IK!, zbytek se ustojí. Obvykle maj nakladači i pomalej útok, aby se dalo zmizet (kozlíci, ti hroudiči v ACT3, co bouraj futra atd,..) Když u toho ještě budou míjet, je ten dodge vlastně taková pojistka..
EDIT2: a k tomu já právě do toho všeho ještě mastím Stun co to jde!..než se všichni vzpamatujou, nebo nechystaj na útok, mám dost času je překvapit ze zálohy,..proto se mi zamlouvá na to ještě napasovat to oslnění
Naposledy upravil(a) DrSma dne 31.05.2013, 13:02 hod., celkem upraveno 3 x.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
jestli stojí 300ar + 1,2k armo za ten dodge si můžeš spočítat podle toho, co jsem postnul vejš... spočítej si průměrný KONEČNÝ dmg obou variant
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
wulf: moment, nestíhám ...ale už jsem se k tobě propracoval právě to louskám,.. (jen na se na tu matematiku potřebuju trochu soustředit ...né, že bych byl nějakej negramot , ale já hru většinou hraju pocitově a ty čísla moc neřeším. jak jsem psal, někdy je psáno, ale ve hře se mi to projevuje úplně jinak, než bych čekal,..)
edit: a klidně mi s tím výpočtem můžeš pomoct
edit2: ANO, kouzlíčka a svinčík na zemi je nutný ustát, to jsou svatá slova..
edit: a klidně mi s tím výpočtem můžeš pomoct
edit2: ANO, kouzlíčka a svinčík na zemi je nutný ustát, to jsou svatá slova..
Naposledy upravil(a) DrSma dne 31.05.2013, 13:04 hod., celkem upraveno 1 x.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
DrSma: tak to po mně faaaaakt nemůžeš chtít bez mučení se přiznávám, že můj obor je "bohužel" analytik/statistik a je pátek nespočítám si už ani kolik kupuju rohlíků ale jinak pokud pogooglíš, tak ty "kalkulátory" už udělal někdo přede mnou... a kdyby na chleba nebylo sleduj pouze vejš zmíněný EHP např. na diabloprogress.com
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
wulf:
hele, to je profesionální deformace ...takže je potřeba skončit se statistikou, naostřit kudly a vlítnout do toho. Uvidíme, jak se budu cejtit při kosení. Udělám si toho dodge a koupím si na AH nějakej dekl na test (jinak se klidně vyjadřujte, budu přepínat )..
edit: koupil jsem storm shield za nějakejch půl mega s +7% block a 110vit/120 dex. DPS je nyní pouhopouhých 45k, trochu to zachraňuje zvonek, ale celkově teď přežívám celkem dobře to MP4.
V souvislosti s tím vyhlašuju soutěž, jak nejlíp se stávajícím návrhem buildu (v prvním článku) čerpat spirit pro zvonek. Mě zatím nejlíp vychází FoT/Quickening...rozhodně by ale stálo za hřích nějaký čerpání přes cc (podobně jako u HotA) ale to nevím, jestli u monka rozumě jde udělat,..
hele, to je profesionální deformace ...takže je potřeba skončit se statistikou, naostřit kudly a vlítnout do toho. Uvidíme, jak se budu cejtit při kosení. Udělám si toho dodge a koupím si na AH nějakej dekl na test (jinak se klidně vyjadřujte, budu přepínat )..
edit: koupil jsem storm shield za nějakejch půl mega s +7% block a 110vit/120 dex. DPS je nyní pouhopouhých 45k, trochu to zachraňuje zvonek, ale celkově teď přežívám celkem dobře to MP4.
V souvislosti s tím vyhlašuju soutěž, jak nejlíp se stávajícím návrhem buildu (v prvním článku) čerpat spirit pro zvonek. Mě zatím nejlíp vychází FoT/Quickening...rozhodně by ale stálo za hřích nějaký čerpání přes cc (podobně jako u HotA) ale to nevím, jestli u monka rozumě jde udělat,..
Naposledy upravil(a) DrSma dne 31.05.2013, 20:03 hod., celkem upraveno 3 x.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
test 2: dodge - komplet i s mantrou mi to dělá 64,5% dodge a dual posílil na 63k DPS, takže vzhůru..(jestli má wulf pravdu, mám teď hooodně málo armoru 4700/700ar a to by se mělo silně negativně projevit..)
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
jasný hoď to na mě ... děláš, jak kdybych seděl na serveru v blizzu a házel ti pomyslnou "dodge kostkou" tak to zas prrrr ...
