Ahoj,
chtěl bych se dozvědět více informací o petech a případně tu v budoucnu sepsat menší přehled pro jiné, proto se prosím neváhejte podělit s jakoukoli informací
Nejprve bych se rád dopátral toho, čím zvýšit výdrž petů nebo jejich damage. Případně bych si rád ujasnil, zda pro všechny pety platí to samé, nebo zda tu jsou výjimky např. pro časově omezené pomocníky.
1) Které staty sdílejí peti od vaší postavy. Všiml jsem si , že peti vydrží více se stoupajícími rezisty a armorem. Jak je tomu třeba v případě množství životů, dodge chance, regenerace, apod.
2) Z čeho se počítá damage petů, resp. na kterých statech je damage petů závislé?
Víte třeba někdo o výpočetních formulích?
Díky
Peti
Re: Peti
Tak jsem se něčemu málo dopátral k defenzivním statům..
od verze 1.0.4
od patche 1.0.5 to platí i pro DH pety
- peti sdílejí armor, rezisty postavy, dodge chance, ale neumějí block
- peti mají vlastní základní množství životů + 35% celkového zdraví postavy
- mají pasivně zvýšené rezisty na plošné skilly typu plague, mortar, frozen, ...
- mají pasivní regeneraci života (u WD lze HP regeneraci zvýšit na základě vlatních statů pasivkou Fierce Loyalty, na pety se pak přenáší veškerá regenerace i ze skillů, např.: Spirit Walk + Healing Journey.)
- mají pasivní force armor limitující maximální obdržené damage. Toto maximální damage se vypočítává ze základního množství života peta a damage reduction z armoru a rezistencí. Pro výpočet maximálnho poškození lze použít tento vzoreček:
[petBaseHP] * (100 - [armorDmgReduction])% * (100 - [resistDmgReduction])%
od verze 1.0.4
od patche 1.0.5 to platí i pro DH pety
- peti sdílejí armor, rezisty postavy, dodge chance, ale neumějí block
- peti mají vlastní základní množství životů + 35% celkového zdraví postavy
- mají pasivně zvýšené rezisty na plošné skilly typu plague, mortar, frozen, ...
- mají pasivní regeneraci života (u WD lze HP regeneraci zvýšit na základě vlatních statů pasivkou Fierce Loyalty, na pety se pak přenáší veškerá regenerace i ze skillů, např.: Spirit Walk + Healing Journey.)
- mají pasivní force armor limitující maximální obdržené damage. Toto maximální damage se vypočítává ze základního množství života peta a damage reduction z armoru a rezistencí. Pro výpočet maximálnho poškození lze použít tento vzoreček:
[petBaseHP] * (100 - [armorDmgReduction])% * (100 - [resistDmgReduction])%
Naposledy upravil(a) Azataki dne 05.11.2012, 17:07 hod., celkem upraveno 1 x.