Dotazy na mechanismy

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
Bubba
Quill Rat
Příspěvky:3
BattleTag:Bubba#2342
Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Bubba » 11.04.2012, 10:13 hod.

Zdarec.
Měl bych pár dotazů ohledně mechaniky v D3. Jedná se mi hlavně o fungování připojování se do party.
Nevim jestli se tohle už někde neřešilo, co jsem se díval tak jsem nenašel a bohužel nemám až tolik volného času abych mohl hledat důkladněji, pokud tedy na mé otázky je již někde odpověď klidně me na danou stránku naveďte, předem díky ;)

Takže k otázkám:
1) Jak to funguje, když máme hráče na rozdílných levelech a v rozdílných fázích hry (jedná se o přátelé). Scénář jedna. Hráč A s vyšším levelem je u nějakého questu v pozdější fázi hry. Připojí se k němu hráč B s nižším levelem, který tento quest ještě nemá? Pokud ano, jak bude probíhat plnění questů u hráče B? Bude mít vlastní linii questů nebo bude plnit questy které má za úkol hráč A? Když pak hráč B bude hrát singleplayer, bude mít questy, které plnil s hráčem A hotové? Tzn. může takto přeskakovat questy?
2) Podobná situace akorát naopak. Hráč B je v rané fázi hry, předpokládám, že připojit se na tento quest může hráč A s vyšším levelem a i s větším prograssem. Opět, jak to bude vypadat s questy.
3) Připojení a waypointy. Když vytvoří hru hráč A (vyšší level), může nasdílet waiponty hráči B(nižší level)? Tzn. že nebude mít hotové questy, ale bude se moct dostat třeba na místa kam by se normálně nedostal? Zůstanou mu ty waypointy i po ukončení hry založené hráčem A? A bude je moct použít pak v singleplayer hře?
4) Za předpokladu, že hráč A má založenou hru, připojí se k němu hráč B, obtížnost (tuhost potvor) se zvětší. Přepočítává se to nějak podle lvlu hráčů? Tzn. obtížnost potvor je větší když budou 2*20 než když bude 1*20 + 1*5?
5) Weapon dmg. Vim, že tohle už se tu někde řešilo, nicméně raději se zeptám ještě jednou. 2H zbraň DPS 9, rychlost 1,4s, to znamená že při jednom máchnutí dá postava dmg za 12,6? 2*1H DPS 9, rychlost 1,4s (obě). Každá zbraň se spouští asi v jiný čas, takže jak bude vypadat útok se stejnými 2*1H a následná dmg. Pokud se nepletu tak dmg ke skillu se počítá z main H zbraně, má tedy smysl 2*1H, plus jaké jsou výhody? Pokud byste měli chuť, rád bych se pak i dozvěděl jak to funguje s 2*1H s různým dmg i rychlostí. Popřípadě pokud je někde nějaký kalkulátor tak by stačil jen link ;)

To je zatím vše co mě teď napadá, dost možná se posléze ještě na něco zeptám.
Díky.

Uživatelský avatar
Cejkis
Fallen Shaman
Příspěvky:78
BattleTag:Cejkis#1290

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Cejkis » 11.04.2012, 11:37 hod.

2) hráč může opakovat splněné úkoly
3) v multiplayeru je možné máčknout na ikonku hráče a okamžitě s k němu teleportovat.
4) záleží jen na počtu hráčů, ne na levelu
Hudba : Funk, rock'n'roll, jazz, deep a soulful house, REM, Bonobo
Tanec : Lockin', house dance, poppin'

Bubba
Quill Rat
Příspěvky:3
BattleTag:Bubba#2342

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Bubba » 11.04.2012, 11:59 hod.

Add 2) Jo jasně, tahle otázka byla fakt mimo a vcelku jasná :)
Add 3) Takže pravděpodobně, když se k někomu portnu přes banner (ikonu) a on bude u waypointu kterej já nemám tak se mi ten waypoint uloží? Když pak opustím hru, založim si single, tak ten waypoint budu mít stále? I když questově budu na úplnym začátku?

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Garn » 11.04.2012, 17:46 hod.

