Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích run
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Nerf
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
+1 as hellQoliker píše:Nerf
Let's own some noooobs:D jak ja se na to tesim:)
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
- Programos
- Minion of Destruction
- Příspěvky:810
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Programos#2804
- Bydliště:Bystřice n.P.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
To máš i s +25% dmg shrine nebo čistě jen tak?
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Ale pořád mám nízkou inteligenci... Jsem blbej jak poleno!
(není to +25%dmg, je to ta IAS + crit chance, ale nikomu to neříkej )
(není to +25%dmg, je to ta IAS + crit chance, ale nikomu to neříkej )
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Hezky vymazlené atributy, gratuluju
Já mám 107, teď jsem se koukal.
Já mám 107, teď jsem se koukal.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Nově jsem se díval na strom skillů a zamyslel jsem se, jestli Rapid Fire s runou High Velocity (mění šíp v otrávený a dává 40% šanci na průraz cíle) je nejlepší volbou pro tento skill. Přijde mi totiž, že na vyšších levelech bude daleko více monster imuních na jed než na fyzický útok (v diablu 2 to tak bylo) a také by mi přišlo logické, kdyby například nemrtví na hell a infernu nešli otrávit vůbec.
Druhým důvodem, proč runu High Veloctiy bych nebral jako jasnou volbu je ten, že nepřináší žádnou výhodu do hry více hráčů. Řešení vidím v runě Web Shot, která dává 80 % zpomalení zasaženého cíle. Útok zůstává fyzický a rapidní zpomalení nepřátel a zvláště těch opravdu silných je podle mě nejlepší týmovou podporou do mulťáku.
Možná někoho napadne, proč se tak detailně zabývám tímto skillem? Je to proto, že tento skill je opravdu jeden z nejsilnějších co DH má. Jeho nevýhodou je, že musíte stát při jeho aplikaci na místě (další důvod proč ty bestie zpomalit) a samozřejmě jeho obrovská náročnost na hatred. Tu druhou nevýhodu lze kompenzovat tím, že pomocné skilly vybavíme runami generujícími hatred a samozřejmě nutností je skill Preparation s runou Punishment, která vrací 100 % hatred (lze ji mít již na 25 levelu, Rapid Fire s Web Shot ještě dříve, což je super). Pozor Preparation s runou Punishment stojí discipline, takže není od věci mít v pasivních schopností skilly Night Stalker, Perfectionist či Vengeance. Stačí dva z těchto tří, jako třetí pasivko bych vzal Cull the Weak, když se zaměřujeme na zpomalování nepřátel.
Protože nabíjeci schopnost plánuji Etabling Shot (také fyzický útok a zpomolování nepřátel), tak si myslím, že bude zřejmě nutné zvolit ještě jeden útok, který by nebyl fyzický. Mou volbou je skill Elemental Arrow s runou Frost Arrow (mění fyzický útok na mrazící).
Zajímá mě především Vás názor, zda zpomalování nepřátel s DH je dobrým týmovým vkladem do hry více hráčů. Reaguji hlavně na názory, že DH není dobrou týmovou postavou, protože nepřináší žádné podpůrné bonusy ostatním hráčům.
Druhým důvodem, proč runu High Veloctiy bych nebral jako jasnou volbu je ten, že nepřináší žádnou výhodu do hry více hráčů. Řešení vidím v runě Web Shot, která dává 80 % zpomalení zasaženého cíle. Útok zůstává fyzický a rapidní zpomalení nepřátel a zvláště těch opravdu silných je podle mě nejlepší týmovou podporou do mulťáku.
Možná někoho napadne, proč se tak detailně zabývám tímto skillem? Je to proto, že tento skill je opravdu jeden z nejsilnějších co DH má. Jeho nevýhodou je, že musíte stát při jeho aplikaci na místě (další důvod proč ty bestie zpomalit) a samozřejmě jeho obrovská náročnost na hatred. Tu druhou nevýhodu lze kompenzovat tím, že pomocné skilly vybavíme runami generujícími hatred a samozřejmě nutností je skill Preparation s runou Punishment, která vrací 100 % hatred (lze ji mít již na 25 levelu, Rapid Fire s Web Shot ještě dříve, což je super). Pozor Preparation s runou Punishment stojí discipline, takže není od věci mít v pasivních schopností skilly Night Stalker, Perfectionist či Vengeance. Stačí dva z těchto tří, jako třetí pasivko bych vzal Cull the Weak, když se zaměřujeme na zpomalování nepřátel.
