Redukce poškození a vše kolem toho
Zdravím,
mám relativně velký problém ohledně pochopení smyslu určitých defenzivních atributů ve hře. Hraju Barbara a mám v úmyslu se zaměřit na Tank build ovšem určité neshody mi nedají spát. Pochopitelně mým cílem je stvořit polonesmrtelné hovado co jen tak nic nesloží proto doufám v pomoc tady na fóru zdali má někdo zkušenosti...
Smysl všech atributů chápu dobře jako, že ARMOR redukuje všechen dmg udělený nepřitelem o x% nebo, že fyzická redukce redukuje fyzický dmg o x% atd ...
Logicky mi ale nejde do hlavy když ARMOR redukuje všechen dmg proč tedy exitují ostatní atributy jako je Physical Resistance nebo Melee Resistance když se tedy podle popisu do armoru vztahuje redukce veškerého dmg. U armoru mám redukci 70% ale u fyzické redukce je to něco kolem 35% nechápu zdali se tyto staty sčítají, dělí nebo nevím co prostě mi to nejde do hlavy.
Prosím o jakoukoliv radu, pomoc předem dík.
mám relativně velký problém ohledně pochopení smyslu určitých defenzivních atributů ve hře. Hraju Barbara a mám v úmyslu se zaměřit na Tank build ovšem určité neshody mi nedají spát. Pochopitelně mým cílem je stvořit polonesmrtelné hovado co jen tak nic nesloží proto doufám v pomoc tady na fóru zdali má někdo zkušenosti...
Smysl všech atributů chápu dobře jako, že ARMOR redukuje všechen dmg udělený nepřitelem o x% nebo, že fyzická redukce redukuje fyzický dmg o x% atd ...
Logicky mi ale nejde do hlavy když ARMOR redukuje všechen dmg proč tedy exitují ostatní atributy jako je Physical Resistance nebo Melee Resistance když se tedy podle popisu do armoru vztahuje redukce veškerého dmg. U armoru mám redukci 70% ale u fyzické redukce je to něco kolem 35% nechápu zdali se tyto staty sčítají, dělí nebo nevím co prostě mi to nejde do hlavy.
Prosím o jakoukoliv radu, pomoc předem dík.
-
- Adviser
- Příspěvky:81
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
někde tady na fóru jsem četl, že se redukce aplikují postupně, čili dostaneš hit za 10k a máš redukci armorem 70%, měl bys dostat 3k. Ale ejhle nastupuju kamarádka physical resistance 30% a ta by měla redukovat už jen ty 3k.
+ samozřejmě nějakej ten block přes shield když se povede vyblockovat, ale tam si nejsem jistej jak to funguje.
+ samozřejmě nějakej ten block přes shield když se povede vyblockovat, ale tam si nejsem jistej jak to funguje.
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
No je to právě docela složitý, protože kdybych např. dostal hit za 10k 70% minus díky armoru a zbytek díky phys. res. takže jsem jako nesmrtelnej či co ?
A ještě je tu ta Melee resistance, kterou mám momentálně na 3% fakt nechápu rozdíl mezi fyzickým poškozením a poškozením z útoku na blízko.

