DH sentry build
Ahoj všem, jelikož mi stále nepadl ani jeden WH tak sem včera testoval tento pásek...
A musím říct že sem byl velmi příjemně překvapen jelikož ten bonus spina nejenom na truhly ale na i na těla, kameny, armor bedny prostě na všechno co jde nějakým způsobem otevřít například i mracky v ponny levelu. ;-)
Tím pádem na T6 rifty a bounties to jde udržet opravdu docela pravidelně. A pecky to dává velmi slušný... Spolu s companion leze sheet DPS přes 3M. Tak pro ty kteří mají stejný štěstí na WH to není špatná náhrada na farmu T6. A ještě jedna přidána hodnota že člověk zas má nějakou starost navíc hledat tyhle věci mezi pokládáním sentry....
A musím říct že sem byl velmi příjemně překvapen jelikož ten bonus spina nejenom na truhly ale na i na těla, kameny, armor bedny prostě na všechno co jde nějakým způsobem otevřít například i mracky v ponny levelu. ;-)
Tím pádem na T6 rifty a bounties to jde udržet opravdu docela pravidelně. A pecky to dává velmi slušný... Spolu s companion leze sheet DPS přes 3M. Tak pro ty kteří mají stejný štěstí na WH to není špatná náhrada na farmu T6. A ještě jedna přidána hodnota že člověk zas má nějakou starost navíc hledat tyhle věci mezi pokládáním sentry....
Re: DH sentry build
Aktuálně asi největší DMG za DH
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Ryu ... o/39864837
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Ryu ... o/39864837
- Dolfi77
- Wraith
- Příspěvky:176
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dolfi77#2259
- Bydliště:Beroun
Re: DH sentry build
tak jsem dneska skusil jeden luk,kdyz mi padl rama sutr,vysledek celkem jde,ne? dal jsem si tri pokusy a tenhle se mi celkem libil
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dolf ... o/50947827
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dolf ... o/50947827
Nejnebezpečnější příšera ve hře je nováček, který jde vedle tebe
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
Re: DH sentry build
To je tak možná největší číslo v profilu, s největší reálnou dmg to ale nemá vůbec nic společného.
Dolfi77:
Pokud ještě ten luk nemá provedený reroll, tak bude po rerollu ATS na dex naprosto parádní a na 3 pokusy neuvěřitelné štěstí. Dát si 3 pokusy je tedy hodně optimistický přístup, že dostaneš slušný roll. Ani po 150 pokusech nemám tak pěkný.
Pokud by už něco rerollnuté na tom luku bylo a nešlo by vyhodit ATS a dát dex, tak je na rozložení a zkoušení nových pokusů.
Dolfi77:
Pokud ještě ten luk nemá provedený reroll, tak bude po rerollu ATS na dex naprosto parádní a na 3 pokusy neuvěřitelné štěstí. Dát si 3 pokusy je tedy hodně optimistický přístup, že dostaneš slušný roll. Ani po 150 pokusech nemám tak pěkný.
Pokud by už něco rerollnuté na tom luku bylo a nešlo by vyhodit ATS a dát dex, tak je na rozložení a zkoušení nových pokusů.
- Dolfi77
- Wraith
- Příspěvky:176
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dolfi77#2259
- Bydliště:Beroun
Re: DH sentry build
rerolnun jsem base dmg,ktera byla mala... ias,% dmg a critical je full,tak mi zbejvala jen base dmg...stejne to nevyuziju naplno kdyz nemam WH a TaT ale potesilo
Nejnebezpečnější příšera ve hře je nováček, který jde vedle tebe
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
Re: DH sentry build
Tak hlavně ti tam zcela chyběla dex, která tam vždy má být.
Bez TaT ještě tu IAS na luku využít lze, tak to bude celkem slušně použitelné a můžeš vyměnit amulet za nějaký bez IAS s dírou. Stejně by to ale bylo nejspíš lepší s lukem s dex bez IAS a použít bracery s IAS (abys i s lukem bez IAS mohl vyhodit IAS na amuletu), chtělo by to ale přesněji spočítat.
Až padnou TaT, tak ale stejně budeš muset udělat nový luk. S TaT je IAS na luku je k ničemu (a přijdeš tak o dmg za chybějící dex).
A proto není snadné vyrobit dobrý roll Unbound boltu, protože vždy je potřeba rerollovat IAS na něco jiného (dle toho co tam padne za zbylé staty). Takže roll base dmg musí padnout vysoký už rovnou (a to je ten problém).