Ten systém redukce dmg jsem opravdu nevymyslel já
Ten systém redukce dmg jsem opravdu nevymyslel já
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
wulf: to říkáš ty,...ale iformácí máš podezřele hodně
ale abys měl klid, máš pravdu s výpočty nejmíň +/- (statistika nuda je, má však cenné údaje ), mám zřejmý výsledek (příklad budou silná elita, kterou tam potkávám):
1. tři elit býky ve Fields jsem se stormshieldem rozumě zvládl, ale HPčka lítaly docela dost
2. dodge/dual build narazil na stejné býky, ale k tomu na elit žabky fast + molten...to už bylo trochu moc a přišla smrť
3. vrátil jsem se s dodge/dual buildem, ale použil jsem DeadlyReach/KeenEye (každej třetí úder 4s +50% armor, takže kdikoliv se bije, je v pohodě pořád nahozeno) a co se nestalo? Armor závratných 8,5k (z 5,2 unbuffed!) a obě elity jsem celkem s přehledem rozmetal!..
Problém: zoufale málo spirit na zvonek, jinak paráda a při zachování DPS výhody dualu
4. DeadlyReach/KeenEye + dekl + passivka +50% dex do armor,...armor masivních 10,8k, ale chybí spirit, což vedlo k bezzubému útoku a další smrti. Navíc, podle výpočtu 770 ar/ 10,8k je mrhání armorem
5. Ideální cesta by tedy měla být doplněmí spiritu přes FoT/Quickening, dekl + passivka 50% dex do armor
EDIT: ups!..moc se omlouvám, ještě jsem po smrti v bodu 2 vyměnil passivky 6smysl(dodge z cc) za +50% dex do armor..
ale abys měl klid, máš pravdu s výpočty nejmíň +/- (statistika nuda je, má však cenné údaje ), mám zřejmý výsledek (příklad budou silná elita, kterou tam potkávám):
1. tři elit býky ve Fields jsem se stormshieldem rozumě zvládl, ale HPčka lítaly docela dost
2. dodge/dual build narazil na stejné býky, ale k tomu na elit žabky fast + molten...to už bylo trochu moc a přišla smrť
3. vrátil jsem se s dodge/dual buildem, ale použil jsem DeadlyReach/KeenEye (každej třetí úder 4s +50% armor, takže kdikoliv se bije, je v pohodě pořád nahozeno) a co se nestalo? Armor závratných 8,5k (z 5,2 unbuffed!) a obě elity jsem celkem s přehledem rozmetal!..
Problém: zoufale málo spirit na zvonek, jinak paráda a při zachování DPS výhody dualu
4. DeadlyReach/KeenEye + dekl + passivka +50% dex do armor,...armor masivních 10,8k, ale chybí spirit, což vedlo k bezzubému útoku a další smrti. Navíc, podle výpočtu 770 ar/ 10,8k je mrhání armorem
5. Ideální cesta by tedy měla být doplněmí spiritu přes FoT/Quickening, dekl + passivka 50% dex do armor
EDIT: ups!..moc se omlouvám, ještě jsem po smrti v bodu 2 vyměnil passivky 6smysl(dodge z cc) za +50% dex do armor..
Naposledy upravil(a) DrSma dne 31.05.2013, 20:05 hod., celkem upraveno 2 x.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
Ano, je to tak. Test 5 byl jednoznačně nejlepší. Takže tím by byla vzřešená otázka 1h+dual/dodge. Jdu a upravím v čl.1 build.
Pozn.: FoT/Quickening fantasticky plní spirit (ale kdyby někdo věděl, jak víc, sem s tím)
EDIT: strašně se mi líbí Stunovací zvonek!..nastavil jsem levnej zvonek, ale uživit stunovací spiritem, byla by to pro mě jasná volba!..
Pozn.: FoT/Quickening fantasticky plní spirit (ale kdyby někdo věděl, jak víc, sem s tím)
EDIT: strašně se mi líbí Stunovací zvonek!..nastavil jsem levnej zvonek, ale uživit stunovací spiritem, byla by to pro mě jasná volba!..
