Stránka 1 z 18

Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích run

Napsal: 13.09.2011, 10:56 hod.
od Garn

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 13.09.2011, 11:28 hod.
od Garn
Zdá se mi, že Impale s Obsidian runou (= Liquid Flame) by mohl mít dost sick damage když vezmeme +20% z Cull the Weak (z Entangling shot), 20% damage z Marked for Death. Sám o sobě ten skill má nejvyšší koeficient z weapon damage. Je sice drahý, ale Shadow Power (+50% attack speed) + passive Fundamentals by mohly zajistit dost Hatred aby se dal používat často. K tomu Crimson runa na Marked for Death pro plošný damage...

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... Se!cX!ZcaZ

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 13.09.2011, 11:36 hod.
od GrOsO

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 26.11.2011, 16:45 hod.
od trajda
Čekám, jestli někdo vymyslí pořádnou Trapsinu, já vymyslel zatím toto...
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... agU!baZYZc

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 26.11.2011, 17:33 hod.
od ScreaM
Ja pojedu hlavne monka, ale DH me pripadne taky jako super char takze to pro me bude urcite jasna druha volba (pokud me nekdo nepresvedci o barbovi :-)):-). Mam udelanej svuj idealni build do party protoze solo me moc nebavi toho jsem si uzil dost v D2 takze urcite se budu snazit hrat ve vice hracich :-) http://us.battle.net/d3/en/calculator/d ... bVT!YcbZZa

Hatred generatory jsou Evasive Firea a Granades. Evasive Fire hlavne proto kdyby slo do tuhyho tak vynahradim Vault kterej je do party celkem zbytecnej. Granaty s knockbackem a vylepseny passivkou taky dobra volba :-) Pasivka snizuje i hatred cost Cluster arrowu kterej je sam o sobe celkem drahej :-) proto jsem zvolil i pasivku na vyssi hatred, ktera zaroven dopnuje hatred pri zvednuti health globu (ocekavam ze budu spamovat skilly a tank bude pobihat mezi mobama a vybirat health orby takze hatred by nemel tak snadno dojit) :-) Elemental arrow je taky dobrej dmg output jeste s runou na lifesteal se muze vzdycky hodit :-) Shadow power je celkem jasna volba pro dmgera do party :-) Marked for Death je asi nejlepsi 1v1 skill kterej s runou jeste healuje attackera takze na bosse je to jasna volba :-) Posledni passivka Archery + crossbow a maxovat crit :-P

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 26.11.2011, 19:58 hod.
od trajda
Tenhle build ti musím pochválit, protože tyhle kouzla se krásně doplňují (ne jako jiný buildy, který jsem zde zahlédl) a ještě k tomu má i každou runu jinou, takže můžu jít umřít v klidu a pohodě. Jediná škoda je ta, že Shadow Power se nejlépe kombinuje s kouzly Rapid Fire a Strafe, ale bohužel není, kam je narvat, protože tady bych neměnil už ani kouzlo. Na druhou stranu se ten Shadow Power nedá vyndat, protože ostatní Discipline kouzla už nejsou tak užitečná pro tenhle build. Takže bych už s ničím nehýbal... :love:

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 26.11.2011, 21:44 hod.
od ScreaM
Jn ale do sola je to low :-( tam je treba uuuuplne neco jinyho :-)

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 26.11.2011, 21:50 hod.
od trajda
Ani bych neřekl, s tímhle by sis hravě vystačil dost dlouho, protože tam máš fakt všechno, co potřebuješ...

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 26.11.2011, 23:30 hod.
od Garn
Evasive fire je strašně naprd imho - špatně to odskakuje, zbytečně občas žere discipline, občas prostě odskočit nechceš, atd. Jediné co se vyplatí podle mě je Entangling shot (200% weapon damage per attack + slow + 4 hatred) / Fundamentals passive (200% weapon damage per attack + 4 hatred), zbytek skillů vychází hůř. Grenades jsou zase nespolehlivý, proti velkým davům dobrý, ale strašně divně se odráží a výbuchy mají malý rádius. Plus v tom buildu nemáš žádný pořádný single target damage. Evasive fire i Elemental Arrow jsou strašně slaboučký. K tomu jsi do obou nacpal ještě runy, které ještě víc sníží ten single target damage.