Bez TaT ještě tu IAS na luku využít lze, tak to bude celkem slušně použitelné a můžeš vyměnit amulet za nějaký bez IAS s dírou. Stejně by to ale bylo nejspíš lepší s lukem s dex bez IAS a použít bracery s IAS (abys i s lukem bez IAS mohl vyhodit IAS na amuletu), chtělo by to ale přesněji spočítat.
Až padnou TaT, tak ale stejně budeš muset udělat nový luk. S TaT je IAS na luku je k ničemu (a přijdeš tak o dmg za chybějící dex).
A proto není snadné vyrobit dobrý roll Unbound boltu, protože vždy je potřeba rerollovat IAS na něco jiného (dle toho co tam padne za zbylé staty). Takže roll base dmg musí padnout vysoký už rovnou (a to je ten problém).
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: DH sentry build
tento už je docela slušný ne? Taky mě to stálo šilené množství surovin = ///
Re: DH sentry build
Ano, ten už je pěkný. Nad 2750 už je to hodně slušné. Navíc díky tomu, že jsi rerolloval dex, tak máš vysokou hodnotu, to je také +. Máš ho v součtu vlastností (base dmg, ChD a dex) nepatrně lepší než já. To co mám navíc na base dmg akorát dožene vyšší hodnota dex (rychle jsem přepočítal), takže vedeš o 1% ChD :-)
Re: DH sentry build
Včera jsem našel obstojný BT amulet (677 DEX, 9,5 CC, socket). Je statsma podobný tomu co mám teď. Zatím se marně snažím dostat na něj 95+ CD, protože opět došly modrý mats. Ale až se zadaří, tak zkusim s páskem 3-set BT bonus. Nemám WH belt, takže to snad nebude takový úbytek v DPS oproti Hellcat Waistguard co teď nosím. Akorát budu muset přepočítat a přeházet AS. Ale +5% vs elites by mohlo být fajn bez SoJ. 7% AS bude DPS ztráta, ale včera mě one-shotnul žlutej na GR37, to je na můj vkus jakože až moc brzo
Pak jsem zkusil Vault a než se mi podařilo pullnout 3 elite packy (z toho 2x Jailer), tak to fungovalo moc pěkně. Dělá mi ale problém waller v kombinaci s čímkoliv na zemi. Dám Vaultu ještě šanci
Pak jsem zkusil Vault a než se mi podařilo pullnout 3 elite packy (z toho 2x Jailer), tak to fungovalo moc pěkně. Dělá mi ale problém waller v kombinaci s čímkoliv na zemi. Dám Vaultu ještě šanci
Re: DH sentry build
Waller zas tak moc problém není, protože téměř vždy je tam díra jak se vaultnout pryč (i když to někdy může být přímo přes moby). Ani nepoužívám leg. lahvičku pro možnost procházet 5s wallerem. Většinou stačí se držet trošku dál a zcela bez problémů to nějak prokličkuješ. Jen zcela vyjímečně kvůli walleru umřu. Možná ještě zkusím prohodit leg. lahvičku za tu s wallerem (používám s bonusem do armoru, to mi zvedne na těch 5s tougness nejvíce).
A máš discipline na quiveru, to také hodně pomůže. Já nemám ani na jednom z těch dvou svojich quiverů, které bych mohl použít. Budu zkoušet dále ještě lepší quiver (je to na dlouho, už jsem na 20+ Rucksackách a pořád ne takový roll jaký bych přestavoval).
Když není WH, tak bych klidně BT set použil, to je rozumná volba. Bez SoJ a bez použití Powerfull gemu (pořád ho občas zkouším, střídám Powerfull x Zeis x Toxin jako třetí gem na vyšší GR) je každé procento do elite dobré.
Ohledně tougness ztrácíš na dvou místech AR, což je důležité, hodně to zvedne tougness. A to bracery, potřebuješ Slave bondy. A pak lepší boty. Na botech musí být AR, to přidá daleko více tougness než armor (jak DH nemá téměř žádné resisty a armoru má hodně). Je sice obtížnější je získat (nesmí na nich natočit secondary resist, jinak už tam AR nedostaneš jako na těch co nosíš), ale určitě to za to stojí.
Ohledně ATS to chce hodně paragonů. Na paragonu k 800 už to bude v pohodě, protože bude 10% ATS aniž bys tomu musel cokoliv obětovat. Já teď aktuálně vyměnil quiver, kde jsem ztratil 3% ATS. Ve výsledku jsem si ale na dmg malinko polepšil. Nový quiver má 6% CDR, tak jsem zatím dal 50 bodů i do ChC a nedal všechny body do CDR. Výsledné CDR je stejné jako předtím (už neznatelně lepší, čekám na sentry 4,33s místo původnních 4,35s) a bodů v ChC výrazně více. K tomu navíc se mi povedlo poměrně brzo 15% sentry (stálo to jen 100tis. goldů) a na tom předchozím za o hodně více peněz mám jen 14%.