Protože nabíjeci schopnost plánuji Etabling Shot (také fyzický útok a zpomolování nepřátel), tak si myslím, že bude zřejmě nutné zvolit ještě jeden útok, který by nebyl fyzický. Mou volbou je skill Elemental Arrow s runou Frost Arrow (mění fyzický útok na mrazící).
Zajímá mě především Vás názor, zda zpomalování nepřátel s DH je dobrým týmovým vkladem do hry více hráčů. Reaguji hlavně na názory, že DH není dobrou týmovou postavou, protože nepřináší žádné podpůrné bonusy ostatním hráčům.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
@ksinbad ... Tady je odkaz na link, kde Jay Wilson vysvetluje poison dmg. V D3 bude fungovat stejne jako elementy. Je to jenom dalsi typ dmg narozdil od D2.
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... diablo-iii
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... diablo-iii
Naposledy upravil(a) Vozi dne 07.04.2012, 13:38 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Jo tohle jsem věděl, to přirovnání s D2 nebylo z mé strany úplně správné, protože tam jedové poškození fungovalo jen jako poškození za určitý časový úsek a mám dojem, že se ani nezčítalo (jed. útok jsem nepoužíval ani za nec.). Hlavní myšlenkou ovšem bylo, že lze předpokládat, že na vyšších úrovních hry bude daleko více bestií imuních na oheň, blesky, mráz a jed, než proti fyzickému útoku. Můj předpoklad se opírá o D2 na hell, kde to bylo za kouzelnici opravdu těžké a také trochu o logiku - např. ledového obra by nemělo být možné zranit mrazem.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
@ksinbad .. Monstra nebudou mit kompletni immunitu na jakykoliv typ poskozeni. Nicmene s vysokymi resisty lze na hell / infernu urcite pocitat.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Rozepsal jsem tu A4 post proč s Ksinbadem nesouhlasím, ale smazal se mi... Tak jen stručně:
1) Imo High Velocity (+1 element, +70% wdmg main skillu) > Web Shot (pochybný slow na 2-3 targety)
2) Preparation s Punishmentem je divná věc - 20 disci je šíleně moc, to jsou 2 vaulty, které ti mohou zachránit krk
3) Imo Vengeance + Night Stalker stačí aby jsi tím utáhl i poměrně cenově náročný build, obzvlášť po boostu Vengeance, ze které je teď strašně OP passivka do PvM.
4) Imo Punishment vůbec nepotřebuješ.
5) Slowu mají všichni plnou .... Podle mě hlavní výhoda DH bude šílený damage output a spousta utility, díky které se můžeš postarat o sebe i ostatní. A nemyslím to support jako přímo že by jsi na spoluhráče dával nějaké skilly, ale Frost Arrow i Rapid Fire jsou super "cone" ability, které můžou krásně vyčistit okolí tvého ohroženého spoluhráče.
1) Imo High Velocity (+1 element, +70% wdmg main skillu) > Web Shot (pochybný slow na 2-3 targety)
2) Preparation s Punishmentem je divná věc - 20 disci je šíleně moc, to jsou 2 vaulty, které ti mohou zachránit krk
3) Imo Vengeance + Night Stalker stačí aby jsi tím utáhl i poměrně cenově náročný build, obzvlášť po boostu Vengeance, ze které je teď strašně OP passivka do PvM.
4) Imo Punishment vůbec nepotřebuješ.
5) Slowu mají všichni plnou .... Podle mě hlavní výhoda DH bude šílený damage output a spousta utility, díky které se můžeš postarat o sebe i ostatní. A nemyslím to support jako přímo že by jsi na spoluhráče dával nějaké skilly, ale Frost Arrow i Rapid Fire jsou super "cone" ability, které můžou krásně vyčistit okolí tvého ohroženého spoluhráče.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Vozi: Tohle víš jistě? V D2 jsem si také myslel, že kompletní imunita na určitý element je nesmysl. Na Hell v D2 jsem se pak nestačil divit, když některé potvory byly imunní na dva elementy, na třetí pak silně rezistentní, no autoři měli rozhodně pravdu za kouzelnici to v D2 bylo opravdu peklo.
