Dneska jsem (už s Unity) s 21s rezervou pokořil GR 32. Musím ale říct, že to začíná být solidní psycho a nechápu těch pár HC solo DH, co ošéfovali GR 39. Už teď to nebyl co se týče Vaultu úskok, ale spíš brake dance. Jeden přímej hit mortaru = redscreen, obyčejný proběhnutí kolem zvětšujícího se frozenu = redscreen...vůbec nechci vědět, co by bylo, kdyby mi buchl do xichtu. Dál...2x hit od Thunderstorm = redscreen. Ani nechci vědět, co by se mnou udělal Jailer, na kterýho jsem naštěstí nenarazil. Monstra jsem měl celkem v klidu. Většinou pomalejší, co nelítajou. I když ty skákací hovada (Punisher)...jeden obyč na mě skočil = redscreen. Jako RG jsem měl Zoltana, ale to jsem zvládl jak king. Jen 1x redscreen, když na mě trefil tím fireballem. Jinak se mi dařilo se všemu vyhnout.
Těch rudých obrazovek bylo jak máku, ale ani jednou pasivka

Každopádně na vyšší GR to bude chtít nějak poladit defense, jinak to je jistej rip. Jak říkám...monstra jsem měl celkem přijatelný. Jenže to pak bude chtít poladit i dmg...asi se z toho stane začaorvanej kruh

Chtělo by to další socket na gem, kterej redukuje imparing efekt dmg

A nebo se na to vykašlu. Živá postava mi je milejší než zjištění, co mě nakonec sejme.
Největší vítězstvím pro mě pak bylo, když jsem 3x povýšil gem za 60%