Takhle zatím bohužel něco na dmg ztratíš, jak budeš muset přehodit body do ATS v paragonu. Na tougness ale získáš poměrně hodně (pokud máš dobrý roll BT pásku).
A máš discipline na quiveru, to také hodně pomůže. Já nemám ani na jednom z těch dvou svojich quiverů, které bych mohl použít. Budu zkoušet dále ještě lepší quiver (je to na dlouho, už jsem na 20+ Rucksackách a pořád ne takový roll jaký bych přestavoval).
Když není WH, tak bych klidně BT set použil, to je rozumná volba. Bez SoJ a bez použití Powerfull gemu (pořád ho občas zkouším, střídám Powerfull x Zeis x Toxin jako třetí gem na vyšší GR) je každé procento do elite dobré.
Ohledně tougness ztrácíš na dvou místech AR, což je důležité, hodně to zvedne tougness. A to bracery, potřebuješ Slave bondy. A pak lepší boty. Na botech musí být AR, to přidá daleko více tougness než armor (jak DH nemá téměř žádné resisty a armoru má hodně). Je sice obtížnější je získat (nesmí na nich natočit secondary resist, jinak už tam AR nedostaneš jako na těch co nosíš), ale určitě to za to stojí.
Ohledně ATS to chce hodně paragonů. Na paragonu k 800 už to bude v pohodě, protože bude 10% ATS aniž bys tomu musel cokoliv obětovat. Já teď aktuálně vyměnil quiver, kde jsem ztratil 3% ATS. Ve výsledku jsem si ale na dmg malinko polepšil. Nový quiver má 6% CDR, tak jsem zatím dal 50 bodů i do ChC a nedal všechny body do CDR. Výsledné CDR je stejné jako předtím (už neznatelně lepší, čekám na sentry 4,33s místo původnních 4,35s) a bodů v ChC výrazně více. K tomu navíc se mi povedlo poměrně brzo 15% sentry (stálo to jen 100tis. goldů) a na tom předchozím za o hodně více peněz mám jen 14%.
Takhle zatím bohužel něco na dmg ztratíš, jak budeš muset přehodit body do ATS v paragonu. Na tougness ale získáš poměrně hodně (pokud máš dobrý roll BT pásku).
Re: DH sentry build
BT pasek je neco jako 490 DEX, 460VIT, 95 ALLRESS a regen, ktery pretocim na neco jineho. Takze lepsi prumer, rekl bych.
Ohledne paragonu ... Jak bych podle tebe mel rozdelit tech svych par bodu? Ted mam maxnutý CC a CD a zbytek v CDR (asi 33 ???).
Ohledne paragonu ... Jak bych podle tebe mel rozdelit tech svych par bodu? Ted mam maxnutý CC a CD a zbytek v CDR (asi 33 ???).
Re: DH sentry build
To je dobrý roll, hlavně, že tam je AR, regen pak přetočíš na 15% life a tougness tak získáš hodně.
ChD je téměř vždy lepší než ChC v paragonu (na rozdíl od itemů je to 50% x 5%, na itemech je to 50% x 6%). Lepší spočítat pro konkrétní staty, ale bude to tak téměř vždy.
Takže 50 bodů ChD jako prvních.
Aktuálně nepotřebuješ žádné body do IAS na breakpoint, ale to je proto, že máš 6% IAS na luku. Tam bys mít IAS neměl, tím ztrácíš dost dmg za chybějící dex. Tedy v případě nového craftu luku bez IAS bys musel dát 25 bodů do IAS v paragonu.
S BT páskem by to takhle už nevyšlo. Tam bys ale mohl použít bracery s IAS a pak bys zase mohl použít luk bez IAS s dex pro vyšší dmg. Na BT pásku získáš více než na Slave bondech (na tougness to bude podobné, s BT páskem ale navíc set bonus), zvlášť pokud bys měl Lacuni (ty ale asi mít nebudeš se slušným rollem).
IAS prostě dáš přesně na breakpoint dle varianty, kterou si vybereš. Pak ChD.
CDR x ChC je na zvážení, já preferoval CDR. Teď co jsem přidal CDR na quiveru jsem to ale zase otočil a mám plné body v ChC a jen asi 22% v CDR. Mám ale k dispozici o něco více bodů než ty.
V IAS ale musím mít teď dost s tím novým quiverem, mám tam 35 bodů.
ChD je téměř vždy lepší než ChC v paragonu (na rozdíl od itemů je to 50% x 5%, na itemech je to 50% x 6%). Lepší spočítat pro konkrétní staty, ale bude to tak téměř vždy.
