bonusy ke skillum

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Uživatelský avatar
dohny777
Wraith
Příspěvky:166
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:dohny#2988
Bydliště:doma
bonusy ke skillum

Příspěvek od dohny777 » 12.03.2014, 11:47 hod.

Caute.
mam jednoduchy dotaz.
kdyz mam nekde bonus ve veci napr: increases skill damage by 15%, tak to znamena :
zakladni skody skillu jsou napr 500%
tak vysledna hodnota poskozeni bude 500+15=515% nebo 500×1.15=575% ??
Tzn jinymy slovy 15% se jen pricte k zakladnim skodam nebo je cely skill zvysem o 15%?

diky
Naposledy upravil(a) dohny777 dne 12.03.2014, 14:10 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Frozen » 12.03.2014, 12:52 hod.

Taky by mě to zajímalo. Dříve to bylo 500 + 15
Obrázek

Uživatelský avatar
Guru
Doom Knight
Příspěvky:469

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Guru » 12.03.2014, 17:59 hod.

Bonusy k jednotlivym skillum i jednotlivemu elementarnimu dmg jsou takzvani nasobitele, tedy v tomto pripade 15% bonusu bude platit 500% x 1.15 = 575%
Mate problemy se ctenim celych vet a radi si hrajete se slovicky? Nereagujte na me prispevky ... nemam potrebnou kvalifikaci pro vyuku prvniho stupne zakladnich skol.

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Frozen » 12.03.2014, 22:38 hod.

Nechci být rýpal, ale máš to ozkoušené?
Obrázek

Uživatelský avatar
Petros
Doom Knight
Příspěvky:511

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Petros » 13.03.2014, 03:45 hod.


pepe.kep
Fallen Shaman
Příspěvky:56
BattleTag:pepe#2764

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od pepe.kep » 14.03.2014, 05:59 hod.

takze ked mam na 1h zbraniach holy dmg a mam physical skills % deals more dmg tak to ''vlasnte nefunguje'' tak ako by malo, pri pouzivani physical skillov? rozumiem tomu spravne

moon
Wraith
Příspěvky:135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:moonwraith#1913

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od moon » 14.03.2014, 11:25 hod.

co jsem pochopil, tak záleží s jakou postavou hraješ. pro wd a wize co tam píšou tak jsou physical skilly čistě physical a nezáleží co máš na zbrani za element. pro dh to plati jen pro nějaky skilly. a pro barbara a monka platí to, že physical skilly nejsou čistě physical ale vychazí to i ze zbraně jestli tam je navýšení nějakym elemental rozpětím např 70 - 90 elemtal dmg. z toho jim tam vyplívá, že si musíš spočítat jak velká procentuální složka dmg na zbrani je elemental a porovnat to s ciste physical slozkou. to znamená, že nebudeš dávat čistě physical poškození, ale budeš mít i elementalní poškození podle typu co je na zbrani. takže se může stát, že affix +%physical skill deal more dmg nebude mít takový efekt jako když by jsi pouzžil spravny affix +% elemtal deal more dmg, protože tvoje výsledný poškození se bude skládat např z 20% physical a 80% elemental. takže by jsi tim navyšoval pouze 20% tvýho poškození a to neni zrovna moc :-) jen bych upozornil, že to platí jen pro skill, který jsou physical a to jen pro vybraný postavy.

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Stanley » 14.03.2014, 12:39 hod.

Přesně tak, pochopil jsi správně, alespoň tedy jako já :-)... U physical dmg je to složitější, tak jak píšeš.

