To je pravda, ale ta sance je nula nula nic. Jiste ze sance se zvysuje, ale je to zanedbatelne.Ride píše:"cim vyssi paragon tim vyssi sance na drop" - tzn vyssi MF bonus a tim pademi sance na drop ne?
Magic Find...
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: Magic Find...
Tak si udělejte pokus. Založte si novou postavu a rubejte mobky s 0% MF. Až vám padne legendárka, tak si spočitejte kolik hodin jste potřebovali a kolik mobek jste zabili. To samé udělejte s vaší nej postavou na vyšším MP, tak aby jste měli co nejlepší MF, třeba 400%+. Pokud je to jak tvrdíte, že MF nemá vůbec žádný vliv a ta šance je mizivá, tak to dopadne stejně. Asi chápete co tím myslím že jo Pokud jste začínali hrát Diablo tak víte jak to bylo s legendárkama. Při MF 0 mi padla první legendárka až někde v 3. aktu na Hellu, do té doby nic. Ono je problém dropnout i žlutý item bez MF, natož legendárku. Myslete trochu.
Re: Magic Find...
mf je hodně znát, s barbem mam teď paragon 19 a za tu dobu 3 legendárky, za stejnej počet expů s wizem(pl80) bych měl tak 10-15 legendárek stoprocentně. Na kvantitu (ani ne za měsíc 150legendárek) si nemůžu s wizem stěžovat, kvalitu radši nezmiňuju.
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: Magic Find...
Uz me tahle debata nebavi, protoze je to porad dokola. MF ma vliv na legendarky, ale nehorazne maly vliv a srovnavat to s rare to je k smichu. Rare maji sanci drop nekolik procent, ale legendarky nekolik desetin nebo mozna setin. Je fakt ze cim vyssi paragon, tim vic to pada, to je pravda. Ja jen tvrdim to, ze farmit legendarky na vysoke mp je kravina. Ze nekomu padne za hodinu 5x legendarka na mp10 je proste nahoda. Pak mu nemusi za 5 hodin padnout nic.
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:57
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Magic Find...
Tak ja chtel spis naznacit ze je zbytecne obohacovat svuj gear o MF...tomu proste neverim...
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: Magic Find...
No podle me vubec nemeli davat srtop na MF. Bonusem za paragon ho uplne degradovali. Proc to delat, prece kdo chce mit MF at ho ma. A ze to pada jak to pada? Obcas hraju s klukem, co ma kazdych 20 min legendu a kdyz ne, je "nasrany" co se to deje. Hrajem 2 hodky, on jich ma 3-5, ja 0. MF mame uplne stejny. On paragon 70, ja 60.
jestli je to podle paragonu, je to vysmech obyčejnym hracum co u toho nejsou 24/7 a navic to podporuje hru jen za 1 postavu, na kterou je potreba ten parag nahonit, ale treba ja si rad zahraju i neco jinyho.
Kdyz hraju new postavu (MF tak 6), nepeda mi to uplne stejne :-D
jestli je to podle paragonu, je to vysmech obyčejnym hracum co u toho nejsou 24/7 a navic to podporuje hru jen za 1 postavu, na kterou je potreba ten parag nahonit, ale treba ja si rad zahraju i neco jinyho.
Kdyz hraju new postavu (MF tak 6), nepeda mi to uplne stejne :-D
Re: Magic Find...
Někde jsem četl, že mf na drop legendárek nemá vliv, má vliv jen na to, že dropnuté věci budou více vlastností.
Je pravda, že nejvíce legendárek mi padlo na mp 1 fastrun.
Je pravda, že nejvíce legendárek mi padlo na mp 1 fastrun.
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: Magic Find...
To je přesně ono, někomu to padá a někomu ne. Pak se to třeba otočí a bude to padat tobě. Máš pravdu v tom a já si o i myslím, že je to tak nějak udělaný, že čim víc hraješ, tim víc to padá. Já taky občas hraju jiný postavy. Podle me to je podle paragonu, com vyssi paragon, tim vic to pada. Nemluvim o mf, ale o levlu. Podle me je to tak nastaveny, aby hraci expili jak mourovaty.Ride píše:No podle me vubec nemeli davat srtop na MF. Bonusem za paragon ho uplne degradovali. Proc to delat, prece kdo chce mit MF at ho ma. A ze to pada jak to pada? Obcas hraju s klukem, co ma kazdych 20 min legendu a kdyz ne, je "nasrany" co se to deje. Hrajem 2 hodky, on jich ma 3-5, ja 0. MF mame uplne stejny. On paragon 70, ja 60.
jestli je to podle paragonu, je to vysmech obyčejnym hracum co u toho nejsou 24/7 a navic to podporuje hru jen za 1 postavu, na kterou je potreba ten parag nahonit, ale treba ja si rad zahraju i neco jinyho.