Takže 50 bodů ChD jako prvních.
Aktuálně nepotřebuješ žádné body do IAS na breakpoint, ale to je proto, že máš 6% IAS na luku. Tam bys mít IAS neměl, tím ztrácíš dost dmg za chybějící dex. Tedy v případě nového craftu luku bez IAS bys musel dát 25 bodů do IAS v paragonu.
S BT páskem by to takhle už nevyšlo. Tam bys ale mohl použít bracery s IAS a pak bys zase mohl použít luk bez IAS s dex pro vyšší dmg. Na BT pásku získáš více než na Slave bondech (na tougness to bude podobné, s BT páskem ale navíc set bonus), zvlášť pokud bys měl Lacuni (ty ale asi mít nebudeš se slušným rollem).
IAS prostě dáš přesně na breakpoint dle varianty, kterou si vybereš. Pak ChD.
CDR x ChC je na zvážení, já preferoval CDR. Teď co jsem přidal CDR na quiveru jsem to ale zase otočil a mám plné body v ChC a jen asi 22% v CDR. Mám ale k dispozici o něco více bodů než ty.
V IAS ale musím mít teď dost s tím novým quiverem, mám tam 35 bodů.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: DH sentry build
pro zajímavost, můžou sentry spendovat 4 spelly?(A pokud ano, vyplatí se to vůbec?) Dík ; )- Popřípadě jakej build na trial? Burst dmg, pokud možno cold/fire
Asi lepší místo vaultu, využít marku s grim reaper co?
a lege gem Zei? nebere vzdálenost od sentry? Asi né co, když si o tom Mloku tak moc psal.
Asi lepší místo vaultu, využít marku s grim reaper co?
a lege gem Zei? nebere vzdálenost od sentry? Asi né co, když si o tom Mloku tak moc psal.
Re: DH sentry build
Mohou, ale k ničemu to už není. Přijdeš kvůli tomu o nutný skill (Vault nebo zvířátka) a nic ve výsledku už nezískáš.
O trialu tu je samostatné vlákno, kde je vložené i instruktážní video ve kterém je úplně vše. Build se upravuje jen málo, pouze místo Vaultu dáš Bait the Trap (je to lepší než MfD, jednak to dá více dmg a pak se to hodí i k podpoře přežití na posledních vlnách), místo Ambush dáš CE (trial je jediná situace, kdy se CE hraje vždy, je to z důvodu, že máš předem položené sentry, takže plně využiješ potenciál CE). Pak můžeš paragon body pro max DPS. V paragonu všechny body do dex (tedy nic do MS), maximum bodů do ChC, ChD na úkor CDR (někdo to tak hraje i mimo trial, já preferuju mimo trial nejdříve max CDR).
Na gearu pak také drobné změny. Místo unity (ten je zbytečný, na vlně 42+ pokud blbě stojíš, tak dostane one hit kill i s unity) dát max DPS ring co máš (nejlepší varianta je Compass + k tomu amulet do setu).
A pak použít Trag'Oul Coils. Ty umožní mít Wolf buff na poslední dvě vlny v řadě za sebou (bracery umožní jeden reset cool downu na Wolf buff, u healing well stojíš celou dobu, takže ve vhodnou chvíli na správné vlně si jen resetneš cooldown).
A třetí gem Zeis. Na trial je zcela jednoznačně a o dost nejlepší. Pokud správně pozicuješ sentry a dobře stojíš (základ jako na tom videu + se to dá ještě o chlup vylepšit a nepatrně navýšit vzdálenost místa kam se nahrnou moby od sentry.
Vzdálenost pak vyjde akorát těsně přes 50 yardů (když to nepozicuješ přesně, tak se můžeš dostat pod 50 yardů a snížit bonus jen na 40, i tak ale pořád vyjde Zeis jasně nejlépe) a maximální bonus Zeis gemu. Na tom instruktážním videu bude občas padat pod 50 yardů (přesně jsem si to jednou ověřoval pomocí TurboHUD když jsem ho na trial zkusil se zapnutými 50 yardovými kruhy od sentry).
A Zeis se bere vzdálenost sentry - mob (kde stojíš ty je fuk).
O trialu tu je samostatné vlákno, kde je vložené i instruktážní video ve kterém je úplně vše. Build se upravuje jen málo, pouze místo Vaultu dáš Bait the Trap (je to lepší než MfD, jednak to dá více dmg a pak se to hodí i k podpoře přežití na posledních vlnách), místo Ambush dáš CE (trial je jediná situace, kdy se CE hraje vždy, je to z důvodu, že máš předem položené sentry, takže plně využiješ potenciál CE). Pak můžeš paragon body pro max DPS. V paragonu všechny body do dex (tedy nic do MS), maximum bodů do ChC, ChD na úkor CDR (někdo to tak hraje i mimo trial, já preferuju mimo trial nejdříve max CDR).
