GR 40+
My se dneska s wiz, DH, WD dostali jen na jeden pokus, musel jsem dělat večeři a pak zas nemohl WD. Byl to GR 44. Tak jsme pak s DH zkoušeli Trialy, stejné podmínky jako včera, tedy já tam stál a roznášel Toxin + EE + BH, instatní damage 0.
1) DH a já - problém oproti včerejšku subjektivně tak 2x nižší damage a taky včera se nedostali přes ty cold sentry a dnes to na nás všechno skákalo, Zeis k ničemu a na vyšší vlnách už se to nedá přežít. Více variant jsme nezkoušeli.
2 DH, WD a já - problém není DPS, ale že vepředu zůstávají monstra a musí se pro ně vracet a kolikrát se nestihnou dorazit.
V obou případech se nepodařil více než 44 (většina).
Docela by mě zajímalo, jak to by to šlo s tebou, když tam budu stát jako debuffující brambora a pak s různými setupy, třeba i Disi.
Neni T6 parta jako parta, to říkám furt.
1) DH a já - problém oproti včerejšku subjektivně tak 2x nižší damage a taky včera se nedostali přes ty cold sentry a dnes to na nás všechno skákalo, Zeis k ničemu a na vyšší vlnách už se to nedá přežít. Více variant jsme nezkoušeli.
2 DH, WD a já - problém není DPS, ale že vepředu zůstávají monstra a musí se pro ně vracet a kolikrát se nestihnou dorazit.
V obou případech se nepodařil více než 44 (většina).
Docela by mě zajímalo, jak to by to šlo s tebou, když tam budu stát jako debuffující brambora a pak s různými setupy, třeba i Disi.
Neni T6 parta jako parta, to říkám furt.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: GR 40+
Já byl tedy včera mimořádně hotovej a dnes to ještě nebude o moc lepší. Jsem totiž v neděli byl prvně zkusit soft tenis. Hrával jsem hodně let squash a badminton (squash i na docela slušné úrovni), ale toho jsem musel před 2 lety nechat (po zdravotních problémech co jsem před lety měl mi ta vysoká intenzita už nedělala moc dobře). A soft tenis je o trochu méně náročný, tak jsem to šel zkusit. I přesto, že se hrála převážně čtyřhra, tak jsem nakonec tak hotovej. Ale také se hrálo v kuse celé 3 hodiny.
Na trial jsem včera byl ještě celkem v pohodě, tím jsme začaili. Takže ten proběhl ok v rámci možností kombinace Monk + DH a získal jsem několik cenných postřehů (zkoušel jsem různé varianty jestli je lepší hrát Trag'Oul Coils nebo Reapers a jestli použít Blood Vengeance nebo dmg pasivku).
Na GR už to začínalo být horší, ale tam to bylo fuk, protože to prostě v téhle kombinaci nepůjde (zkoušeli jsme myslím GR47 a apka GR45, oboje jsme předčasně zabalili).
K tomu mi dnes napadlo, jestli by se o malinko lepších výsledků v kombinaci Monk + DH nakonec nedosáhlo při použití DPS buildu u Monka (tedy něco ve stylu co hraje Monk solo na trial a GR). Zvlášť na trial by to mohlo být mírně lepší, když nefungoval ten plánovaný základ stažení + LfB a stejně jsem musel hrát Maelstrem (a pro Maelstrem je pak stejně stažení zbytečné).
Jak jste stáli při hraní DH + Wiz.? Stejně jako solo, tak při variantě DH + Wiz. i při variantě DH + Monk, tak občas umřu. Tady mi přišlo, že to bylo asi nejhorší co jsme hráli včera. To jsem umřel v o něco větším množství pokusů.
Solo i pro variantu DH + Wiz. to stavím stejně. Já musím v každém případě stát po celý trial. Nemůžu už před ničím utíkat, jinak nemám čas pořešit hatred management pro vyšší vlny.
A stojím vždy u jižní studny, těsně vedle ní vlevo. Polar station pak hodím 2 přímo do středu a jednu pak na tu jižní cestu kam moby jdou ke mě.
