Min, Max, Avg damage
zdravim, celkom by ma zaujimalo ci niekto tomuto venoval nejaky dlhsi cas a zistil ako to naozaj funguje... vseobecne som mal za to, ze min dmg na ringoch a amuletoch pridava v skutocnosti viac ako max dmg rovnakej hodnoty, pretoze sa z nej, aspon podla napr AH kolonky AVG dmg, dostavaju vyssie hodnoty... bolo to myslim tak, ze min dmg pridava rovnaku hodnotu aj do max, tzn ze napr +30 min dmg je v skutocnosti +30-30, tym padom 30 AVG dmg... kdezto max dmg pridava len jednu hodnotu, tzn ze +30max dmg je v skutocnosti 30/2, tym padom 15 AVG dmg... fakt je, ze AH to takto naozaj aj ukazuje... ovsem, pokial kupite nejaky ring alebo amu a ten nebude mat nijake ine offense staty len min a max a to rovnakej hodnoty, ingame sa vam ukaze ze rozdiel v dps u oboch je 0... tym padom ingame sa tieto hodnoty ukazuju ako rovnake... takze co vlastne plati, to co je v AH alebo nieco ine?
takisto affix x-y dmg... uz davnejsie aj tu an fore bolo myslim pisane, ze pokial ma clovek dajme tomu +20-40 dmg, tak sa to rata nasledovne... 20+20 (pretoze min pridava aj do max)+40=80/2= 40AVG dmg... ked si ale date napr na AH vyhladat podla AVG nejake itemy, vychadza to tam matematicky tak, ze sa len zrataju tie dve hodnoty a vydelia sa dvoma... v tom pripade pri iteme s +20-40 dmg dostanete hodnotu AVG dmg 30
otazka teda z mojej strany... mate to niekto pozistovane popripade sami otestovane ako to naozaj je s tymito affixami a co je hodnotnejsie a realne viac zvysuje DPS vaseho charakteru
takisto affix x-y dmg... uz davnejsie aj tu an fore bolo myslim pisane, ze pokial ma clovek dajme tomu +20-40 dmg, tak sa to rata nasledovne... 20+20 (pretoze min pridava aj do max)+40=80/2= 40AVG dmg... ked si ale date napr na AH vyhladat podla AVG nejake itemy, vychadza to tam matematicky tak, ze sa len zrataju tie dve hodnoty a vydelia sa dvoma... v tom pripade pri iteme s +20-40 dmg dostanete hodnotu AVG dmg 30
otazka teda z mojej strany... mate to niekto pozistovane popripade sami otestovane ako to naozaj je s tymito affixami a co je hodnotnejsie a realne viac zvysuje DPS vaseho charakteru
Re: Min, Max, Avg damage
Taky to asi úplně nechápu. Navíc v AH je občas nějaký ring/amulet zabugovaný, protože ukazuje jiný DMG (zpravidla vyšší), než skutečně má mít (výpočet součtem a následným vydělením dvěma).
Jinak ve hře to jde ověřit jednoduše. Seženeš si prsten jen třeba s 32 max dmg, další s 32 min dmg a další s average 32 dmg a vyzkoušíš změnu dps přímo ve hře.
Jinak ve hře to jde ověřit jednoduše. Seženeš si prsten jen třeba s 32 max dmg, další s 32 min dmg a další s average 32 dmg a vyzkoušíš změnu dps přímo ve hře.
Re: Min, Max, Avg damage
no lenze prave tam je ten zadrhel... 32 min dmg a 32 max dmg, pokial nebudu ziande ine offense staty, ti budu ukazovat na AH avg dmg rozdielnu, ale ingame bude dps rovnake... k tomu potom nasledne neviem, aky x-y dmg by som musel hladat, aby som dostal rovnaku avg dmg, tzn tych 32 v tomto pripade, ani rovanku ingame dps, kedze na porovnanie v AH sa nemozem spolahnut... otazne potom aj je, co je vlastne smerodajne, ci ukazovatel na AH alebo dps priamo v hre... jedno z nich totizo musi byt nepresne
Re: Min, Max, Avg damage
Určitě je to špatně v AH, však to taky narychlo dodělávali a podělali to...