Na gearu pak také drobné změny. Místo unity (ten je zbytečný, na vlně 42+ pokud blbě stojíš, tak dostane one hit kill i s unity) dát max DPS ring co máš (nejlepší varianta je Compass + k tomu amulet do setu).
A pak použít Trag'Oul Coils. Ty umožní mít Wolf buff na poslední dvě vlny v řadě za sebou (bracery umožní jeden reset cool downu na Wolf buff, u healing well stojíš celou dobu, takže ve vhodnou chvíli na správné vlně si jen resetneš cooldown).
A třetí gem Zeis. Na trial je zcela jednoznačně a o dost nejlepší. Pokud správně pozicuješ sentry a dobře stojíš (základ jako na tom videu + se to dá ještě o chlup vylepšit a nepatrně navýšit vzdálenost místa kam se nahrnou moby od sentry.
Vzdálenost pak vyjde akorát těsně přes 50 yardů (když to nepozicuješ přesně, tak se můžeš dostat pod 50 yardů a snížit bonus jen na 40, i tak ale pořád vyjde Zeis jasně nejlépe) a maximální bonus Zeis gemu. Na tom instruktážním videu bude občas padat pod 50 yardů (přesně jsem si to jednou ověřoval pomocí TurboHUD když jsem ho na trial zkusil se zapnutými 50 yardovými kruhy od sentry).
A Zeis se bere vzdálenost sentry - mob (kde stojíš ty je fuk).
Re: DH sentry build
Vyplati se i do party mít tu nesmrtelnost? Já jen jestli se mám zaměřit na na ten cooldown. Očekávám že cooldown pak zase půjde na úkor DMG.
Jinak co říkáte na můj helltraped? Jsem teď na mobilu tak jsem nebudu dávat do obrázek. (pak přidám)
Jinak co říkáte na můj helltraped? Jsem teď na mobilu tak jsem nebudu dávat do obrázek. (pak přidám)
Re: DH sentry build
Záleží na partě. V sehraných dobrých partách hrají DH vždy jak bez SS, tak bez Vaultu, tak i bez Awareness a maximalizují DPS, jinak to na opravdu hodně vysoké GR ani nejde. Teď nevím co se pak hraje více, jestli MfD nebo Caltrops (bude to nejspíš dle konkrétní party, pro dvoučlenou asi spíše Bait the trap, pro 3-4 člennou, kde jsou 2 DPS chary spíše MfD).
Pokud ale není perfektní parta, tak to ve výsledku může být horší a může být lepší hrát jak s Awareness, tak s Vaultem (nebo SS). Rozhodni se dle toho jak to v praxi máš. Pokud začneš více umírat, tak ta první cesta bude horší.
Edit: Helltrapper máš super roll až na šanci na sentry. A to je bohužel nejdůležitější parametr Helltrapperu (a tedy ideální Helltrapper má 10% šanci). Helltrapper se používá z jediného důvodu a to právě z důvodu na proc sentry. A používá se pak pouze v buildech, kde používáš self cast skillu s vysokým proc koeficientem, abys využil sentry z Helltrapperu. Vyjímkou je slow ball build, kde skill sice má nízký proc koeficient, ale má obrovské množství hitů, takže procuje položení sentry hodně dobře i tak.
Pokud ti někdo v partě přidá IAS na BP7, tak to ještě možná hrát půjde. Pokud ale je v partě bonus do IAS, tak je stejně lepší hrát s 2-hand crossbow BP6. A pokud nemáš v partě bonus do IAS a nedáš tak BP7, tak je ten Helltrapper zcela špatně a použij luk.
Takhle máš dmg zatím strašně nízkou. Hodil jsem to do kalkulátoru. Tam jsem zvednul všechny tři gemy na lvl40 (ať to není limitované gemy, které za chvili nalevelíš). I když dostaneš 20% IAS buff a dostaneš se na BP7, tak pořád dmg hodně nízká. S tím Helltrapperem to moc nepůjde. A frost/fire rocket build není vhodný pro procování Helltrapperu, nemáš žádný vhodný skill na to.
Pokud ale není perfektní parta, tak to ve výsledku může být horší a může být lepší hrát jak s Awareness, tak s Vaultem (nebo SS). Rozhodni se dle toho jak to v praxi máš. Pokud začneš více umírat, tak ta první cesta bude horší.