Při pokusu s Wiz. stál Saablic těsně vedle mě a maximálně sem tam se malinko posunul. A tak to fungovalo skoro stejně jako solo, tedy jen sem tam na nás něco hopsacího skočí (což pak samozřejmě pro mě znamená na vyšší vlně one hit kill), čemuž se zcela nejde vyhnout.
Saablic házel Apocal. a BH a hydru postavil před nás, tedy moby šly směrem do ní. A určitě část dmg také udělal.
S tím monstrem co zůstane nahoře se to sem tam stane i solo a i včera i předevčírem ve dvou (při Monk + DH se to stalo jen když jsme stáli více dole, když byl s Monkem více nahoře, tak se to nestávalo vůbec, jenže pak zase občas nějaký mob prolezl dole na mě a výsledek tak byl ještě horší). Ale nevybavuju se, že by to pokazilo nějaký pokus, vždy to bylo na nižší vlně, kdy se to stihlo dorazit. Takže tohle nebývá až tak hrozné.
Určitě to můžeme zkusit. Jen pokud možno spíše dříve (jakýkoliv den spíše dříve včetně dneska) než budu večer zase úplně hotovej. Více než 44 dát musíme, když jsme se Saablicem při cílení na 44 dostali spoustu klíčů na 46 jak jsme často přestřelovali a i nějaký ten 47. A to byl téměř každý pokus ukončený předčasně, aby nebyl moc vysoký klíč (je ale pravda, že jak byl cíl na 44, tak jsem pro snažší hraní dříve vyplácal hatred a už bych na tu vzdanou vlnu stejně většinou neměl).
Disi varianta by jít měla (a tipuju, že musí vyjít mírně lépe, i když nečekám zázraky), stejně tam musím stát já a když něco skočí, tak je stejně konec (neúspěšných pokusů kdy něco skočí bývá odhadem tak 1/4), takže je už fuk, že budeme stát celou dobu oba.
Ono s dmg totiž nejde jen o ty poslední vlny, ale i ty těsně předtím. Když mi totiž s dmg druhý char na ty předchozí vlny pomůže, tak začínám vyšší vlnu na plném hatred, což dost pomůže.
A na T6 co jsme dali nakonec jsem měl včera už úplný útlum. To byl už takový extrém, že bych začal mít problémy i solo a šel jsem pak raději spát (stejně už jsem musel, abych se aspoň trochu vyspal). V partě to ale bylo ještě mnohem horší než solo. Jak je to pro mě nepřehledné, tak při té únavě jsem tam neviděl vůbec nic. Třeba jeden frozen co mě zabil jsem zaregistroval až když jsem byl tuhej.
Edit:
Trialy dám v budoucnu klidně s jakoukoliv kombinací charů i když nebude třeba vůbec ideální.
GR už ale vidím jen buď solo.
A v partě pak pouze, kde bude suport, který 100% udrží moby včetně affixů (tím myslím z principu fungování daného skillu, samozřejmě nevadí, když někdo udělá chybu a kvůli tomu se občas něco nepovede, chyby dělám taky). S pobíhajícími moby tedy už jen solo (na tuhle kombinaci musím hrát ve vhodnou dobu, když jsem odpočatý a maximálně se soustředit a více hráčů mi to na můj vkus akorát moc znepřehledňuje).
Edit2:
Možná by se dal zkusit i AT. Pomoct s dmg je potřeba zejména na těch pár monster s vyšším life. Tedy je otázka co vyjde lépe (jeslti půjdou dobře trefovat pomocí AT).
Na trial jsem včera byl ještě celkem v pohodě, tím jsme začaili. Takže ten proběhl ok v rámci možností kombinace Monk + DH a získal jsem několik cenných postřehů (zkoušel jsem různé varianty jestli je lepší hrát Trag'Oul Coils nebo Reapers a jestli použít Blood Vengeance nebo dmg pasivku).
Na GR už to začínalo být horší, ale tam to bylo fuk, protože to prostě v téhle kombinaci nepůjde (zkoušeli jsme myslím GR47 a apka GR45, oboje jsme předčasně zabalili).