Garn: Opravdu hodně mě překvapuje, že se neshodneme, zvláště když u obou našich DH plánujeme Entangling Shot a Rapid Fire. Preparation s Punishmentem je něco úžasného hlavně pro pozdější fázi hry (hell, inferno). Je to totiž okamžité doplnění hatred (munice) pro DH. Hatred se bude doplňovat rychle, ne však pro Rapid Fire. Náročnost na discipline s pasivním skillem Perfectionist klesá s 20 na 16 a s tím se již dá pracovat, zvláště když díky skillu Perfectionist klesá o 20% i další skilly na disciplinu jako tebou navrhovaná Vault.
Aby Preparation s runou Punishment aspoň trochu fungoval je nutné mít alespoň 60 hatred a 30 discipline. Pro dobré fungování 80 hatred 40 discipline. Pro vynikající 100 hatred a 50 discipline. Vycházím z toho, že i když Night Stalker bude doplňovat discipline, neměl by skill Preparation s runou Punishment stát více než polovinu celkového množství discipline, nezbylo by totiž nic na únik (Vault, Smoke screen).
Naprosto s Garnem souhlasím, že Frost Arrow i Rapid Fire jsou super "cone" ability (proto jsem si je také vybral), a také s tím, že i ostatní postavy mají zpomalení, ovšem většinou jde o zpomalení od 30 do 60 %. Myslím, že 80 % zpomalení je největší možné ve hře. Zpomalení mi prostě přijde důležitější než průstřel, zvláště proti silným protivníkům z úrovně Hell a bossům všeobecně, pro střelce je nutné je zpomalit a ničit je rychle a efektivně tím nejsilnějším co má - Rapid Fire. Zpomalení zvyšuje čas, kdy můžete střelcem likvidovat nepřátele bez většího rizika. Až se dostanou blízko, tak je nutné ustoupit (vault, smoke screen). Do této strategie pak dobře zapadá Preparation s runou Punishment, která nabíjí hatred a prodlužuje možnost střílet s Rapid Fire.
Garn má ovšem asi pravdu v tom, že asi to zpomalení nebude výraznou pomocí pro hraní v mulťáku, protože ostatní postavy také umí zpomalovat, o to důležitější si myslím, že to bude při hraní sólo. Toto byla také má základní úvaha, zda lze brát rapidní zpomalování nepřátel jako velký přínos do mulťáku. Garn mě docela přesvědčil, že zpomalování v mulťáku nebude tak důležité jako v singlu nebo má někdo jiný názor? Svou roli zde však asi bude hrát to, s jakými postavami budete v mulťáku v kooperaci hrát a jaké skilly budou použivat. Asi by bylo hodně smutné, kdyby skilly a runy na zpomalení nepoužívala žádná herní postava.
Garn: Opravdu hodně mě překvapuje, že se neshodneme, zvláště když u obou našich DH plánujeme Entangling Shot a Rapid Fire. Preparation s Punishmentem je něco úžasného hlavně pro pozdější fázi hry (hell, inferno). Je to totiž okamžité doplnění hatred (munice) pro DH. Hatred se bude doplňovat rychle, ne však pro Rapid Fire. Náročnost na discipline s pasivním skillem Perfectionist klesá s 20 na 16 a s tím se již dá pracovat, zvláště když díky skillu Perfectionist klesá o 20% i další skilly na disciplinu jako tebou navrhovaná Vault.
Aby Preparation s runou Punishment aspoň trochu fungoval je nutné mít alespoň 60 hatred a 30 discipline. Pro dobré fungování 80 hatred 40 discipline. Pro vynikající 100 hatred a 50 discipline. Vycházím z toho, že i když Night Stalker bude doplňovat discipline, neměl by skill Preparation s runou Punishment stát více než polovinu celkového množství discipline, nezbylo by totiž nic na únik (Vault, Smoke screen).
Naprosto s Garnem souhlasím, že Frost Arrow i Rapid Fire jsou super "cone" ability (proto jsem si je také vybral), a také s tím, že i ostatní postavy mají zpomalení, ovšem většinou jde o zpomalení od 30 do 60 %. Myslím, že 80 % zpomalení je největší možné ve hře. Zpomalení mi prostě přijde důležitější než průstřel, zvláště proti silným protivníkům z úrovně Hell a bossům všeobecně, pro střelce je nutné je zpomalit a ničit je rychle a efektivně tím nejsilnějším co má - Rapid Fire. Zpomalení zvyšuje čas, kdy můžete střelcem likvidovat nepřátele bez většího rizika. Až se dostanou blízko, tak je nutné ustoupit (vault, smoke screen). Do této strategie pak dobře zapadá Preparation s runou Punishment, která nabíjí hatred a prodlužuje možnost střílet s Rapid Fire.
