Dohraní za 6 miliónů
Napsal: 29.07.2012, 22:33 hod.
Záleží na tom, proč hrajete. Jestli pro rejžování na RMAH nebo pro trumfování se v dps, tak je tenhle text bezpředmětný.
Jestli chcete dohrát Diablo a můžete vynaložit jen pár milionů na vybavení, tak má smysl.
Jel jsem přes 150 hodin klasickýcho DH, postavenýho na co nejvyššim dps a tak akorát allres/vit, abych neumíral na jednu ránu. Jako bonus jsem měl 50 discipline, takže jsem mohl vaultit o 106. S dps 60k bez SS (nepoužíval jsem), allres okolo 300 a s 30k života jsem došel do aktu III. Asi jako většina, tak už jsem neměl nárok u každýho druhýho packu a kolikrát si mě dali i běžní pěšáci. Ve skupině o nic lepší. Tak jsem farmařil akt I (převážně) a občas II a snažil se postupně vylepšovat věci. A časem mě to začlo dost s*át. Aby člověk získal dalších 2500 dps nebo života, musí utratit miliony, znáte to.
A pak jsem viděl ty freezing wizardy, a řekl si, že kašlu na stylovýho dh, a jdu zkoušet alternativy. Zaexperimentoval jsem se skillama a hledal použitelnou kombinaci extrémního léčení se slušnym dps. Nakonec z toho za víkend vyplynulo něco uplně divnýho, ale došel jsem s tim k Diablu a na třetí pokus ho zabil.
Ani to nebudu nazývat build, ale funguje to dobře.
Potřeba je cca 6 miliónů.
Veškerý věci primárně na přržívání - allres a vit (hodí se armor), a potom aspoň 1500 life on hit. Kašlete na všechny ty criticaly a hromady dex. Já docílil allres asi 700, života 50tisíc, 1600 loh (800 jednoruč kuš, po 200 prsteny, 400 amulet). Zprvu jsem měl dvě kuše, takže LoH asi 2400, ale není no nutné. Vyměnil jsem jednu pak za štít. Dps kleslo na směšných 15000, ale neni třeba se toho bát.
Super je, že tyhle věcí oproti oběma critům, attack speed, dex nic nestojí. Respektive pakatel. Za milion se vždycky něco s 60 allres, 100 vit a nějakym doplňkem (LoH, DEX) najde. Člověk se nemusí starat ani o movement speed, +discipline a podobně). Když budete mít kliku nebo víc peněz, nahrnete ten život a resisty ještě výš a bude to jednodušší. Ale i s tímhle se dá hrát. Poslední poměrně důležitý stat je chance to freeze/stun co největší. Velice to ulehčí hraní, protože při tom množství hitů, který dávate (v porovnání s klasikou hungering arrow/elemental arrow) k tomu stunu a freezu dochází každou chvíli.
Hlavní útok je gas grenades - tři granáty, který pak ještě 3 sekundy dávaj zranění. To je nejlepší Life generátor. I s 1600 to pohodlně doplňuje rychleji než drtivá většina útoků na postavu. Vše ostatní je variabilní a doplňkové. Zkusil jsem řadu věcí, ale moc na tom už nezáleží. Nakonec jsem dal impale se stun jako druhý útok pro bosse. Nechal smoke screen a vault pro úniky, občas plácnul caltrops nebo sentry.
Ve hře je dh zakořeněnej na místě a metá gas granáty, život mu osciluje mezi 80-100 procenty, v závislosti na síle a typu nepřátel. Někteří vůbec neohrozí, a postupně vymřou, jiní jsou nepříjemní, zejména ti střílející na dálku. Musí se zkracovat vzdálenost a jakékoliv přerušení granátového házení je riziko. Jediná věc, co mě i s tim životem a allres zabíjelo na jednu ránu jsou mallet lordi. Ale těm jejich pomalym útokům se dá snadno vyhnout. Jinak nic, ani Diablo.
Velice nepříjemné jsou samozřejmě arcane sentry v úzkých prostorech. Jedna se v klidu vydrží, dvě jsou hraniční, tři jasná smrt. Proto se hodí smoke screen/vault.
Někteří packy jsem v průběhu nedal a musel je obejít, to je jasný. Neni to žádná nesmrtelnost. Ale myslim, že by byli nad možnosti většiny dh s výbavou o řády dražší.
S tim mizernym dps mi párkrát přišel enrage (když příšerám zbývalo cca 10-15 procent života). Ve většině případů jsem ho ustál až do jejich zabití, protože ten LoH stačí na hodně. Pořešil by to trochu větší dps.
Diablo na závěr neni problém. Spíš je to o trpělivosti, protože se musí pižlat dlouho. Ani chycení neni problém, protože ubere jen cca 80-90 procent života a pak jeden smoke screen a rychlý načerpání života granátama zpět. Ale v té třetí fázi boje je lepší se tomu vyhnout, protože jestli je člověk chycenej jen lehce načatej, tak je konec.
To je všechno. Píšu to sem proto, že možná leckomu, kdo chce hru dohrát, odlehčim o desítky hodin nudnýho farmaření, který stejně nikam moc nevede.
