DH 2,1.2

Odpovědět
Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636
Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 22.01.2015, 13:49 hod.

Ok takže na rifty budu používat Ambush a na GR grenadier... Ostatní CE, CtW, steady aim...
Pro pátou pasivku bych se rozhodla mezi ambush, blood vengeance a awarenes :-)

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od hulkxxxl » 22.01.2015, 14:33 hod.

pánové jakej je vzorec pro výpočet dps? (další násobení je mi jasný (element a elite))
mám průměr zbraně 2779, rychlost 1,1, +ats 24%, dex 9468, cc 47 a chd 319

na profilu mi to ukazuje 1 058 530 stále se toho čísla nějak nemůžu dopočítat, vychází mi to jen na nějakejch 906 447 nevím kde dělám chybu

beru to jako zbraň * ats = 3790,556, pak dex bonus 1+(dex/100) = 95,68, potom cc / chd bonus = 1+((cc/100)*(chd/100)) = 239,13

pak to celé znásobím a vyjde mi těch 906 000, díky za radu to jen tak z dlouhé chvíle
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 22.01.2015, 14:38 hod.

Jo tak na toho ti neodpovím, já nerozumím skoro žádnému vzorecku :-) ne že bych teda chtěl :-)

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Brum » 22.01.2015, 14:38 hod.

Zajímavá debata o pasivkách do grupy. Jaký pasivky by jste vybrali pro solo 2h cold CA build do GR?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 22.01.2015, 14:38 hod.

Archery mi dnes nějak zmátlo, není mi úplně dobře a mám dnes dlouhé vedení. Těch 50% ChD je správně a vždy to tak bylo i jsem to ve hře použil.

Jak jsem dnes nějak mimo, tak mi ten popis rozhodil:
Crossbow: 50% Critical Hit Damage -> to je pro 2-hand kuši
Hand Crossbow: 5% Critical Hit Chance -> to je pro 1-hand kuši
2nd Hand Crossbow: 1 Hatred per Second -> to je pro dual wield, tedy druhou kuši v ruce

Tedy vracíme se zpět na začátek. Steady aim x Archery půjde srovnat dle součtu buffů v partě. Ale pak porovnat tu horší z nich s Grenadierem už bude horší.
To mi bylo divný, že by VocaloidNyan použil zcela zestnou pasivku :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 22.01.2015, 14:45 hod.

hulkxxxl:
Špatně jsi započítal ChC a ChD. Máš 52% ChC a 369% ChD.
ChC máš +5% base ChC co má každý char + dalších 5% paragon. ChD to samé, base 50% + paragon 50%.

Brum:
Bez HF amuletu hraju: Ballistics, CE, Awareness + jako čtvrtou zatím střídám Steady aim a CtW. A zatím jsem se ještě nerozhodnul, která je lepší. Jak jsem tu psal, zatím se mi mírně lépe jeví CtW. Ale bude to záležet dost od stylu hry (jak pokládáš Polar station) a jak máš vybaveného Templáře (a musí mít initimidate). Dle toho se pak odvíjí jak moc jede/nejede CtW a jestli ten čas co nejede převáží že je silnější nebo ne.
Silnější je proto, že CtW je multiplikativní (tedy opravdu 20% dmg navíc) a Steady aim je aditivní se vším možným. U mě Steady aim pro solo znamená 15% dmg boost když není aktivní Wolf buff a 12,5% dmg boost když je aktivní Wolf buff.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 22.01.2015, 14:49 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 22.01.2015, 14:45 hod.

Aha tak to jsem netušil, já myslel že mame 2nd kus:-)
Tak možná testuje nové pasivky, ale je pravda má akcie tak tuhle teoreticky může mít na vic :-) ale ten single out moc nechápu. Ikdyz jde pravda že se vlastně využívá i všech elit, vždy zůstane jen jedna :-) ale jinak se mi zdá na prd.

Tam bych dal blood vengeance asi na solo, ale ohledně sóla by ti zase mohl více poradit Mlok :-)

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od hulkxxxl » 22.01.2015, 14:48 hod.

tak tam je zrada díky :D já koukal do profilu mě nanapadlo že je nějakej základ v charu
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 22.01.2015, 14:53 hod.

2nd znamená druhý kus. Ale zmátnlo mi to dnes taky dobře.

Single out se mi taky úplně nezdá, ale ono to může klamat. Ten bonus u mě dá čistých 30% dmg navíc. Jede sice jen u RG + posledního kusu elitky (občas bývá jen kus s o dost více life), ale zase ten bonus je o hodně větší. Když to srovnáváme s 8% bonusy.

Pokud pojede více než cca 25% času riftu, tak bude single out lepší. Odhaduju, že to bude zase někde na hranici a tedy ty pasivky nejsou tak špatně vybalancované.

