Sentry - Mechanika na pozadí
Napsal: 24.09.2014, 09:33 hod.
EDIT: Doplněn FAQ (25.9.2014)
EDIT: Doplněna tabulka porovnání buildů (10.102014) - Tímto děkuji Mlokovy
FAQ:
1. Počítá se +CA/MS/EA dmg na gearu i pro střely z věže? -- ANO
2. Na BP 2.84 a 4.15 je výhodnější +EA dmg na gearu než +CA? -- ANO, nečekejte boost DMG o milióny,ale ANO.
3. EA(cold) vystřelená z věže souští Cull of Weak pasivku? -- ANO
Ahoj.
Jak jsem tak zjistil, většina z Vás vůbec nemá ponětí o tom, jak to všechno na pozadí funguje.
Pokusím se tedy vyrobit menší návod s vysvětlením a přidám odkazy na kalkulátory,tabulky atd.
Taky se budu snažit to průběžně aktualizovat kdykoli se objeví změna v mechanikách věží a věcí s tím spojených.
BreakPoint Atack Speed Sentry, patch 2.1.1
V podstatě jde o to, že Vaše věže se striktně neřídí podle hodnoty AS ve vašem profilu (jejich AS se nezvedá průběžně s vaší AS,ale skokově).
Tzn. Věže mají určité "stropy" rychlosti a dokud nepřekročí další strop, střílejí stále stejně rychle. Ke zvednutí AS věže je potřeba překročit další "strop"
Tyto stropy jsou určené Vaším AS a equipem,který ovlivňuje AS petů. To jsou v současné době pro DH pouze Tasker and Theo rukavice.
Barevná přehledná tabulka BP (BreakPoint):
http://i.imgur.com/GNkLjIu.png
Svislý sloupec je hodnota vašeho AS z profilu viditelné v detailu v inventáři.
Horizontální řádek je hodnota bonusu TaT rukavic, kde číslo za 1 je vždy %AS z legendární vlastnosti. Tedy 1.48 znamená, že na TaT je 48% bonus k AS petů.
Spojnicí těchto hodnot v tabulce je výpočet AS věží a jejich aktuální BP.
Obecně platí, že u 2H kuší by měl být 2,16 BP, u luků 2,84 BP a u 1H nejlépe 4,15 BP,který je ale těžko dosáhnutelný.
Počet výstřelů za 30sec pro určité BP u nejpoužívanějšího buildu. Cluster Arrow(CA) - Mulltishot (MS) - Elemental Arrow (EA)
BP 2,16 = 74 střel = 13x CA, 24x MS, 37x EA
BP 2,84 = 97 střel = 14x CA, 29x MS, 54x EA
BP 4,15 = 150 střel = 14xCA, 36x MS, 100x EA
Jak je vidět, čím vyšší BP, tím je lepší mít bonus dmg k EA, protože poměrová dmg mezi skills je nejvyšší (100střel)
Obecně tedy ohledně BP platí, že je zbytečné zvyšovat na gearu AS pokud tím nedosáhnete dalšího BP !
Kalkulátor BP
http://d3.white.ge/
Tady je jednoduchý a přehledný kalkulátor na BP věží. Pokud by někdo nerozuměl tomu jak to fachčí, nahoďte dotaz ;-).
Tady je tabulka pro srovnání jednotlivých variant buildů. Velmi užitečné
http://data.mlok.net/diablo/
soubor "M6 Builds.xlsx"
Doufám, že jsem mezi DH vnesl trochu světla ohledně skrytých mechanik Sentry a v seriálu budu pokračovat.
Pokud jste v návodu našli nesrovnalost,chybku nebo nefungující odkaz, dejte vědět prosím Překlep se stane každému ;-)
Další díl návodu se bude týkat interních Cooldown věží a skillů, které věže používají.
S přáním vydaženého lovu Váš DH guru
EDIT: Doplněna tabulka porovnání buildů (10.102014) - Tímto děkuji Mlokovy
FAQ:
1. Počítá se +CA/MS/EA dmg na gearu i pro střely z věže? -- ANO
2. Na BP 2.84 a 4.15 je výhodnější +EA dmg na gearu než +CA? -- ANO, nečekejte boost DMG o milióny,ale ANO.
3. EA(cold) vystřelená z věže souští Cull of Weak pasivku? -- ANO
Ahoj.
Jak jsem tak zjistil, většina z Vás vůbec nemá ponětí o tom, jak to všechno na pozadí funguje.
Pokusím se tedy vyrobit menší návod s vysvětlením a přidám odkazy na kalkulátory,tabulky atd.
Taky se budu snažit to průběžně aktualizovat kdykoli se objeví změna v mechanikách věží a věcí s tím spojených.
BreakPoint Atack Speed Sentry, patch 2.1.1
V podstatě jde o to, že Vaše věže se striktně neřídí podle hodnoty AS ve vašem profilu (jejich AS se nezvedá průběžně s vaší AS,ale skokově).
Tzn. Věže mají určité "stropy" rychlosti a dokud nepřekročí další strop, střílejí stále stejně rychle. Ke zvednutí AS věže je potřeba překročit další "strop"
Tyto stropy jsou určené Vaším AS a equipem,který ovlivňuje AS petů. To jsou v současné době pro DH pouze Tasker and Theo rukavice.
Barevná přehledná tabulka BP (BreakPoint):
http://i.imgur.com/GNkLjIu.png
Svislý sloupec je hodnota vašeho AS z profilu viditelné v detailu v inventáři.
Horizontální řádek je hodnota bonusu TaT rukavic, kde číslo za 1 je vždy %AS z legendární vlastnosti. Tedy 1.48 znamená, že na TaT je 48% bonus k AS petů.
Spojnicí těchto hodnot v tabulce je výpočet AS věží a jejich aktuální BP.
Obecně platí, že u 2H kuší by měl být 2,16 BP, u luků 2,84 BP a u 1H nejlépe 4,15 BP,který je ale těžko dosáhnutelný.
Počet výstřelů za 30sec pro určité BP u nejpoužívanějšího buildu. Cluster Arrow(CA) - Mulltishot (MS) - Elemental Arrow (EA)
BP 2,16 = 74 střel = 13x CA, 24x MS, 37x EA
BP 2,84 = 97 střel = 14x CA, 29x MS, 54x EA
BP 4,15 = 150 střel = 14xCA, 36x MS, 100x EA
Jak je vidět, čím vyšší BP, tím je lepší mít bonus dmg k EA, protože poměrová dmg mezi skills je nejvyšší (100střel)
Obecně tedy ohledně BP platí, že je zbytečné zvyšovat na gearu AS pokud tím nedosáhnete dalšího BP !
Kalkulátor BP
http://d3.white.ge/
Tady je jednoduchý a přehledný kalkulátor na BP věží. Pokud by někdo nerozuměl tomu jak to fachčí, nahoďte dotaz ;-).
Tady je tabulka pro srovnání jednotlivých variant buildů. Velmi užitečné
http://data.mlok.net/diablo/
soubor "M6 Builds.xlsx"
Doufám, že jsem mezi DH vnesl trochu světla ohledně skrytých mechanik Sentry a v seriálu budu pokračovat.
Pokud jste v návodu našli nesrovnalost,chybku nebo nefungující odkaz, dejte vědět prosím Překlep se stane každému ;-)
Další díl návodu se bude týkat interních Cooldown věží a skillů, které věže používají.
S přáním vydaženého lovu Váš DH guru