Za mě je Caltrops - JS velice dobrou podporou dmg jak proti non elite packum tak elite packum. Ostatni runy Caltropsu na infernu nemaj takove pouziti jako tato.
Monstra na infernu maji tak velkou redukci zpomaleni, že i přes torturous si elite projde bez imobilizace. (nemluve o tom, ze imobilizace se aplikuje pouze na monstrum co past aktivuje)
Pokud je polozena jen jedna past tak dmg neni nic moc, ale lepsi jak dratem do oka. Pokud pokladam jen jednu past tak je to pripad kdy jsem na uteku..
Tyto pasti hojne vyuzivam v dungeonech kde jsou uzke ulicky. Pokud zahlidnu elite pack tak se kousek vratim do ulicky/schodiste a polozim maximum pasti na sebe tj. 5x predpokladam, že dmg pasti se asi pocita nejak z dmg a u me 5 pasti na sobe tika za 25 000 - 30 000K krtity kolem 50 000K.. A nez pres tu past prebehne monstrum tak dostane celkem slusnou dmg + do nej sypu z dalky, takhle to opakuju az proste jednou nedobehne..
Nemluvě o tom, že přes tu past musi vsichni tudiž to vynasobte dle championu nebo minionu.
Uplne nejlepsi vyuziti teto pasti je kdych proti sobe mate wallera. Vcera jsem vsem championum waller vzal pulku životu jen diky stacku 5x JS. Proste si jelita v te chodbe za past hodili wall ja byl za zdi a jak moc me chteli zabit tak celou dobu stali na pasti protoze nemohli ke me pres vlastni zdi, no bylo to skoro bez prace.
I v případě pokud proti vam stoji Elite/champion s affixem Fast tak je pouzitelna. Zakladem jsou 12% move speed boty hodit jednu past ta je zpomali to mi da dost casu odbehnout a polozit 2-3 pasti na kterych zustanu stat. Po polozenejch 3-4 pasti mi zustane discipline na jeden SS pak preparation a vypotrebuju celou discipline na SS. Pasti + muj burst dmg za dobu SS skoro ty Fasty zabiju pokud si to chci pojistit tak si zabehnu s nima k checkpointu a v druhym kole roznesu na kopytech...
Je mi jasny, že mi to hned nekdo vyvrati, že je to neefektivni atd., ale kdyz clovek je zvyklej od zacatku pokladat pasti tak toto mi prijde nejlepsi vyuziti.
Edit: praxe z II. akt Inferno