Stránka 1 z 1

Nové obtížnosti

Napsal: 03.03.2014, 12:55 hod.
od WishmasterX
Jsou u obtížností Hard a Expert nějaké rozdíly, co se týká padajících předmětů oproti obtížnosti Normal? Podle informací, co jsem našel, jsem pochopil, že tyto obtížnosti přidávají pouze exp a goldy. V tom případě bych ale postrádal u nich jakýkoliv smysl.

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 03.03.2014, 13:23 hod.
od hulkxxxl
nevím jak tyto obtížnosti, ale mělo to bejt nastavené tak že čím vyšší obtížnost a čím tužší monstrum tím větší šance že item bude mít více vlastností

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 03.03.2014, 13:42 hod.
od WishmasterX
To je právě to, co myslím, jestli něco takového opravdu platí. I když ale počet vlastností se spíš odvíjí od typu předmětu (Magic, Rare, Legendary) a pokud např. Legendárních padá víc až v Tormentu.
Obecně je seznam bonusů:
NORMAL: None Bonus
HARD: 75% Extra Gold/XP Bonus
EXPERT: 100% Extra Gold/XP Bonus, Double Bounties Rewards
MASTER: 200% Extra Gold/XP Bonus, Double Bounties Rewards, Will Drop Legendary Recipes
TORMENT: 300% Extra Gold/XP Bonus, Double Bounties Rewards, Will Drop Legendary Recipes, 250% Drop Legendary Recipes Bonus
Dotaz je myšlený hlavně na to, jestli třeba s novou postavou ma smysl jít Normal-Expert-Master nebo spíš chodit Normal tak dlouho, dokud nebude zvládat Master nebo vyšší.

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 04.03.2014, 10:18 hod.
od Reve
to by me taky zajimalo..jaky tam je rozdil v dropu...a taky jak je to rozdeleno na lvl..napr kdyz byl driv normal do 20lvl nightmare do 30lvl nebo kolik..uz si to nepamatuji...atd...

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 04.03.2014, 11:05 hod.
od kolij
Já jsem chodil do 55 lvl jen na expert a drop legendarek byl vysoky, droplo mi asi 15

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 04.03.2014, 13:47 hod.
od Crovnes
HC na Mastera za první akt 9legendárek, 1z Leorica, 1z Aranee prostě toho pavouka a 1 z Butchera, jinak zbytek byl v truhlách, sudech, rakvích apod...

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 05.03.2014, 20:02 hod.
od Maxim
Má vubec smysl přidávat obtížnosti já to nedotáh ani na jednom profilu na paragon stovku a že přidaj obtížnost mě fakt nemotivuje.

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 06.03.2014, 08:00 hod.
od Stanley
Obtížnosti nejsou přidané, ale úplně změněné. Jde o to, že již není Normal, Nightmare, Hell a Inferno u kterých jsi mohl změnit obtížnost pomocí MP. Teď ti stačí projít 4 akty pouze jednou a monstra mění obtížnost dle tvého levelu. Obtížnost si dále můžeš upravit dle gearu od Normal - Torment VI. Ale o tom se tady na fóru už dočteš sám ;)

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 07.03.2014, 11:58 hod.
od Fidols
K jakému MP by jste ted přiřadily ted Torment 3 ,4, 5 a 6?

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 07.03.2014, 14:47 hod.
od Frozen
T2 = mp6, T3 = mp9, T4 = mp10+,

pocitově

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 07.03.2014, 15:51 hod.
od Lumpus
tak to vůbec, vidím to spíš T1= mp2 T2=mp4 T3=mp6 T4=mp8 T5=mp10 T6= dejme tomu by to bylo mp12

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 10.03.2014, 12:05 hod.
od Frozen
ono asi záleží jak která postava... a jak který styl, mě u wdčka nerfnuli vše co šlo k mému stylu hraní.

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 10.03.2014, 12:49 hod.
od mdmT
... no takto, ono je to poměrně špatně porovnatelný ... protože ve vanile se zvyšováním MP rostl hlavně monster heal a ne až tak moc monster dmg ... u tormentu je to poněkud jinak ... např. mezi náma oblíbenýma obtížnostma T2 a T4 je rozdíl v dmg, který dávají monstra 2,1 násobný ... tzn. dosávám jednou takovej náklad ... což byl ve vanile rodíl cca mezi MP5 a MP10, tam byl růst dmg dokonce menší než mezi T2 a T4 ( přesně 1,93 násobek ) ... naopak ve vanile byl výrazně vyšší růst HP monster, v uvedeným příkladu byl mezi MP5 a MP10 to bylo 5,3x více HP, který monstra mají a mezi T2 a T4 je to "jen" 2,56 násobek ... z toho vyplývá - pro přechod na T4 není potřeba až tak extrémně více dps než pro hraní na T2, ale zatraceně více ehp ...

