Magic Find...
No ja nevim, hraju na mp0 a mam 41 paragona, 2 dny sem hral cca 6 hodin a nepadlo mi nic.
Vcera sem zacal hrat a za 30 minut hrani ve 2 hrach mi padly 2 sety a 2 lege.
Ve 3 hre se mi napsalo ze v ah se mi prodal IK pasek a najednou mi dropl set IK Pasek.
Ted mne reknete jaka je tohle sance )
Vcera sem zacal hrat a za 30 minut hrani ve 2 hrach mi padly 2 sety a 2 lege.
Ve 3 hre se mi napsalo ze v ah se mi prodal IK pasek a najednou mi dropl set IK Pasek.
Ted mne reknete jaka je tohle sance )
Re: Magic Find...
Mě predevcirem padly 3 setovky zunimy a pár lege asi za 4 hodky a většinou mi dropuje leg skoro každéj run hraju na mp8 takže asi tak řešit furt jestli něco funguje nebo ne je zbytečný buď to padá nebo ne víc bych to neřešil jediný na co ma MF vliv je kvalita dropu jako takového ne množství ....
Odesláno z mého Xperia S pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého Xperia S pomocí Tapatalk 2
- Antabus
- Burning Soul
- Příspěvky:693
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Antabus#2689
- Bydliště:Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Magic Find...
Mf funguje na jisto dobře, bylo to tak i D2, tady je navíc paragon, vlastně to dost ulehčuje. Tuhle debatu sem nečetl celou, ale někteří snad stále pochybují.. problem je v tom, že stále se jedná o nějaký pravděpodobnosti. Jak sem tu při rychlým projíždění zachytil, někdo tu už uváděl krásnej příklad s klíčema, já třeba chodil klíče MP3 bo začínám, ale i tak by mě měl z 10 runu 3krát dropnout, hmm, padl mi třeba jeden, a to bylo několik dní a dneska sem šel a z 5 runů 4..podstatny je, že čím více hrajete, tím více se to tý pravdepodobnosti bude blížit. Z pohledu pruměrnýho hráče co těch pár stovek hodin za nějaký ty měsíce nahraje je zřejmý, že kdo si dřív mf obstará, at už z věcí či z paragonů, uvidí těch sloupků více..
První postavu sem jel wize a ač sem nedal moc paragonů, od začatku sem syslil mf a byl sem s ním , s valorem, a mp kolem 350, věci i pres moji nezkušenost a relativně pomaly postup padaly jak mým kamarádum s paragony 70-8O. Jelikož mě uchvátil WW barbar ve kterém vidím osobně tu spravnou farmící mašinu, tak začínam s nových charem, na mf mam jenom amulet, s tím že muj plan je vyhnat radsi ty paragony co nejdříve, a už ted mohu absenci mf na vlastní kůži porovnat. Za 14pl co zatím mam, tak tak asi 4 lege, což mi předtím padlo za jedno odpoledne.
První postavu sem jel wize a ač sem nedal moc paragonů, od začatku sem syslil mf a byl sem s ním , s valorem, a mp kolem 350, věci i pres moji nezkušenost a relativně pomaly postup padaly jak mým kamarádum s paragony 70-8O. Jelikož mě uchvátil WW barbar ve kterém vidím osobně tu spravnou farmící mašinu, tak začínam s nových charem, na mf mam jenom amulet, s tím že muj plan je vyhnat radsi ty paragony co nejdříve, a už ted mohu absenci mf na vlastní kůži porovnat. Za 14pl co zatím mam, tak tak asi 4 lege, což mi předtím padlo za jedno odpoledne.
TreshSocket a Magic Find - Tresh socket - testování účinnosti magic findu
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
Magic Find...
No protoze lidi srovnavaji s D2 kdy z 10 runu na bosse padl 5x uniqe, sice kraviny ale padlo.
Tady clovek muze zabit 40 packu a nepadne nic, ztravi u toho 2 hodiny.
V diablu 2 tech 10 runu byla otazka 15 minut
Proto lidi co hraji max 2 hodky placou ze toho moc nemaji oproti tem noliferum kteri u toho sedi od rana do vecera.
Pred 13 lety sem byl to same kdyz dia2 vyslo, dalsich 5 let deno denne 10 hodin , 8 hodin v praci a 6 spanek byl sem magor
Uz sem dospelejsi dia3 mne bavi ale max ty 2 hodky denne, cas je ale pak to omrzi kdyz u toho clovek dlouho sedi
Tady clovek muze zabit 40 packu a nepadne nic, ztravi u toho 2 hodiny.