1) Quest, který plníš, je vázaný na danou hru. Tzn. že pokud jsi pozadu v příběhu, tak se do té hry nepřipojíš, pokud jsi dál, tak ano.
3) Můžeš se stát, že jsi v příběhu stejně nebo dál a waypoint nemáš, v tom případě si ho vezmeš, ale viz. 1 -> do hry, kterou založil vyšší level (dál v příběhu) se nepřipojíš. ;)
4) Pokud jsem sledoval, tak ne - obtížnost se zvyšuje pouze podle počtu hráčů.
5) Ano, dáš máchnutím 12,6 damage. Když máš dual wield, tak se ti zbraně střídají, takže když máš 2x 1h s 9 dps a 1,4as a 2h s 9dps a 1,4as, tak je to naprosto to samé. Když máš různý damage, tak je to jasné, jedna rána je silnější a jedna slabší. Co se týká rychlosti útoku, tak se ti jakoby střídají ty "mezery" mezi zbraněmi. Takže když budeš mít na jedné zbrani speed 1, na druhé 2, tak máchneš, pak máš sekundu pauzu, pak máchneš druhou, pak máš 0,5sekundy pauzu, pak zas máchneš první. Jen nevím, jestli pauza vypočítaná k dané zbrani je v tom střídání před a nebo po útoku danou zbraní.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Uživatelský avatar
Cejkis
Fallen Shaman
Příspěvky:78
BattleTag:Cejkis#1290

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Cejkis » 11.04.2012, 18:01 hod.

takže z principu by měly mít obouruční zbraně dvojnásobný damage, než jednoruční v jedné fázi hry. Jaký má potom význam mít dvě jednoruční zbraně( dejme tomu stejné ) než jednu a štít ? zranení jsou stejná, ale u štítu mám víc armoru. vyjímka - obě zbraně mají skvělé staty
Hudba : Funk, rock'n'roll, jazz, deep a soulful house, REM, Bonobo
Tanec : Lockin', house dance, poppin'

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Programos » 11.04.2012, 18:26 hod.

Nemusí mít ani skvělé staty, prostě staty jiné, pro dual wield dostačující. Když to přepísknu tak těžko budeš mít na štítu affix s +300-500 damage. Přičemž na zbrani je to mnohem pravděpodobnější. A pokud jsem správně pochopil z funkce prstýnků, tak se ti tento damage připíše na obě zbraně.

Pokud jsem teď napsal s*it, tak to sám nechápu :-)
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
Cejkis
Fallen Shaman
Příspěvky:78
BattleTag:Cejkis#1290

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Cejkis » 11.04.2012, 19:02 hod.

moje chyba, špatná úvaha, dotaz beru zpět
Hudba : Funk, rock'n'roll, jazz, deep a soulful house, REM, Bonobo
Tanec : Lockin', house dance, poppin'

Uživatelský avatar
Cejkis
Fallen Shaman
Příspěvky:78
BattleTag:Cejkis#1290

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Cejkis » 23.04.2012, 18:10 hod.

Garn píše: Když máš dual wield, tak se ti zbraně střídají, takže když máš 2x 1h s 9 dps a 1,4as a 2h s 9dps a 1,4as, tak je to naprosto to samé.
při dualwieldu se zrychlí rychlost útoku o 15%, tedy i DPS, což by mělo vykompenzovat přítomnost štítu u jedné jednoruční zbraně. a abych to úplně uzavřel, 2H si to kompenzuje větším dmg na jednu ránu, takže u skillů s cooldownem nandá větší čočku.

Snad to říkám dobře, nejsem odborník
Hudba : Funk, rock'n'roll, jazz, deep a soulful house, REM, Bonobo
Tanec : Lockin', house dance, poppin'

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Garn » 23.04.2012, 19:24 hod.

No, dobře, máš pravdu. Nechtěl jsem to rozpitvávat až tak moc. :-P
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Uživatelský avatar
passco
Fallen Shaman
Příspěvky:61
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od passco » 25.04.2012, 17:34 hod.

Pridam sa mam jeden dotaz.. Breath of Haven skill u monka ma v kalkulatore cez 6000 heal .. ci je v reale blbost kedze v bete mi to davalo heal tak 150 .. A u ostatnych skillov aj inych postav to bude podobne .. zaujimalo by ma ci to je nejaka chyba alebo je to konecny maximalny heal? Popripade co urcuje heal toho skillu?