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 10.03.2014, 15:44 hod.
od Tapeworm
Lumpus : co se dmg týká tak ani náhodou. Poslední dny týdny před vydáním patche jsem hodně chodil MP10 krypty. Klasika připravilo se to s monkem a pak se naběhlo s jinejma charama a vamlátilo. Před samotným vymlácením bylo třeba nabrat NV. Při nabírání NV se hledali v podstatě jen elitky a mobky se moc neřešily. Prostě se běhalo okolo nich než se našla elita. Pak se pokosilo vše naráz a hledala se další. Při tom běhání okolo mobek sem tam nějakou tu ránu člověk schytal, ale v pohodě se to dalo ustát.
Na T5 nebo na T6 kdybych jen tak v prvním aktu běhal mezi zombíkama a sem tam od nějakýho koupil nějakou ránu tak nepřeběhnu ani přes půl mapy a ležel bych a to mám v téhle době nesrovnatelně lepší gear než se kterým jsem běhal před vydáním patche na MP10.

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 13.03.2014, 16:56 hod.
od Lumpus
No ale s tím že T4= Mp10+ rozhodně souhlasit nemohu. před patchem sem Mp10 chodit nemohl ted chodím T4 v pohodě i T5 a to jsem gear upravil jen mírně

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 14.03.2014, 07:24 hod.
od Frozen
Proto říkám, že záleží od postavy a buildu. Já jsem třeba dříve chodil mp10 v pohodě a nyní jsem na t4 několikrát skončil ve spirit vesselu. Ale je pravda, že třeba s wizzardem to jde v pohodě.

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 16.03.2014, 17:01 hod.
od George
to Lumpus: nic ve zlem, ale mas zkresleny pohled = podle accountu hrajes wizze, projdi se treba s monkem co mas a neustojis ani horsi kombinaci elity na T4...

T4 - T5 je asi porovnatelna s mp10 (zalezi podle druhu charu), T6 je pro chary na blizku uz hodne brutalita kvuli obdrzenemu dmg (znatelne vyssi nez ve vanille).

Podle me to je ciste o equipu s regenem a ehp, protoze vanilla byla postavena hlavne na Life stealu - hraval jsem monka mp10 s dvema jednoruckama s LS za miliardu a byl jsem prakticky nesmrtelny. Fungovala tak vestisna charu...

Po patchi totalni zmena, LS nepouzitelny... zmena buildu a prechod na Life regen / Life on hit naprosta nutnost a je to znatelne tezssi. Momentalne ustojim bez problemu T4 s dmg na monkovi cca 270k unbuff (jedu cyklony a pernament stun, moc se toho kolem me nehybe). T5 a T6 chodim jen se slusnou partou, nejlepe wizzu. Tam je treba znatelne posilit ehp na ukor dmg - zmenou prstenu a pasku mam cca 2mil ehp, 950 allres, 5500 life gergen, 1200 LoH a porad je to na nektere elity sakra malo (napr. kombinace retez + mrazak / waller + arcan diskoteka byva konecna i pro silnou partu).

Navic po patchi je jednoznace nejvyhodnejsi wizzard, kdyz si drzi odstup i s prumernym equipem udola vse i na T5-T6. Treba monk je na T6 brutalita, tohle blizz zatim nevybalancoval. Uvidime jak to pujde na RoS s lepsim equipem...

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 16.03.2014, 19:32 hod.
od fuxicek
vzpomente si, jak by jste hrali MP10 bez LS, az na par jedincu to nikdo ani radeji nezkousel, oproti tomu T6 hraju jen s 800 LOH, takze se to srovnavat vubec neda, byla zmenena i mechanika hry, treba reflect damage mi prijde ze vubec nereflektuji atd......

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 27.03.2014, 12:37 hod.
od Mikiscz
Nebudu zakladat zbytecne nove tema a zeptam se tady:
jaky je podle vas rozdil mezi normal a T 1-6...ohledne padani itemu, treba legendarek?
nekde sem cetl ze cim veci T. tim sou veci kvalitnejsi...co to presne znamena? lepsi roll statu, nebo jak si to mam vysvetlit?

Re: Nové obtížnosti

Napsal: 27.03.2014, 19:03 hod.
od tizzio
Na normal padaji take pouzitelne veci, vcetne setovych planku.


Sent from my iPhone using Tapatalk