K tomu mi dnes napadlo, jestli by se o malinko lepších výsledků v kombinaci Monk + DH nakonec nedosáhlo při použití DPS buildu u Monka (tedy něco ve stylu co hraje Monk solo na trial a GR). Zvlášť na trial by to mohlo být mírně lepší, když nefungoval ten plánovaný základ stažení + LfB a stejně jsem musel hrát Maelstrem (a pro Maelstrem je pak stejně stažení zbytečné).
Jak jste stáli při hraní DH + Wiz.? Stejně jako solo, tak při variantě DH + Wiz. i při variantě DH + Monk, tak občas umřu. Tady mi přišlo, že to bylo asi nejhorší co jsme hráli včera. To jsem umřel v o něco větším množství pokusů.
Solo i pro variantu DH + Wiz. to stavím stejně. Já musím v každém případě stát po celý trial. Nemůžu už před ničím utíkat, jinak nemám čas pořešit hatred management pro vyšší vlny.
A stojím vždy u jižní studny, těsně vedle ní vlevo. Polar station pak hodím 2 přímo do středu a jednu pak na tu jižní cestu kam moby jdou ke mě.
Při pokusu s Wiz. stál Saablic těsně vedle mě a maximálně sem tam se malinko posunul. A tak to fungovalo skoro stejně jako solo, tedy jen sem tam na nás něco hopsacího skočí (což pak samozřejmě pro mě znamená na vyšší vlně one hit kill), čemuž se zcela nejde vyhnout.
Saablic házel Apocal. a BH a hydru postavil před nás, tedy moby šly směrem do ní. A určitě část dmg také udělal.
S tím monstrem co zůstane nahoře se to sem tam stane i solo a i včera i předevčírem ve dvou (při Monk + DH se to stalo jen když jsme stáli více dole, když byl s Monkem více nahoře, tak se to nestávalo vůbec, jenže pak zase občas nějaký mob prolezl dole na mě a výsledek tak byl ještě horší). Ale nevybavuju se, že by to pokazilo nějaký pokus, vždy to bylo na nižší vlně, kdy se to stihlo dorazit. Takže tohle nebývá až tak hrozné.
Určitě to můžeme zkusit. Jen pokud možno spíše dříve (jakýkoliv den spíše dříve včetně dneska) než budu večer zase úplně hotovej. Více než 44 dát musíme, když jsme se Saablicem při cílení na 44 dostali spoustu klíčů na 46 jak jsme často přestřelovali a i nějaký ten 47. A to byl téměř každý pokus ukončený předčasně, aby nebyl moc vysoký klíč (je ale pravda, že jak byl cíl na 44, tak jsem pro snažší hraní dříve vyplácal hatred a už bych na tu vzdanou vlnu stejně většinou neměl).
Disi varianta by jít měla (a tipuju, že musí vyjít mírně lépe, i když nečekám zázraky), stejně tam musím stát já a když něco skočí, tak je stejně konec (neúspěšných pokusů kdy něco skočí bývá odhadem tak 1/4), takže je už fuk, že budeme stát celou dobu oba.
Ono s dmg totiž nejde jen o ty poslední vlny, ale i ty těsně předtím. Když mi totiž s dmg druhý char na ty předchozí vlny pomůže, tak začínám vyšší vlnu na plném hatred, což dost pomůže.
A na T6 co jsme dali nakonec jsem měl včera už úplný útlum. To byl už takový extrém, že bych začal mít problémy i solo a šel jsem pak raději spát (stejně už jsem musel, abych se aspoň trochu vyspal). V partě to ale bylo ještě mnohem horší než solo. Jak je to pro mě nepřehledné, tak při té únavě jsem tam neviděl vůbec nic. Třeba jeden frozen co mě zabil jsem zaregistroval až když jsem byl tuhej.
Edit:
Trialy dám v budoucnu klidně s jakoukoliv kombinací charů i když nebude třeba vůbec ideální.
GR už ale vidím jen buď solo.
A v partě pak pouze, kde bude suport, který 100% udrží moby včetně affixů (tím myslím z principu fungování daného skillu, samozřejmě nevadí, když někdo udělá chybu a kvůli tomu se občas něco nepovede, chyby dělám taky). S pobíhajícími moby tedy už jen solo (na tuhle kombinaci musím hrát ve vhodnou dobu, když jsem odpočatý a maximálně se soustředit a více hráčů mi to na můj vkus akorát moc znepřehledňuje).