Re: Min, Max, Avg damage
nooo, dajme tomu ze to bude asi skor tak, nez ze by to bolo nepresne na strane ingame dps... otazne stale ale je, ako sa to v skutocnosti rata teda... ide mi o to, pochopit tu mechaniku a ako to funguje... vela krat som aj tu an fore cital ludi sa tym ohanat, "kupujte ringy a amu s avg dmg atd" ale by ma zaujimalo, ci teda aj naozaj niekto vie ako to je
Re: Min, Max, Avg damage
Jak to je doopravdy netušim, ale logicky mi to vychází:
+32min -> 32/2 = 16avg
+32max -> 32/2 = 16avg
+10-22 -> (10+22)/2 = 16avg
+32min -> 32/2 = 16avg
+32max -> 32/2 = 16avg
+10-22 -> (10+22)/2 = 16avg
Re: Min, Max, Avg damage
to potom nechapu proc by teda bylo 32max 32min kdyz to je vlastne stejny..to by rovbou mohlo byt jen 32dmg ...asi podobne zajimavy jak ele dmg..GJ od blizu
Re: Min, Max, Avg damage
Jo, mohli by to sloučit všechno do jednoho. Ale takhle aspoň noobové občas něco přehlédnou nebo nevypočítají a zbude to pro mě
Re: Min, Max, Avg damage
stejný to je jenom z pohledu průměrnýho dps, ale v praxi ti min dmg snižuje rozpětí udílenýho dmge a max ti ho naopak zvětšuje.
Re: Min, Max, Avg damage
ja vim...proste tohle blizz celkove moc nedomyslel..na to ze to delali tak dlouho...hlavne ten ELE dmg..to je des ---
Re: Min, Max, Avg damage
1. Max dmg - ukazuje v avg damage na AH nesmyslně půlku, ukazuje na itemu správně.
2. Min dmg - ukazuje na AH správně, na itemu správně.
3. DMG AVG je zrádné. Pokud se na ring či amulet
- naroluje 32-56, AH ukáže 32+56/2=44 a item zobrazí 32-56.
- naroluje 32min + 35-56, AH ukáže 32+35=67, hra zobrazí 35-56 a aby toho nebylo málo, vyšší součet mindmg přepíše nižší maxdmg, pro výpočet DPS se pak jak ve hře, tak v dobrých damage kalkulátorech v tomto případě bere hodnota 67-67, protože hra NEUMÍ počítat s nižším MAX dmg než je MIN dmg.
- naroluje 32-56 + 36max. AH ukáže 32+56+36/2=62, item zobrazí 32-92, hra bere pro výpočet DPS 32 min a 92 max a zrovna tak to berou dobré DPS kalkulátory.
-
Typický příklad je tento ring za 500.000 goldu, který jsem dnes koupil do nového gearu. Zobrazuje 11-24, což pro neznalé je darebná hodnota, ačkoli AH ukazovala 44 - celkem solidní hodnota. Je to tím, že ring má roll 33min+11-24avg. Proto byl laciný a proto ten, kdo ho prodal ho podcenil nejméně 20x.
2. Min dmg - ukazuje na AH správně, na itemu správně.
3. DMG AVG je zrádné. Pokud se na ring či amulet
- naroluje 32-56, AH ukáže 32+56/2=44 a item zobrazí 32-56.
- naroluje 32min + 35-56, AH ukáže 32+35=67, hra zobrazí 35-56 a aby toho nebylo málo, vyšší součet mindmg přepíše nižší maxdmg, pro výpočet DPS se pak jak ve hře, tak v dobrých damage kalkulátorech v tomto případě bere hodnota 67-67, protože hra NEUMÍ počítat s nižším MAX dmg než je MIN dmg.
