Dotazy na mechanismy
Napsal: 11.04.2012, 10:13 hod.
Zdarec.
Měl bych pár dotazů ohledně mechaniky v D3. Jedná se mi hlavně o fungování připojování se do party.
Nevim jestli se tohle už někde neřešilo, co jsem se díval tak jsem nenašel a bohužel nemám až tolik volného času abych mohl hledat důkladněji, pokud tedy na mé otázky je již někde odpověď klidně me na danou stránku naveďte, předem díky
Takže k otázkám:
1) Jak to funguje, když máme hráče na rozdílných levelech a v rozdílných fázích hry (jedná se o přátelé). Scénář jedna. Hráč A s vyšším levelem je u nějakého questu v pozdější fázi hry. Připojí se k němu hráč B s nižším levelem, který tento quest ještě nemá? Pokud ano, jak bude probíhat plnění questů u hráče B? Bude mít vlastní linii questů nebo bude plnit questy které má za úkol hráč A? Když pak hráč B bude hrát singleplayer, bude mít questy, které plnil s hráčem A hotové? Tzn. může takto přeskakovat questy?
2) Podobná situace akorát naopak. Hráč B je v rané fázi hry, předpokládám, že připojit se na tento quest může hráč A s vyšším levelem a i s větším prograssem. Opět, jak to bude vypadat s questy.
3) Připojení a waypointy. Když vytvoří hru hráč A (vyšší level), může nasdílet waiponty hráči B(nižší level)? Tzn. že nebude mít hotové questy, ale bude se moct dostat třeba na místa kam by se normálně nedostal? Zůstanou mu ty waypointy i po ukončení hry založené hráčem A? A bude je moct použít pak v singleplayer hře?
4) Za předpokladu, že hráč A má založenou hru, připojí se k němu hráč B, obtížnost (tuhost potvor) se zvětší. Přepočítává se to nějak podle lvlu hráčů? Tzn. obtížnost potvor je větší když budou 2*20 než když bude 1*20 + 1*5?
5) Weapon dmg. Vim, že tohle už se tu někde řešilo, nicméně raději se zeptám ještě jednou. 2H zbraň DPS 9, rychlost 1,4s, to znamená že při jednom máchnutí dá postava dmg za 12,6? 2*1H DPS 9, rychlost 1,4s (obě). Každá zbraň se spouští asi v jiný čas, takže jak bude vypadat útok se stejnými 2*1H a následná dmg. Pokud se nepletu tak dmg ke skillu se počítá z main H zbraně, má tedy smysl 2*1H, plus jaké jsou výhody? Pokud byste měli chuť, rád bych se pak i dozvěděl jak to funguje s 2*1H s různým dmg i rychlostí. Popřípadě pokud je někde nějaký kalkulátor tak by stačil jen link
To je zatím vše co mě teď napadá, dost možná se posléze ještě na něco zeptám.
Díky.
Měl bych pár dotazů ohledně mechaniky v D3. Jedná se mi hlavně o fungování připojování se do party.
Nevim jestli se tohle už někde neřešilo, co jsem se díval tak jsem nenašel a bohužel nemám až tolik volného času abych mohl hledat důkladněji, pokud tedy na mé otázky je již někde odpověď klidně me na danou stránku naveďte, předem díky
Takže k otázkám:
1) Jak to funguje, když máme hráče na rozdílných levelech a v rozdílných fázích hry (jedná se o přátelé). Scénář jedna. Hráč A s vyšším levelem je u nějakého questu v pozdější fázi hry. Připojí se k němu hráč B s nižším levelem, který tento quest ještě nemá? Pokud ano, jak bude probíhat plnění questů u hráče B? Bude mít vlastní linii questů nebo bude plnit questy které má za úkol hráč A? Když pak hráč B bude hrát singleplayer, bude mít questy, které plnil s hráčem A hotové? Tzn. může takto přeskakovat questy?
2) Podobná situace akorát naopak. Hráč B je v rané fázi hry, předpokládám, že připojit se na tento quest může hráč A s vyšším levelem a i s větším prograssem. Opět, jak to bude vypadat s questy.
3) Připojení a waypointy. Když vytvoří hru hráč A (vyšší level), může nasdílet waiponty hráči B(nižší level)? Tzn. že nebude mít hotové questy, ale bude se moct dostat třeba na místa kam by se normálně nedostal? Zůstanou mu ty waypointy i po ukončení hry založené hráčem A? A bude je moct použít pak v singleplayer hře?
4) Za předpokladu, že hráč A má založenou hru, připojí se k němu hráč B, obtížnost (tuhost potvor) se zvětší. Přepočítává se to nějak podle lvlu hráčů? Tzn. obtížnost potvor je větší když budou 2*20 než když bude 1*20 + 1*5?
5) Weapon dmg. Vim, že tohle už se tu někde řešilo, nicméně raději se zeptám ještě jednou. 2H zbraň DPS 9, rychlost 1,4s, to znamená že při jednom máchnutí dá postava dmg za 12,6? 2*1H DPS 9, rychlost 1,4s (obě). Každá zbraň se spouští asi v jiný čas, takže jak bude vypadat útok se stejnými 2*1H a následná dmg. Pokud se nepletu tak dmg ke skillu se počítá z main H zbraně, má tedy smysl 2*1H, plus jaké jsou výhody? Pokud byste měli chuť, rád bych se pak i dozvěděl jak to funguje s 2*1H s různým dmg i rychlostí. Popřípadě pokud je někde nějaký kalkulátor tak by stačil jen link
To je zatím vše co mě teď napadá, dost možná se posléze ještě na něco zeptám.
Díky.