V případě fire/cold/poison/holy/arcane dmg skillu je potom jedno co máš na zbrani a vše se odvíjí od typu poškožení skillu.

moon
Wraith
Příspěvky:135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:moonwraith#1913

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od moon » 14.03.2014, 14:18 hod.

pak jsem tam ještě v diskuzi narazil na jednu věc. jestli se bude sčítat +% ke skillu a +% k elementu. pokud s e tyto dva affixy budou jen mezi sebou sčítat, tak bude jedno jestli máš 80% pouze z jednoho affixu nebo z kombinace obou affixu. výsledek tim danym jednim skillem bude stejný. ale pokud se mezi sebou budou přenásobovat, to znamená, že se nejdřív aplikuje jeden affix a pak druhý, tak už to začíná být trošku zajímavější.

a ted trocha čísel na závěr :-)
skill způsobuje 300%
+30% elemental dmg
+40% skill dmg

první vyrianta při sčítání:
300 * (1 + 0,3 + 0,4) = 510%

druhá varianta:
300 * (1 + 0,3) * (1 + 0,4) = 546%

Uživatelský avatar
Darkness
The Butcher
Příspěvky:1316
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LeonardoCA#1772
Bydliště:earth

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Darkness » 14.03.2014, 15:51 hod.

vsechno se nasobi podle mne, odvozuji ciste selskou logikou

mas 300% dmg skill, mas navyseni ucinnosti skilu o 40% tak to logicky vynasobis x 1.4 a pak vis, ze ten skill dava arcane dmg a ty mas 30% na arcane dmg, tak vysledny dmg skilu vynasobis jeste x 1.3

Takhle to jedine dava smysl ... scitat jabka s hruskami nemuzes ... (takze druha varianta) a ja jsem si uvedomil, ze jsem si tady nekde pred tydnem napsal procenta k mym skilum spatne ...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Obrázek

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

pepe.kep
Fallen Shaman
Příspěvky:56
BattleTag:pepe#2764

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od pepe.kep » 14.03.2014, 18:18 hod.

aaaaaaa furt som z toho debil, hram monka, takze jak tam pise, secko funguje jak ma na sweeping wind a exploding palm, ale ostatne physical skills su uz akoze ''bugnute'' u monka. co pisali v patch notes, ze physical skills nebudu dalej vyuzivat zo zbrani elementarnu dmg, neviem naco to teda robili, ked tie skilly su teraz v nevyhode. tak to je potom na rit, teraz hladat zbrane bez elemental dmg, ked mam na veciach viac jak 30% extra physical dmg

moon
Wraith
Příspěvky:135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:moonwraith#1913

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od moon » 14.03.2014, 18:28 hod.

taky bych se klonil k tý druhý verzi co jsem psal. tim pádem aby jsi skill využil na max tak je ideální mít stejnou hodnotu navýšení jak u skillu tak i element, který ten skill používá.

momentálně bych se tedy snažil postavit build na jednom elementu aby se affix +% element co nejvíc využil a snažil se tuto hodnotu srovnat i s +% skill na hlavním útočným skillu, aby byl zajištěn maximální účinek.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Příspěvek od Kuki10 » 14.03.2014, 18:30 hod.

Tak a ted jsem úplně v...:-D

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Darkness
The Butcher
Příspěvky:1316
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LeonardoCA#1772
Bydliště:earth

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Darkness » 14.03.2014, 19:24 hod.

moon: tady neni treba aby se ty hodnoty srovnaly, plati cim vic tim lip. Nebo jsi to myslel tak, jak popisu dal:

Pri rozhodovani, kdyz muzes mit stejny bonus na dvou a vice itemech, se tvoje uvaha da do jiste miry pouzit. Jenze vetsinou pouzivas nejaky skill vic a nejaky min, takze bych se rozhodoval vic podle toho, co casteji pouzivas.

Priklad s DarknessX jedu dva arcane skily, Arcane Torrent a Wave of Force.

Mam 33% bonus k arcane dmg (22% amulet, 11% bracers)

Bonusy ke skilum mam:

15% Wave of Force - helma
15% Arcane Torrent - boty

V pripade, ze bych ty skily pouzival stejne casto, tak by to takhle bylo idealni, jak rikas, lepe posilit oba skily o 15%, nez jeden skill o 30%.

