Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Ahoj moc často sem nepřispívám, tak že nevím jestli zde něco podobného bylo nicméně opakováním se nic nezkazí. Jako většinu lidí i mě se zdá, že mi nepadají žádné dobré věci. Rozhodl jsem přesně hodinu zapisovat co mi padá za věci a pak všechno vyhodnotit a porovnat s % šanci na drop itemu. Za hodinu jsem zabil 14 rare packů monster v 1A a 3 gobliny. Celkem ze všech rare i normal monster vypadlo 114 předmětů. Můj základni MF je 150+75z VS takže celkem byl 225. To by dle tabulky Blizzardu a mého MF (zjišťoval jsem na fórech jak by měl fungovat) mělo znamenat tyto šance:
63lv_15,6%
62lv_40,95%
61lv_77,6%
A nyní podrobněji co teda padlo.
Bílé:
lv 60 a menší_23
lv 61_12
lv 62_6
lv 63_4
Modré:
lv 60 a menší_24
lv 61_7
lv 62_3
lv 63_3
Žluté:
lv 60 a menší_20
lv 61_9
lv 62_3
lv 63_0
Pravděpodobnost v mém případě tedy byla
63lv_6,1%
62lv_10,5%
61lv_24,6%
60 a menší_58,8%
Buď mi tedy někde něco uniká, nebo to jak funguje MF není tak jak jsem se dočetl každopádně ty pravděpodobnosti jsou stejně příšerně nízké. Jediné pozitivum je že rare věci padali cca 2 z elitního paku či goblina. Nejlepší nalezená pak byli právě ty modré 63lv itemy. Rád si poslechnu Vaše názory. Ahoj
63lv_15,6%
62lv_40,95%
61lv_77,6%
A nyní podrobněji co teda padlo.
Bílé:
lv 60 a menší_23
lv 61_12
lv 62_6
lv 63_4
Modré:
lv 60 a menší_24
lv 61_7
lv 62_3
lv 63_3
Žluté:
lv 60 a menší_20
lv 61_9
lv 62_3
lv 63_0
Pravděpodobnost v mém případě tedy byla
63lv_6,1%
62lv_10,5%
61lv_24,6%
60 a menší_58,8%
Buď mi tedy někde něco uniká, nebo to jak funguje MF není tak jak jsem se dočetl každopádně ty pravděpodobnosti jsou stejně příšerně nízké. Jediné pozitivum je že rare věci padali cca 2 z elitního paku či goblina. Nejlepší nalezená pak byli právě ty modré 63lv itemy. Rád si poslechnu Vaše názory. Ahoj
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Unika ti, ze se jedna o pravdepodobnost a ne zaruku, garanci, ci jistotu.
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
neak nechapem kde si napocital tu 15 percentnu pravdepodobnost na lv 63 v 1. akte..
To ze mas 250 mf ti realne priamo nezvysuje pravdepodobnost na lv 63 item, ale na to ze ti padne nieco modre/zlte/ legendary. Zrejme si zle (alebo mozno ja) pochopil system.
Inferno – Act I iLvl 61: 23.9%
iLvl 62: 12.6%
iLvl 63: 4.8%
Ked sa na to pozres z tohoto hladiska zistis ze ti to celkom sedi.(porovnas tvoju realnu pravdepodobnost a blizzradom uvadzanu)
To ze mas 250 mf ti realne priamo nezvysuje pravdepodobnost na lv 63 item, ale na to ze ti padne nieco modre/zlte/ legendary. Zrejme si zle (alebo mozno ja) pochopil system.
Inferno – Act I iLvl 61: 23.9%
iLvl 62: 12.6%
iLvl 63: 4.8%
Ked sa na to pozres z tohoto hladiska zistis ze ti to celkom sedi.(porovnas tvoju realnu pravdepodobnost a blizzradom uvadzanu)
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Podle internetu 100%MF znamená jednou taková šance na padnutí itemu. Viděl jsem i jiné výpočty kde to také hrálo roli, ale v tomhle světle se mi to jeví jako dost slabé.
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Pokud je to pravděpodobnost tak na dostatečně velkém vzorku to je i defakto "jistota", je ale pravda že těch 114 itemů není tolik.AlterEgo píše:Unika ti, ze se jedna o pravdepodobnost a ne zaruku, garanci, ci jistotu.
- Fru-fru
- The Butcher
- Příspěvky:1180
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frufran#2167
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Na druhou stranu na vzorku okolo stovky věci se 200% projevit musí, byť nepatrně... Neřekl bych třeba jen 50% ale takhle...Psychopat píše:Pokud je to pravděpodobnost tak na dostatečně velkém vzorku to je i defakto "jistota", je ale pravda že těch 114 itemů není tolik.AlterEgo píše:Unika ti, ze se jedna o pravdepodobnost a ne zaruku, garanci, ci jistotu.