Edit2:
Možná by se dal zkusit i AT. Pomoct s dmg je potřeba zejména na těch pár monster s vyšším life. Tedy je otázka co vyjde lépe (jeslti půjdou dobře trefovat pomocí AT).
Re: GR 40+
Hrajeme vetsinou 3xDH+WD. GR44 jsme meli nejdrive problemy, chybela damage. Pak se demoni vykraftili, padl nejaky ancient a razem jsme sli na 45 uplne v pohode. 46 je nachystana, parta se pak rozutekla, ale vzhledem k tomu, ze zase neco popadalo, demoni novy setup dostali vic do ruky a celkove se parta buffnula, tesim se, az to zase budeme zkouset. Je to uz asi tyden zpet a co jsem zatim videl dropy kolegu... hrozne jim to pomohlo.
Stale cekam na kukri, tam pak bude jeste prijemny dmg boost v podobe castych totemu. Demoni se po pouziti totemu a vlka dostavaji papirove na 6-7M element dmg. Brzdi nas strasne moc spatne rolly riftu, kdy jsou dva tri packy elit okamzite u portalu. To nez stihnu nejakym zpusobem vsechno fearnout a natahat na hromadu, tak demoni chcipou na stridacku. To bohuzel sezere moc casu.
Rifty neskippujeme, jdeme to vsechno.
Stale cekam na kukri, tam pak bude jeste prijemny dmg boost v podobe castych totemu. Demoni se po pouziti totemu a vlka dostavaji papirove na 6-7M element dmg. Brzdi nas strasne moc spatne rolly riftu, kdy jsou dva tri packy elit okamzite u portalu. To nez stihnu nejakym zpusobem vsechno fearnout a natahat na hromadu, tak demoni chcipou na stridacku. To bohuzel sezere moc casu.
Rifty neskippujeme, jdeme to vsechno.
Re: GR 40+
Tak výhodné jednoho DH a vemte crusadera. My dáváme tak 50-52
Re: GR 40+
Tak je jasné, že 2x DH + WD + Sader bude o dost lepší. Dobrých suportů je ale nedostatek, takže se lehko řekne vyhodit DH a vzít Sadera, ale těžko udělá.
Re: GR 40+
Já už jsem si sader udělal, ten jen lehce vychytat mouchy :-)
Re: GR 40+
Přesně tak, ono je něco jiného 2x DPS DH + Sader, který to stahuje k sobě a WD to pak na jednom místě fearuje. Když se kouknu na dprogress, tak GR 44 s wizardem 3 man jsem kolem 40. místa na světě (ve FL mám 70 aktivních lidí a jsem jedinej wiz v partě nad 40, wize prostě nikdo nehraje) ... určitě půjde nějaká 47, ale nikdy nám nevyjde čas (za týden jsme šli 3 GRifty ), ale je to o WD, když jeden z party chcípne, tak je konec pro danej elite pack, celé se to zhroutí. Co jsem koukal na nejlepší čas 4 man s wizardem je GR 51 v top složení (mimochodem taky hodně často chcípali na tom videu) a ti hráči to jedou furt, takže jsou více naskillení a to nemluvím o fishingu. Já DH ani WD nic nevyčítám, ani co se týče Trialu ani GR, protože to oni dělají práci, já jen přidávám 50% HP navíc monstrům . Zajímá mě to hlavně kvůli gemům (50) a z "profesionálního" hlediska, abych věděl vo co go.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: GR 40+
Bohužel musím potvrdit Mlokova slova. Z včerejšího testu vyšlo, že DH+suppMonk prostě nefunguje. Největší problém je nezastavení affixů elit a bohužel i to, že sem tam něco uskočí nebo vyletí šíp z obrazovky a půl dáleko, což je na GR 45+ problém neslučitelný se životem .
WD bude vždy základ pro partu na vyšší GR prostě a jednoduše díky Fear kterej zaastaví affixy.