Garn má ovšem asi pravdu v tom, že asi to zpomalení nebude výraznou pomocí pro hraní v mulťáku, protože ostatní postavy také umí zpomalovat, o to důležitější si myslím, že to bude při hraní sólo. Toto byla také má základní úvaha, zda lze brát rapidní zpomalování nepřátel jako velký přínos do mulťáku. Garn mě docela přesvědčil, že zpomalování v mulťáku nebude tak důležité jako v singlu nebo má někdo jiný názor? Svou roli zde však asi bude hrát to, s jakými postavami budete v mulťáku v kooperaci hrát a jaké skilly budou použivat. Asi by bylo hodně smutné, kdyby skilly a runy na zpomalení nepoužívala žádná herní postava.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Ksinbad: Imunity v D3 opravdu nebudou. Už to před časem ohlašovali.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Zapomínáš na pár věcí:
1) Caster/ranged creepy jsou pro tebe stále nebezpečné, tam ti slow nepomůže.
2) Právě to, že Inferno/Hell bude tak hard znamená, že potřebuješ z té chvilky, kdy se sám vystavíš nebezpečí (stojíš a taháš RF) vymlátit co nejvíc a být co nejeefektivnější.
Dát za 4 sekundy, 1/3 resource (který se ti zregeneruje během 2 health orbů + přirozeného regenu = v průměrné bitvě tak 3-5 sekund) průměrně 1200% wdmg živlem, který není zas tak běžný... S tvou runou by to bylo o 1/4 dmg méně a výměnou za to bys měl "více času" - za předpokladu, že žádný creep není střelec...
Web shot je imo plýtvání potenciálem.
EDIT: Ale v tom mém buildu jdu do CtW místo Archery.
1) Caster/ranged creepy jsou pro tebe stále nebezpečné, tam ti slow nepomůže.
2) Právě to, že Inferno/Hell bude tak hard znamená, že potřebuješ z té chvilky, kdy se sám vystavíš nebezpečí (stojíš a taháš RF) vymlátit co nejvíc a být co nejeefektivnější.
Dát za 4 sekundy, 1/3 resource (který se ti zregeneruje během 2 health orbů + přirozeného regenu = v průměrné bitvě tak 3-5 sekund) průměrně 1200% wdmg živlem, který není zas tak běžný... S tvou runou by to bylo o 1/4 dmg méně a výměnou za to bys měl "více času" - za předpokladu, že žádný creep není střelec...
Web shot je imo plýtvání potenciálem.
EDIT: Ale v tom mém buildu jdu do CtW místo Archery.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Kajot: díky za info, je to úleva.
Garn: S pvním bodem souhlasím, ale je nutné poznamenat, že to bude problém pro každého DH. Zpomalení zde je samozřejmě nesmyslné. Tvůj DH na tom bude lépe, pokud střelci budou stát za sebou a bude se uplatňovat průstřel, jinak na tom bude stejně jako s runou Web shot.
Souhlasím i s bodem 2, i když zde nechápu příliš pointu. Rapid fire, i kdybych ho jel bez jakékoliv runy je dostatečně efektivní, když do něj je dostatek nábojů (hatred). Runa High Velocity je lepší proti skupině nepřátel, díky šanci na průstřel, naopak proti jednomu protivníkovi (bosovi) je nepoužitelná. Naopak runa Web shot zpomaluje, čímž lze uplatnit útok z pasivního skillu Cull the Weak (15 % k útoku ke každé střele), pořád nemám představu jak se to bude přičítat v rapid fire - ke každé střele nebo celkem? Opravdu nedokážu úplně jistě říci, co bude lepší a efektivnější.
Na health orby bych raději moc nespoléhal, protože je to o náhodě, přirozený regen zase nebude tak rychlý, kdyby byl, tak by nebylo třeba orbů a speciálních skillů na obnovu resource. Jo to poslední bude zajímavou otázkou, totiž to zda útok živlem bude lepší než běžný fyzický útok. V D2 byla většina monster na hell spíše resistentní na živly a to docela hodně (aspoň že nebudou zcela imunní), v D3 to může být naopak.