Edit: Helltrapper máš super roll až na šanci na sentry. A to je bohužel nejdůležitější parametr Helltrapperu (a tedy ideální Helltrapper má 10% šanci). Helltrapper se používá z jediného důvodu a to právě z důvodu na proc sentry. A používá se pak pouze v buildech, kde používáš self cast skillu s vysokým proc koeficientem, abys využil sentry z Helltrapperu. Vyjímkou je slow ball build, kde skill sice má nízký proc koeficient, ale má obrovské množství hitů, takže procuje položení sentry hodně dobře i tak.
Pokud ti někdo v partě přidá IAS na BP7, tak to ještě možná hrát půjde. Pokud ale je v partě bonus do IAS, tak je stejně lepší hrát s 2-hand crossbow BP6. A pokud nemáš v partě bonus do IAS a nedáš tak BP7, tak je ten Helltrapper zcela špatně a použij luk.
Takhle máš dmg zatím strašně nízkou. Hodil jsem to do kalkulátoru. Tam jsem zvednul všechny tři gemy na lvl40 (ať to není limitované gemy, které za chvili nalevelíš). I když dostaneš 20% IAS buff a dostaneš se na BP7, tak pořád dmg hodně nízká. S tím Helltrapperem to moc nepůjde. A frost/fire rocket build není vhodný pro procování Helltrapperu, nemáš žádný vhodný skill na to.
Re: DH sentry build
Luk mám a používám jej, včera jsem našel helltraped a mám ho z důvodu toho ze chci pak používat elektriku. Ale zatím na něj nemam toulec :-) stím dmg nevím proč mám pořád tak malej, ale stále mám velké rezervy ve vybavení tak to nějak extra neřeším.
Helltraped se mi líbí tak zatím nový hledat nebudu, protože mě to vůbec nebaví. O víkendu zkusím nalevelovat gemy (konečně)
Vyplatí se u kadaly brát toulec? Za 1000 blood jsem dostal pouze jednu leg
EDIT: proč je jinak ten Luk lepší než helltraped? I když když mám třeba helltraped s vetsim dmg tak ten luk je i tak lepši? Nebo crossbow... Dyt se to všechnolliší jen atack speed nebo je v tom zase větší věda?
Helltraped se mi líbí tak zatím nový hledat nebudu, protože mě to vůbec nebaví. O víkendu zkusím nalevelovat gemy (konečně)
Vyplatí se u kadaly brát toulec? Za 1000 blood jsem dostal pouze jednu leg
EDIT: proč je jinak ten Luk lepší než helltraped? I když když mám třeba helltraped s vetsim dmg tak ten luk je i tak lepši? Nebo crossbow... Dyt se to všechnolliší jen atack speed nebo je v tom zase větší věda?
Re: DH sentry build
U Kadaly nakupuju už dlouho výhradně quivery. Za 1000 blood shardů dostaneš v průměru 4 leg., ale jako vždy u RNG to má velké výkyvy (žádnou za 2x 500 se mi občas podaří, ale na druhou stranu občas i 3-4).
A za už hodně shardů jsem aktuálně na 20+ Rucksackách a včera konečně padnul pěkný pro variantu s vit (už jsem měl dlouho jiný s vit, ale ten měl hrozné nízké staty ostatní). Pro variantu s CDR mi padnul předtím a mám ho nahozený, ale pořád není nijak extra. Oba jsou aspoň s 10% ChC.
Quiverů pro light build jsem dostal ještě o dost více (má větší šanci na drop), ale tam je i při větším počtu ještě horší, protože padá většinou s blbým rollem. Tedy mám schovaný jeden nejlepší, ale i ten je hodně mizerný a potřebuju na light build lepší.
Na gearu máš rezervy to je jasné ze začátku, nejvíce pro frost/fire dmg snižuje ten Helltrapper (pokud by nebyl s buffem party na BP7). Zbytek už se postupně nasčítá na těch rezervách, které časem zlepších. Gemy jsem bral jak jsem psal už na 40lvl.
Pokud bys hrál v partě hodně a měl z party 20% ias buff, tak si vyrob craft 2-hand crossbow. S 20% ias buffem party už je snadné se dostat na BP6 a dmg pak bude parádní (na takovou se solo s lukem dostat nemůžu).
Edit: Attack speed potřebuješ pouze pro dosažení breakpointu. Samotná dmg na daném breakpointu se ale už počítá s base dmg, tedy po odečtení vlivu attack speed. 1-hand crossbow má proto o hodně menší dmg než luk a ten má zase o hodně menší dmg než 2-hand crossbow. Nesmíš srovnávat DPS na zbrani, ale ty dvě čísla base dmg, která jsou bez vlivu ATS (nebo vzít DPS zbraně a vydělit ATS, tím dostaneš to samé co je podstatné).
