Stránka 1 z 1
Armor
Napsal: 23.05.2012, 16:52 hod.
od DavidD
Ahoj,mam takovou banalitu,ale docela mě zajima co je přednější...
Dejme tomu že mam na sobě brnění armor 145 a najdu armor 125 +15dexteriti. a mam v zeleným "protection",naco se mam teda spiš zaměřit,na velikost armoru,a nebo naten lepší protection.
Díky za pomoc Cc
Re: Armor
Napsal: 24.05.2012, 08:59 hod.
od Trhanec
No to je celkem logický.. Že máš 145 papírově víc než 125 je jasný, ale tam jde o těch 15+ dexterity, která jde v podstatě do armoru, takže ve výsledku je lepší ten 125 s dexterity.. Pokud najdeš novej item a kalkulator ti to vyhodnotí jako lepší, čili nějakej bonus je +(zelenej), tak to prostě nasaď.
Takže s tim 125
Re: Armor
Napsal: 24.05.2012, 09:05 hod.
od Garn
Je to ještě trochu jinak než říká kolega. Dexterity do armoru rozhodně nejde. "Protection" je Blizzardí vymyšlenej stat, do kterého se započítává i dodge, armor, resistance a další defensivní staty - nikde není pořádně napsáno které. Je to stejné jako tzv. "Blizzard dps" - to, že máš ten stat větší neznamená, že víc vydržíš. Je lepší se nad tím zamyslet, co ti to vlastně reálně dá. Mě osobně třeba dodge nepřipadá jako důvěryhodný stat a i když ho mám přes 30%, tak mi nepřijde nějak moc efektivní. Proto když si můžu vybrat, tak ho na jiné postavy neberu vůbec, radši sáhnu po pár procentech armoru, i když mi Blizzard tvrdí, že to je horší.
Re: Armor
Napsal: 24.05.2012, 09:10 hod.
od Trhanec
Jo máš pravdu, zapoměl jsem na dodge atd. Celkově jsem myslel, že dexterity se započítává jen do armoru. Moje chyba
Re: Armor
Napsal: 24.05.2012, 09:23 hod.
od AlterEgo
Dexterity se pocita do armoru u monka, kdyz ma tu pasivku :-)
Re: Armor
Napsal: 24.05.2012, 10:35 hod.
od Azataki
Mne dodge neprijde zase az tak spatny defenzivni stat.. Sice se s nim neda spolehlive pocitat jako s konstatntni redukci damage, ale casto me prave dodge zachranil. Navic mi pripada, ze se sance na uhnuti pri snaze uhnout odbehnutim postavy zvetsi. Napriklad kdyz se mob dostane do me blizkosti a ja se jeste pokusim odbehnout i kdyz uz pozde, zpravidla pak jeho hit dodgenu. Ale mozna to je jen haluz
Casto se mi taky povede dodgenout treba i plosny mrazici skill, kdyz udelam chybu a stojim v jeho dosahu. Takze oproti redukci damage z armoru vidim vyhodu i v tom, ze je to sance jak na neobdrzeni damage, tak na neobdrzeni efektu skillu.
Re: Armor
Napsal: 24.05.2012, 10:38 hod.
od Kubis
Nevíte někdo jestli Armor funguje stejně jako v DII, tzn. když běžim tak mám 0 armor?? Pak by měl dodge význam právě když se snažíte něco oběhnout...
Re: Armor
Napsal: 24.05.2012, 10:57 hod.
od Grca
helljovany armor funguje v D3 uplne jinak jak v D2. V D2 se snizovala sance na hit do tebe v D3 funguje jako reduc dmg
vseobecne vzato maxovat dodge je hovadina cim vic do toho das tim min dostanes
Re: Armor
Napsal: 25.05.2012, 09:15 hod.
od AlterEgo
Mam dodge asi 62% u monka (pri spamu aury) a musim rict, ze to je jako by se neco zlomilo, protoze mezi 40-50% to bylo takove divne, ze sem radeji pouzival mantru na heal. Tu, ale Blizzard zkur...docasne udelal nepouzitelnou, tak sem musel predelavat build a ma to dodge neco do sebe.
Re: Armor
Napsal: 29.05.2012, 18:51 hod.
od DavidD
Díky za vysvětlení,mějte se a jdu do boje Cc :-)
Re: Armor
Napsal: 29.05.2012, 19:30 hod.
od kojot
Helljovany: V D2 ti Armor zůstával pořád. Block se snižoval, když jsi běžel.
Re: Armor
Napsal: 30.05.2012, 07:24 hod.
od Kubis
No joooo, máš pravdu. Já sem si říkal, že to bylo asi něco jinýho, ale nechtělo se mi to hledat