V diablu 2 tech 10 runu byla otazka 15 minut
Proto lidi co hraji max 2 hodky placou ze toho moc nemaji oproti tem noliferum kteri u toho sedi od rana do vecera.
Pred 13 lety sem byl to same kdyz dia2 vyslo, dalsich 5 let deno denne 10 hodin , 8 hodin v praci a 6 spanek byl sem magor
Uz sem dospelejsi dia3 mne bavi ale max ty 2 hodky denne, cas je ale pak to omrzi kdyz u toho clovek dlouho sedi
- Still
- Gorebelly
- Příspěvky:228
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stillovy#2593
- Bydliště:Jihlava
Re: Magic Find...
Ahoj, mám dvě otázky,jakej je strop MF? já mám 470 s 5NV na Mp6 a víc mi momentálně vytáhne jen shrine.A druhá otázka v jakým poměru vám padaj legendárky/setovky? mě od tý doby co hraju D3 tedy od 15.5.2012 napadala spousta legend ale setovek jen 5 díky za odpovědi
Re: Magic Find...
Od té doby co jsem zvednul mf mi sice nepádá toho tolik ale kvalita se poměrně zlepšila jak u rare tak i u legendarek . I kdyz padne crapova legenda ma dobre staty a to asi diky MF :-)
Re: Magic Find...
Asi jsem to napsal blbě, ty affixy co se tam rolluji jsou lepší s višším mf než při žádném . Asi to neumím spíš dobře vysvětlit ale mf opravdu zlepšuje kvalitu předmětů. Ten pocit tam mám :-)
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Magic Find...
Je to jen pocit... ;-). Staty dříve ovlivňoval item livele předmětu, dneska je ovlivňuje lvl monstra. MF na ně vliv nemá.
U legendárek si nejsem jistý, jestli je ten roll ovlivněn vůbec něčím jiným než náhodou.
U legendárek si nejsem jistý, jestli je ten roll ovlivněn vůbec něčím jiným než náhodou.
Re: Magic Find...
Četl jsem spousta článku a spousta vláken ohledně mf a pořád mi lidé říkají něco jiného.
tady jsou názory a už opravdu nevím tedy co MF dělá (čím dál tím více mě zamotáváte hlavu :-D )
1) MF ovlivňuje počet affiixu na itemu ( Takhle sem mysel ze donedavna MF funguje a někde jsem to i cetl ale asi to tak neni)
2) MF ovlilvňuje kvalitu itemu ( to už se změnilo přidáním MP a tím že na MP1 mají monstra lvl 61 ?!Tedy myslim ze takhle)
3) MF ovlivňuje počet itemu co padne ( to si myslim ze je blbost ale taky to nekdo tvrdi)
4) MF ovlivňuje hodnotu procnutych affixu - jako že se vám asi rolluji ty nejlepší možné affixi co jdou ale hodnota ( počet ) je pořád random
Já myslím že to funguje tak jako ve 4.Bodě a jestli to takhle opravdu není tak mi prosim někdo pošlete officialní link kde to je napsáno jak to funguje a nebo mi to někdo řekněte :-D
tady jsou názory a už opravdu nevím tedy co MF dělá (čím dál tím více mě zamotáváte hlavu :-D )
1) MF ovlivňuje počet affiixu na itemu ( Takhle sem mysel ze donedavna MF funguje a někde jsem to i cetl ale asi to tak neni)
2) MF ovlilvňuje kvalitu itemu ( to už se změnilo přidáním MP a tím že na MP1 mají monstra lvl 61 ?!Tedy myslim ze takhle)
3) MF ovlivňuje počet itemu co padne ( to si myslim ze je blbost ale taky to nekdo tvrdi)
4) MF ovlivňuje hodnotu procnutych affixu - jako že se vám asi rolluji ty nejlepší možné affixi co jdou ale hodnota ( počet ) je pořád random
Já myslím že to funguje tak jako ve 4.Bodě a jestli to takhle opravdu není tak mi prosim někdo pošlete officialní link kde to je napsáno jak to funguje a nebo mi to někdo řekněte :-D
Re: Magic Find...
Kdyby někdo měl oficiální zdroj tak se o tom nikdo nedohaduje.