Tedy na stejném breakpointu vždy platí 2-hand crossbow >> luk >> 1 hand crossbow. Proto 1-hand crossbow má smysl pouze na BP7 kam se s pomalejší zbraní nedostaneš. A ani při BP7 ještě obecně nemusí mít vždy 1-hand crossbow lepší (2-hand crossbow na BP6 vyjde lépe).
A za už hodně shardů jsem aktuálně na 20+ Rucksackách a včera konečně padnul pěkný pro variantu s vit (už jsem měl dlouho jiný s vit, ale ten měl hrozné nízké staty ostatní). Pro variantu s CDR mi padnul předtím a mám ho nahozený, ale pořád není nijak extra. Oba jsou aspoň s 10% ChC.
Quiverů pro light build jsem dostal ještě o dost více (má větší šanci na drop), ale tam je i při větším počtu ještě horší, protože padá většinou s blbým rollem. Tedy mám schovaný jeden nejlepší, ale i ten je hodně mizerný a potřebuju na light build lepší.
Na gearu máš rezervy to je jasné ze začátku, nejvíce pro frost/fire dmg snižuje ten Helltrapper (pokud by nebyl s buffem party na BP7). Zbytek už se postupně nasčítá na těch rezervách, které časem zlepších. Gemy jsem bral jak jsem psal už na 40lvl.
Pokud bys hrál v partě hodně a měl z party 20% ias buff, tak si vyrob craft 2-hand crossbow. S 20% ias buffem party už je snadné se dostat na BP6 a dmg pak bude parádní (na takovou se solo s lukem dostat nemůžu).
Edit: Attack speed potřebuješ pouze pro dosažení breakpointu. Samotná dmg na daném breakpointu se ale už počítá s base dmg, tedy po odečtení vlivu attack speed. 1-hand crossbow má proto o hodně menší dmg než luk a ten má zase o hodně menší dmg než 2-hand crossbow. Nesmíš srovnávat DPS na zbrani, ale ty dvě čísla base dmg, která jsou bez vlivu ATS (nebo vzít DPS zbraně a vydělit ATS, tím dostaneš to samé co je podstatné).
Tedy na stejném breakpointu vždy platí 2-hand crossbow >> luk >> 1 hand crossbow. Proto 1-hand crossbow má smysl pouze na BP7 kam se s pomalejší zbraní nedostaneš. A ani při BP7 ještě obecně nemusí mít vždy 1-hand crossbow lepší (2-hand crossbow na BP6 vyjde lépe).
Re: DH sentry build
Takže 2handed crosbow na největší dmg, ale je nejpomalejší. Ale pokud bych sni měl BP6 a nebo 7 tak se vyplatí. Vzhledem k tomu že je takhle problematické tak se používá hodně luk a když pojedu elektriku tak helltraped.
Na ty quivery mám totální smůlu, za 4dny jsem nasel pouze dva.
Máš Mloku prosím tě ještě někde popsané kde by mělo být CDR a kolik je potřeba na perma SS? K tomu perma bude se budou muset přizpůsobit ani pasivky že? A jak se to pak hhravá? To někdo to tlačítko stále mačká a nebo se to řeší přes makro? Na klávesnici by to mělo jít v pohodě nastavit. Jen to makro pak upravit aby to jelo pořád dokola :-)
Na ty quivery mám totální smůlu, za 4dny jsem nasel pouze dva.
Máš Mloku prosím tě ještě někde popsané kde by mělo být CDR a kolik je potřeba na perma SS? K tomu perma bude se budou muset přizpůsobit ani pasivky že? A jak se to pak hhravá? To někdo to tlačítko stále mačká a nebo se to řeší přes makro? Na klávesnici by to mělo jít v pohodě nastavit. Jen to makro pak upravit aby to jelo pořád dokola :-)
Re: DH sentry build
První větou jsi to celkem shrnul. K luku jen dodám, že se používá hlavně z důvodů:
- snadno dosáhneš solo BP6 (2-hand crossbow na BP6 a 1-hand na BP7 je solo problém a lze pouze s perfektním gearem včetně potřeby TaT 48%+)
- s lukem na BP6 vyjde výrazně větší tougness (ty dvě varianty pro crossbow jsou nejen náročné vůbec na dostání se na breakpoint, ale navíc tím obětuješ i spoustu tougness)
- v partě se to ale celé posouvá s 20% IAS buffem, tam pak 2-hand crossbow lze dosáhnout už snáze na BP6 a není potřeba zcela perfektní gear (pořád je to ale o malinko těžší než solo BP6 s lukem)
Já sám light build nehrál, takže přesně nevím. Pro CDR není žádné přesné číslo, protože to hodně závisí na latenci připojení daného hráče. S lepším připojením stačí výrazně méně CDR. A i s perfektním připojením musíš mít o trochu více CDR než přesně vyjde výpočtem, že by stačilo bez jakéhokoliv zpoždění.