WD bude vždy základ pro partu na vyšší GR prostě a jednoduše díky Fear kterej zaastaví affixy.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: GR 40+
No wiz asi nezapadne nikam:D Sli sme for fun s kamosem GR. On za to DH vubec nehraje, zapl to az vcera, ucraftil zbran a slo se. Dali sme par klicu 40-45 v trialu. Prvni GR 40 za 10 min, ale dalsi lvl uz sme kravili a ty posledni sme uz abi nesli. Jasny, oba sme sli GR poprve za dlouhou dobu a hlavne za chary, s kteryma sme tam jeste nebyli + kamos trochu tapal, ale prisel na to. Ale des stejne... : ))
Jako wiz sem jel ciste glass s meteorama a docela to i nakladalo a vubec sem neumiral(asi skill xD) Nvm no, dmg to ma i nema.
Solo t6 wiz je proste cislo jedna pro me. Proto sem ho udelal.
Jako wiz sem jel ciste glass s meteorama a docela to i nakladalo a vubec sem neumiral(asi skill xD) Nvm no, dmg to ma i nema.
Solo t6 wiz je proste cislo jedna pro me. Proto sem ho udelal.
Naposledy upravil(a) Cartman dne 27.01.2015, 11:16 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: GR 40+
Tak jestli je #1 je diskutabilní, spíše bych se přiklonil k tomu, že je také v průměru nejpomalejší, ale rozdíly jsou malé. Za to v GR už není o čem diskutovat, wiz je daleko daleko za ostatníma v team game. Kdyby byl wiz top a třeba nejlepší složení party by bylo 4x wizard, tak bychom najednou nezačali být žádaní, protože všichni, co jsou v ladderu by přešli na wize včetně prvních týmů na season i nonseason, to ti garantuju a s nimi by přešel i mainstream, věrných by zůstalo jen málo. Dokonce i #1 monk (globálně, ne v ladderu) a asi nejznámější monk na světě INVIS, který ho hrál už od vanilly, přešel na Cruse, když ho baví být na špici.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: GR 40+
Ja bych to i rad zkusil s 2xDH,WD,CRUS. Ale support nikdo nechce hrat, to je to Verim tomu, ze by to slo paradne, kdyby tam byl druhy support, ale kluci nechteji. Maji uz celkem solidni demony a nechteji se zdrzovat gearovanim cruse, i kdyz to je behem chvilky
Nejvic tragicka hra byla s barbarem (reakorem). To neslo. Tri z nas byli na jednom miste a likvidovali elitu, barbar lital po mape sem tam, nezabil nic, protoze uz na to nemel, kdyz byl s nami, tak nic neudelal, protoze mu zase raekor nefungoval tak dobre a dopadlo to tak, ze po mape behaly nakousnute aktivovane elity. Uplne o nicem
Monk byl celkem ok, zkouseli jsme dmg verzi a to uz bylo mnohem lepsi, aspon stahnul to, co ja uz nemohl.
Nejvic tragicka hra byla s barbarem (reakorem). To neslo. Tri z nas byli na jednom miste a likvidovali elitu, barbar lital po mape sem tam, nezabil nic, protoze uz na to nemel, kdyz byl s nami, tak nic neudelal, protoze mu zase raekor nefungoval tak dobre a dopadlo to tak, ze po mape behaly nakousnute aktivovane elity. Uplne o nicem
Monk byl celkem ok, zkouseli jsme dmg verzi a to uz bylo mnohem lepsi, aspon stahnul to, co ja uz nemohl.
-
- Quill Rat
- Příspěvky:24
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:nasty2guurl#2282
Re: GR 40+
Supp cruse mám kompletního, jen jsem ho nikdy nehrál. Takže pokud bude mít někdo trpělivost na prvních pár griftů není problém
Re: GR 40+
Já si tě najmu, jedem na pohodu, ale to bys nesměl hrát kartičky furt .
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Quill Rat
- Příspěvky:24
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:nasty2guurl#2282
Re: GR 40+
Kartičky většinou jen daily a když začnu usínat u D3. Problém je že hraju spíš pozdě v noci. Kolem půl 11 to všichni zabalíte Když budu na kartách napiš a jdu na D3
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: GR 40+
Nvm Davo, neziju atomovym casem, takze biliontiny sekundy mi sou ukradeny Myslim si, ze jestli je neco rychlejsj, tak nemuze o moc a musi se nadriv gic a vic se soustredit.
