Stránka 1 z 1
Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifesteal)
Napsal: 23.05.2012, 19:13 hod.
od Garn
Experimentálně jsem zjistil, že efektivita lifestealu je za každou obtížnost snížena. Zkoušel jsem to jen chvíli, ale vyšlo mi, že:
normal - 100% efektivita LS (0% redukce)
NM - cca 80% efektivita LS (20% redukce)
Hell - cca 40% efektivita LS (60% redukce)
Inferno - 20% efektivita LS (80% redukce)
Má někdo přesná čísla? Víte o dalších statech, které se upravují s obtížností? Je možné, že tam je takový skok NM -> Hell?
EDIT1: Opravena redukce u Inferna.
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 19:24 hod.
od Peckoslav
u inferna by měla být 80% redukce nebo ne?
Jinak tahle čísla bych taky oficiálně uvítal..
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 19:25 hod.
od SkalLDa
Tak to je pak life per hit na vyssi obtiznosti o dost lepsi
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 19:32 hod.
od Garn
@Skalda: Ten se právě podle mě redukuje taky, vyměním kuše a testnu to.
@Peckoslav: Opraveno, sorry.
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 19:39 hod.
od DeadMeat
Bude to pak vůbec k něčemu, když je to snížený na infernu o 80% ? Já jsem life steal v D2 za barbara (se skillem frenzy) docela hodně využíval, ale v D3 to nevidím jako nejšťastnější řešení do toho inferna....
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 19:49 hod.
od Garn
Teď jsem zkoušel Shadow Power (20% LS) s kuší 3% LS. Na normal se AoEčkem healnu za 60 000 a autoattackem za 4 000. Na Infernu AoE healne se štěstím 7 000 a autoattack 850.... Trvá to 3 sekundy.
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 20:09 hod.
od DeadMeat
@Garn: Kolik máš HPček? Já jsem zatim v I actu na normalu tak nemám představu, jestli je 7000/850 hodně nebo málo. Já jsem ten life steal plánoval používat, ale nejvdřív je lepší vědět zda se to vůbec na tom infernu vyplatí.... abych se pak nedivil, že neustále RIPuju
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 20:13 hod.
od Garn
Mám 46 000HP a nejlepší potion v tuto chvíli healuje 12 500HP s 2min CD.
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 20:28 hod.
od DeadMeat
U DH to asi tak nevadí, když drtíš zdálky. Ale u barba bych uvítal víc, když to kácí přímo uprostřed vřavy. No uvidím až budu na infernu...
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 20:30 hod.
od Garn
Ono je to docela jedno na Infernu, jestli jsi ranged nebo melee. Elitky s 80% slow rychlejší než já s +20% movement speed.
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 23.05.2012, 20:39 hod.
od DeadMeat
Aha, tak to je dobře
. Vlastně nevím proč si tady stěžuju, že to má takovou redukci....čím to pro mě bude těžší, tak o to víc mě to bude bavit.
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 24.05.2012, 13:48 hod.
od SkalLDa
Ted jsem si vsimnul ze regen HP je na infernu polovicni, na co tam ty cisilka vubec davaj kdyz to pak neodpovida realite
Re: Snižování účinnosti statů s vyššími obtížnostmi (lifeste
Napsal: 11.06.2012, 10:07 hod.
od mes
Hp per hit for win guys!