Kdyz hraju new postavu (MF tak 6), nepeda mi to uplne stejne :-D
Re: Magic Find...
Já nevím tomu dropu moc nevěřím po patch mi to opravdu padalo hodně a ted občas něco.
O víkendu jsem třošku farmil akt3 MP1 s WD, za 2,5 paragonu to znm cca 160mil expu mi padlo 1set + 5leg nevím, ale nezdá se mi to nějak moc.
O víkendu jsem třošku farmil akt3 MP1 s WD, za 2,5 paragonu to znm cca 160mil expu mi padlo 1set + 5leg nevím, ale nezdá se mi to nějak moc.
-
- Gorebelly
- Příspěvky:377
- BattleTag:casperdeluxe#2494
Re: Magic Find...
Mě to taky padá jak kdy. Přes svátky to bylo v průměru 1 lege za run. Jsou dny, kdy mě padnou i 3 za run. Ale teď od novýho roku to prostě nepadá. Včera 5 runů A3 MP1 a jen jedna lege. Paragon mám 64, MF v základu nějakých 220. 3el jsem i MP3 a stejně nic. Tomuto mechanismu bych chtěl někdy porozumět.
Re: Magic Find...
Jesli někdo huntí legendárky na MP1-2 tak je to magor. Legendárky je lepší huntit na vyšších MP, hlavně díky velkému MF bonusu, co je ale nejdůležitější, tak to je Bonus Item, na MP 10 máte 100% bonus item, což se rovná 2x takovému dropu při každém zabití. Taky záleží jaký máte dmg, pokud dáváte jednou ranou mobky na MP 6, je blbost je zabíjet na MP 1, je to neefektivní.
Re: Magic Find...
nesouhlasím, pochybuju že tu je někdo kdo ma dmg na to sejmout na MP6 mobky jednou ranou. Důležité je množství zabitých potvor, pokud na MP0 proběhnu 6x alkalizer run za hodinu, mam daleko vetsi sance ze mi padne legendarka nez kdyz to ma MP6 prolezes 2x. Farmil jsem dlouho MP5 a pomalu jsem snizoval MP až jsem zjistili že nejvic legendarek za straveny cas je MP(0-2) samozrejmne v zavislosti na DMG. Mit 400k dmg tak samozrejmne jedu MP(3-4), ale to je pro většinu momentálně nereálnéBorgi* píše:Jesli někdo huntí legendárky na MP1-2 tak je to magor. Legendárky je lepší huntit na vyšších MP, hlavně díky velkému MF bonusu, co je ale nejdůležitější, tak to je Bonus Item, na MP 10 máte 100% bonus item, což se rovná 2x takovému dropu při každém zabití. Taky záleží jaký máte dmg, pokud dáváte jednou ranou mobky na MP 6, je blbost je zabíjet na MP 1, je to neefektivní.
Re: Magic Find...
Je to nahoda, nahoda, nahoda. Jo a jeste jedna vec: JE TO NAHODA.
Zpusoby typu: vetsi PL level vice dropuje. Vic to dropuje v tehle oblasti. Vic to dropuje, kdyz vypinam a zapinam hru. Vic to dropuje kdyz .... to jsou vsechno placeba, ktera si hraci vytvorila, aby meli alespon nejakou vymluvu k tomu, proc jim to zrovna nepada.
Samozrejme MF to ovlivnuje. Jiz tisickrat bylo receno jak to je. Zabiju monstrum a pak se pocita ona pravdepodobnost:
1. Padne legendary ci set ano (konec) | ne ->
2. Padne 6 statove rare ano (konec) | ne ->
3. Padne 5 statove rare ....
Pravdou je, ze me to take dost vytaci, ze ta pravdepodobnost dropu je s vyssim MF temer zanedbatelna. Jinymi slovy: "Rozdil mezi MF 100, 200 ci 300 je temer k nerozeznani". Mozna po tisici hodinach hrani to bude viditelne, ale jinak nikoli. Jestli si nekdo mysli, ze onu zmenu pociti, kdyz udela 10 runu a actu 3, tak je bud blazen, nebo nema zadne poneti o tom, jak tento system funguje.