A je možné, že v partě prostě mají tak moc buffů dohromady, že prostě vybral všechny pasivky, které dávají čistý jasný dmg boost nezávisle na množství buffů party a vychází mu to tak lépe.

Já netuším z hlavy kolik je součet aditivních buffů v partě.

Bez HF amuletu bych single out asi vyřadil. Jako první budu zkoušet ty co nejsou ovlivněný buffy party. Takže varianta CE + CtW + Archery + Grenadier. Ono to nad těch 240% aditivních bonusů asi vyletí poměrně snadno (a tím odsune steady aim v partě jako nejhorší).

A Blood Vengeance na solo také v úvahu přichází, to budu muset ještě testnout. CtW/steady aim považujme za cca 14% dmg boost. A s tím tedy srovnávat Blood Vengeance. 14% je poměrně velký boost. Na druhou stranu na mě pořád řve, že nemá hatred :-)
A solo jedu generátor poměrně hodně, takže za vyzkoušení tu stojí i Night Stalker.

Edit:
U Blood Vengeance je to 17% více CA za větší hatred pool (175 hatred x 150 hatred). K tomu je otázka jak moc velký poměr je dopňování z glóbů, přeci jen generátor mi jede opravdu dost. Když se nad tím tak zamyslím, tak by to muselo být pomocí globů doplněno téměř vždy, aby z toho bylo skutečně i 17% dmg navíc. Jakmile doplňuju generátorem, companion nebo preparation, tak větší hatred pool nic nepřináší. A ten poměr doplňování není tak moc dobrý ve prospěch health globů.
Ještě ale více Vaultů, to je další faktor.

U Night Stalkeru je to podobné srovnání. Kdyby neyblo health globů, tak Night stalker přinese více dmg boost než těch 14%. Tady zase bude záležet na poměr doplněné hatred mezi health globy a generátor + companion + preparation. Tady bude hranice někde kolem 50%. Pokud se z glóbu doplní celkově více než 50% hatred, tak bude Night Stalker horší, pokud méně, tak už by mohl být lepší než CtW/Steady aim.

Problém je, že nevím jaký ten poměr je. Bude nutné více testovat.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 22.01.2015, 15:26 hod.

Já nechápu proč je ten steady aim horší než grenadier. Ten steady funguje v podstatě pořád a je to 20% dmg ne? :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 22.01.2015, 16:05 hod.

Steady aim je aditivní s dalšími buffy a tedy bude mnohem méně než 20%. Vždyť už jsem tu psal, že to vyjde na 8,3% při součtu aditivních buffů 240%.

máš nějakou base dmg (vyjde z dmg zbraně, main statu, ChC, ChD, atd.). Tu označme A.

Steady aim ti přidá 20% A. Nepřidá 20% z celkové buffnuté dmg, ale pouze z toho základu A. To je ten problém.

Když máš dalších 240% jiných aditivních buffů, tak ty přidají 240% A.

Dohromady tedy děláš 260% A. Bez Steady aim děláš 240% A. Navýšení z 240% na 260% je 8,3%. Proto Steady aim přidá oproti stavu bez Steady aim pouze 8,3%.

Oproti tomu CtW, která je multiplikativní, tak ta přidá vždy 20% nezávisle na tom kolik máš dalších aditivních buffů.

Proto v partě CtW >> Steady aim.

Solo to není takový rozdíl jak je málo aditivních buffů. Jak už jsem psal, tam mi vychází Steady aim jako cca 14% boost dmg.

Musíš tedy nejdříve sečíst všechny aditivní buffy (včetně skill dmg), z toho zjistit reálný přínos Steady aim. A s tím srovnávat Grenadier u kterého je otázkou kolik reálné dmg přidá.

edit: Pro jeste nazornejsi srovnani. S CtW pro stejnych 240% ze vsech aditivnich buffu se to 20% (ve vypoctu tedy ×1,2) nasobi. A tak z toho vyleze 288%, coz je mnohem vice nez 260% se steady aim.

Proto take Zeis a Trapped jsou tak silne. Taky se nasobi. Oproti tomu 20% buff Powerfull se take jen scita jako steady aim.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 22.01.2015, 17:56 hod.

Hm, ok :-) jinak já nic nepočítám, takže od mě žádný výsledek z hraní v partě nedostaneš :-D ale vzhledem k tomu že grenadier má Vocaloid tak to nebude tak špatné :-)

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 22.01.2015, 18:22 hod.

Dalo by se toto využít?
http://i.nahraj.to/f/Tij.JPG

Bonus, co rolovat? asi na CA?:-)
http://nahraj.to/g/k9l

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 22.01.2015, 21:34 hod.

Jak už jsme si psali, tak ten HF amulet vyjde o malinko lépe.