- Fugassssssss
- Quill Rat
- Příspěvky:36
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:WUB WUB WUBSTEP
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Tak nesmrtelnej nebudeš nikdy, de jen vo to, v jakým pořadí se income dmg redukuje, popřípadě jestli se nějaký redukce sčítají. Taky by mě to zajímalo.
edit:
hned prvni odpověd tady - http://gaming.stackexchange.com/questio ... n-interact - je celkem najs
stručně:
Armor redukuje všechen dmg, jak phys., tak fire, arcane, ...
Výpočet redukce a přijatýho dmg:
Total Damage Reduction % = (1 - Armor DR) * (1 - Specific Resist DR ) * (1 - Special DR) * (etc)
Damage Received = (Damage Taken) * (Damage Reduction %)
Armor ze štítu se připočítá do celkovyho armoru. Block chance je samostatná věc, která se do redukce nepočítá (jen v případě procnutí ano).
So in your example above, Thog the Dual-Wielding Barbarian has been neglecting his resistances but is wearing some very shiny armor. He's got 10% Fire Resistance and 70% DR from Armor. He's also got some boots of 2% Missile Damage Reduction. He gets shot with a fire arrow that does 100 damage. And don't forget he's got that 30% for being a Barbarian!
Damage Reduction = (1 - .70) * (1 - .10) * (1 - .30) * (1 - .02) = .18522
Damage Taken = 100 * .18522 = 18.522
z tohoto vyplývá, že na tom, co redukuju první, nezáleží !
edit:
hned prvni odpověd tady - http://gaming.stackexchange.com/questio ... n-interact - je celkem najs
stručně:
Armor redukuje všechen dmg, jak phys., tak fire, arcane, ...
Výpočet redukce a přijatýho dmg:
Total Damage Reduction % = (1 - Armor DR) * (1 - Specific Resist DR ) * (1 - Special DR) * (etc)
Damage Received = (Damage Taken) * (Damage Reduction %)
Armor ze štítu se připočítá do celkovyho armoru. Block chance je samostatná věc, která se do redukce nepočítá (jen v případě procnutí ano).
So in your example above, Thog the Dual-Wielding Barbarian has been neglecting his resistances but is wearing some very shiny armor. He's got 10% Fire Resistance and 70% DR from Armor. He's also got some boots of 2% Missile Damage Reduction. He gets shot with a fire arrow that does 100 damage. And don't forget he's got that 30% for being a Barbarian!
Damage Reduction = (1 - .70) * (1 - .10) * (1 - .30) * (1 - .02) = .18522
Damage Taken = 100 * .18522 = 18.522
z tohoto vyplývá, že na tom, co redukuju první, nezáleží !
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Armor redukuje všechno. Resistence máš taky na všechno. Redukce se ale nesčítají, ale aplikují se postupně.
Takže pokud budeš mít redukce jenom z Armoru a resů, tak to bude vypadat nějak takhle:
Dostaneš 10k Dmg. Redukce z Armoru je třeba 70%, takže Armor ti to zredukuje na 3k. Redukce z resů je třeba 50%, takže výsledná Dmg je 1,5k. Pokud bys měl ještě nějaký redukce z předmětů nebo ze skillů, tak ty se započítají taky.
Takže pokud budeš mít redukce jenom z Armoru a resů, tak to bude vypadat nějak takhle:
Dostaneš 10k Dmg. Redukce z Armoru je třeba 70%, takže Armor ti to zredukuje na 3k. Redukce z resů je třeba 50%, takže výsledná Dmg je 1,5k. Pokud bys měl ještě nějaký redukce z předmětů nebo ze skillů, tak ty se započítají taky.
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Nejsou uz nekde na nejakem webu staty mobu? Myslim kolik delaji dmg, kolik maji health pripadne jaky druh dmg delaji (poison, fire, physical atd.) ?
Priznam se, ze jsem nic nezkousel hledat, ale kdyz to tu pitvate, tak treba nekdo vi.
Priznam se, ze jsem nic nezkousel hledat, ale kdyz to tu pitvate, tak treba nekdo vi.
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Diablo 3 Game Mechanics Complete Guide
http://blackrabbit2999.blogspot.de/2012 ... guide.html
Total Damage Reduction
For Information or comparing different builds and setups it is often useful to calculate the total damage reduction of your character. Different sources of damage reduction are added multiplicative. Be aware to only use defense mechanics that work against the damage typ/ attack typ you are interested in. This total damage reduction is a median over time as effects as block or dodge are random events.
Basic Formula:
%totaldr=100*(1-(1-dr1)*(1-dr2)*(1-dr3)*(1-dr4).......)
drx= Source of damage reduction
Example:
The barbarian Hoggar has 70% armor mitigation, a shield with 20% block and 10% dodge through dexterity. As a barbarian he also gains 30% damage reduction against every source.
Compared to physical melee damage:
%totaldr=100*(1-(1-0.7)*(1-0.2)*(1-0.1)*(1-0.3))=84.88%
With the assumption that the full damage can be blocked with the shield we see that Hoggar gets only 15% damage from physical melee attacks.
Compared to magic damage dot:
%totaldr=100*(1-(1-0.7)*(1-0.3))=79%
Hoggar is not well prepared to fight magic damage and only achieves 79% damage reduction. He gets ~40% more damage from magic dots than from melee strikes.
http://blackrabbit2999.blogspot.de/2012 ... guide.html
Total Damage Reduction
For Information or comparing different builds and setups it is often useful to calculate the total damage reduction of your character. Different sources of damage reduction are added multiplicative. Be aware to only use defense mechanics that work against the damage typ/ attack typ you are interested in. This total damage reduction is a median over time as effects as block or dodge are random events.
Basic Formula:
%totaldr=100*(1-(1-dr1)*(1-dr2)*(1-dr3)*(1-dr4).......)
drx= Source of damage reduction
Example:
The barbarian Hoggar has 70% armor mitigation, a shield with 20% block and 10% dodge through dexterity. As a barbarian he also gains 30% damage reduction against every source.
Compared to physical melee damage:
%totaldr=100*(1-(1-0.7)*(1-0.2)*(1-0.1)*(1-0.3))=84.88%
With the assumption that the full damage can be blocked with the shield we see that Hoggar gets only 15% damage from physical melee attacks.
Compared to magic damage dot:
%totaldr=100*(1-(1-0.7)*(1-0.3))=79%
Hoggar is not well prepared to fight magic damage and only achieves 79% damage reduction. He gets ~40% more damage from magic dots than from melee strikes.
Monk 60lvl - soloed inferno
Plechi#2633 - D3 profile
Plechi#2633 - D3 profile
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Takže jestli správně počítám tak mám s wizardem 97% redukci melee útoků? To se mi nějak nezdá a ten výpočet bude asi složitější 
edit: počítat dodge do redukce dmge je blbost, buď dodgnete a nedostanete nic nebo dostanete plnou ránu. Shield block bych tam taky nedával - blokuje to jen určitej počet dmge podle štítu.
edit2: Ještě dodám svoje redukce z kterejch sem došel k těm 97%. 75% resist redukce, 71% armor redukce, 40% melee redukce, 20% dodge, 20% blok, to mi po dosazení do vzorečku dává cca 97%.