Ale v praxi - na farmeni pouzivam prevazne Wave of force, Arcane Torrent, jen kdyz vim, ze uz Wave of force neutahnu, pripadne ho chvili podrzim v mezicase, ale efektivnejsi je spamovat Wave of Force, ktere ma daleko vetsi dosah a tim ze ho muzu pouzivat skoro porad, bylo by vyhodnejsi mit 30% bonus na Wave of force. Jenze se mi takove boty zatim nepovedly craftnou a i kdyz mam v bedne rare, tak bych prisel o armor a setovy bonus 35 od kazde vlastnosti (Sage set)

Na uberech naopak pouzivam vetsinu casu Arcane Torrent, protoze zere min AP dava tak trvale vyssi dmg a proto na ubery radeji zvolim variantu s bonusy jen pro Arcane Torrent.

A dalsi veci pro rozhodovani, ktery skill posilit:
- vice se vyplati posilit silnejsi skill, nez slabsi skill (zase pokud, by platilo, ze je pouzivas stejne casto)
- na jak velkou jak velkou plochu skill dava damage - zase cim vetsi, tim lip
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Obrázek

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

moon
Wraith
Příspěvky:135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:moonwraith#1913

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od moon » 14.03.2014, 19:55 hod.

darkness: myslel jsem to tak, že budeš moc mít na výbavě řekněme celkově +80% bonus do fire dmg (ber to číslo, že je jen vymyšlený pro demostraci mé myšlenky). A ted se budeš rozhodovat, jestli obětovat například 15% z fire bonusu do skill bonusu a bude to vypadat tak, že budeš mít 65% fire a 15% skill bonus.

Tady ta myšlenka taky vychází z toho, že můžeš vygenerovat oba affixy na jednom kusu výbavy, kde si budeš vybírat jestli dáš + element nebo + skill bonus dmg.

pak je ještě otázka zda se můžou oba affixy potkat na stejným typu výbavy ( myslim tim třeba kalhoty). pokud se nikde nemůžou potkat, tak to co jsem ted tady psal je úplně k ničemu :-D a platí co jsi psal ty, že čim víc tim líp :-)

Uživatelský avatar
Darkness
The Butcher
Příspěvky:1316
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LeonardoCA#1772
Bydliště:earth

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Darkness » 15.03.2014, 06:22 hod.

co jsem zatim nasel ve hre nebo vykraftil, tak se sejit asi nemuzou

elemental dmg mivaji bracery a amulety
skill dmg helma, boty, cheska, pants - nevim jestli jeste nekde
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Obrázek

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

NONORMAL
Fallen Shaman
Příspěvky:83
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:NoNormal#2841

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od NONORMAL » 30.03.2014, 15:26 hod.

Ahoj,

ja jsem se dneska dostal k takovemu problemu a nikde se mi na nej nepodarilo najit odpoved, tak bych poprosil o radu nebo pripadne odkaz. Sbiram +arcane dmg (uz jsem ho mel na wristech, necku, prstenu a zbrani, kamos mel jeste na hlave a pasku lighting) a docela diky dropu se mi nasbiralo i dost dmg do elitek. Kdyz jsem si nasadil itemy na dmg do elitek mel bych mit +54%, ale hra mi tvrdi, ze mam 45,56% do elitek. Kdyz ubiram nektere veci, tak to nikdy neodpovida tomu co mam na sobe. A tak me napadlo jestli neni stejnej problem i s dmg elementu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Kuki10 » 30.03.2014, 15:34 hod.

Je to taková redukce když mas něčeho hodně, ted nevím jak se tomu nadává odborne.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od Lemurman » 30.03.2014, 15:36 hod.

dimishing returns?
jinak hodnoty na věcech sou taky zaokrouhlený
Obrázek

NONORMAL
Fallen Shaman
Příspěvky:83
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:NoNormal#2841

Re: bonusy ke skillum

Příspěvek od NONORMAL » 30.03.2014, 15:37 hod.

diminish return se tomu myslim rika a o to mi prave jde, zdali to neni i u tech elementu a pripadne o kolik, protoze nikde o tom neni zadna zminka

a jinak nevim jestli 10% je hodne :D mam na sobe 10% a hra tvrdi 9,76


diky za info, ale myslim, ze 9% se v zaokrohlovani neobjevi
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“