Sentry - Mechanika na pozadí

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169
Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Stanley » 22.10.2014, 08:40 hod.

Mlok píše:...přetočení z CA na MS se zatím nepovedlo a už jsem na extra vysoké částce za reroll...
To mi povídej, jsem na tom u bot podobně, všechny skilly už jsem ta měl za 15% několikrát a MS ani jednou :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 22.10.2014, 08:46 hod.

Já k tomu navíc nerad hraju s gold gemem. Vyplácal jsem 200mil., pak jsem musel tedy vzít gem a jít něco nafarmti do Ruins of Corvus. Tam to jde sice rychle, tak 40-50mil. goldů za run, který trvá pár minut, ale i tam mi to nebaví, takže jsem dal 4 runy, abych nějaké prachy zase měl a na reroll se zatím vykašlal.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Seton » 22.10.2014, 08:55 hod.

jojo, to dělám stejně, jednou za čas ho prostě nasadím, nafarmím 500 mega a zase ho sundám :). Dobrý lokace jsou i Core of arreat např., více méně tam, kde je spousta těch malých pavoučků, na ty se podíváš, umírají po tisících a pak je goldů a goldů :).
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od ReptileSVK » 22.10.2014, 09:06 hod.

1.Najlepsie na farmu goldov je the weeping hollow.
2.Hram BP 4,15 a zistil som ze cluster arrow je ohodne slabsi ako impale s runou ricochet. Cize veselo pretocte skilly.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 22.10.2014, 09:19 hod.

1) To jako myslíš, že je lepší vymlátit celé Weeping hollow, když místo toho můžu mít stejný počet mobů v Ruins of Corvus zhruba tak za 4-5 místností a celý run tak 5-8x tolik? A přitom to trvá +- stejně dlouho.

Seton: Core of arreat se také dá, ale je to o něco horší než Ruins of Corvus. Když je v Ruins of Corvus quest, tak je hezky vidět jak hrozně rychle je hotovo 150 mobů (je to hned a zbývá pak ještě většina mapy).

cabes
Wraith
Příspěvky:175
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:cabes#1625

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od cabes » 22.10.2014, 09:25 hod.

reptile jasne este ti k dokonalosti chyba jeden spender co bude davat physical dmg a budes to mat predispozicne spravne

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od ReptileSVK » 22.10.2014, 09:48 hod.

To mlok: the weeping hollow vymlatiš do 3 minut a je tam cca 300 az 400 jednoduchych mobov. Ale ako kazdy chce. Corvus sa mi nepaci je tam vela dveri.

To cabes: hod si to do toho calculatoru noveho a uvidis ten rozdiel.

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od ReptileSVK » 22.10.2014, 09:54 hod.

To admin: mozem zalozit nove vlakno pre 4,15 tkovu elitu, alebo sa zmestime tu? Dik.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 22.10.2014, 09:56 hod.

Ruins of Corvus bude možná i 1000+ mobů a trvá to stejně. Přesné číslo mobů se těžko zjišťuje, v každém případě je za Ruins of Corvus daleko více goldů.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Seton » 22.10.2014, 11:32 hod.

ReptileSVK píše:To admin: mozem zalozit nove vlakno pre 4,15 tkovu elitu, alebo sa zmestime tu? Dik.
Založ nový vlákno a můžeš tam elitovat sám, my na tebe ani jeden z nás nemáme :/
Sem to prosím neházej !!!
Mlok píše:Ruins of Corvus bude možná i 1000+ mobů a trvá to stejně. Přesné číslo mobů se těžko zjišťuje, v každém případě je za Ruins of Corvus daleko více goldů.
Výborný zkusím večer společně s areatem :). Většinou při farmě goldů beru i gobliny, tak to nějak promíchám :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
Vendetta
Gorebelly
Příspěvky:231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:BALROG #2851

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Vendetta » 22.10.2014, 14:15 hod.