Uživatelský avatar
Tib3rian
Doom Knight
Příspěvky:443
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tiberian#2416

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Tib3rian » 27.04.2012, 20:18 hod.

Sila skillov sa zvysuje tak, ako by si do nich rozdeloval body, len to hra robi za teba. 6000 teda zodpoveda 60 levelu. Preto mi pripada komicke, ze niekto vravel ze v bete su vsetky skilly na 60 levely. Urcite nie su. Alebo sa mylim? Dost by som bol rad, keby toto cital ten dotycny.

EDIT: Inak Garn, ked uz tu odpovedas, tak by si mohol zaroven vysvetlit presnejsie ako funguje crafting. Myslim, ze by to potrebovalo este priestor. Musis to vysvetlit viac do hlbky :D
"My old enemy. You cannot hide from me...no matter what form you choose to wear. Let your true self be revealed...Diablo!"

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od kojot » 27.04.2012, 20:38 hod.

Tib3rian: Samozřejmě se nemýlíš. Hodnoty u těchto skillů budou na 60lvl mnohem vyšší. U skillů, které jsou vyjádřeny jako x% Weapon Damage, však hodnoty zůstavají stejné i na vyšších levelech.
Obrázek

Vozi

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Vozi » 27.04.2012, 20:55 hod.

Hodnoty ve skill calculatoru odpovidaji lvlu 60.

Uživatelský avatar
OslizlO
Quill Rat
Příspěvky:12
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:OslizlO#2162

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od OslizlO » 30.04.2012, 08:47 hod.

Ahoj chtěl jsem se zeptat k těm vylepšování skyllu (nechtěl jsem zakladat nove tema). Je nejaký system jak se skylly vylepšují ?Myslím tím např. jestli když budu s kouzelnikem kouzlit více s jedním kouzlem než s druhým bude se vylepšovat více to první ?dá se to takhle ovlivnit?diky za odpověd
OslizlO

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od kojot » 30.04.2012, 08:55 hod.

Ne na tom nezáleží.
Obrázek

Vozi

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Vozi » 30.04.2012, 09:03 hod.

@OslizlO .. Caste pouzivani skillu je v zadnem pripade nebude vylepsovat. Dmg skillu bude ovlivnovat zbran a bonus zakladni vlastnosti. Zaroven se ocekava, ze budou legendary itemy, ktere budou primo vylepsovat konkretni skilly.

Uživatelský avatar
16cmfan
Gorebelly
Příspěvky:247
BattleTag:sestnastka#2408
Bydliště:Slovakia, Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od 16cmfan » 02.05.2012, 07:46 hod.

Btw, ak budem hrať normal obtiažnosť, celú ju prejdem a začnem hrať nightmare... gear mi ostane a budem sa môcť prepínať medzi úrovňami, tak ako v dvojke. Takže ak by som bol na inferno a vedel by som, že opravy gearu sú drahé, môžem ísť na normal obtiažnosť a tam si to dať opraviť ? Síce trošku divné, keď nabehnem na 60lvl s legendárnymi zbraňami k artistanovi v novom Tristrame :D

ZeroOne
Quill Rat
Příspěvky:48
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od ZeroOne » 02.05.2012, 08:23 hod.

Predpokladam ze prepinani obtiznosti bude stejne jako v D2. Ale pokud budes mit opravu gearu drahou diky top equipu z inferna tak i kdyz si zapnes normal obtiznost oprava bude stejne draha. Takze moc nechapu smysl toho celeho.

Uživatelský avatar
Cejkis
Fallen Shaman
Příspěvky:78
BattleTag:Cejkis#1290

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Cejkis » 02.05.2012, 08:43 hod.

cena opravy se odvíjí z ceny/vzácnosti itemu, takže nelze nijak ušetřit
Hudba : Funk, rock'n'roll, jazz, deep a soulful house, REM, Bonobo
Tanec : Lockin', house dance, poppin'

Uživatelský avatar
zahadum
Doom Knight
Příspěvky:483
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zahadum#2966

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od zahadum » 02.05.2012, 09:44 hod.

myslíš si,že by Blizzard takú kravinu neotestoval ? :) už vo wow je jedno kde sa opravuješ..či v prvom tábore alebo v hlavnom meste...cena opravy je GLOBALNA...a tiež naprieč obtiažnostami v Diablo svete

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“