- naroluje 32-56 + 36max. AH ukáže 32+56+36/2=62, item zobrazí 32-92, hra bere pro výpočet DPS 32 min a 92 max a zrovna tak to berou dobré DPS kalkulátory.
-
Typický příklad je tento ring za 500.000 goldu, který jsem dnes koupil do nového gearu. Zobrazuje 11-24, což pro neznalé je darebná hodnota, ačkoli AH ukazovala 44 - celkem solidní hodnota. Je to tím, že ring má roll 33min+11-24avg. Proto byl laciný a proto ten, kdo ho prodal ho podcenil nejméně 20x.
Re: Min, Max, Avg damage
*smazáno pro možnou mystifikaci
Naposledy upravil(a) Quetak dne 04.01.2013, 22:20 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Min, Max, Avg damage
Tak jsem taky otestoval. Výsledkem je stejné DPS.
jeden ring s 24mindmg.
jeden ring s 24maxdmg.
-
Že jsem ti v tom udělal nepořádek mě netěší.
jeden ring s 24mindmg.
jeden ring s 24maxdmg.
-
Že jsem ti v tom udělal nepořádek mě netěší.
Re: Min, Max, Avg damage
takže jestli to správně chápu tak není 11-24 jako 11-24, záleží co ukazuje ah po filtru, je to tak?
teď mi taky dává smysl jak sem mohl najít rare ring např. 20-40dmg, soket a nic víc. Mohl tam být roll třeba 20-30dmg, +10max a +10min(skrytých)
teď mi taky dává smysl jak sem mohl najít rare ring např. 20-40dmg, soket a nic víc. Mohl tam být roll třeba 20-30dmg, +10max a +10min(skrytých)
Re: Min, Max, Avg damage
11-24 co zobrazí hra není pravda. Ve skutečnosti je to 33min+avg11-24, což AH zobrazí jako 44 a těchto 44 se použije pro výpočet DPS a přepíše slabších 24 v rozsahu avg. Hra počítá s damage 44-44. Což je poměrně vysoká hodnota, když si člověk uvědomí, že sekyra 1.30APS s 800 DPS má rozsah 407-824, dagger 11%IAS,1.66APS má rozsah 290-671. Je potřeba ještě vyjasnit ty affixy. Jsou celkem 3.
1. min. dmg
2. max dmg
3. avg. dmg
---
Tyto afixy se mohou různě kombinovat, takže je možné rolnout ringu s takovýmito staty:
- min
- max
- avg
- min+max
- avg+max
- avg+min
- avg+min+max (nejsem si jist, zda se mohou rolnout najednou všechny tyto tři affixy) ale myslím si, že ano, našel jsem ring zobrazený v AH jako 84 avg, ve hře zobrazuje 35-105, z čehož by vyplývalo, že by měl mít 35+105/2=70, ale nemá, takže má rolnutý nějaký min, nějaký max a nějaké avg. Každopádně pro DPS je podstatné to, co ukazuje AH. Vždy jsem docílil vyšší DPS s ringem, jehož AVG je v AH zobrazeno hodně vysoko (a stejně tak v DPS kalkulátoru).
-
Mám sekeru 1099 DPS a dagger 816 DPS, damage na ringách a amuletu, které nosím odpovídá zhruba tomu, jako kdyby ta sekera měla 1399 DPS, kudla 1116 a na ringách ani amuletu nebylo žádné avg, min, max dmg.
1. min. dmg
2. max dmg
3. avg. dmg
---
Tyto afixy se mohou různě kombinovat, takže je možné rolnout ringu s takovýmito staty:
- min
- max
- avg
- min+max
- avg+max
- avg+min
- avg+min+max (nejsem si jist, zda se mohou rolnout najednou všechny tyto tři affixy) ale myslím si, že ano, našel jsem ring zobrazený v AH jako 84 avg, ve hře zobrazuje 35-105, z čehož by vyplývalo, že by měl mít 35+105/2=70, ale nemá, takže má rolnutý nějaký min, nějaký max a nějaké avg. Každopádně pro DPS je podstatné to, co ukazuje AH. Vždy jsem docílil vyšší DPS s ringem, jehož AVG je v AH zobrazeno hodně vysoko (a stejně tak v DPS kalkulátoru).