Tady je vysvětlení, které mně osobně připadá nejsmysluplnější: https://www.youtube.com/watch?v=QAqU4k7ONzc
Pokud tedy budeme předpokládat, že se pohybujeme v rámci jedné mp úrovně třeba mp0, předmětů padá stejně s jakýmkoliv MF, nicméně čím větší MF tím větší pravděpodobnost je , že daný předmět bude kvalitní. Lidem s vyšším MF tedy padá, né více všech předmětů, v tom celku předmětů, které padnou je jich více legendarních a žlutých.
Další věc jsou různé úrovně MP. Čím vyšší MP tím větší pravděpodobnost, že vám při dropu jednoho itemu padne item další. To znamená, že čím vyšší MP tím vám padá více itemů, ovšem není to MF ale právě zvolenou úrovní MP. - https://www.youtube.com/watch?v=KL1e6dsRnbU
Jestli je ilvl věci 60 nebo 63 je jedno protože od 60+ se může předmět narollovat stejně ať má jakýkoliv ilvl. Tohle funguje tuším od patche 1.0.5.
Tady je vysvětlení, které mně osobně připadá nejsmysluplnější: https://www.youtube.com/watch?v=QAqU4k7ONzc
Pokud tedy budeme předpokládat, že se pohybujeme v rámci jedné mp úrovně třeba mp0, předmětů padá stejně s jakýmkoliv MF, nicméně čím větší MF tím větší pravděpodobnost je , že daný předmět bude kvalitní. Lidem s vyšším MF tedy padá, né více všech předmětů, v tom celku předmětů, které padnou je jich více legendarních a žlutých.
Další věc jsou různé úrovně MP. Čím vyšší MP tím větší pravděpodobnost, že vám při dropu jednoho itemu padne item další. To znamená, že čím vyšší MP tím vám padá více itemů, ovšem není to MF ale právě zvolenou úrovní MP. - https://www.youtube.com/watch?v=KL1e6dsRnbU
Jestli je ilvl věci 60 nebo 63 je jedno protože od 60+ se může předmět narollovat stejně ať má jakýkoliv ilvl. Tohle funguje tuším od patche 1.0.5.
Re: Magic Find...
Takže pro mě žádná novinka a stejnak je to fuk na mp10 je mi to jedno
Odesláno z mého Xperia S pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého Xperia S pomocí Tapatalk 2
Re: Magic Find...
ja nevim o cem se tadsy porad diskutuje, zalozte si postavu, kde nebudete mit zadne MF a sledujte kvalitu dropu, vemte postavu na PL100, dejte tam MP10 a porovnejte kvalitu dropu, myslim ze spousta z vas teoretiku, co se tady ohanite nejakyma nesmyslnyma clankama by valilo oci jaky kur***** rozdil v tom je, neni treba teoretizovat nad necim, co jde jednoduse overit, anebo tu piste dal ty hovadiny a ukajejte se vymluvama o MF, pritom by stacilo si priznat, ze pokud hraju na PL12 a chcipam na MP1, tak asi ten drop bude v .............
mimochodem jsem to dlouho pozoroval a s vysokym MF pada vice kvalitnich predmetu, kazdy z vas si to muze vyzkouset a nepsat tady ty bludy.
Naposledy te varuju, vyjadruj se slusne - Kuki
mimochodem jsem to dlouho pozoroval a s vysokym MF pada vice kvalitnich predmetu, kazdy z vas si to muze vyzkouset a nepsat tady ty bludy.
Naposledy te varuju, vyjadruj se slusne - Kuki
Re: Magic Find...
mozem len potvrdit, vcera v 3 akte deepth diggers a za 5 min mempo - mp3 /410 mf a doteraz mi ani jeden stych dvoch itemov nikdy nepadol.. kedze nemam paragon musel som MF dohnat na geare..
Re: Magic Find...
A to dokazuje co? Ze MF funguje? O tom se tady snad nikdo nebaví. Důležité je "jak" MF funguje. Kdyby měl někdo hodně času klidně by to mohl vyzkoušet. Osobně bych to testoval aspoň se třemi chary, které by neměly na gearu žádné MF. Jeden PL 0 - nejnižší hodnota MF. Pak druhý okolo PL50 a třetí na PL100 s tím bychom dosáhli jakž takž konstantních hodnot MF. S každou postavou by bylo potřeba procházet ty samé lokace - ideálně takové které mají co nejméně random prostředí např. Rakkis Crossing - samozřejmě počet průchodů by musel být také stejný. Důležité by bylo zapisovat si vše, co by padlo, včetně toho kolik mají dané předměty affixů - stačí u rare - a včetně hromádek zlata a health globu, samozřejmě modré a bílé věci nevyjímajé. Zkrátka úplně všechno s tím, že rare předměty trošku podrobněji. Vše by se muselo pohybovat v rámci jedné MP úrovně a čísla předmětů by se musela pohybovat v rámci tisíců. To znamená docela dost hodin práce. Myslím, že takhle by se dalo aspoň na základní úrovni ukázat, jak MF funguje. I tak to má samozřejmě dost metodologických nedostatků, které by zkreslily výsledky. Nicméně nemyslím si, že je někdo takový blázen - GLHF
Re: Magic Find...