Jestli se používají hodně makra netuším. Ono ani s makrem to není tak jednoduché, protože nemáš pořád zajištěný resource managemente a tedy nemůžeš jet perma SS pořád. Ono to není žádná sranda zahrát dobře, abys resource management zajistil, co jsem koukal na některá videa. Stačí trochu blbě stát když je méně mobů, vše začne hůře procovat a končíš (dojde ti discipline).
Je to hezky vidět na žebříčkách. I přesto, že se hraje slow ball build dost dlouho, tak v řebříčku je s ním umístěno lidí hodně málo a pořád je tam většina na o něco nižších GR s frost/fire.
To je ale celé hlavně pro solo. V partě ten perma SS nemusíš vůbec potřebovat když je dobrá parta.
Helltrapper se pak ještě může používat myslím na čistě fire build do party (ještě tam byl některý ze skillů, který dokázal slušně procovat sentry z Helltrapperu, teď z hlavy nevím jaký, já to nepotřeboval).
Ty quivery byly u Kadaly nebo čistě drop? Já mám 95% z těch kousků od Kadaly. Nějaký drop už také byl, pro Rucksack ale asi jen 3 kousky (a je to už za dost dlouho, 580-631 paragon).
Rucksack má bohužel výrazně menší šanci na drop než všechny ostatní quivery. A Meticulous Bolts zase nemá garantovaný ChC jako Rucksack, takže padá s horšími rolly a ve výsledku bych řekl, že je to ještě náročnější získat s dobrým rollem než Rucksack. A to navíc u Meticulous Bolts je potřeba roll nízkého % pro maximální zpomalení, tedy nejlépe tak do 32%).
- snadno dosáhneš solo BP6 (2-hand crossbow na BP6 a 1-hand na BP7 je solo problém a lze pouze s perfektním gearem včetně potřeby TaT 48%+)
- s lukem na BP6 vyjde výrazně větší tougness (ty dvě varianty pro crossbow jsou nejen náročné vůbec na dostání se na breakpoint, ale navíc tím obětuješ i spoustu tougness)
- v partě se to ale celé posouvá s 20% IAS buffem, tam pak 2-hand crossbow lze dosáhnout už snáze na BP6 a není potřeba zcela perfektní gear (pořád je to ale o malinko těžší než solo BP6 s lukem)
Já sám light build nehrál, takže přesně nevím. Pro CDR není žádné přesné číslo, protože to hodně závisí na latenci připojení daného hráče. S lepším připojením stačí výrazně méně CDR. A i s perfektním připojením musíš mít o trochu více CDR než přesně vyjde výpočtem, že by stačilo bez jakéhokoliv zpoždění.
Jestli se používají hodně makra netuším. Ono ani s makrem to není tak jednoduché, protože nemáš pořád zajištěný resource managemente a tedy nemůžeš jet perma SS pořád. Ono to není žádná sranda zahrát dobře, abys resource management zajistil, co jsem koukal na některá videa. Stačí trochu blbě stát když je méně mobů, vše začne hůře procovat a končíš (dojde ti discipline).
Je to hezky vidět na žebříčkách. I přesto, že se hraje slow ball build dost dlouho, tak v řebříčku je s ním umístěno lidí hodně málo a pořád je tam většina na o něco nižších GR s frost/fire.
To je ale celé hlavně pro solo. V partě ten perma SS nemusíš vůbec potřebovat když je dobrá parta.
Helltrapper se pak ještě může používat myslím na čistě fire build do party (ještě tam byl některý ze skillů, který dokázal slušně procovat sentry z Helltrapperu, teď z hlavy nevím jaký, já to nepotřeboval).
Ty quivery byly u Kadaly nebo čistě drop? Já mám 95% z těch kousků od Kadaly. Nějaký drop už také byl, pro Rucksack ale asi jen 3 kousky (a je to už za dost dlouho, 580-631 paragon).
Rucksack má bohužel výrazně menší šanci na drop než všechny ostatní quivery. A Meticulous Bolts zase nemá garantovaný ChC jako Rucksack, takže padá s horšími rolly a ve výsledku bych řekl, že je to ještě náročnější získat s dobrým rollem než Rucksack. A to navíc u Meticulous Bolts je potřeba roll nízkého % pro maximální zpomalení, tedy nejlépe tak do 32%).