Nezbyva, nez doufat, ze Blizzard toto opravi nasledujicimi vecmi:
1. Zrusit cap pro MF
2. Na vyssich MP rapidne zvysit MF (soucasny stav je takovy, ze se vyssi MP pro drop legendary nevyplati cas vs pocet itemu... opet nekolikrat dokazano)
3. Postavy, ktere maji vyssi PL dostanou zvyhodneni pri dropu, budou dropovat kvalitnejsi legendarky, tudiz uz zadny Spirit Stone (bez diskuze, ti lide si to zaslouzi... knourat muzou pouze ti, co si mysli, ze nadropuji top itemy behem 10 hodin hrani... smesne)
4. Na infernu vyhazet modre a bile itemy
5. V zavislosti na MF radikalne zlepsit drop rare predmetu (sice s vyssim MF mate sanci na drop vice statoveho rare, ale 99,99% je crap, tudiz vetsina lidi rare temer nesbira)
6. Shrine na MF a GF prodlouzit minimalne o 5-10 minut + zvysit ony procenta pomoci procentualniho vylepseni (tedy nikoli +25% ale +25% z celkovych procent... tudiz, pokud mam MF 300, tak ze shrine dostanu +75%... tato shrine je totiz jinak temer k nicemu)
7. Zvysit MF a GF, pokud hraji v parte (nechapu co ma soucasny stav znamenat, misto aby podporovali teamove hrani, tak ho soucasnym stavem spise zabiji)
8. A nakonec KONECNE dat komunite jasnou informaci o tom, jak je dany drop legendarek pocitan. Vsechny ony studie jsou totiz delany pomoci reverzniho inzenyrstvi, tedy komunitou, ktera nema v ruce nic vic, nez jen samotnou hru. Blizzard by mel jasne napsat jaka je ona pravepodobnost. Pak bychom totiz mohli jasne rici co by se melo zmenit a jak. Takhle jsou to pouze dohady z podkladu, ktere nejstou na 100% overene.
Zpusoby typu: vetsi PL level vice dropuje. Vic to dropuje v tehle oblasti. Vic to dropuje, kdyz vypinam a zapinam hru. Vic to dropuje kdyz .... to jsou vsechno placeba, ktera si hraci vytvorila, aby meli alespon nejakou vymluvu k tomu, proc jim to zrovna nepada.
Samozrejme MF to ovlivnuje. Jiz tisickrat bylo receno jak to je. Zabiju monstrum a pak se pocita ona pravdepodobnost:
1. Padne legendary ci set ano (konec) | ne ->
2. Padne 6 statove rare ano (konec) | ne ->
3. Padne 5 statove rare ....
Pravdou je, ze me to take dost vytaci, ze ta pravdepodobnost dropu je s vyssim MF temer zanedbatelna. Jinymi slovy: "Rozdil mezi MF 100, 200 ci 300 je temer k nerozeznani". Mozna po tisici hodinach hrani to bude viditelne, ale jinak nikoli. Jestli si nekdo mysli, ze onu zmenu pociti, kdyz udela 10 runu a actu 3, tak je bud blazen, nebo nema zadne poneti o tom, jak tento system funguje.
Nezbyva, nez doufat, ze Blizzard toto opravi nasledujicimi vecmi:
1. Zrusit cap pro MF
2. Na vyssich MP rapidne zvysit MF (soucasny stav je takovy, ze se vyssi MP pro drop legendary nevyplati cas vs pocet itemu... opet nekolikrat dokazano)
3. Postavy, ktere maji vyssi PL dostanou zvyhodneni pri dropu, budou dropovat kvalitnejsi legendarky, tudiz uz zadny Spirit Stone (bez diskuze, ti lide si to zaslouzi... knourat muzou pouze ti, co si mysli, ze nadropuji top itemy behem 10 hodin hrani... smesne)
4. Na infernu vyhazet modre a bile itemy
5. V zavislosti na MF radikalne zlepsit drop rare predmetu (sice s vyssim MF mate sanci na drop vice statoveho rare, ale 99,99% je crap, tudiz vetsina lidi rare temer nesbira)
6. Shrine na MF a GF prodlouzit minimalne o 5-10 minut + zvysit ony procenta pomoci procentualniho vylepseni (tedy nikoli +25% ale +25% z celkovych procent... tudiz, pokud mam MF 300, tak ze shrine dostanu +75%... tato shrine je totiz jinak temer k nicemu)
7. Zvysit MF a GF, pokud hraji v parte (nechapu co ma soucasny stav znamenat, misto aby podporovali teamove hrani, tak ho soucasnym stavem spise zabiji)
8. A nakonec KONECNE dat komunite jasnou informaci o tom, jak je dany drop legendarek pocitan. Vsechny ony studie jsou totiz delany pomoci reverzniho inzenyrstvi, tedy komunitou, ktera nema v ruce nic vic, nez jen samotnou hru. Blizzard by mel jasne napsat jaka je ona pravepodobnost. Pak bychom totiz mohli jasne rici co by se melo zmenit a jak. Takhle jsou to pouze dohady z podkladu, ktere nejstou na 100% overene.