Naposledy upravil(a) DrSma dne 31.05.2013, 20:05 hod., celkem upraveno 2 x.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
Další otázkou je follower. Ten se u buildů často opomíjí, ale jejich přínos není malý. Osobně bych si bral Templáře s healem a stunem (jak jinak )..
edit: build v čl.1 upraven
edit: build v čl.1 upraven
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... cUT!YbabcZ
nejlepsi obrana je utok
pro me nejsilnejsi dmg build pro monka .. kombinace blinding flash + zvonek 3x za sebou, pridate life steal a mate neskutecny healing
nejlepsi obrana je utok
pro me nejsilnejsi dmg build pro monka .. kombinace blinding flash + zvonek 3x za sebou, pridate life steal a mate neskutecny healing
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
kalis: jojo, to platí ...tak jsem hrával Hota (občas i teď zahraju) s barbarem...Jenže to je člověk jednou nohou pořád v hrobě ...komu RIP nevadí, je to cesta
EDIT: když na to ale koukám, není to u Monka tak horký riziko . Rozdíl je No Ally (oslnění už jsem tu řešil a nějak vyhrál automaticky Ally,..je skvělej na odvádění pozornosti a passivka (armor za mantry)
Ale je to nový návrh a měl by se otestovat, ne ...jdu to prubnout na ty býky
EDIT2: hoj ty svatá dobroto ...no, na 45k DPS je to teda hoooodně muziky ...ale je to tipický build do SC, snadno můžu jít k zemi (jistě, že záleží na ostatních věcech, ale teď testuju jednu figuru na jednom místě a rozdíl v útoku i obraně je znát) Přesto udělám variaci a to takovou, že celkem fachčila ta náhrada Allyho. Když jsem je oslepil a praštil zvonkem, lítalo úplně všechno (podotýkám MP4/45k dps!)..
Pánové, ale na jedno jsem tu určitě přišel, takže rozhodně mělo smysl se tu bavit. Můj Monk už rozhodně neuvidí sweeping (už ho nemám rád )..
EDIT: když na to ale koukám, není to u Monka tak horký riziko . Rozdíl je No Ally (oslnění už jsem tu řešil a nějak vyhrál automaticky Ally,..je skvělej na odvádění pozornosti a passivka (armor za mantry)
Ale je to nový návrh a měl by se otestovat, ne ...jdu to prubnout na ty býky
EDIT2: hoj ty svatá dobroto ...no, na 45k DPS je to teda hoooodně muziky ...ale je to tipický build do SC, snadno můžu jít k zemi (jistě, že záleží na ostatních věcech, ale teď testuju jednu figuru na jednom místě a rozdíl v útoku i obraně je znát) Přesto udělám variaci a to takovou, že celkem fachčila ta náhrada Allyho. Když jsem je oslepil a praštil zvonkem, lítalo úplně všechno (podotýkám MP4/45k dps!)..
Pánové, ale na jedno jsem tu určitě přišel, takže rozhodně mělo smysl se tu bavit. Můj Monk už rozhodně neuvidí sweeping (už ho nemám rád )..
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
Na základě návrhu pana Kalise bych navrhoval udělat změnu a to zařadit místo Allyho BlindigFlash/Fight in the light. V kombinaci se spiritovací FoT a zvonkem to ždímá maximální ofensivu se zachováním defensivy.
Člověk musí dostat do ruky, jak dobře vyjít se spiritem, aby vyšlo na BoH, BF a na závěr zvonek. To vyřídí velkou většinu a než se zbytek vzpamatuje, stíhá Thunderclap doplnit spirit na závěrečnej zvon ...to fungovalo super..
edit: takže build opět aktualizován
Člověk musí dostat do ruky, jak dobře vyjít se spiritem, aby vyšlo na BoH, BF a na závěr zvonek. To vyřídí velkou většinu a než se zbytek vzpamatuje, stíhá Thunderclap doplnit spirit na závěrečnej zvon ...to fungovalo super..
edit: takže build opět aktualizován
Naposledy upravil(a) DrSma dne 31.05.2013, 19:28 hod., celkem upraveno 1 x.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
Nemyslim ze jen pro SC...Ja takhle hraju HC a zatim ziju
Sweeping je varianta misto blindingu...muze ti pridat tusim dalsi 3 spirit za vt. pri 3 stack...v tom buildu jde v podstate o to mit co nejvic regenerace spiritu, takze pak jdes stylem blinding, zvon zvon zvon, FoT, zvon, FoT, FoT, FoT, blinding, zvon...snad to je k pochopeni , behem cca 3-5 vterin padaji elitky na MP1 (crit.je potreba mit kolem cca aspon 40+%).. dobry je obcas FoT trefit criticalem vic mobu naraz = plnej spirit )
Jeste jeden build zalozen na dodge, kdy mantra utoci v radiusu (skoro) kazdym vykrytim dava 55% dmg nic moc, ale...pri dosahnuti alespon 70% dodge je to vytecny farmici nastroj na mp0. To spis jen pro zajimavost.