Je to s vysokym chance to freeze/stun taková slabší obdoba freezing wizarda. Dobře funguje i v kombinaci jako tank.
Jestli chcete dohrát Diablo a můžete vynaložit jen pár milionů na vybavení, tak má smysl.
Jel jsem přes 150 hodin klasickýcho DH, postavenýho na co nejvyššim dps a tak akorát allres/vit, abych neumíral na jednu ránu. Jako bonus jsem měl 50 discipline, takže jsem mohl vaultit o 106. S dps 60k bez SS (nepoužíval jsem), allres okolo 300 a s 30k života jsem došel do aktu III. Asi jako většina, tak už jsem neměl nárok u každýho druhýho packu a kolikrát si mě dali i běžní pěšáci. Ve skupině o nic lepší. Tak jsem farmařil akt I (převážně) a občas II a snažil se postupně vylepšovat věci. A časem mě to začlo dost s*át. Aby člověk získal dalších 2500 dps nebo života, musí utratit miliony, znáte to.
A pak jsem viděl ty freezing wizardy, a řekl si, že kašlu na stylovýho dh, a jdu zkoušet alternativy. Zaexperimentoval jsem se skillama a hledal použitelnou kombinaci extrémního léčení se slušnym dps. Nakonec z toho za víkend vyplynulo něco uplně divnýho, ale došel jsem s tim k Diablu a na třetí pokus ho zabil.
Ani to nebudu nazývat build, ale funguje to dobře.
Potřeba je cca 6 miliónů.
Veškerý věci primárně na přržívání - allres a vit (hodí se armor), a potom aspoň 1500 life on hit. Kašlete na všechny ty criticaly a hromady dex. Já docílil allres asi 700, života 50tisíc, 1600 loh (800 jednoruč kuš, po 200 prsteny, 400 amulet). Zprvu jsem měl dvě kuše, takže LoH asi 2400, ale není no nutné. Vyměnil jsem jednu pak za štít. Dps kleslo na směšných 15000, ale neni třeba se toho bát.
Super je, že tyhle věcí oproti oběma critům, attack speed, dex nic nestojí. Respektive pakatel. Za milion se vždycky něco s 60 allres, 100 vit a nějakym doplňkem (LoH, DEX) najde. Člověk se nemusí starat ani o movement speed, +discipline a podobně). Když budete mít kliku nebo víc peněz, nahrnete ten život a resisty ještě výš a bude to jednodušší. Ale i s tímhle se dá hrát. Poslední poměrně důležitý stat je chance to freeze/stun co největší. Velice to ulehčí hraní, protože při tom množství hitů, který dávate (v porovnání s klasikou hungering arrow/elemental arrow) k tomu stunu a freezu dochází každou chvíli.
Hlavní útok je gas grenades - tři granáty, který pak ještě 3 sekundy dávaj zranění. To je nejlepší Life generátor. I s 1600 to pohodlně doplňuje rychleji než drtivá většina útoků na postavu. Vše ostatní je variabilní a doplňkové. Zkusil jsem řadu věcí, ale moc na tom už nezáleží. Nakonec jsem dal impale se stun jako druhý útok pro bosse. Nechal smoke screen a vault pro úniky, občas plácnul caltrops nebo sentry.
Ve hře je dh zakořeněnej na místě a metá gas granáty, život mu osciluje mezi 80-100 procenty, v závislosti na síle a typu nepřátel. Někteří vůbec neohrozí, a postupně vymřou, jiní jsou nepříjemní, zejména ti střílející na dálku. Musí se zkracovat vzdálenost a jakékoliv přerušení granátového házení je riziko. Jediná věc, co mě i s tim životem a allres zabíjelo na jednu ránu jsou mallet lordi. Ale těm jejich pomalym útokům se dá snadno vyhnout. Jinak nic, ani Diablo.
Velice nepříjemné jsou samozřejmě arcane sentry v úzkých prostorech. Jedna se v klidu vydrží, dvě jsou hraniční, tři jasná smrt. Proto se hodí smoke screen/vault.
Někteří packy jsem v průběhu nedal a musel je obejít, to je jasný. Neni to žádná nesmrtelnost. Ale myslim, že by byli nad možnosti většiny dh s výbavou o řády dražší.
S tim mizernym dps mi párkrát přišel enrage (když příšerám zbývalo cca 10-15 procent života). Ve většině případů jsem ho ustál až do jejich zabití, protože ten LoH stačí na hodně. Pořešil by to trochu větší dps.
Diablo na závěr neni problém. Spíš je to o trpělivosti, protože se musí pižlat dlouho. Ani chycení neni problém, protože ubere jen cca 80-90 procent života a pak jeden smoke screen a rychlý načerpání života granátama zpět. Ale v té třetí fázi boje je lepší se tomu vyhnout, protože jestli je člověk chycenej jen lehce načatej, tak je konec.
To je všechno. Píšu to sem proto, že možná leckomu, kdo chce hru dohrát, odlehčim o desítky hodin nudnýho farmaření, který stejně nikam moc nevede.
Je to s vysokym chance to freeze/stun taková slabší obdoba freezing wizarda. Dobře funguje i v kombinaci jako tank.