zajimalo by me jaky je v tom rozdil mezi chance to freeze on hit/chance to stun on hit
freeze - kdyz zmrazim potvoru pri utoku, po roztati pokracuje dal?
stun - pri omraceni potvory prerusim jeji utok a musi zacit od znova?
mate zkusenosti jeste s chill a slow? melo by to byt zchladnuti a zpomaleni, ale zadny ucinek jsem nezaznamenal
stun / freeze
Re: stun / freeze
Neni tam zadny rozdil.
Jen to je graficky jine, ze pri freeze je potvora pokryta rampouchama, ale vicemene ucinek je uplne stejny. To stejne blind a fear s tim, ze pri techto dvou se mob pohybuje a u freeze a stun zustane na miste.
Chill a slow zpomali rychlost pohybu.
Jen to je graficky jine, ze pri freeze je potvora pokryta rampouchama, ale vicemene ucinek je uplne stejny. To stejne blind a fear s tim, ze pri techto dvou se mob pohybuje a u freeze a stun zustane na miste.
Chill a slow zpomali rychlost pohybu.
Re: stun / freeze
fear ani blind nevyhledavam, nebudu nikoho nahanet po cely mape :o) a urcite to neni tak ze stun prerusi kazdy utok kdezto freeze ho zastavi a pokracuje dal? pak by bylo vyhodnejsi mit stun
Re: stun / freeze
Takový detail - mezi fearem a blindem je malý rozdíl a to, že při fearu příšera utíká automaticky od hera, při blindu je jen slepá takže běhá náhodně.
Re: stun / freeze
Kdyz mob dela nejaky utok, kterym nejspis myslis neco co trva delsi dobu jako treba ten lightning co dela Diablo ve 3. fazi, tak v tom neni rozdil jestli ho zastunujes, zamrazis, fearnes, nebo mu das blind protoze ve vsech pripadech to ten utok prerusi a kdyz je preruseny, tak tam v nicem dal pokracovat nemuze.wirgie píše:fear ani blind nevyhledavam, nebudu nikoho nahanet po cely mape :o) a urcite to neni tak ze stun prerusi kazdy utok kdezto freeze ho zastavi a pokracuje dal? pak by bylo vyhodnejsi mit stun