Odesláno z mého HTC Desire HD A9191 pomocí Tapatalk 2
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Jak tu někdo psal, tak MF ovlivňuje barvu, ne ilvl. Je to celkem jasně vidět, když si vezmeš součet pravděpodobností, který ty očekáváš, tak jsi na 135% jenom za ilvl 61-63, což je blbost.
- satik
- Wraith
- Příspěvky:191
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Satik#1911
- Kontaktovat uživatele:
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
MF se nevztahuje na ilvl, procentualni rozlozeni ilvl bude vzdy stejne, u tebou uvedenych udaju tohle docela sedi.
Vzhledem k udajum, ktere mam, tak predpokladam, ze potvora dropuje mnozstvi itemu nezavisle na MF a MF jen ovlivnuje vyslednou barvu itemu.
Takze dropuje-li potvora treba 6 itemu, mohlo by to vypadat zhruba takto pro kazdy item:
1. Vygeneruje se nahodne ilvl podle sanci a obtiznosti aktu, kde se nachazime
2. Defaultni MFC (magic find koeficient) = 1. Aplikuje se muj bonus na MF - mam-li bonus 273%, i s valorama, dostanu 273% navic,
takze MFC = 1+(1*MF) = 1+(1*273%) = 1+ 2,73 = 3,73
3. Generovani barvy itemu:
Generuje se cislo 0-1 a porovnava se se sancemi na jednotlive barvy, ty se jeste vynasobi MFC
takze je-li sance na item lepsi nez bily 10%, tak s MFC 3,73 ta sance je uz 37,3%.
Je-li sance na item lepsi nez zluty treba 2%, tak s MF 273% mam na zluty sanci 2*3,73 = 7,46%
atd.
Netusim, jestli se typ itemu vypocita nakonec nebo na zacatku, ale to pro tuhle vec je uz celkem nepodstatne, co je pro farmeni podstatne je jeste valor bonus.
5 NV stacku zarucuje z elit/bossu 2 rare itemy, tohle je podle me fixni zalezitost a s MF tohle nema vubec nic spolecneho.
Budto kdyz generuji prvni dva itemy z dropu, tak barevnou kvalitu jim nastavi hned na zlutou a nebo proste padnou dva zlute itemy navic, nepocital jsem to, tak netusim, zbyle itemy z dropu se pak generuji vyse popsanym zpusobem.
Ja obcas kdyz farmim, s MF gearem, tak mi pada treba i 5 rare itemu z jednoho packu a tusim, jestli mi uz jednou nepadlo i 6 rare. (MF mam nejak kolem 270%)
Vzhledem k udajum, ktere mam, tak predpokladam, ze potvora dropuje mnozstvi itemu nezavisle na MF a MF jen ovlivnuje vyslednou barvu itemu.
Takze dropuje-li potvora treba 6 itemu, mohlo by to vypadat zhruba takto pro kazdy item:
1. Vygeneruje se nahodne ilvl podle sanci a obtiznosti aktu, kde se nachazime
2. Defaultni MFC (magic find koeficient) = 1. Aplikuje se muj bonus na MF - mam-li bonus 273%, i s valorama, dostanu 273% navic,
takze MFC = 1+(1*MF) = 1+(1*273%) = 1+ 2,73 = 3,73
3. Generovani barvy itemu:
Generuje se cislo 0-1 a porovnava se se sancemi na jednotlive barvy, ty se jeste vynasobi MFC
takze je-li sance na item lepsi nez bily 10%, tak s MFC 3,73 ta sance je uz 37,3%.
Je-li sance na item lepsi nez zluty treba 2%, tak s MF 273% mam na zluty sanci 2*3,73 = 7,46%
atd.
Netusim, jestli se typ itemu vypocita nakonec nebo na zacatku, ale to pro tuhle vec je uz celkem nepodstatne, co je pro farmeni podstatne je jeste valor bonus.
5 NV stacku zarucuje z elit/bossu 2 rare itemy, tohle je podle me fixni zalezitost a s MF tohle nema vubec nic spolecneho.
Budto kdyz generuji prvni dva itemy z dropu, tak barevnou kvalitu jim nastavi hned na zlutou a nebo proste padnou dva zlute itemy navic, nepocital jsem to, tak netusim, zbyle itemy z dropu se pak generuji vyse popsanym zpusobem.