Pokud budeš v partě, tak Contagion (indigo runa do MfD) a passive Cull the Weak podle mě jasná volba. ;)

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 26.11.2011, 23:38 hod.
od ScreaM
No na single targety je tam Marked of death, Shadow power te taky dobre boostne :-) Cluster arrow ma dostatnecnej dmg s runou a jeste s passivkama se nemusis bat spamovat ten skill. Tenhle build je spis takovej "cistic" velkych davu na single taky uzijes granaty jsou runou upraveny na jeden granan takze trefit se by nemel byt problem :-) Evasive fire je tam lavne proto ze nema zadnej defenzivni skill a jeste dava dost hatred :-)

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 26.11.2011, 23:48 hod.
od Garn
Pokud máš skill, co ti dává 90% weapon dmg, tak ani když ho posílíš o 20% a zrychlíš o 30%, tak se nedostaneš nad 150% weapon dmg per sec, což je těžce slabé. Cluster má dostatečný dmg s runou? Hm, nevím, jak utáhneš 40 hatred skill, kámo...základní generate rate je 6per second, i když k tomu přidáš 4 hatred za shadow power a nějaký gear, tak to pořád není spamovatelný skill a když to porovnáš např. s Impalem, který je o půlku levnější a má monstrózní dmg output... Grenades to samé + je docela hard se trefit do single targetu granátama. Evasive fire je jako defensivní k ničemu, protože tě nehodí tam kam chceš, ale odrazí tě to od targetu. Když chytneš champions s teleportem, tak tě to na HC může i zabít imho. Entangling s golden runou dává 8 hatred per attack. S double kušema a Ent. shot by jsi ty clustery utáhl, ale to by pak nebyl důvod nedát si tam ten Cull the Weak. ;)

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 27.11.2011, 00:47 hod.
od ScreaM
Z pasivek je cluster levnejsi a DH ma +50hatred. a u toho backflipu ti staci se dostat od nepratel a dat jim knockback granatem kdyby nejhur ale rikam ze je to build do party a tam se pocita s tim ze tank toho bude mit na sobe co nejvic proto ti ten backflip bude bohate stacit. A kdybych se bavil o HC tak ten build udelam s vice defenzivnima skillama :-)

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 27.11.2011, 00:58 hod.
od Garn
Však pasivka zlevňuje o 10, v základu má 50. Je krásné, že máš 150 hatred, ale max hatred je ti v 2minutovém boji k ničemu, potřebuješ regen, ne max hatred, ten ti pomůže v rychlých bojích, aby jsi to tam vysypal.

Jenže ty si nevybereš, kdy ten backflip dáš. Může se ti klidně stát, že vystřelíš na nepřítele, v tom se ti do cesty portne champ. s vlastností teleport (už se mi to stalo) a flipneš se někam kam vůbec nechceš.

Ale i když pominu, že mi tam některé věci nesedí, tak tam furt nevidím ten single target damage. Zvážil bych být tebou např. switch Elem. arrow -> Impale. Budeš mít sice dva hodně expensive hatred spendery, ale zase jsou situačně odlišné, takže je nebudeš kombinovat.

A ještě pokud chceš fakt spamovat cluster, tak můžeš ještě vyměnit Shadow power -> Companion. S jednou runou regeneruje hatred.

