Příspěvek
od Azataki » 20.07.2012, 11:53 hod.
Tak uz jsem na to nejspis prisel a jsem zklamany z pomerne velke bezcennosti electrocute.
Mym puvodnim nadsenim pro tento skill byla idea jet wizzarda primarne s timto skillem. Jelikoz se jedna o signature spell ovlivnitelny attack speedem (AS) a s moznosti zasahnout az 6 targetu najednou, chtel jsem to jet na pokudmozno nejvetsi AS, chance to "something" on hit na vsech vecech (+ pasivka paralyze), pripadne crit. hit chance a damage a proste skodit bleskama a zastunovane moby drtit meteorama.
Jenze to jsem jeste netusil, jak zavadejici tento tooltip je:
Lightning arcs from your fingertips, dealing 80% weapon damage as Lightning. The lightning can jump, hitting up to 2 additional enemies.
Neni tu totiz zminka o jakemsi internim attack a pulse rate. Tedy, ze electrocute vzdy dava +- 80% wep. damage / sec. Tzn. ze pokud zvysite attack speed, bleskujete sice rychleji, ale s nizsim damage nebo naopak. Vysoky AS je u tohoto skillu dobry tak maximalne pro polechtani mobu a vyssi AP regeneraci pres crity.
Rikam si ok, to nevadi, na damage mam meteory. Ale problem je, ze i s kompletnim gearem chance to "something" on hit, pasivkou paralyze a dokonce i s electrify magic weapon, pri vsem tom bleskovani pada stun a vse ostatni spis jen zridka, coz je dle meho nazoru zpusobeno opet nejakym internim ratem. V praxi to vypada tak, ze i meteor stunuje casteji!
Jsem znechucen a doufam, ze balance patch udela skill vic uzitecnym.