Stránka 1 z 2
critical dh
Napsal: 06.05.2012, 23:35 hod.
od persoholic
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... !YTe!acZaa
teoreticka vyska critical chance mimo legendary itemov je 64%. sharpshooter dava 3% per sec, reset je az po uspesnom criticale. hlavny skill je impale, s criticalom celkom fajn... spomalovat by sme mali stihat v poho, discipline by mal byt dostatok... ak bude treba ustupit, nastupuje strafe, palime v pohybe... hatred bude tiez dost, co sa nenachyta entagling shotom, nazenu itemy.
lvl 60 - nafarmeny gear:
predpokladany damage - okolo 100k, critical 400k
life cca 15k
attack speed 2x per sec...
kym nebude gear, bude to predpokladam tak polovica z toho...
co si o tom myslite?
Re: critical dh
Napsal: 06.05.2012, 23:41 hod.
od DeathHero
budeme si na to muset pockam a pak zjistime jaky jsou limity
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 08:08 hod.
od AlterEgo
persoholic:
Nezda se Ti to trosku jako nesmysl ty hausnumera?
PvP by bylo opravdu zajimave, kdyz bys delal 100k dmg a postavy by mely jen 15k life. To bys ty hrace one-shotoval i pres 80% redukce dmg.
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 08:37 hod.
od persoholic
dosiahnut by sa mali dat daleko vyssie cisla na zivoty, len som life nenahanal... momentalne nepodstatne... skor rma zaujimalo, ako sa da nahnat dmg, naklikanych som mal daleko viac, toto by mohli byt realne cisla - top gear este dlho nebude....
ale uvidime, ako budu sediet udaje z
http://diablonut.incgamers.com/ v realnej hre...
a treba zvazit, ze aj v d2 boli v pvp umelo znizovane dmg, niektore skilly nemali efekt a pod. podla mna pvp nespustili preto, lebo to potrebuju doladit kvoli narokom inferna...
a mozno to cele bude inak... kasli na cisla, skor ide o ten build... :-)
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 09:00 hod.
od Vozi
S tim buildem toho na vyssi obtiznosti moc nezabijes. Pokud to ma byt crit build, tak proc nepouzivas runu +10% crit (bait the trap) u caltrops?
1. Strafe jako AoE je k smichu a prakticky nepouzitelny, protoze musis byt idealne obklopen monstry.
2. Nemas tam ani vault ani smoke screen, takze zivotnost bude slaba.
Narazis na radu monster a situaci, kde ti slow proste stacit nebude.
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 09:36 hod.
od persoholic
Vozi píše:S tim buildem toho na vyssi obtiznosti moc nezabijes. Pokud to ma byt crit build, tak proc nepouzivas runu +10% crit (bait the trap) u caltrops?
dobra poznamka... :-)
1. Strafe jako AoE je k smichu a prakticky nepouzitelny, protoze musis byt idealne obklopen monstry.
Shoot at random nearby enemies for 120% weapon damage...
nikde sa nepise, ze musis byt obklopeny...
2. Nemas tam ani vault ani smoke screen, takze zivotnost bude slaba.
Narazis na radu monster a situaci, kde ti slow proste stacit nebude.
jak ja sa tesim, az si to vsetko vyskusam... :-)
asi mas pravdu, templar s pascami mozno vsetko nezadrzia... kazdopadne neuvazujem o tom ze sa postavim a budem palit... ale nemienim byt ani v prvej linii...
uvidime, nie som zastancom buildov pred vyskusanim - ani diva svina nevie, ake tam vlastne budu vsetky mozne priserky a ako sa vsetky tie skilly budu chovat v reale... :-D
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 09:41 hod.
od Vozi
@persoholic .. Strafe je opravdu nic moc skill. Kazdy, kdo mel moznost ho vyzkouset v bete, ti to potvrdi. To je vyborny skill na rozbijeni sudu atd. Pokud ho chces opravdu zkusit pouzivat, tak spise s runou stinging steel.
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 09:45 hod.
od persoholic
Vozi píše:To je vyborny skill na rozbijeni sudu atd.
vyskusame, uvidime...
hrdinov su plne cintoriny, tak co...
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 09:46 hod.
od Dekron
Dival jsem se na to a taky mi to neprijde nejak moc extra. Chybi mi tam nejakej dobrej AOE skill, treba jako cluster nebo multishot. JInak ten strafe se mi teda moc nelibi urcite bych ho nahradil smokem nebo tak neco a uz by s tim slo mozna neco delat.
Ja uz jsem rozhodnuty pro :
Napsal: 07.05.2012, 09:56 hod.
od Dekron
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... Ueg!YcZaYb
rapid fire proti mene cilum
cluster jako aoe niceni
caltroop jako obranny skill
Jeste bych tam chtel mermomoci dostat Rain of vengeance ze stunem
anebo Spike trap s runou sticky trap
takze alternativa
: a uvidim co bude ucinnejsi ve hre podle toho si vyberu
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... Ueb!Yc.ZYb
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 09:59 hod.
od Talis
Jak nekdo muže vypočítat jakej bude mít dmg, když ješte hra nevyšla a nikdo neví jaky budou mít itemy staty na lvl60?
Re: Ja uz jsem rozhodnuty pro :
Napsal: 07.05.2012, 10:21 hod.
od persoholic
pekne...
a... co to robi v diskusii o critical dh?
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 10:23 hod.
od persoholic
Talis píše:Jak nekdo muže vypočítat jakej bude mít dmg, když ješte hra nevyšla a nikdo neví jaky budou mít itemy staty na lvl60?
http://diablonut.incgamers.com/planner
tam uz su vytiahnute staty podla vsetkeho, robil som to podla toho... bude to z bety, ale to by sa uz moc nemalo menit, predpokladam...
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 10:50 hod.
od Vozi
Tim plannerem bych se ted opravdu vubec neridil. Takove veci budou mit smysl, az bude dostupna kompletni databaze itemu a affixu.
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 11:05 hod.
od Programos
A strafe je vážně k ničemu :-)
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 12:37 hod.
od Rakiii
mně se strafe líbí :-)
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 12:44 hod.
od Programos
Tak líbit se ti může, ale předpokládám, že většina lidí tady z fóra si postaví build tak, aby byl efektivní. A podle zkušeností z bety musím říct, že Strafe byl k ničemu, jestli tomu bude v plné verzi jinak tak budu jedině rád. Ale s dosavadní zkušeností musím říct, že je prostě k ničemu. Ani na ty sudy.
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 12:47 hod.
od kojot
Jestli bude opravdu k ničemu a nikdo ho nebude používat, tak přijde buff. Navíc ještě nebyla možnost vyzkoušet runy.
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 13:00 hod.
od Rakiii
@ Programos - ne každej chce splynout s davem ..
Btw jak víš co bude a nebude efektivní v momentě kdy se dohrabeš na inferno ... a bude tu třeba již další patch(e) ....
Re: critical dh
Napsal: 07.05.2012, 13:26 hod.
od Programos
Pokud něco není efektivní ani na normal tak věř, že nebude ani na inferno. Spolíhat na "random" na inferno se mi fakt nechce. Né každej chce splynout s davem, to je sice pravda ale já mluvil o efektivitě, kterou tenhle skill v betě neměl.
A nevím, jestli jste četli celej ten koment ale asi jste si nevšimli části "jestli tomu bude v plné verzi jinak, tak budu jedině rád"