-
Mám sekeru 1099 DPS a dagger 816 DPS, damage na ringách a amuletu, které nosím odpovídá zhruba tomu, jako kdyby ta sekera měla 1399 DPS, kudla 1116 a na ringách ani amuletu nebylo žádné avg, min, max dmg.
Re: Min, Max, Avg damage
jo pochopil sem, díky za vyčerpávající vysvětlení
Min, Max, Avg damage
Tak to je hodne zajimavy...to me vubec nenapadlo...jeste vetsi fail blizz nez sem cekal...takze vlastne dokud ten prsten nedam do AH tak nejsem schopnej zjistit jakej m opravdu a g dmg?
Re: Min, Max, Avg damage
@ Halen - hezké, ale jak si můžeš být jistý tím, že to AH a ten kalkulátor zobrazuje správně? Chtělo by to otestovat.
Jinak od Blizz nic nového, ve dvojce se např. u runového slova "grief", který přidával +min/max tato damage na character screenu ve hře vůbec nezobrazovala, ale samozřejmě do výpočtu dmg se počítala atd.
Jinak od Blizz nic nového, ve dvojce se např. u runového slova "grief", který přidával +min/max tato damage na character screenu ve hře vůbec nezobrazovala, ale samozřejmě do výpočtu dmg se počítala atd.
Re: Min, Max, Avg damage
no neviem Halene... to co ukazuje AH je zrejme "bug" a vcera som to v praci hladal aj po forach a nasiel som tam o tom par postov, kde sa ludia zhodli v tom, ze AH ukazuje fakt rozne diven udaje... ja som to vcera trochu sledoval v hre a myslim ze je to tak
kupil som 3 ringy... +9 min dmg, +9max dmg, 3-6 dmg... prvy ma na AH 9 avg, druhy 4 avg a treti 4 avg... v hre mam so vsetkymi troma rovnaku dps... tzn ze to AH nemoze ukazovat spravne, tym padom nepoberam tvoj argument ze ring s rozsahom 11-24 musi mat este + 33min dmg, pretoze AH ukazuje avg 44
akusal som este aj ine ringy, aby som otestoval, aky vplyv ma rozsah v avg dmg na dps v hre, ci tam nie je nejaky rozdiel... teraz neviem presne hodnoty, ale pointa bola taka, ze som kupil napr ringy s 20-40, 22-38, 25-35 napr, stym ze pozrem ci sa nejak meni dps... no a nemenilo, stale je tam ta ista hodnota... tak to by bola celkom nahoda aby boli vsetky rollnute bez nejakeho dalsieho + affixu
neviem, cele je to nejake domotane ale nakoniec som si povedal ze kaslem na to, ze to za to nestoji, aby to clovek testoval a skusal
kupil som 3 ringy... +9 min dmg, +9max dmg, 3-6 dmg... prvy ma na AH 9 avg, druhy 4 avg a treti 4 avg... v hre mam so vsetkymi troma rovnaku dps... tzn ze to AH nemoze ukazovat spravne, tym padom nepoberam tvoj argument ze ring s rozsahom 11-24 musi mat este + 33min dmg, pretoze AH ukazuje avg 44
akusal som este aj ine ringy, aby som otestoval, aky vplyv ma rozsah v avg dmg na dps v hre, ci tam nie je nejaky rozdiel... teraz neviem presne hodnoty, ale pointa bola taka, ze som kupil napr ringy s 20-40, 22-38, 25-35 napr, stym ze pozrem ci sa nejak meni dps... no a nemenilo, stale je tam ta ista hodnota... tak to by bola celkom nahoda aby boli vsetky rollnute bez nejakeho dalsieho + affixu
neviem, cele je to nejake domotane ale nakoniec som si povedal ze kaslem na to, ze to za to nestoji, aby to clovek testoval a skusal
Re: Min, Max, Avg damage
nechápu:(