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 27.11.2011, 10:59 hod.
od Rakiii
1st pvp DH build by Rakiii

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... cWd!aZbYYa

Těžko odhadovat co to udělá v praxi, ale

Evasive fire - generator hratred a hlavně záchranej skill
FoK - slow efekt?, dobrej dmg
Hungering Arrow - guided arrow opět na scéně navíc s pierce... ? jak moc je to naváděné , dosah netuším
Rapid Fire - " dps kulomet "

smoke - hello predator >:D
shadow - 30% IAS , 4% life leech ?

passive:
Cull the weak - navýšení dmg se hodí vždy a hodně skilů má nějaký slow efekt (uvidíme v pvp jak to bude)
Brooding - reple life ... tyhle regenerační/def skily v d3 se zdají být dost OP ...uvidíme v praxi
fundamental - basic skills se myslí "hatred generators" ?
Garn píše:Pokud máš skill, co ti dává 90% weapon dmg, tak ani když ho posílíš o 20% a zrychlíš o 30%, tak se nedostaneš nad 150% weapon dmg per sec, což je těžce slabé.
tohle se dá snadno ovlivnit equipem.. a když jsem se zběžně díval co padá v betě na nízkém lvl... co pak na nás čeká v infernu ap.
něco jako v dia2 20ed jewel na lvl 9 vs forti ;)

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 27.11.2011, 11:18 hod.
od Garn
Nechápu jak to myslíš. Jasně že to ovlivníš gearem, ale to ovlivníš i když máš lepší skill. :D Nebo jak jsi to myslel?

Hungering arrow je podle mě víc naváděná a chytá targety na větší range než v D2 Guided. Hezký build imho. Evasive fire + HA = <3

EDIT: Jo, jinak Smoke screen se ti ruší když použiješ abilitu. Imho je lepší si dát ten zvýšený movement speed než duration. Zvlášť když SS neneguje projektily a aoe spelly, ty schytáš i když jsi neviditelný.

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 27.11.2011, 13:17 hod.
od Rakiii
- asi tak, že i melee sorcka byla hratelná na hell s dobrým equipem ...

ad DH:
Smoke screen - co to tedy přesně dělá ? neschytáváš melee atack ?
alabaster runa - +40% speed se zdá lepší volba, ale zůstane ti ten "speed bonus" ikdyž užiješ abilitu ?

ještě uvažuji ...
Shadow power - indigo runa +40% speed nebo leech (otázka jak funguje v pvp )

Evasive fire - jak často nastává ten backflip ? z popisu skilu plyne, že ne vždy
možná by byl vault nakonec lepší ,ale nic negeneruje a stojí víc

* passive
zajímavě vypadá i tactical advantage v kombinace s backflipy / smoke
60% movement speed / 2sec

- nějak mi vypadl !
Marked for death + crimson runa
31% extra dmg/20 yardů /trvá 30sec
jak to funguje ? jako kletby v d2 ?

verze č.2
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... cWd!baZYZc

konečný build hodně ovlivní možnosti/omezení hry, gear i runy ve skilech

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 27.11.2011, 13:30 hod.
od Garn
Jasně že byla no...nevypadá ale, že Blizz počítá s tím, že budeš hrát naked chary na Inferno HC. :D To byla hyperbola... :twisted:

SS dělá to, že tě instantně promění v takový stín. Monstra do tebe přestanou okamžitě útočit a dokud nevyprchá a nebo neprovedeš nějakou abilitu, tak jsi pro ně a pro hráče neviditelný. To se ale nerovná nezasažitelný. Speed bonus fakt nevím, jestli zmizí.

EF dává backflip pokaždé, když je target blíže než xy yardů...nevím kolik to je, na 24'' monitoru je to asi 4cm od hráče.

MfD funguje jako kletba, nevím jestli půjde něčím shazovat, ale hodíš a ona na tom targetu prostě je. :D

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 27.11.2011, 14:05 hod.
od ScreaM
Ten backflip je myslim dokud neni enemy na meele range takze dokud do tebe neseka tak ten backflip nedas :-) Nvm kolik presne je momentalne meele range ve hre takze presnou vzdalenost v yd nevim :-) Ale pokud budou aktovi bossove nebo jini bossove ve hre znatelne vetsi nez hrac tak ten meele range pro ne by mel byt vetsi tudiz do tebe budou sekat a ty ten backflip nedas :-)

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 27.11.2011, 14:07 hod.
od Garn
Close není melee. Je to právě docela daleko. ;)

Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích

Napsal: 27.11.2011, 15:34 hod.
od ScreaM
No ve videu se me to moc nezdalo :-D ale tak ty to hrajes tak vis urcite lip :-)