a co s tym ma PL? nemalo by tam byt nahodou MF0, MF 200,400,600? pred tym som mesiace hraval bez MF a odkedy idem MF400 padaju mi kvalitnejsie itemy a kvalitnejsie legendarky dovtedy len legendarne klobuky a palicky pre sorcku...
na MP ani PL nezalezi, je to len sposob ako dosiahnut vyssi MF..
na MP ani PL nezalezi, je to len sposob ako dosiahnut vyssi MF..
Re: Magic Find...
Ano PL je jen kvůli tomu, že ti dává MF. Je to jeden ze způsobů jak udržet konstantní MF (problém na PL 0 je že ho rychle vyexpíš a na PL 100 že už máš hodně pasivního MF), takže by to klidně mohly být tři postavy na stejném PL nicméně by musely mít o nějakou stejnou hodnot rozdílný MF. Já jsem vyřešil rozdíl v MF tím, že by gear měl 0 MF a rozdíl v MF by byl díky PL - to s tím má společného PL.
MP dělá takovou věc, kterou jsem popsal výše. Na různých úrovních MP máš různou pravděpodobnost (šanci), že ti při dropu jednoho itemu padne item druhý, proto by si musel se chodit v rámci jednoho MP - je jedno jestli MP1 nebo MP7, ale všichni by museli chodit při stejném MP. Nejrychlejší a nejjednodušší je MP0, proto by to bylo nejvhodnější.
Další věc je tvůj pojem kvalitnější itemy. Co to vlastně je? Kvalitu itemů můžeš objektivně hodnotit, podle počtu affixů a jejich hodnotě. Ne podle předmětů samotných. Ta hra (a tedy ani MF) nerozlišuje jestli je lepší mempo nebo talrasha, to jsou pro ní nominální proměnné.
MP dělá takovou věc, kterou jsem popsal výše. Na různých úrovních MP máš různou pravděpodobnost (šanci), že ti při dropu jednoho itemu padne item druhý, proto by si musel se chodit v rámci jednoho MP - je jedno jestli MP1 nebo MP7, ale všichni by museli chodit při stejném MP. Nejrychlejší a nejjednodušší je MP0, proto by to bylo nejvhodnější.
Další věc je tvůj pojem kvalitnější itemy. Co to vlastně je? Kvalitu itemů můžeš objektivně hodnotit, podle počtu affixů a jejich hodnotě. Ne podle předmětů samotných. Ta hra (a tedy ani MF) nerozlišuje jestli je lepší mempo nebo talrasha, to jsou pro ní nominální proměnné.
Re: Magic Find...
me uz to ani nebavi cist...porad stejny debaty o MF dokola...proste NF > MF ...tot vse:)
Re: Magic Find...
to pantadeas:
nezahovaraj PL s tym nema absolutne nic spolocne , ked chces nieco porovnavat, tak jedine podla MF(je jedno z coho ho mas) na konkretnom MP, vsetci vieme co mame nieco odohrane ze na MP su rozdielne sance na pad itemu a tiez co znamena kvalitnejsi item, ak sa tu chces hadat o slovicka tak nie si na spravnom mieste, ak by hra nerozlislovala kvalitu, tak by nemusel byt ziadny itm lvl a padalo by vsetko rovnomerne, a to sa nedeje(mali by sme rovnake mnozstvo krapov a top veci a vsetci by boli spokojny)
nezahovaraj PL s tym nema absolutne nic spolocne , ked chces nieco porovnavat, tak jedine podla MF(je jedno z coho ho mas) na konkretnom MP, vsetci vieme co mame nieco odohrane ze na MP su rozdielne sance na pad itemu a tiez co znamena kvalitnejsi item, ak sa tu chces hadat o slovicka tak nie si na spravnom mieste, ak by hra nerozlislovala kvalitu, tak by nemusel byt ziadny itm lvl a padalo by vsetko rovnomerne, a to sa nedeje(mali by sme rovnake mnozstvo krapov a top veci a vsetci by boli spokojny)