Mám dojem, že se neschodneme pouze v jedné věci, a to jakou runu vzít do rapid fire. Jediným smysluplným řešením je počkat a vyzkoušet to ve hře, tam se uvidí.
Garn: S pvním bodem souhlasím, ale je nutné poznamenat, že to bude problém pro každého DH. Zpomalení zde je samozřejmě nesmyslné. Tvůj DH na tom bude lépe, pokud střelci budou stát za sebou a bude se uplatňovat průstřel, jinak na tom bude stejně jako s runou Web shot.
Souhlasím i s bodem 2, i když zde nechápu příliš pointu. Rapid fire, i kdybych ho jel bez jakékoliv runy je dostatečně efektivní, když do něj je dostatek nábojů (hatred). Runa High Velocity je lepší proti skupině nepřátel, díky šanci na průstřel, naopak proti jednomu protivníkovi (bosovi) je nepoužitelná. Naopak runa Web shot zpomaluje, čímž lze uplatnit útok z pasivního skillu Cull the Weak (15 % k útoku ke každé střele), pořád nemám představu jak se to bude přičítat v rapid fire - ke každé střele nebo celkem? Opravdu nedokážu úplně jistě říci, co bude lepší a efektivnější.
Na health orby bych raději moc nespoléhal, protože je to o náhodě, přirozený regen zase nebude tak rychlý, kdyby byl, tak by nebylo třeba orbů a speciálních skillů na obnovu resource. Jo to poslední bude zajímavou otázkou, totiž to zda útok živlem bude lepší než běžný fyzický útok. V D2 byla většina monster na hell spíše resistentní na živly a to docela hodně (aspoň že nebudou zcela imunní), v D3 to může být naopak.
Mám dojem, že se neschodneme pouze v jedné věci, a to jakou runu vzít do rapid fire. Jediným smysluplným řešením je počkat a vyzkoušet to ve hře, tam se uvidí.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Budu na tom trochu lépe, protože za stejný čas strávený sezením na zadku (chápej střílením v RF) udělám více damage a tudíž budu efektivnější. Když to vezmu z jiného úhlu pohledu, tak vzhledem k tobě budu při stejném damagi mít více času uhýbat střelám. Teoreticky.
Hatred regen nepodceňuj, už jen v základu ti během střelby RF zregeneruje nezanedbatelnou část hatred.
Ale máš pravdu, nevěřím Web Shotu... Jen tak OffTopic - když jsem build dělal poprvé, tak jsem jako základ měl RF + Web Shot + CtW. Uvidíme v plné.
Hatred regen nepodceňuj, už jen v základu ti během střelby RF zregeneruje nezanedbatelnou část hatred.
Ale máš pravdu, nevěřím Web Shotu... Jen tak OffTopic - když jsem build dělal poprvé, tak jsem jako základ měl RF + Web Shot + CtW. Uvidíme v plné.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Napadlo mě jedno řešení jak na Caster/ranged creepy, protože v singlu na hell a infernu by to mohl být problém pro každého DH. Myslím tím především to, že by se DH asi často dostával do situací, kdy by před silnými střelci musel spíše prchat.
Řešní vidím ve skillu Shadow Power s runou Gloom. Skill trvá pouhé 3 vteřiny, ale nemá cooldown, takže půjde aplikovat pořád dokola, dokud nedojde discipline. Nutností k dobrému fungování jsou pasivní skilly Perfectionist a Night Stalker, kde první redukuje cenu discipline a druhý slouží k jejímu obnovování z útoku. Skill Shadow Power s runou Gloom dělá dvě zásadní věci - redukuje veškerý příchozí útok o 65 % (což je opravdu hodně) a během jeho trvání veškerým útokem co DH způsobí, získává 20% do healtu.
Po aplikaci tohoto skillu je nutné drtit nepřátele, tím nejsilnějším co máte - např. rapid fire.
Řešní vidím ve skillu Shadow Power s runou Gloom. Skill trvá pouhé 3 vteřiny, ale nemá cooldown, takže půjde aplikovat pořád dokola, dokud nedojde discipline. Nutností k dobrému fungování jsou pasivní skilly Perfectionist a Night Stalker, kde první redukuje cenu discipline a druhý slouží k jejímu obnovování z útoku. Skill Shadow Power s runou Gloom dělá dvě zásadní věci - redukuje veškerý příchozí útok o 65 % (což je opravdu hodně) a během jeho trvání veškerým útokem co DH způsobí, získává 20% do healtu.
