Hodnoty působení škody u skillů

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Necik666
Quill Rat
Příspěvky:12
Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od Necik666 » 31.05.2012, 09:22 hod.

Chci se zeptat, jestli se dá někde najít číselná hodnota poškození u aktivních skillů. U D2 to bylo samozřejmostí. Když se najelo myší na ikonu skillu, bylo vydět Damage. V D3 ať hledám jak hledám, nikde jsem to nenašel. Jak teda poznám, jaký dávám damage (např u skillu na pravém myšítku) ???

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od Quetak » 31.05.2012, 09:23 hod.

Zapni si číslíčka a koukej :)

Uživatelský avatar
Necik666
Quill Rat
Příspěvky:12

Re: Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od Necik666 » 31.05.2012, 09:24 hod.

Quetak píše:Zapni si číslíčka a koukej :)
A kde ???

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od Quetak » 31.05.2012, 09:26 hod.

Nejsem si jistej, ale někde v Options->gameplay->damage numbers nebo tak něco.

Uživatelský avatar
Necik666
Quill Rat
Příspěvky:12

Re: Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od Necik666 » 31.05.2012, 09:26 hod.

Quetak píše:Nejsem si jistej, ale někde v Options->gameplay->damage numbers nebo tak něco.
Mrknu na to dík ;)

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od AlterEgo » 31.05.2012, 09:27 hod.

Necik666 píše:
Quetak píše:Zapni si číslíčka a koukej :)
A kde ???
Je to v options, ale budes u popisu skillu videt, ze dmg skillu je treba 200% weapon dmg a to je tak vse. To jak to bylo v D2, ze si videl, ze treba frozen orb dela 250-500 cold dmg, tak nic takoveho presneho tam neni.
To pak zjistis, ze si v options jeste zapnes, aby to ukazovalo cisla dmg, ze to mobum vyskakuje nad hlavou.

Uživatelský avatar
Necik666
Quill Rat
Příspěvky:12

Re: Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od Necik666 » 31.05.2012, 09:29 hod.

AlterEgo píše:
Necik666 píše:
Quetak píše:Zapni si číslíčka a koukej :)
A kde ???
Je to v options, ale budes u popisu skillu videt, ze dmg skillu je treba 200% weapon dmg a to je tak vse. To jak to bylo v D2, ze si videl, ze treba frozen orb dela 250-500 cold dmg, tak nic takoveho presneho tam neni.
To pak zjistis, ze si v options jeste zapnes, aby to ukazovalo cisla dmg, ze to mobum vyskakuje nad hlavou.
Jasně, potvorám ty numera lítají nad kebulema, ale je to škoda, že to nejde nijak nastavit abych viděl jaký mám range damage.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od Quetak » 31.05.2012, 09:37 hod.

jinak se to dá celkem jednoduše spočítat...posčítej veškerý dmg co máš (tím mám na mysli třeba zbran 50-100dmg + na ringu mám 5-15dmg, to je 55-115) tohle číslo pak vynásob intelektem/100 (např. mám 1500intel=1500%dmg navýšení, tak 55 až 115 krát 15 je 825 až 1725), používám skill který dává 200% wpn dmg tak mám výsledek 1650-3650. Snad jsem to napsal aspoň trochu srozumitelně.

Uživatelský avatar
JamieChris
Gorebelly
Příspěvky:351
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JamieChris#2321

Re: Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od JamieChris » 01.06.2012, 21:05 hod.

Zkusim to napsat sem, protože se to sem hodí, když si toho nikdo nevšimne, budu muset jinam ...

Jak poznam, co je pro mě lepší zbraň, když má třeba jedna dmg 500 a ve vlastnostech jen že má třeba +20% dmg (to už je započítaný v tom asi) v porovnání s třeba 450 dmg zbraní, která má ale +60 intelekt ? .. nebo + 100 intelekt ? kde je hranice, která mi nahradí těch 50 chybějících dmg bodů v popisu ? moc to nechápu ... (sem wizard)

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Hodnoty působení škody u skillů

Příspěvek od kojot » 01.06.2012, 21:52 hod.

To se takhle nedá říct, kde je hranice. Počítá se to podle vzorečku:

DMG = (Weapon Damage + bonusy třeba z prstenů, amuletu, offhandu) * (Inteligence/100)

Pokud tě pak zajímá damage u Signature spellu, tak to ještě vynásob Attack speed. Samozřejmě i s bonusy z prstenů, rukavic apod.
Takže si dosaď ty čísla u obou itemů, u kterých se rozhoduješ a kde ti to vyjde vyšší, tak to je lepší.

Podotýkám, že je to zjednodušený, ale pro tyhle účely to bohatě stačí. Není tam třeba započítaná crit chance, crit damage a tak.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“