ReptileSVK píše:To admin: mozem zalozit nove vlakno pre 4,15 tkovu elitu, alebo sa zmestime tu? Dik.
Urobis nam stym radost. Elituj si tam o com len chces. :wave:

Uživatelský avatar
Vendetta
Gorebelly
Příspěvky:231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:BALROG #2851

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Vendetta » 22.10.2014, 14:49 hod.

Mloku neviem pozeral som na to neak tak zbezne .... ale v tom novom kalkulatoru mi to vyhadzuje iny break point ako v tom prvom kde som si hodnoty nahadzoval manualne... v tom povodnom mi hadze BP 6 , ale v tomto BP 5, pocita to aj s paragonom alebo nie ? podla noveho by som mal natocit este 6 attak speedu na niecom aby som bol na 6tke . Kuknes mi na to dikes .

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 22.10.2014, 14:57 hod.

Klikl jsi na update paragon points když jsi to tam natukal?

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 22.10.2014, 15:23 hod.

ATS z paragonu musíš zadat ručně a jak píše Kuki, tak potom dát ještě tlačítko upgrade. Breakpointy to počítá správně. Aktuálně vím o jediné chybě, že to chybně počítá single out (což se ale stejně moc neoužívá).

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 22.10.2014, 15:43 hod.

Já se na tom včera sekl tak 5 minut. :-)

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Vendetta
Gorebelly
Příspěvky:231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:BALROG #2851

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Vendetta » 22.10.2014, 17:15 hod.

jop klikal som na to ale robil som zasadu chybu ono tam mam naklikat pocet bodoch ...nie aky mam stoho bonus cez oci som nevidel :) diky kuci

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Brum » 29.10.2014, 08:36 hod.

Chtel bych si overit, jak presne funguje Zeis ve vztahu se sentry. Furt se mi nedari přejít přes GR 37-38, což bych měl dávat s mým gearem podle me. Hledam tak, co delam spatne. Treba vcera jsem jel GR 26-36 a nedal jsem GR36. Sice podprumerne rollnutej (6 malych pater - 3x winged assasins, 2x zombie, 1x spiders. Densita spise horsi), ale mel jsem 0 smrti a stejne jsem ho nestihl vcas. Na ten GR36 jsem dokonece konecne rozhoupal hodit do zbrane Gift, pac nic lepsiho jsem zatim neucraftil.

1. Pocítá se vzdálenost moje od potvor
2. Pocita se vzdálenost moje od sentry
3. Pocita se vzdálenost sentry od potvor

Pripadne jakokoliv jinou radu, treba mi neco utika ...

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 29.10.2014, 08:56 hod.

Počítá se to dle 3. Tedy je potřeba vhodně pokládat sentry, abys maximalizoval bonus ze Zeis. Na vysoké GR je Zeis nejlepší volba, protože jak vše trvá už déle, tak je dost prostoru více umísťovat sentry a oproti tomu Powerfull už častěji ztrácí bonus.

A faktorů bude více, proč máš problém:
- dmg máš pořád relativně malou, na gearu ještě dost velké rezervy, mám aktuálně dle kalkulátoru o 42% více dmg (ono se to postupně nasčítá všude, více níže)
- DH velmi závisí na konkrétním rollu GR, ještě daleko více než Wiz., s blbým rollem s nízkou densitou se dá snadno nedat ani poměrně nízký lvl, ta 36tka s blbým rollem při tvém gearu není zas tak mimo a nečekal bych při blbém rollu, že bys měl dát o moc více
- do jisté míry to ovlivní hráč jak umisťuje sentry + případně jak dokáže při menší hustotě natahat monstra k sentry (to ale jde pak na GR40+ jen omezeně, protože tam začíná být dost často one hit kill i s unity)

Pokud chceš s DH dát vyšší GR, tak se hodně blbými rolly GR ani moc nezabívej. Tím jak si můžeš sám získávat dost vysoké klíče a zkoušet lvl přímo jaký potřebuješ to není žádná ztráta se na blbý roll vykašlat.

