The “+x% Elemental Damage” affix works by adding “x%” of your physical damage to your attack, in the form of the damage type listed.
So, really basic example:
* Your physical damage is 100, and the item adds +3% Fire damage.
* You gain 3 extra damage to your attacks as Fire damage.
Things this takes into account:
* Rings, mojos, orbs (etc) that have an “X-Y” damage affix (e.g. “1-2 Damage”)
* The base damage range of your weapon, before any elemental damage is added from the affix
* +Min or +Max affixes on weapons
(Note: It doesn’t benefit from “+X-Y Elemental Damage” affixes on weapons.)
Co jsem z tohodle pochopil tak +x% ele dmg ti pridají +x% k tvému physical dmgy jako ten element. To, že jsi v archonu na to nemá vliv tím se nezatěžuj.
jednoduchý příklad:
-máš physical dmg 100 a budeš mít item +3% fire dmg.
-získáš 3 dmg navíc jako fire, takže budeš mít 103dmg(100physical+3fire).
Jako physical se počítá:
-ringy, moja, orby,...cokoli co má add x-y dmg.
-zálkadní dmg zbraně (před připočítáním elemental dmg affixu)
-min a max dmg affix na zbrani.
(do základu se nepočítá +x-y fire dmg(nebo jinej element) co jsou na zbrani -takže tvoje fire wanda je na to naprd)
Shrnuto a podtrženo: pořiď zbraň, která nemá žádnej elementální dmg (ale místo toho např. +300min, +300max, +40%dmg) aby si z tohodle add 3% fire dmg vytěžil co nejvíc. Pak ti to prostě zvýší dmg o ty 3% bez ohledu na skilly který používáš.