Ja obcas kdyz farmim, s MF gearem, tak mi pada treba i 5 rare itemu z jednoho packu a tusim, jestli mi uz jednou nepadlo i 6 rare. (MF mam nejak kolem 270%)
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Ok děkuji velmi za vysvětlení jsem rád, že v tom mám nyní jasno. Díky a omlouvám se za mystifikaci:)
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Mě by spíš zajímalo kde padají jednoručky s 1200 DPS, to je dáno aktem? Jako třeba Inferno act 1 padne max 900 DPS, act 2 1000 DPS a tak dál?
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Ne, záleží to jenom na náhodě. Samozřejmě to musí být zbraň s vysokým základním DPS (ilvl 62,63) a pak je jen o štěstí, jaký se tam vygenerujou affixy, který udělají tu vysokou DPS.
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Omlouvám se předem, že se takhle socnu do jinýho téma a že to tu možná už někde je, ale - ve hře se neustále hráči dohadují, jestli MF platí na serpenízka (goblina) nebo ne.Snad to prý bylo oficiálně napsáno teď když zrušili MF pro truhly, ale pak to bylo nejasně poopraveno. Vi to někdo jak to doopravdy je (ideálně s odkazem). Díky moc
- satik
- Wraith
- Příspěvky:191
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Satik#1911
- Kontaktovat uživatele:
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Na tuhle statistiku to bohatě stačí, použitelný čísla by měly padat už tak od 30 "pokusů" (itemů)Uter píše:To jako bereš jako serious statistiku ? /facepalmZa hodinu jsem zabil 14 rare packů monster v 1A a 3 gobliny
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
ja ked mam NV nastackovany na 5 tak z neho spadnu vacsinou 2 az 3 zlte itemy, takze urcite na neho magic find plati. Pri truhlach a okoli to dost dohnojili. Co ich od patchu 1.0.3 otvaram nepadlo absolutne nic zlte a nie to este legendarne. Aspon to mohli obmedzit na NV, ked uz MF zrusili.Hamin píše:Omlouvám se předem, že se takhle socnu do jinýho téma a že to tu možná už někde je, ale - ve hře se neustále hráči dohadují, jestli MF platí na serpenízka (goblina) nebo ne.Snad to prý bylo oficiálně napsáno teď když zrušili MF pro truhly, ale pak to bylo nejasně poopraveno. Vi to někdo jak to doopravdy je (ideálně s odkazem). Díky moc
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
Jak psal kojot, tak je to skutecne o nahode. Takze pokud Ti v aktu 1 padne ilvl 63 zbran, muze mit klidne i tech 1100+ dps. Jenze sance, ze se takto vygeneruje, je dost mala. Na druhou stranu ten kdo farmi akt 3-4 by na tom mel byt o poznani lip (neporovnavam ted efektivitu zabijeni), protoze tech ilvl 63 mu tam statisticky napada vic.lakai píše:Mě by spíš zajímalo kde padají jednoručky s 1200 DPS, to je dáno aktem? Jako třeba Inferno act 1 padne max 900 DPS, act 2 1000 DPS a tak dál?
Je potreba si uajsnit, co se Ti vic vyplati...me s monkem treba serou v aktu 3-4 pro me nezabitelny skupinky rare. Nemyslim vsechny, ale sem tam nejaka se vyskytne. Me osobne to pak docela stve, zejmena kdyz po serii umirani je nastvane "uklidim" nekam do rohu a zaplatim tezkej majland za opravy Takze ja si radeji v poklidu farmim akt 2 a do aktu 3 lezu jen s fungujici grupou (tudiz malokdy) a holt doufam, ze i s mensi pravdepodobnosti, se nejaky ten pouzitelny predmet preci jen objevi
- RedDwarf_Cz
- Wraith
- Příspěvky:177
Re: Padání věcí a jak to je ve skutečnosti?
ReptileSVK píše:ja ked mam NV nastackovany na 5 tak z neho spadnu vacsinou 2 az 3 zlte itemy, takze urcite na neho magic find plati. Pri truhlach a okoli to dost dohnojili. Co ich od patchu 1.0.3 otvaram nepadlo absolutne nic zlte a nie to este legendarne. Aspon to mohli obmedzit na NV, ked uz MF zrusili.Hamin píše:Omlouvám se předem, že se takhle socnu do jinýho téma a že to tu možná už někde je, ale - ve hře se neustále hráči dohadují, jestli MF platí na serpenízka (goblina) nebo ne.Snad to prý bylo oficiálně napsáno teď když zrušili MF pro truhly, ale pak to bylo nejasně poopraveno. Vi to někdo jak to doopravdy je (ideálně s odkazem). Díky moc
Mě včera z truhly vypadlo legendární kladivo, samozřejmě nepoužitelné jako skoro všechny legendarky