Pro představu kolik dělá roll moje pokusy na GR40-GR42:
- jediný úspěšný pokus na GR40 při slušném rollu (nebyl ještě zcela ideální, ale už byl dost slušný), tam jsem ale moc pokusů ani neměl
- extra blbý roll na GR42 mi trval 27 minut, první část nebyla tak špatná a pak už jsem ho chtěl dohrát (upgradoval jsem gemy), byl to ovšem porod (neustále na mě něco skákalo)
- středně dobrý roll na GR42 mi trval 20 minut
- už dost slušný roll na GR41 jsem nestihnul o necelou minutu
- při perfektním rollu bych i GR42 nejspíš dal, GR41 v pohodě
Rozdíly jsou dle rollu opravdu brutální. Na GR40+ to ale není jen o dostatečné densitě (níže stačí trošku slušná densita), ale také velmi o typu monster. Jakmile dostanu plný rift skákacích nebo teleportovacích monster, tak je to konečná, protože začnu více umírat.

Edit:
Ke gearu a navýšení dmg, to nejdůležitější:
- chybí více % sentry, na brnění úplně, tam bych začal (brnění není těžké získat se sentry dmg)
- vyrobit nový luk, který bude mít dex (místo ATS)
- RoRG s ChC nebo ChD
- lepší amulet
Naposledy upravil(a) Mlok dne 29.10.2014, 09:05 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 29.10.2014, 08:58 hod.

místo ias na luku bych určitě nechal dex, však to je primární dmg stat!!

chybí ti 5% sentry na ramenech, 3 na ruksaku a celejch 15% na chestě - to chybí hodně, chd na amuletu ti chybí hodně (jen 66%)

no a určitě bych přešel na frost/ fire cold element máš jen na bracerech, pokud nemáš luk s coldem + pěknej soj je to podle mě ohodně slabší než, jet ea - fa + zbytek do fire koukni ke mě kdyžtak je to po ripu tak ještě nemám doladěný tak jak jsem to měl link je v podpisu
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 29.10.2014, 09:21 hod.

S tím fire to nevidím vůbec tak jasně.

Jsem si to zkoušel pro můj aktuální gear a vychází to nejednoznačně. Čísla jak mi to aktuálně vychází, pro fire variantu počítám samozřejmě na bracerech s 20% fire. Všechna srovnání pro obyč moby (to je fuk, jestli bude pro obyč nebo elitky, jen upřesňuji):
- 1 cíl Maelstrem: 80,7mil.
- 1 cíl Loaded for Bear: 88,5mil.
Na single target tedy o 9,5% vede fire varianta.
- 3 cíle Maelstrem: 195mil. (7,7% dmg navíc)
- 3 cíle Loaded for Bear: 181mil.
- 5 cílů Maelstrem: 276mil. (17,5% dmg navíc)
- 5 cílů Loaded for Bear: 235mil.
- 10 cílů Maelstrem: 415,7mil. (16% navíc)
- 10 cílů Loaded for Bear: 370,5mil.

Celkově hodnotím pro můj gear o chlup lepší variantu cold, která navíc jako bonus přináší i lepší proc trapped gemu a Cull the Weak. Tenhle rozdíl bude minimální, protože téměř vždy bude EA-FA stačit, ale občas něco může EA-FA netrefit co trefí Maelstrem.
O tom, že by to s cold bylo o hodně slabší tedy v mojem případě nemůže být vůbec řeč. A jsem přesně případ cold pouze na bracerech.

Na solo vysoké GR bych to pak viděl pro Maelstrem ještě výrazněji, protože tam na single target neútočíš mimo RG v podstatě nikdy. A u DH RG netrvá tak dlouho jako u Wiz.

Schválně ještě udělám s aktuálním gearem testy v trialu. Ten je na praktické ověření výborný. A bude to ideální situace pro fire variantu, jak je hodně mobů více u sebe. Tedy v trialu může fire varianta dopadnout o trošku lépe než ukazuje výpočet.

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“