Teď mi padnul tento ancient amulet
Obrázek
Oproti tomu obyč BT amuletu vychází v podstatě stejně (co přidá dex, to ztrácí na horším rollu ChD).

Díky tomu, že potřeboval rollnout socket a nijak bych si s ním nepomohl, tak mi napadla nová věc pro solo trial. Nepoužít vůbec 3. gem. Těch 20% coldu totiž vychází o trochu lépe než Enforcer.
A trial to hned potvrdil. Ještě jsem měl k tomu o chlup lepší rukavice než naposledy. A výsledkem byly první dva GR48 klíče ze dvou pokusů.

Mimo trial to už není tak jasné, tam vychází Powerfull o chlup lépe než 20% elemental dmg (i když bude záležet jak moc bude aktivní). Tedy to je na solo. Do party to bude už více vyrovnané (více aditivních buffů a menší přínos 20% buffu Powerfullu). Ale zase u fire je větší elemental bonus, tedy 20% fire na amuletu by bylo trochu horších než pro cold.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 23.01.2015, 09:31 hod.

Na US fóru si někdo dal práci s výpočty a srovnání jednotlivých buildů. Výsledek nelze brát jako dogma, protože nezahrnuje všechny faktory jako třeba odlišný gear pro různé buildy, u pasivek pořešil jen to nejdůležitější. Píše že vzal Ballistics + CE. Hodil jsem mu tam právě dotaz co použil pro LfB místo Ballistics, skoro mi přijde že nic (pak by LfB se ještě zlepšilo). Uvidíme jeho reakci.

Tady zatím první výsledek. Hodím jen nejzajímavější graf:
http://i.imgur.com/cGXhOrS.png

LfB 4 je případ, že všechny 4 granáty trefí všechny moby. To už je dost nepravděpodobné i v partě. Ale zase LfB 1 situace kdy trefí jeden granát jen jednoho moba je pro partu zase trochu málo. V partě tedy bude něco mezi tím.

A z toho je hezky vidět, proč se hraje v partě LfB. A jak by byl MS slabý.

A to ještě jestli tam nemá pro LfB pasivku (místo Ballistics jednu jinou počítat musí), tak to půjde nahoru.

U MS varianty to bude v reálu ještě horší než ukazuje graf. Dmg za stejně hatred má pro levnější skill jeden problém. Bude tu stejnou dmg střílet delší dobu (s CA už v tu dobu bude používat generátor a tedy ve výsledku dá ještě více dmg).

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 23.01.2015, 12:17 hod.

Hm pěkné,
takže jednoznačně LfB, pasivky pro full partu CE + CtW + Archery + Grenadier -> pátou single out.
Multishot používat třeba na T6, kde to bude větší pohoda protože tam všechno lehne stejně hned.

EDIT: Na tem ůj HF, co kdybych tam naroloval místo socketu 20% fire skillls? To asi nebude vycházet lépe než jedem z gemů co? (Powerfull,Trapped, Zeis)
Naposledy upravil(a) McT dne 23.01.2015, 12:37 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od HELLERcz » 23.01.2015, 12:37 hod.

Neukamenujte mne, ale já ty zkratky nemám rád, něco vím, něco ne .. co je LfB ? :D CE atd
Obrázek

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 23.01.2015, 12:38 hod.

Cluster Arrow - Loaded for Bear

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od HELLERcz » 23.01.2015, 12:39 hod.

Jooo už jsem to chtěl upravit, už mě to trknulo, díky :)
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 23.01.2015, 12:43 hod.

A už je mi jasné, proč někdy DH v partě ani nehraje generátor. Všichni mají v partě WD se Zombie Dog - Final Gift. A k tomu WD z nejlepších týmů používají legacy gear pro extrémné zkrácení cooldownu na Zombie Dog.
Konrétně koukám na jednom WD: Legacy Homonculus -19s, legacy SoJ -7s, legacy skull grasp -6s. To máme hned -32s cooldown. A k tomu další CDR na gearu.

Tohle bude jeden ze zásadních faktorů na opravdu vysoké GR. To bude velký příval health globů a dmg obou DH pak bude úplně někde jinde když nebudou limitování tolik hatred.

Jestli to jde zařídit nějakým podpůrným charem i bez legacy gearu netuším.

Amulet Rakoff's Glass of Life proti tomu bude asi hodně slaboučký odvar.

Edit: A předpokládám, že na trial to bude potřeba úplně stejně ne-li ještě více. VocaloidNyan psal, že dávají v týmu konzistentně klíče na GR60 a občas klíče na GR61-62. Ale už u toho nezodpověděl (je to nové vlákno, tak ten dotaz třeba ještě ani nečetl) pro jaký je to tým. Dotaz byl, jestli to je stále pro 3P tým jako předtím (tedy zřejmě bylo v 3P týmu s 2x DH získávání kíčů efektivnější než ve 4P týmu).

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“