Hraju wize protoze me bavi, je takovy dynamicky a neni narocny na speed rifty. Zadna slozita mechanika, gemy, appo a sprint...
Hraju wize protoze me bavi, je takovy dynamicky a neni narocny na speed rifty. Zadna slozita mechanika, gemy, appo a sprint...
Re: GR 40+
Tak solo zvyšuju laťku pro klíče z trialu. Povedl se klíč na GR50 a 49tkových několik. V partě se bude potřeba více snažit ať nezaostáváme oproti solo :-)
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: GR 40+
Tak takhle dostat pro WD šutry na 50. Založit si na trial DH a pak jen běhat 6 hodin jeden 50 rift několikrát za sebou dokud nebude šutr UP
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: GR 40+
Já jsem právě dojel sérii upgradů, vše odehráno solo. A povedlo se dnes slušně. Trapped na 52lvl, Zeis na 51lvl. Zbytek zatím níže, ale ten už není tak moc podstatný.
GR49 se mi povedl opravdu pěkný roll a stihnul jsem ho za 18 minut. GR50 pak byl zoufalý, opravdu debilní roll. A protože 50 klíče už půjdou jen sem tam, tak jsem ho raději dohrával a nakonec 32 minut. To už bylo zoufalství. Ale po dlouhé době jsem měl veliké štěstí na upgrade. Prošel mi 2x upgrade 60% + 1x 30%. Tak dobrý pokus při vysokém lvl jsem neměl ještě nikdy. To je satisfakce za pár předchozích 3x fail na 60%.
Edit: No lol. 51 klíč solo, jsem si předtím zapomněl ještě prohodit ring a nechal si unity a ztrácel trochu dmg :-)
GR49 se mi povedl opravdu pěkný roll a stihnul jsem ho za 18 minut. GR50 pak byl zoufalý, opravdu debilní roll. A protože 50 klíče už půjdou jen sem tam, tak jsem ho raději dohrával a nakonec 32 minut. To už bylo zoufalství. Ale po dlouhé době jsem měl veliké štěstí na upgrade. Prošel mi 2x upgrade 60% + 1x 30%. Tak dobrý pokus při vysokém lvl jsem neměl ještě nikdy. To je satisfakce za pár předchozích 3x fail na 60%.
Edit: No lol. 51 klíč solo, jsem si předtím zapomněl ještě prohodit ring a nechal si unity a ztrácel trochu dmg :-)
Re: GR 40+
Tak trial ve dvojici s DH slušný, už mírně lepší než solo. Několik 51 klíčů a jeden 52.
V GR dnes smůla. Jeden slušný GR46, něco málo přes 4 minuty na RG a já dostanu Kinga. Asi nejhorší RG pro DH. A nedal jsem to o 5s. Většinu jiných bych stihnul kolem 2,5 minuty, tedy tam by byla velká rezerva. Je pravda, že jsem mohl zahrát i Kinga trochu lépe a stihnout se to těsně dalo.
Tak aspoň posun na GR45, což už by mohl vydržet do konce první ery (tedy otázka je jestli na nonseason stopnou žebříčky s koncem první sezóny nebo začátkem druhé).
V GR dnes smůla. Jeden slušný GR46, něco málo přes 4 minuty na RG a já dostanu Kinga. Asi nejhorší RG pro DH. A nedal jsem to o 5s. Většinu jiných bych stihnul kolem 2,5 minuty, tedy tam by byla velká rezerva. Je pravda, že jsem mohl zahrát i Kinga trochu lépe a stihnout se to těsně dalo.
Tak aspoň posun na GR45, což už by mohl vydržet do konce první ery (tedy otázka je jestli na nonseason stopnou žebříčky s koncem první sezóny nebo začátkem druhé).
Re: GR 40+
Koukám, že tým VocaloidNyana byl předběhnut jiným týmem (ten dal GR62) a to ještě těsně před fixnutím swapování gearu. To je muselo asi dost naštvat, když teď už sami taky swapovat gear na RG nemohou :-)