Po aplikaci tohoto skillu je nutné drtit nepřátele, tím nejsilnějším co máte - např. rapid fire.
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Shadow Power s Gloom bude hrat vetsina DH, imo.Ksinbad píše:Napadlo mě jedno řešení jak na Caster/ranged creepy, protože v singlu na hell a infernu by to mohl být problém pro každého DH. Myslím tím především to, že by se DH asi často dostával do situací, kdy by před silnými střelci musel spíše prchat.
Řešní vidím ve skillu Shadow Power s runou Gloom. Skill trvá pouhé 3 vteřiny, ale nemá cooldown, takže půjde aplikovat pořád dokola, dokud nedojde discipline. Nutností k dobrému fungování jsou pasivní skilly Perfectionist a Night Stalker, kde první redukuje cenu discipline a druhý slouží k jejímu obnovování z útoku. Skill Shadow Power s runou Gloom dělá dvě zásadní věci - redukuje veškerý příchozí útok o 65 % (což je opravdu hodně) a během jeho trvání veškerým útokem co DH způsobí, získává 20% do healtu.
Po aplikaci tohoto skillu je nutné drtit nepřátele, tím nejsilnějším co máte - např. rapid fire.
Shadow Power obecne bude jeden z nejlepsich skillu a nejspis by ho mel kazdy demon hunter mit. S runou Gloom muzes behem 3 vterin otocit boss fight i jakekoli PvP.
Ja sam chci hrat build kterej bude hodne zalozenej na tomto skillu, Perfectionist je v planu passivu a verim ze equip mi zvedne discipline alespon na tech 32, takze ho budu moci pouzit 2x za sebou, pricemz doplnovani discipline bych resil bud Preparation(Invigoration) a nebo jeste lepe - Multishot(Suppression Fire)
- Zerain
- Fallen Shaman
- Příspěvky:60
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Zerain#2986
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demon Hunter - diskuze o buildech, skillech, aplikacích
Tak jsem až dneska našel čas projít si pořádně skill calculator na DH, za které budu hrát. Hrál bych určitě HC a zde je ten build: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... ecb!aYZabZ
Alternativy:
Chakram x Elemental Arrow
Rapid Fire runa Web Shot x Bombardment nebo High Velocity. Web shot jsem volil vzhledem k passivnímu skillu Cull the Weak, ale nevím jak moc by to fungovalo při slowu 1s To bych zkusil zřejmě až přímo ingame
Vengeance x Steady Aim, a přemýšlel jsem i o Thrill of Hunt (ale to bude asi nejslabší z této trojky).
Budu rád za připomínky Dík.
Alternativy:
Chakram x Elemental Arrow
Rapid Fire runa Web Shot x Bombardment nebo High Velocity. Web shot jsem volil vzhledem k passivnímu skillu Cull the Weak, ale nevím jak moc by to fungovalo při slowu 1s To bych zkusil zřejmě až přímo ingame
Vengeance x Steady Aim, a přemýšlel jsem i o Thrill of Hunt (ale to bude asi nejslabší z této trojky).
Budu rád za připomínky Dík.
LF [HC] Constant Party
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 118&t=4423
Vzpomínáte...?
http://cdk.wz.cz/download/Diablo%20town%20Tristram.mp3
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 118&t=4423
Vzpomínáte...?
http://cdk.wz.cz/download/Diablo%20town%20Tristram.mp3
Dnes jsem si udelal build ;) Co si o nem myslite ?
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... Yeg!aaZaYc
Melo by to fungovat tak ze se nejdriv nasbiram hatred na cluster, entagle,granat. Pak na sebe nalakam co nejvic nepritel pouziju caltroops se stun, pak odbehnu 10 yard a hodim na ne mark+cluster, pak zas entagle,granat, calltropps a opet cluster )).
pozdeji bych nahradil mark , shadowem+gloom.
Melo by to fungovat tak ze se nejdriv nasbiram hatred na cluster, entagle,granat. Pak na sebe nalakam co nejvic nepritel pouziju caltroops se stun, pak odbehnu 10 yard a hodim na ne mark+cluster, pak zas entagle,granat, calltropps a opet cluster )).
pozdeji bych nahradil mark , shadowem+gloom.