edit: počítat dodge do redukce dmge je blbost, buď dodgnete a nedostanete nic nebo dostanete plnou ránu. Shield block bych tam taky nedával - blokuje to jen určitej počet dmge podle štítu.
edit2: Ještě dodám svoje redukce z kterejch sem došel k těm 97%. 75% resist redukce, 71% armor redukce, 40% melee redukce, 20% dodge, 20% blok, to mi po dosazení do vzorečku dává cca 97%.
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Pokud tě zajímá statisticky, kolik dostaneš DMG z 10pokusů, tak block a doddge je třeba započítat.Quetak píše: Ještě dodám svoje redukce z kterejch sem došel k těm 97%. 75% resist redukce, 71% armor redukce, 40% melee redukce, 20% dodge, 20% blok, to mi po dosazení do vzorečku dává cca 97%.
Ale obecně je důležitější jen armor+resisty+např. melee redukce, protože většinou tě zajímá kolik dostaneš, když už ji odstaneš (a dostaneš ji vždykcy, záleží jen na počtu pokusů:-)
Takže Tvůj případ bez block a dodge: 0,25*0,29*0,6 = 0,0435 => 95,65% melee dmg reduced - nice :-) Ale jestli to je na Inferno dost nevím, jsem na hellu :-)
Monk 60lvl - soloed inferno
Plechi#2633 - D3 profile
Plechi#2633 - D3 profile
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Taky jde o to, že ty procenta, co to píše, tak jsou, když dostanete dmg od lvl60. A jelikož na infernu jsou všichni min 61, tak ta redukce je menší. Záleží jak se pak ta redukce snižuje podle lvlu nepřítele.
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Abych to zrekapituloval já to chápu tak, že:
Přijde Skeleton a dá mi pěstí (melee physical attack) za 10k díky armoru mám redukci dmg 70% takže od něj dostanu jen 3k jenže tu mám ještě např. 50% Physical resistance takže ze 3k dostanu jen 1500 a aby toho nebylo málo díky Melee resistance kterou mám např. na 10% tudiž finální dmg co obdržim do HP bude něco kolem 1200.
Co se týče Shield Blocku tam to chápu tak, že pokud bloknu ránu tak jí zredukuju rovnou udávaným parametrem na štítu což je Block Amout např. 500 - 750 tudiž při dmg 1000 od creepa dostanu jen 500 a dál se tento dmg nesčítá s armorem a ostatními staty ??
Jsem z toho už fakt jelen
Přijde Skeleton a dá mi pěstí (melee physical attack) za 10k díky armoru mám redukci dmg 70% takže od něj dostanu jen 3k jenže tu mám ještě např. 50% Physical resistance takže ze 3k dostanu jen 1500 a aby toho nebylo málo díky Melee resistance kterou mám např. na 10% tudiž finální dmg co obdržim do HP bude něco kolem 1200.
Co se týče Shield Blocku tam to chápu tak, že pokud bloknu ránu tak jí zredukuju rovnou udávaným parametrem na štítu což je Block Amout např. 500 - 750 tudiž při dmg 1000 od creepa dostanu jen 500 a dál se tento dmg nesčítá s armorem a ostatními staty ??

Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Když to blockneš, tak se ti těch 500 odečte od těch 1200 co máš v předchozím odstavci.
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Aha paráda, takže řekl bych, že teď už jsem konečně pochopil fungování celého systému ohledně redukování dmg je to dost prošpikovaný systém a ve hře to vysvětlené neni teda aspoň doufám, že jsem to pochopil správně ale takhle by to dávalo smysl.
-
- Gorebelly
- Příspěvky:377
- BattleTag:casperdeluxe#2494
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
A teď by to chtělo ještě výpočet DMG a vše kolem toho 

Re: Redukce poškození a vše kolem toho
urcite se to tu psalo, mozna ne, ale tohle bude pro me rychlejsi...
kdyz mam reduced damage from elites x% tak se i toto cislo na vetsi obtiznost redukuje ci zustava stejne? jako je to treba u life regeneration
kdyz mam reduced damage from elites x% tak se i toto cislo na vetsi obtiznost redukuje ci zustava stejne? jako je to treba u life regeneration
Re: Redukce poškození a vše kolem toho
Nevím to jistě (a nechce se mi to hledat
), ale z vlastní zkušenosti bych řekl, že se neredukuje.

Re: Redukce poškození a vše kolem toho
ok super diky, ja si myslim ze to cislo taky zustava, to jen pro klid me duse :o)