Oba buildy jsou zalozene na silne zakladni dmg vasi (primarni) zbrane.
Sweeping je varianta misto blindingu...muze ti pridat tusim dalsi 3 spirit za vt. pri 3 stack...v tom buildu jde v podstate o to mit co nejvic regenerace spiritu, takze pak jdes stylem blinding, zvon zvon zvon, FoT, zvon, FoT, FoT, FoT, blinding, zvon...snad to je k pochopeni , behem cca 3-5 vterin padaji elitky na MP1 (crit.je potreba mit kolem cca aspon 40+%).. dobry je obcas FoT trefit criticalem vic mobu naraz = plnej spirit )
Jeste jeden build zalozen na dodge, kdy mantra utoci v radiusu (skoro) kazdym vykrytim dava 55% dmg nic moc, ale...pri dosahnuti alespon 70% dodge je to vytecny farmici nastroj na mp0. To spis jen pro zajimavost.
Oba buildy jsou zalozene na silne zakladni dmg vasi (primarni) zbrane.
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
No, tak monka, kde jsem se pokoušel spirit max. regenerovat sweepingem i mantrou i passivkou jsem jel do teď. Jen jsem chtěl být inovativní a jel stunovací otočku. Ta je super, ale spirit regen vidím jako slepou cestu (málo účinnou), protože regen nestíhal. Trochu to pomůže, to jo, ale já vidím směr v čerpání spiritu bušením přes primary. Ta FoT, pokud je cc na solidní úrovni. To spirit skáče jedna radost
Jinak farmící buildy já neberu vážně, ale každá poznámka nebo nápad může vzkřísit nový nápad
- Myslím, že ten buil, co tu tvoříme začíná mít solidní podobu. Je to prostě držák se schopností udělit i DPS. (v to jsem ani nedoufal a určitě mě to u monka zase na čas udrží )..(ale návrhy a názory přijímám dál)
- Na druhou stranu jsem trošku zklamanej, že se narodilo cca to, co se dá považovat vlasně za klasiku. Proto jsem tolik tlačil na dodge, abych prověřil, jestli například tudy nevede cesta, ale asi opravdu ne.
- Na třetí stranu mě zase opravdu těší, že je to odlišné minimálně od buildu TalRashy, který je OK samozřejmě, jen je na mě moc málo držák.
- A za poslední jsem neskutečně! rád, že náš vzniklý build není uklikaná blbárna jako některé jiné buildy. (ty já opravdu nerad)
Jinak farmící buildy já neberu vážně, ale každá poznámka nebo nápad může vzkřísit nový nápad
- Myslím, že ten buil, co tu tvoříme začíná mít solidní podobu. Je to prostě držák se schopností udělit i DPS. (v to jsem ani nedoufal a určitě mě to u monka zase na čas udrží )..(ale návrhy a názory přijímám dál)
- Na druhou stranu jsem trošku zklamanej, že se narodilo cca to, co se dá považovat vlasně za klasiku. Proto jsem tolik tlačil na dodge, abych prověřil, jestli například tudy nevede cesta, ale asi opravdu ne.
- Na třetí stranu mě zase opravdu těší, že je to odlišné minimálně od buildu TalRashy, který je OK samozřejmě, jen je na mě moc málo držák.
- A za poslední jsem neskutečně! rád, že náš vzniklý build není uklikaná blbárna jako některé jiné buildy. (ty já opravdu nerad)
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
Věcná: Asi jste si všimli, že jsem všude myslel FoT a psal thunderclap , ale nikdo se neozval. Tak jste buď tak chápaví, nebo tak ohleduplní mi to říct (každopádně už jsem to, doufám všude, opravil - v buildu to ale bylo celou dobu správně )
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
- Lemurman
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1721
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lemurman #2764
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
někde sem slyšel, že co se dmg týče tak u zvonku vychází líp runa na větší dmg, než ta na redukci spiritu (jedná se o dmg/spirit)
Re: rozvaha o Survival MONK buildu
Lemurman: ono je to asi tak, jak když máš obecně porovnat 1h a 2h. 2h dává ránu, ideálně IK, protože když ne, dorážíš zbytečně velkou DPS, která mohla dopadnout jinam. 1h nedá takovou ránu, ale líp se dávkuje, takže výsledek bývá lepší. Tak to vidím i se zvonkem. Něco je poměr a něco je využitelnost.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used