Re: Magic Find...
Snowfist: Teď pomalu rozjíždím hammer barbara a na mp6 dávám bílý moby jednou ranou, záleží teda na typu, takový ty větší na dvě, ale kostlivce a podobnou pakáž, který je 90% dám na jednu. Jedinej rozdíl mezi mp0 a mp6 je, že na mp6 musim s wotb dát do elity 4-5 ran místo jedný To ještě ten equip není vůbec ideální, mám asi 170k dps s battlecry což není nic extra. Hituju za 0,7-1,1m, ve wotb(insanity) za 2x tolik. Ale sakra mě to baví, přesně takhle si barbara představuju, pořádný rány kladivem do hlavy
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:57
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Magic Find...
Borgi magor budes nejspis hlavne ty....urazky si odpust borce u monitoru....
Re: Magic Find...
ňBorgi* píše: ...co je ale nejdůležitější, tak to je Bonus Item, na MP 10 máte 100% bonus item, což se rovná 2x takovému dropu při každém zabití.
nerovna sa to 2x takovemu dropu pri kazdem zabiti, akurat ti vypadne na 100% 1! item viac ako keby si hral na MP 0...
Re: Magic Find...
Přesně tak. Takže za tu nechutně dlouhou rubačku na MP10 dostaneš 1 žlutý či modrý crap navíc. A to se vyplatí!
Re: Magic Find...
Samozřejmě že při porovnání s MP 0, to snad chápe každý. Každý stupeň MP má svůj bonus.Punky píše:ňBorgi* píše: ...co je ale nejdůležitější, tak to je Bonus Item, na MP 10 máte 100% bonus item, což se rovná 2x takovému dropu při každém zabití.
nerovna sa to 2x takovemu dropu pri kazdem zabiti, akurat ti vypadne na 100% 1! item viac ako keby si hral na MP 0...
Re: Magic Find...
Ta 100% sance ale neni na drop predmetu ale na drop cehokoli. Muze to byt zlato, muze to byt health globe, apod. Kazdy kdo hral na MP10, tak preci vi, ze z kazdeho moba nepada predmet )
Pred nekolika dny nekdo od Blizzardu priznal, ze i kdyz Monster Power je tak, jak ho planovali, jsou si vedomi toho, ze hrani na vyssim MP neprinasi tolik vyhod, tudiz se POKUSI toto zmenit.
Jinak pokud tomu odpovida damage, tak je idealni alespon MP1. Ne snad kvuli tomu, ze by padalo vice legendarnich predmetu, ale zejmena kvuli tomu, ze padaji kvalitnejsi rare (vsechny jsou pote 63lvl).
Pred nekolika dny nekdo od Blizzardu priznal, ze i kdyz Monster Power je tak, jak ho planovali, jsou si vedomi toho, ze hrani na vyssim MP neprinasi tolik vyhod, tudiz se POKUSI toto zmenit.
Jinak pokud tomu odpovida damage, tak je idealni alespon MP1. Ne snad kvuli tomu, ze by padalo vice legendarnich predmetu, ale zejmena kvuli tomu, ze padaji kvalitnejsi rare (vsechny jsou pote 63lvl).
Re: Magic Find...
v A3/4 mají lvl63 affixy i na mp0 protože moby tam jsou lvl63 odjakživa, mp1 si akorát zvyšuješ obtížnost/mf. Akorát v A1/2 je to mp1 potřeba, ale tam stejně nikdo skoro nefarmí.